Kommunistit, sosialistit ja muut vasurit ja punikit elävät omassa satu-utopiassaan ja ovat punaiset lasit silmillään eläviä säälittäviä yksilöitä, jotka uskovat että ihmiset kaikki ovat samanarvoisia, tasa-arvoisia ja vastustavat kaikkea lahjakkuutta sekä menestyviä henkilöitä.
Sturmgeist eli taisteluhenki oli Hitlerin lempisanoja!
"säälittävät yksilöt"
4
468
Vastaukset
älä lapsikulta seuraa huonoa muotia. Ei se edes ketään naureta eilisen murhenäytelmän taustalla.
- hitler-fanaatikko
sanoi itse. Lainaus oli hänen sanomaansa. Hänen nimimerkkinsä oli sturmgeist89 YouTubessa ja sturmgeist suomi24:ssa. IRC Galleriassa on paljon natsiaatteen kannattajia. Eräs puolue on tainnut luoda "natsiryhmän" edistämään omaa menestystään ja nyt leikki meni överiksi!
- mieksons
hitler-fanaatikko kirjoitti:
sanoi itse. Lainaus oli hänen sanomaansa. Hänen nimimerkkinsä oli sturmgeist89 YouTubessa ja sturmgeist suomi24:ssa. IRC Galleriassa on paljon natsiaatteen kannattajia. Eräs puolue on tainnut luoda "natsiryhmän" edistämään omaa menestystään ja nyt leikki meni överiksi!
tämä poika oli koulukiusattu.
- oli sanonut,
mieksons kirjoitti:
tämä poika oli koulukiusattu.
että onpas sinulla pieni. Kesällä Hiekkarannalla se vaikutti isommalta. Mitähän tuokin "psykiatrien mieleen" tuonee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648203Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592552- 72891
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 55823
- 25816
- 64812
- 12780
- 46776
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68703