Osa 5 Saunailta
Illalla Leo ja Sue saapuivat kotiin, ja he olivat koko loppuillan kiinni toisissaan. Sue jopa meni Leon huoneeseen nukkumaan, ja me muut löimme vetoa alhaalla että nukkuivatko he kiltisti vaiko ei.
”Mitä jos laitettaisiin tänä iltana tyttöjen ilta pystyyn? Lähetetään pojat ulos ja laitettaisiin vaikka sauna päälle?” Mia ehdotti seuraavana aamuna. Olimme heti Suen kanssa mukana ja Mia ja Sue lähtivät kaupoille ja minä sain tehtäväkseni heittää pojat ulos. Ben vannoi pysyvänsä huoneessaan ja Nat ja Leo lupasivat lähteä ulos.
Illalla olimme linnoittautuneet olkkariin ja sauna odotti meitä. Sue ja Mia olivat vuokranneet leffoja, joita katselimme samalla syöden sipsejä, karkkia ja kaikkea muuta hyvää. Alkoholia emme juoneet, mutta paljon limua kului. Menimme kahden leffan saunaan ja nautimme olosta.
”Nonniin Sue… Nyt kerrot kaiken”, Mia käski ja jos totta puhutaan, niin minuakin kiinnosti mitä oli tapahtunut. ”No… Kuvaukset venyivät aika pitkään, ja Leo ehdotti että menisimme syömään. Minähän sanoin että hän pyytää minut syömään. No tunnelma alkoi lämmetä koko ajan, ja viimein päätimme lähteä hotellille yöksi. Nyt me seurustelemme sitten”, Sue kertoi ylpeänä. ”Kiva kiva..” sanoin ja iskin hänelle silmää. ”Entäs Mia?” kysyin hymyillen. ”Siis… öö… On minulla ihastus.. Eräs Thomas… Hän on koulussani ja tosi komea. En ole vielä uskaltanut puhua hänelle, mutta ehkä joskus”, Mia kertoi hieman ujostellen. Sue heitti vettä kiukaaseen varoittamatta yhtään. Kuuma ilma syöksyi päin kasvojani. ”kyllä sinä hänet saat… Kuka sinua muka voisi vastustaa”, Sue kysyi ja hymyili lempeästi. ”No Samuel ja varmasti Thomaskin”, Mia ilmoitti pettyneenä. ”Älä vaivu epätoivoon. Jos mies ei pidä sinusta, unohda hänet”, ilmoitin tiukasti. ”Sinulla on siis kokemusta miehistä?” Sue kysyi ja olin hetken ajan hädissäni, vaikken antanut en näkyä. ”On niitä tullut tapailtua. Hyviä että huonoja”, totesin viimein ja lähdin suihkutilaan. ”Jaa että niin”, Sue totesi ja tuli perässäni. ”Onko sinulla jotain menoa jonkun kanssa?” Mia kysyi ja tuli myös pois saunasta. ”Ei oikein”, sanoin. ”On sinulla ainakin joku kiikarissa”, Sue sanoi tiukasti ja tunsin kuinka puna nousi kasvoilleni. Kai olisi pakko kertoa totuus… ”Tuota… pidän…” ”Niin?” tytöt kysyivät yhteen ääneen. Olin jo hetken ajan perääntymässä kunnes päätin sanoa. ”Ben”, mutisin ja aloin pestä hiuksia. Sue tuijotti minua ja Mia tuijotti Sueta. ”Mitä?” Sue kysyi ja jatkoi minun tuijottamista. Näin heti ettei Sue sietänyt Beniä. Sue sieppasi pyyhkeensä ja lähti pois. ”Sue vihaa Beniä?” kysyin Mialta. ”Jeps… Mutta Ben… Valitsit kovimman palan”, Mia totesi ja alkoi pestä hiuksiaan. ”Tiedän… Ja yritän unohtaa hänet. Mutta miksi Sue vihaa Beniä?” ”En tiedä. Sue ei suostu kertomaan. Jotain pahaa kuitenkin”, Mia kertoi. Silloin ainakin selvisi ettei kannattanut puhua Suen kuullen Benistä. Pian menimme takaisin olkkariin, Sue oli huoneessaan, eikä suostunut puhumaan minulle.
© Jef
Saman Katon Alla osa 5
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu343009- 1332471
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti162204Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151893- 161396
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061304
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks145994Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21939