Vielä sinkkuäidit ja sulhaset

Vaikka Teija valitsikin pelimies Samin ja Marko jäi kakkoseksi, ennustan Markon hukkuvan naisten vastauksiin. Se rauhallisuus, asiallisuus, joka tavallaan on vastakohta pelimiehelle, mutta sitten se todellinen miesmäisyys, joka hehkuu koko olemuksesta.. Tai sitten moni nainen jättää vastaamatta koska ajattelee, ettei kuitenkaan ole mahdollisuuksia.

19

1655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä saa

      Aivan varmasti saa, ja saa se Henri-tyyppikin. Se oli mun suosikki :)

    • LJ.

      Olihan se arvattavaa. Sellanen tietty välinpitämättömyys, eikä niin suora tunteellisuus, viehätti Teijaa enemmän. Kuten monia muitakin naisia. Saas nähdä kuinka paljon tulevat riitelemään, kun Sami herra on mielestään aina oikeassa ja on kova flirttailemaan muijien kanssa ja kova menemään.

      Enemmän Markossa sitä asennetta mun mielestä on. Uskaltaa puhua ja on enemmän sellainen parisuhde ja perhe keskeinen.

      • lullaby

        Niinhän siinä aina käy. Naiset valitsee aina sen pahiksen. Markossa sitä asennetta enemmän oli ja täytyy myöntää että myös ulkonäköä vaikka tumma yleensä naisia enemmän viehättääkin.


    • M22.

      suosiossa, olen ainakin huomannut, ettei minunlaisilla "turvallisilla" ja oikeasti USKOLLISILLA ole mitään tsäänssejä.

      • viidakon laki

        Olen käynyt viihteellä, mutta olen ollut asiallinen ja hyväkäytöksinen/kohtelias.
        Ei ole ollut mitään jakoo naisten kanssa. Nyt sitten koitin, toista tyyliä. Menin baariin ja tiskille. Viereen tuli ihan hyvännäköinen ikäiseni nainen, jonka kanssa aloin juttelemaan. Tarjosin siiderinkin, mä ajattelin että paskat rehellisyydestä. Valehtelin ummet ja lammet olin ties mitä johtajaa firmassa. Loppu yö menikin sängyssä hänen kanssaan, eikä kaduta ollenkaan.
        Molemmat saatiin mitä haluttiin, seksiä.
        Kun kerta asiallinen tyyli toimi, niin annetaan sitä mitä halutaan ja ollaan viimeisenpäälle renttu valehtelija.


      • Jos vain
        viidakon laki kirjoitti:

        Olen käynyt viihteellä, mutta olen ollut asiallinen ja hyväkäytöksinen/kohtelias.
        Ei ole ollut mitään jakoo naisten kanssa. Nyt sitten koitin, toista tyyliä. Menin baariin ja tiskille. Viereen tuli ihan hyvännäköinen ikäiseni nainen, jonka kanssa aloin juttelemaan. Tarjosin siiderinkin, mä ajattelin että paskat rehellisyydestä. Valehtelin ummet ja lammet olin ties mitä johtajaa firmassa. Loppu yö menikin sängyssä hänen kanssaan, eikä kaduta ollenkaan.
        Molemmat saatiin mitä haluttiin, seksiä.
        Kun kerta asiallinen tyyli toimi, niin annetaan sitä mitä halutaan ja ollaan viimeisenpäälle renttu valehtelija.

        Jos vain yhden yön seksi on tavoitteena, silloin voi valehdella ja teeskennellä surutta.

        Minäkin olen kertonut olevan milloin mikäkin, ja esim. olen pukeutunut tietyn tyylisesti, vaikka se ei olisi mun ominta tyyliä, mutta toimii naisia iskiessä. Pitää olla hyvä valehtelija ja hyvä teeskentelijä ja aina saa naista. Ei tarvi pelätä kiinnijäämistä, kun ei ole tarkoituskaan nähdä enää uudestaan.

        Terveisin, toimitusjohtaja Kukkonen, West Palm Beachin huvilalta.


    • Hossi

      On sellaista miestyyppiä jota kaikki naiset eivät vaan ymmärrä.

      Kyseessä on sellainen mies joka ei ensivaikutelmana anna mitään sävähdyttäviä tunteita vaan vaatii aikansa ennenkö todellinen kiinnostus löytyy.

    • Älä kuseta

      No voi se vastauksia saada, mutta ainahan siinä käy samalla tavalla.

      Naiset sanovat (valehtelevat) haluavansa juuri sellaisen rauhallisen,
      turvallisen ja uskollisen miehen. Hänelle ehkä kirjoitetaan ja
      käydään yhdessä trefeillä ym ym. Sitten se turvallisuus
      onkin yhtäkkiä liian tylsää ja lähdetään jännittävän pelimiehen
      matkaan. Pelimies pyörittää aikansa ja jättää. Nainen itkee taas
      kuinka kaikki miehet ovat paskoja, vaikka itse jätti sen "ihannemiehen".

    • yli 45 vuotias mies

      Katsoinpa minäkin tämän "naisille suunnatun" sarjan kaikki osat. Viimeiset osat katsoin ihan mielenkiinnolla, että valitsevatkohan ihan kaikki naiset "väärin".

      Sen blondin lentoemännän valinta oli kai "oikein". Luulin kyllä että se valitsee lopulta sen vauhdikkaamman. Pitkätukkainen taas valitsi miehen, vaikka mies sanoi moneen kertaan että haluaa vain voittaa pelin ja olla oikeassa. Punatukkainen tyttö taas vaikutti hyvin sympaattiselta ja tuntui valinneen "oikein".

      Seuraavassa osassa sitten nähdään miten niillä kävi jatkossa. Se on kuvattu kuukausia myöhemmin.

      Veikkaukseni on se, että lentoemo tai mies on kyllästynyt "täydellisyyteen".

      Pitkätukka on kyllästynyt "oikeassa olemiseen ja jääräpäisyyteen"

      Punatukalla on mahdollisuuksia.

      Hassua on, että alkujaksoissa naiset "tiputtelivat" pois miehiä kisasta. Kuuluikohan formaattiin se, että piti etsiä "räväkkää puolta". Naiset puhuivat, että kestääköhän minun kyydissä ... Lopussa taas naiset tinkasivat tinkaamalla miehiltä, että rakastavatko nämä varmasti? Olisiko ollut parempi kysyä jo ekassa jaksossa, että rakastaa varmasti, niin sitten jatkoon ei olisi tarvinnut muita valitakaan.

    • Iltasanomissa oli tänään, että sekä Reeten että Annan suhteet ovat loppuneet alkumetreillä. Paljastettiin siis sellaista mitä ei TV:ssä ole vielä ollut.

      • mimmi vaan

        no mut loppuihan se ohjelma jo. IL:s oli kans juttua ja ihmetyttämään jäi annan käytös jättää jouni tekstarilla, oli kyllä todella törkeää! vielä naisihmiseltä tuollaista käytöstä, luulisi sen verran tunneälyä olevan että uskaltaa toiselle asian suoraan naamatusten sanoa


      • Make.
        mimmi vaan kirjoitti:

        no mut loppuihan se ohjelma jo. IL:s oli kans juttua ja ihmetyttämään jäi annan käytös jättää jouni tekstarilla, oli kyllä todella törkeää! vielä naisihmiseltä tuollaista käytöstä, luulisi sen verran tunneälyä olevan että uskaltaa toiselle asian suoraan naamatusten sanoa

        Se Anna oli jotenkin ärsyttävä alusta pitäen ja kai se haki vaan sitä 15 minuuttiaan julkisuudessa. No ehkäpä se löytää vielä hyvän miehen, joka vetelee sitä korville joka kerta kun se yrittää hyppiä silmille.


