tossa mitään moitittavaa?
Kyykky 3x8-10
Penkkipunnerrus 3x8-10
Kulmasoutu 3x8-10
Pystypunnerrus 3x8-10
Pystysoutu 3x8-10
Hauiskääntö 3x8-10
Ranskalainen punnerrus 3x8-10
Vipunostot 3x8-10
Pohjenousu 3x10-15
Rannekääntö 1 3x8-10
Rannekääntö 2 3x8-10
rannekäännöt on kaksi erilaista
treeniohjelma
14
932
Vastaukset
- Raahka
- Pystysoutu pois
- Ranskalainen punnerrus pois
- Vipunostot pois
- Rannekäännöt pois
Leuanvetoja tilalle
Sarjapituus vaikka 5-10.
Kulmasoudun tilalle vaikka joka kolmas kerta maastavetoa.
Kyykyt pohjaan!
Tuota kun teet 2-3 kertaa viikossa ja syöt paljon niin tulet lihaksikkaaksi. Sarjoja ei tule tehdä epäonnistumiseen asti. - big bubba xxl
Teetkö ohjelman monta kertaa viikossa? Aika pitkäksi menee sun treeni jos kaikki teet samassa treenissä ja sunhan pitää panostaa jokaiseen sarjaan perkeleen kovaa, eli jos haluat vahvaksi ja isoksi, niin ne on tehtävä puhtaasti ja loppuun asti, tiedätkö mitä se tarkoittaa? En tiedä mitä kiertoa käytät, mutta tuntuman mukaan.. kun/jos tuon ohjelman treenaat yhtenä päivänä, niin voi olla osa lihaksista palautuu jo aiemmin mutta toiset lihasryhmät voi vaatia palautumista vielä useamman päivän.. riippuu m iten kovaa teet ja teetkö kaiken oikein tosta.
ihan turhia noi rannekäännöt.. niille nyt riittää 1 sarja, oma mielipide.
Älä ranskalaisia jätä pois, se on hyvä massaliike, pidä se ojentajien pääliikkeenä.
toinen hyvä ojentajiin käyvä liike on tehdä ranskalaisia käsipainoilla kunhan pidät olkavarren suorana vältät heilumista.
ja joku sanoi pystypunnerruksen pois, miksi ihmeessä? Sehän se paras hartioiden kasvatusliike on, siihen vaan tankoon rautaa ja puhtaita toistoja loppuun asti.. muuta ei tarvita hartioille.- big bubba xxl
En oikeastaan ymmärrä mitä järkeä on tehdä tuollaista määrää eli treenata koko keho yhdellä kerralla jos aiot tehdä kaikki sarjat kovaa?
Treeniin menee liikaa aikaa... suosittelen sulle ohjelman jakamista vaikka kolmeen osaan, treenaat joka toinen päivä. - neuvoa
big bubba xxl kirjoitti:
En oikeastaan ymmärrä mitä järkeä on tehdä tuollaista määrää eli treenata koko keho yhdellä kerralla jos aiot tehdä kaikki sarjat kovaa?
Treeniin menee liikaa aikaa... suosittelen sulle ohjelman jakamista vaikka kolmeen osaan, treenaat joka toinen päivä.joa mä nyt jaan sen kolmeen osaan niin miten? siis mitkä lihasryhmät minäki päivänä?
- big bubba xxl
neuvoa kirjoitti:
joa mä nyt jaan sen kolmeen osaan niin miten? siis mitkä lihasryhmät minäki päivänä?
esim. jalat ja vatsat maanantaina, rinta-selkä-olkapäät keskiviikkona, habat ja ojentajat perjantaina.
esimerkki vain. - big bubba xxl
big bubba xxl kirjoitti:
esim. jalat ja vatsat maanantaina, rinta-selkä-olkapäät keskiviikkona, habat ja ojentajat perjantaina.
esimerkki vain.toisaalta jalkapäivä ja selkäpäivä kannattaa pitää erillään.. maanantaina jos jalat, niin selkäohjelma perjantaille.
- raahka
neuvoa kirjoitti:
joa mä nyt jaan sen kolmeen osaan niin miten? siis mitkä lihasryhmät minäki päivänä?
Usko minua. Treenaa kaikki kerralla. Tee vain kaksi sarjaa per liike. Sarjoja ei koskaan loppuun. Treeniin menee 40 min. Pari vuotta tähän tahtiin niin et kadu.
- miten?
raahka kirjoitti:
Usko minua. Treenaa kaikki kerralla. Tee vain kaksi sarjaa per liike. Sarjoja ei koskaan loppuun. Treeniin menee 40 min. Pari vuotta tähän tahtiin niin et kadu.
päivät, joka toinen päiväkö?
- big bubba xxl
raahka kirjoitti:
raahka:
Mutta eihän tuolla tavalla kehity pitemmän päälle jos haluaa lihasmassaa. Helposti menee vaan ylikuntoon jos ei tiedä millä kapasiteetilla.. - Raahka
big bubba xxl kirjoitti:
raahka:
Mutta eihän tuolla tavalla kehity pitemmän päälle jos haluaa lihasmassaa. Helposti menee vaan ylikuntoon jos ei tiedä millä kapasiteetilla.."Mutta eihän tuolla tavalla kehity pitemmän päälle jos haluaa lihasmassaa."
Miten perustelet väitteesi? Monet kokeneet harrastajat ovat kokeilleet jaotonta ohjelmaa eivätkä enää palanneet monijakoiseen (minä mukaanlukien, tosin en kovin kokenut ole).
Uskallan väittää että misään lajissa eivät harrastajat ole treenanneet niin päin seiniä kuntosaliharjoittelussa.
"Helposti menee vaan ylikuntoon jos ei tiedä millä kapasiteetilla.."
Tuossa olet oikeassa. Treenaajan on tajuttava että yksijakoisessa ei voi tehdä sarjoja samalla tavalla kuin monijakoisissa ohjelmissa. - ohjelman
Raahka kirjoitti:
"Mutta eihän tuolla tavalla kehity pitemmän päälle jos haluaa lihasmassaa."
Miten perustelet väitteesi? Monet kokeneet harrastajat ovat kokeilleet jaotonta ohjelmaa eivätkä enää palanneet monijakoiseen (minä mukaanlukien, tosin en kovin kokenut ole).
Uskallan väittää että misään lajissa eivät harrastajat ole treenanneet niin päin seiniä kuntosaliharjoittelussa.
"Helposti menee vaan ylikuntoon jos ei tiedä millä kapasiteetilla.."
Tuossa olet oikeassa. Treenaajan on tajuttava että yksijakoisessa ei voi tehdä sarjoja samalla tavalla kuin monijakoisissa ohjelmissa.sarjat eroaa monijakoisista?
- Raahka
ohjelman kirjoitti:
sarjat eroaa monijakoisista?
Yksijakoisessa on syytä jättää toistoja hieman enemmän varastoon kuin monijakoisessa.
- lämmittelyt/venyttelyt
miten tehdään?
- kestävyys
kannattaako kestävyysjohteisia treenejä tehdä aina välillä vai kannattaako jättää kokonaan pois?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k542409Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖281759Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt701434Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me2381320- 1191154
Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.13990Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu11963vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos23948- 68933
- 59856