Mikäköhän mulla on nilkassa. Aluksi oli nilkan yläpuolella luussa sellanen kohta, että kun sitä painoi niin sattui. Siitä lähtien kipu on vaan levinnyt ja nyt joutuu nilkuttaa kävellessä. Nilkka on turvonnut. Voiskohan tää olla joku niveltulehus tai joku rasitusvamma, harrastan liikuntaa näet....onko kellään ollut vastaavia oireita?
Kipeä nilkka
marsu
2
724
Vastaukset
- puolisolla
Läkäri päätteli rasitusvammaksi. Keinot hoitamiseen kovin hatarat: vaakasuora asento, kylmähoito ja tulehduskipugeeli. Pistos nilkan sisäsivulla on pistemäinen ja hyvin kipeä. Turvotus vähenee yön aikana hiukan.
Kannattaisi tarkistaa lääkärissä ettei ole veritulppa kyseessä. Lab näytteessä ei saa olla hyytymistekijöitä normaalia enempää.- lekureita..
Kuulostaa melko varmalta kantaluu-telaluu lukolta, joka aukeaa, Kiropraktikolla, Osteopaatilla tai kansanparantjalla.
Vaikutus tuntuu heti hoidon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628