mitä mieltä olet

vailla iloa

mitä olet mieltä elämästä joka ei huvita eli on samantekevää elääkö vai kuolee

17

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä en pysty kuvittelemaan sellaista niin lohdutonta tilannetta omassa elämässäni. Mitä niin pahaa on tapahtunut elämässä, että noin synkät ajatukset, ja miten saadaan paha mieli pois, ovat ensimmäisiä ajatuksiani.

• ilman iloa

kiitos myötätunnosta miljoona jaenkelitrio.
        en osaa edes itse sanoa tätä tunnetta julki, se vain on näin.Toki on ollut monta hyvin läheisen kuolemaa lähi vuosina ja todella vakavia sairauksia ihan lähelläni ja itse sairastuin myös vakavasti mutta tällähetkellä voin suhteellisen hyvin. normaalisti olen erittäin positiivinen ja siksi tämä olotila on minulle niin outo ja masentava. taloudellisia huolia ei ole , mutta raha tässä nyt ei auta yhtään.
        Tuntuu hyvälle saada ymmärrystä ja positiivista viestiä, ne kantavat taas hetken matkaa eteenpäin.
        Toivon että tämä pimeä tunneli päättyisi pian ja olisin siitä oppinut jotain tulevaa varten.

• muodostaa mielipide

asiasta joka ei tippaakaan liikuta?

• ilman iloa

ei toki tarvitsekkaan muodostaa mielipidettä asiaan joka ei liikuta sinua.on aivan hyvä jos asia ei kosketa ja toivon kohdallesi ettei nämä asiat koskaan kohdallesi osukkaan, mutta minun kohdalle ne on tullut vaikka en ole niitä koskaan luullut kohtaavani, mutta on asioita joihin ei itse voi kovinkaan paljon vaikuttaa.
        Toivon sinulle kaikkea hyvää ja itselleni myös odotan valoisampaa aikaa.

• enkelitrio

löydät elämäniloa.Ellet tänään,niin odota huomista ja pyyhi synkät ajatukset pois mielestäsi.
      Jollekin tuot ilon elämään jostakin löydät iloa elämään.Muista,jollakin on asiat vielä huonommin.

Elämä on elämisen arvoista !Voimia !

• Pirre*

masentunut, tai masentumassa, - kannattaisikohan käydä puhumassa tuntemuksistaan lääkärille.

Masennus on vaikeampi hoitaa kun/jos se pääsee pahaksi, syväksi masennustilaksi.

Hetkittäisiä arvottomuuden ja eimikäänhuvita -olotiloja on kai jokaisella ihmeisellä joskus. Täällä on aivan ihan pakkaspäivä, aurinko paistaa ja on valoisaa, pitää päästä pian ulos..raitis ilmakin auttaa ja liikunta jaksamaan.
      Kerää pieniä ilon pipanoita, niistä voi saada koottua isomman ilon :)

• kotikiusattu

pomituista sanoista olen ymmärtänyt että sullakin on melko vaikeeta.
        Jotain olen kokenut minäkin ja siksi toivon uskoo huomiseen,pahakin päivä painuu iltaan,olen kokenut.

• Pirre*
        kotikiusattu kirjoitti:

pomituista sanoista olen ymmärtänyt että sullakin on melko vaikeeta.
        Jotain olen kokenut minäkin ja siksi toivon uskoo huomiseen,pahakin päivä painuu iltaan,olen kokenut.

ei tässä mittää, ja päivä kerrallaan mennään etteenpäin.

Miksi muuten käytät tuollaista nimimerkkiä..?

• kotikiusattu
        Pirre* kirjoitti:

ei tässä mittää, ja päivä kerrallaan mennään etteenpäin.

Miksi muuten käytät tuollaista nimimerkkiä..?

tarina mutta mä suorastaan rakastuin siihen,sen varjosta on kiva kirjoittaa.

• Sinimarjanen

kirjoitatko usein täällä, kirjoittaminen
      on mielestäni hyvää terapiaa ja se on jo
      edistys askel kun haluaa asiasta kirjoittaa.
      En löydä tähän nyt sanoja, joita haluaisin
      Sinulle sanoa, mutta toivon sinun elämääsi
      kaikkea hyvää ja piristymistä ja iloa tähän
      kaamosaikaan.:))

Aloituksia vaan tekemään ja osallistumisia kirjoituksiin.:)

• vailla iloa

olen aivan uusi tällä palstalla ja olen erittäin kiitollinen kun otitte minut vastaan vaikka aiheeni on synkkä.Olet oikeassa tämä kirjoittaminen ja avautuminen on yksi tärkeä kanava hoitaa tilannetta. pirre kysyi omassa vastauksessaan että olenko masentunut tai masentumassa, sitä juuri en tiedä, olen siitä lääkärin kanssa puhunut mutta hän oli sitä mieltä että kovat koettelemukset on nyt syynä tähän ja että aika auttaa.
        lähdin välillä lenkille metsään koska tunnen sen olevan yksi auttava kanava.
        on helpompi avautua täällä kun ei omilla huolillaan rasita omia läheisiään. Olen huomannut että se tavallaan pahentaa asiaa jos läheisetkin alkaa murehtia. vieraalle ihmiselle purkautuminen on helpompaa,kiitos kun saan sen tehdä teidän kanssa.