      • mimmi vaan kirjoitti:

        no mut loppuihan se ohjelma jo. IL:s oli kans juttua ja ihmetyttämään jäi annan käytös jättää jouni tekstarilla, oli kyllä todella törkeää! vielä naisihmiseltä tuollaista käytöstä, luulisi sen verran tunneälyä olevan että uskaltaa toiselle asian suoraan naamatusten sanoa

        Tietääkseni yksi jakso vielä tulossa.


      • mikko bee
        Make. kirjoitti:

        Se Anna oli jotenkin ärsyttävä alusta pitäen ja kai se haki vaan sitä 15 minuuttiaan julkisuudessa. No ehkäpä se löytää vielä hyvän miehen, joka vetelee sitä korville joka kerta kun se yrittää hyppiä silmille.

        hyvin sanottu. muitakin törkeitä tyyppejä ohjelmassa riitti. tuskin saavat koskaan enää ittelleen kunnon puolisoa kun typeryytensä ovat koko suomen kans edessä näyttäneet.


      • tavis Oskari
        Make. kirjoitti:

        Se Anna oli jotenkin ärsyttävä alusta pitäen ja kai se haki vaan sitä 15 minuuttiaan julkisuudessa. No ehkäpä se löytää vielä hyvän miehen, joka vetelee sitä korville joka kerta kun se yrittää hyppiä silmille.

        Nyt se Anna raivoaa lehtien sivuilla törkeästä käytöksestä,koska "hänen" Jouninsa on tutustunut Reettaan.Itsehän se ei edes suostunut tapaamaan Jounia ohjelman jälkeen vaan antoi pakit tekstarilla!Miten kehtaakin.Oikein pelinainen.Tärkeintä on,jos rakkaus löytyi jollekin.Teijakin voisi ottaa yhteyttä Markoon,joka vaikutti ehkä tavikselta,mutta me tavikset ollaan se turvallinen valinta,muistakaa naiset se.Toista se on samit,esimerkkitapaus pelimiehistä,jotka pelaavat suhteissaan juuri niin kauan,että nainen kiinnostuu=voitto saavutettu ja uusi kisa alkaa.Tiedän tämän omasta kokemuksesta,sillä olen tavis ja kavereihini on joskus kuulunut pelaajia,ei kuulu enään.Minä jäin varjoon ja pelimieheen pettyneet naiset tulivat minulle myöhemmin itkemään ja miksi eivät valinneet minua.Ottakaa nyt jo hyvät naiset ja järki käteen ja ottakaa tavis.Ja miehet,varokaa annoja.Ohjelmassa nähtiin pelinaisen ja pelimiehen ruumillistumat,olkaa varuillanne sellaisia nähdessänne.Puhua se yrittää ympäri,mutta älä lankea.Onnea Reetalle ja Jounille!


      • jeremiina
        tavis Oskari kirjoitti:

        Nyt se Anna raivoaa lehtien sivuilla törkeästä käytöksestä,koska "hänen" Jouninsa on tutustunut Reettaan.Itsehän se ei edes suostunut tapaamaan Jounia ohjelman jälkeen vaan antoi pakit tekstarilla!Miten kehtaakin.Oikein pelinainen.Tärkeintä on,jos rakkaus löytyi jollekin.Teijakin voisi ottaa yhteyttä Markoon,joka vaikutti ehkä tavikselta,mutta me tavikset ollaan se turvallinen valinta,muistakaa naiset se.Toista se on samit,esimerkkitapaus pelimiehistä,jotka pelaavat suhteissaan juuri niin kauan,että nainen kiinnostuu=voitto saavutettu ja uusi kisa alkaa.Tiedän tämän omasta kokemuksesta,sillä olen tavis ja kavereihini on joskus kuulunut pelaajia,ei kuulu enään.Minä jäin varjoon ja pelimieheen pettyneet naiset tulivat minulle myöhemmin itkemään ja miksi eivät valinneet minua.Ottakaa nyt jo hyvät naiset ja järki käteen ja ottakaa tavis.Ja miehet,varokaa annoja.Ohjelmassa nähtiin pelinaisen ja pelimiehen ruumillistumat,olkaa varuillanne sellaisia nähdessänne.Puhua se yrittää ympäri,mutta älä lankea.Onnea Reetalle ja Jounille!

        hei jos anna raivoaa niin musta se ei ole silloin pelinainen. pelinaista tuskin kiinnostais pätkääkään. ja onko mitään pelinaisia tai pelimiehiä olemassakaan, toiset ovat paremman näköisiä, toiset hyviä puhumaan. ns. tavikset ei usein kumpaakaan ja siksi eivät pärjää. jos et ole hyvännäköinen, opettele puhumaan avoimesti? muualla kuin netissä. toisten leimaaminen pelureiksi ei varmastikaan ainakaan auta. ei ole tarkoitus olla tyly vaan toivottavasti saada vähän itseluottamusta aikaan. sillä pärjäät kyllä!


      • tavis Oskari
        jeremiina kirjoitti:

        hei jos anna raivoaa niin musta se ei ole silloin pelinainen. pelinaista tuskin kiinnostais pätkääkään. ja onko mitään pelinaisia tai pelimiehiä olemassakaan, toiset ovat paremman näköisiä, toiset hyviä puhumaan. ns. tavikset ei usein kumpaakaan ja siksi eivät pärjää. jos et ole hyvännäköinen, opettele puhumaan avoimesti? muualla kuin netissä. toisten leimaaminen pelureiksi ei varmastikaan ainakaan auta. ei ole tarkoitus olla tyly vaan toivottavasti saada vähän itseluottamusta aikaan. sillä pärjäät kyllä!

        Ongelmana taitaa lähinnä olla hiljaisuuteni.Aika kovia sanoja latelit ja miksi itse kirjoitat netissä?


    • liisa ihmemaassa

      Todella surullista, että rakkaudesta on tehty peliä. Mikä teitä pelimiehiä oikein vaivaa kun ette pysty vakiintumaan vaan aina vaan uutta ja uutta naista kun yksi on saatu valloitettua? Antaisitte sille naiselle, joka on niin rohkea, että avoimesti uskaltaa katseillaan, kosketuksillaan ja sanoillaan olevansa kiinnostunut mahdollisuus. Voittoa ei ole mahdollisimman monen naisen valloittaminen vaan uskaltaminen panostaa sen yhden ja ainoan merkityksellisen suhteen rakentamiseen. Ei sitä peliaikaakaan loputtomiin ole teilläkään jos liian kauan pelleilee.

    • nainen40+

      Totta. Marko on erittäin miehekäs, seksikäs, herkkä, hellä. Ainakin nuo sanat tulivat mieleeni häntä katsellessani ja kuunnellessani. Eli hänessä yhdistyy hienosti herkkyys ja MIEHEKKYYS! Ulkoisestikin kivannäköinen ja -kokoinen. Siis MIES! Takuulla selkärankainen ja luotettava tapaus. Jos hän asuisi täällä Hämeessä, ottaisin varmasti yhteyttä.

      Henrissä on kanssa hienoja piirteitä ja nämä kaksi miestä, Marko ja Henri, varmasti osaavat pitää omaa naistaan hyvänä ja rakastaa koko sydämellään niin naista kuin hänen lapsiaankin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Älä puhu niille yhden illan jutuillesi

      Minusta mitään, älä edes kännissä.
      Ikävä
      42
      3177
    2. Miksi sinusta tykkää kaikki

      Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔
      Ikävä
      25
      1899
    3. Sano jotain

      Kivaa hänestä.
      Ikävä
      94
      1694
    4. Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!

      Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon
      Suomalaiset julkkikset
      45
      1567
    5. Sä olet liian

      Hyvä ja kiltti nainen. En osaisi käsitellä sinua .
      Ikävä
      54
      1478
    6. ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen

      https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.
      Oulu
      111
      1352
    7. Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia

      HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m
      Maailman menoa
      309
      1331
    8. Mitä ajattelet

      Tämänhetkisestä tilanteest
      Ikävä
      105
      1316
    9. Luulen että suuri rakkautesi

      On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      131
      1194
    10. Martinan juoksutapahtuma

      Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      221
      1115
    Aihe