8.11. jatkuu komiikkaillat ja tällä kertaa esiintyjät ovat Jacke Björklund & Arimo Mustonen. Jalava & Sutela vetivät paikalle hyvin väkeä ja huomasi hyvän tunnelman tarttuneen porukkaan. Toivottavasti nyt saadaan yhtälailla väki paikalle ja hyvä tunnelma esityksiin.
Edelleenkään en mainosta paikkaa, vaan totean, että "työstä" se käy :D Ja edelleenkään tämä ei ole mainos, vaikka joku porukasta niin kuitenkin väittää. Ainahan ei tietenkää kaikkien mieltymyksiä voi miellyttää, mutta jos asiasta on jo aikaisemmin sanottu ja viesti sopivaksi todettu niin eiköhän se asia ole silloin käsitelty.
Ja todellakin haluaisin nähdä sitä keskustelua komiikasta, ja mahdollisesti esiintyjätoiveita yms, jotta tiedän välittää toiveita eteenpäin niin koomikoille kuin mahdollisille järjestäjille.
Syksyn ohjelmisto olisi seuraava sitten tämän illan jälkeen:
29.11. Tommi Mujunen & Ismo Leikola
13.12. Pete Kosonen & Teemu Vesterinen
Liput ovat 7e / 5e paikan omalla kortilla
Showtime 21.00
Kaikki stand up:n ystävät innolla mukaan katsomaan ja nauramaan (saa ne kaveritkin ottaa mukaan).
Lisää tietoa stand up:sta löytyy sivustoilta
www.koomikot.com
www.standupordie.com
En ole itse esiintymässä missään vaiheessa, enkä myöskään saa palkkaa ravintolalta. Olen vain se sama henkilö, joka asiasta tiedotti jo viime talvena ja halusi ihmisiä katsomaan loistavia esityksiä.
ps. muistakaa myös Ilmajoen ja Kauhajoen esitykset
Stand up
5
417
Vastaukset
olisko siellä hyviä naisten herkkuperseitä, ihan vain sen vuoksi, jos ei ne vitsit niin kauhiasti nauratakkaan.
- että sä vaihteeksi
On se vaan mielenkiintosta, että yksi henkilö ei osaa olla kommentoimatta asiattomasti (tai ylipäätään) ihmisten tänne laittamiin juttuihin. Mielenkiintoista on myös, se ettei sinun kaltaistasi häirikköä ole vielä poistettu.
Oletko tosiaan noin huomion kipeä ja säälittävä yksilö, että tällä tavoin yrität turruttaa henkistä yksinkertaisuuttasi ja yksinäisyyttäsi?
Tyylistäsi päätellen voisi ajatella, että yrität kompensoida jotain. Yleisen vitsin mukaanhan se tapa on yleensä auto, sinulle ilmeisesti halu tuoda itseäsi esille huonoilla sanaleikeillä ja itsesi korostamisella. Tekstiesi tasoa katsoen kompensoitavaa mahtaa olla todella paljon. Tekisit monelle palveluksen kirjottamalla asiasi vaikka päiväkirjaan ja lukemalla niitä sitten itsellesi iltasatuina. että sä vaihteeksi kirjoitti:
On se vaan mielenkiintosta, että yksi henkilö ei osaa olla kommentoimatta asiattomasti (tai ylipäätään) ihmisten tänne laittamiin juttuihin. Mielenkiintoista on myös, se ettei sinun kaltaistasi häirikköä ole vielä poistettu.
Oletko tosiaan noin huomion kipeä ja säälittävä yksilö, että tällä tavoin yrität turruttaa henkistä yksinkertaisuuttasi ja yksinäisyyttäsi?
Tyylistäsi päätellen voisi ajatella, että yrität kompensoida jotain. Yleisen vitsin mukaanhan se tapa on yleensä auto, sinulle ilmeisesti halu tuoda itseäsi esille huonoilla sanaleikeillä ja itsesi korostamisella. Tekstiesi tasoa katsoen kompensoitavaa mahtaa olla todella paljon. Tekisit monelle palveluksen kirjottamalla asiasi vaikka päiväkirjaan ja lukemalla niitä sitten itsellesi iltasatuina.se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.......
Ilmeisesti minäkin hämmästytän sinua?
Pyydän anteeksi kielenkäyttöäni kysyttäesäni stand up-mainostajalta mahdollisuudesta löytää tuleva aviopuolisoni stand up-yleisön keskuudesta, mutta ottaen sivistyksentasoni ja koulutuksen huomioon, ei se pitäisi hämmästyttää tai kummastuttaa.....edes pientä kulkijaaa. Mikäli autolla kompensoin heikkoa itseluottamustani, niin ainakaan mun kotterolla ei paljoa sitä pysty kompensoimaan eli ei kaikki teoriat pidä paikkaansa, mitä älykkäät telaketjufemakot ovat esittäneet. Itse syyllisyt nyt yleistykseen, vetoamalla muidenkin haluavan minun poistumiseen. On vaikea tietää, kuinka moni OIKEASTI haluaa minun poistuvan, kun olen niitä harvoja, jotka käyttää samaa nikkiä ja sama ihminen voi erillaisten nikkien kautta vaatia minun poistumista/poistamista. Tietääkseni en ole suututtanut kuin eräitä tiukkapipoisia hoitsuja, tiukkapipoisia Velkamäen ja Pohjan asukkaita, yhden naisautoilijan, joka moitti pohjalaismiesten ajotyyliä,(eiku se olikin toisella palstalla) Nurmoolaisen talon kadehtijoita, ihmisen,joka parjasi kuolleen ihmisen omaisia, useimmat naiset ja useimmat miehet, mutta en tosiaankaan ole suututtanut kaikkia, joten minulla on vielä missiota jäljellä:D- aikuiseksi
mave kirjoitti:
se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.......
Ilmeisesti minäkin hämmästytän sinua?
Pyydän anteeksi kielenkäyttöäni kysyttäesäni stand up-mainostajalta mahdollisuudesta löytää tuleva aviopuolisoni stand up-yleisön keskuudesta, mutta ottaen sivistyksentasoni ja koulutuksen huomioon, ei se pitäisi hämmästyttää tai kummastuttaa.....edes pientä kulkijaaa. Mikäli autolla kompensoin heikkoa itseluottamustani, niin ainakaan mun kotterolla ei paljoa sitä pysty kompensoimaan eli ei kaikki teoriat pidä paikkaansa, mitä älykkäät telaketjufemakot ovat esittäneet. Itse syyllisyt nyt yleistykseen, vetoamalla muidenkin haluavan minun poistumiseen. On vaikea tietää, kuinka moni OIKEASTI haluaa minun poistuvan, kun olen niitä harvoja, jotka käyttää samaa nikkiä ja sama ihminen voi erillaisten nikkien kautta vaatia minun poistumista/poistamista. Tietääkseni en ole suututtanut kuin eräitä tiukkapipoisia hoitsuja, tiukkapipoisia Velkamäen ja Pohjan asukkaita, yhden naisautoilijan, joka moitti pohjalaismiesten ajotyyliä,(eiku se olikin toisella palstalla) Nurmoolaisen talon kadehtijoita, ihmisen,joka parjasi kuolleen ihmisen omaisia, useimmat naiset ja useimmat miehet, mutta en tosiaankaan ole suututtanut kaikkia, joten minulla on vielä missiota jäljellä:DEi ole edes pahaa yleistystä, kun sanoo porukan haluavan sinut pois näistä keskustelupiireistä. Jos julkisesti haet seuraa sanomalla naisia "herkkupepuiksi" tai muilla vastaavilla nimityksillä niin ei taida olla ihme, että olet yksin jäänyt.
Sinun onneksi kaltaisillesi on internetissä löydettävissä sivustoja joilla voit selata naisten kuvia kotikoneesi ääressä samalla hoidellen käsitöitä.
Mitä tekstiesi pohjalta tulee tuohon mainitsemaasi "sivistyksentasoon ja koulutukseen" niin eipä häävit voi olla, jos taidot riittävät vain kommentoimaan muiden ihmisten juttuja keskustelupalstoilla. Luetun ymmärtäminen lienee myös heikkoa, sillä et ymmärrä ihmisten teksteistä pointtia: "kommenttejasi ei kaivata". Ja ainut, mikä minua hämmästyttää sinussa on se, kuinka luulet itsestäsi niin suuria asioita vaikka pelkän peiliin katsomisen tulisi sinulle totuuden kertoa. aikuiseksi kirjoitti:
Ei ole edes pahaa yleistystä, kun sanoo porukan haluavan sinut pois näistä keskustelupiireistä. Jos julkisesti haet seuraa sanomalla naisia "herkkupepuiksi" tai muilla vastaavilla nimityksillä niin ei taida olla ihme, että olet yksin jäänyt.
Sinun onneksi kaltaisillesi on internetissä löydettävissä sivustoja joilla voit selata naisten kuvia kotikoneesi ääressä samalla hoidellen käsitöitä.
Mitä tekstiesi pohjalta tulee tuohon mainitsemaasi "sivistyksentasoon ja koulutukseen" niin eipä häävit voi olla, jos taidot riittävät vain kommentoimaan muiden ihmisten juttuja keskustelupalstoilla. Luetun ymmärtäminen lienee myös heikkoa, sillä et ymmärrä ihmisten teksteistä pointtia: "kommenttejasi ei kaivata". Ja ainut, mikä minua hämmästyttää sinussa on se, kuinka luulet itsestäsi niin suuria asioita vaikka pelkän peiliin katsomisen tulisi sinulle totuuden kertoa.on mun idolli. No minä käytin ihan tarkoituksella sanaa herkkupeppu. Halusin täsmentää millaista naista etsin, ettei tule väärinkäsityksiä naismaustani. Olisi ikävää, jos aloittaja kuvittelisi minun pitävän naisista, joiden perseen kuljettamiseen vaaditaan erikoisleveän kuljetuksen lupa, koska ne eivät sytytä minua. Olisi erittäin ikävää, jos minulle luotaisiin liian suuria odotuksen tunteita, pelkän väärinkäsityksen vuoksi. Sana herkkupeppu kuvaa mielestäni hyvin naista mitä haen ja mielummin yhdellä yhdyssanalla kuin pitkällä listalla alkaa kuvailla hakemaani naista.Pyytäsin sinua huomioimaan minun aloittamani keskustelutkin ansioluettelossani, mikäli aiot ansioluetteloani jatkossa minulle esittää. Miksi sinä olet katkera minun ulkonäölleni ja kuvaukselliselle vartalolleni, siksikö, koska et täytä herkkupeppu vaatimusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1386032Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1843704- 292673
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4672647- 2012335
- 1841968
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1291469- 581274
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371274Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha721056