• Sinimarjanen
        vailla iloa kirjoitti:

olen aivan uusi tällä palstalla ja olen erittäin kiitollinen kun otitte minut vastaan vaikka aiheeni on synkkä.Olet oikeassa tämä kirjoittaminen ja avautuminen on yksi tärkeä kanava hoitaa tilannetta. pirre kysyi omassa vastauksessaan että olenko masentunut tai masentumassa, sitä juuri en tiedä, olen siitä lääkärin kanssa puhunut mutta hän oli sitä mieltä että kovat koettelemukset on nyt syynä tähän ja että aika auttaa.
        on helpompi avautua täällä kun ei omilla huolillaan rasita omia läheisiään. Olen huomannut että se tavallaan pahentaa asiaa jos läheisetkin alkaa murehtia. vieraalle ihmiselle purkautuminen on helpompaa,kiitos kun saan sen tehdä teidän kanssa.

metsässä liikkumisen koen itse aika hyvänä.
        Olet tervetullut kirjoittamaan tälle palstalle.
        Aihe voi olla mielestäni mikä vaan. Haluan
        olla apuna näin kirjoittamalla, jos siitä
        jotain iloa ja hyötyä sinulle on ja aihe on
        sellainen, josta osaan kirjoittaa.

Nyt lähden itse ulkoilemaan, jatketaan juttua
        kun palaan, jos haluat.:)

• tammikuun likka
        vailla iloa kirjoitti:

Kokemuksesta voin hyvällä mielellä sanoa sen, että kirjoittaminen on todellakin hyvää terapiaa. Itse kirjoittelin muutaman kuukauden tällä palstalla yhden kirjoittajan kanssa. Siitä sai jotakin hyvin lämmintä ja juuri sitä "huolenpitoa" jos siten voisi sen ajan luonnehtia, mitä sieluni kaipasikin.
        Elämässä tulee niitä aallonpohjia vastaan ja niistä on päästävä ylös, jotta elämä jatkuu kuten sen pitäisikin. Aina ei ihmisen omat voimat siihen riitä, silloin tulee hakea apua asinatuntijalta.
        Nyt vailla iloa, huomenna uusi päivä, jostakin se valo hiljalleen alkaa tuikahdella :)

• vailla iloa
        Sinimarjanen kirjoitti:

metsässä liikkumisen koen itse aika hyvänä.
        Olet tervetullut kirjoittamaan tälle palstalle.
        Aihe voi olla mielestäni mikä vaan. Haluan
        olla apuna näin kirjoittamalla, jos siitä
        jotain iloa ja hyötyä sinulle on ja aihe on
        sellainen, josta osaan kirjoittaa.

Nyt lähden itse ulkoilemaan, jatketaan juttua
        kun palaan, jos haluat.:)

metsässä kävin minäkin tunnin lenkillä ja se oli ihanaa, piristi kummasti.
        olen tosiaan täällä aivan uusi ja en oikein tiedä"talon tapoja" mutta ehkä ne selviää ajan myötä. Lukiessani tätä palstaa en aina ole päässyt jyvälle mistä jutellaan mutta ymmärrän että te jotka olette kauemmin kirjoitelleet teillä on jo tuntemusta toisistanne ja tiedätte mitä toinen tarkoittaa vaikka ei juurtajaksaen asiaa selvitetäkkään.
        Mukava täällä on ajatuksia vaihtaa ja ei ne minunkaan ajatukset aina niin alakuloisia ole nyt vaan on ollut sellainen aika ja tuo pyhäinpäivä vielä lisäsi apeutta, mutta onneksi huomenna on työ päivä.
        Oikein mukavaa iltaa sinulle ja hyvää alkavaa viikkoa.
        Samaa toivotan myös kaikille muille lukioille

• Sinimarjanen
        vailla iloa kirjoitti:

metsässä kävin minäkin tunnin lenkillä ja se oli ihanaa, piristi kummasti.
        olen tosiaan täällä aivan uusi ja en oikein tiedä"talon tapoja" mutta ehkä ne selviää ajan myötä. Lukiessani tätä palstaa en aina ole päässyt jyvälle mistä jutellaan mutta ymmärrän että te jotka olette kauemmin kirjoitelleet teillä on jo tuntemusta toisistanne ja tiedätte mitä toinen tarkoittaa vaikka ei juurtajaksaen asiaa selvitetäkkään.
        Mukava täällä on ajatuksia vaihtaa ja ei ne minunkaan ajatukset aina niin alakuloisia ole nyt vaan on ollut sellainen aika ja tuo pyhäinpäivä vielä lisäsi apeutta, mutta onneksi huomenna on työ päivä.
        Oikein mukavaa iltaa sinulle ja hyvää alkavaa viikkoa.
        Samaa toivotan myös kaikille muille lukioille

pikkupakkanen siellä oli. Tulin justiinsa
        lenkiltä.
        Niin tässä palstalla voi aloitaa keskustelun
        aiheesta kuin aiheesta tai sitten osallistua
        jo meneillä olevaan keskusteluun.
        Olen aloittanut kirjoittelemaan vasta tämänvuoden puolella.

Mukavaa työviikkoa Sinullekkin ja ei kun kirjoittelemaan.:)

• viivi-karoliina

Jokaisella on varmaan hetkiä,jolloin toivottomuus nostaa tosissaan päätään,ja tuntuu että elämällä ei ole merkitystä.Mutta sen olen kuitenkin aina todennut,elämä kantaa ja aina tulee uusi aamu ja mahdollisuus.Joskus on hetkiä että ihmisen täytyy levätä,vain olla,antaa ajatusten vaeltaa.Luonnosta ihminen saa voimaa,kaunis maisema,meri,metsä,eläimet,sieltä itse löydän iloa ja voimaa.Apua täytyy hakea silloin kun tuntuu että itse ei enää jaksa.Toivon voimia sinulle ja valoa elämääsi

• löytänyt

valoisat puolet melkein asiaan kuin asiaan.

Nyt kuitenkin on minulla sellainen mieli,
      että miksi elämän pitää aina rajuimman jälkeen
      koetella.((( Harmittaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      189
      1316
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      50
      711
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      612
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      590
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe