lisäravinteista

köyhä puntti antti

Olin ennen henkeen ja vereen lisäravinteiden kannalla ja käytinkin paljon kaikenlaisia valmisteita. Nyt olen kuitenkin ollut melkein vuoden työttömänä ja ei ole ollu varaa ostaa lisäravinteita entiseen malliin, mutta en ole huomannut mitään eroa edelliseen, kehitys on jatkunut normaalisti, paino on pysynyt samana hiukan jopa tippunut, mutta tulostasossa/sarjapainoissa ei ole tapahtunut laskua. Eli turhaan olen rahani työntänyt aiemmin. Perusruokavalioni on ja on aina ollutkin kunnossa. Haastan kaikki kokeilemaan, ei maksa mitään ja rahat vaan säästyy eli ei kun kokeilee...

10

520

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rerererer

      ehe ehe ehe...!

      taas lisää paskatekstiä niikun sillä yhdellä tuolla " joo alamäki alkaa 40v "...hehee.

      ei saatana!

      kuules sinä. Lisäravinteet on just siksi että sinä saisit helpommin sitä proteiinia ja energiaa ettei sun tarvi ettiä niitä kaikkia aminohappoja kiinteästä kotiruoasta. Jos syöt monipuolisesti kotiruokaa ja oikeat määrät, et ehkä tarvitsekaan lisäravinteita.
      Tosin kreatiinit auttaa kyllä ja epäilen silti että kehityksesi olisi pikkasen parempaa jos söisit lisäravinteita.. painoa tulis enemmän jos sitäkin haluat.

      • pirtelöhuulen öinen minä

        Yön pimeinätunteina peli kovenee...
        Ammutaan alas pari asiaa..
        Kaikki aminahapot on helppo saada kotiruuasta, tämä varma fakta.
        Lisäravinteiden idelogia ei ole painonnousu.
        Proteiini on myös energiaa.
        Jos pärjää hyvin ilman lisäravinteita niin hyvä, säästyypähän rahat...;)

        Öisin terveisin ph ;)


      • qdd

        Ei ala alamäki 40v varsinkaan kotisafkalla. Lisäravinteilla saa helposti lisäkiloja vyötärölle, mutta kuka sitä haluaa. Kreatiini on ok ja ehkä hyväkin lisä ruokaan, mutta jauheproden tarve on kyseenalainen. Moni ei tiedä, että hera yksinäänkin nostaa insuliinin eritystä selvästi, mikä taas lisää rasvan kertymistä. Palautusjuoma on ok, mutta kannattaa kokeilla treeniä ilmankin. Jos ei muuta, niin se vapauttaa - treeni ratkaisee lihaskehityksen, ei hypersuperupeekupeeprodee. Se ymmärrys olisi tarpeen riisitautisille junnuille.


      • Pirtelöhuuli
        qdd kirjoitti:

        Ei ala alamäki 40v varsinkaan kotisafkalla. Lisäravinteilla saa helposti lisäkiloja vyötärölle, mutta kuka sitä haluaa. Kreatiini on ok ja ehkä hyväkin lisä ruokaan, mutta jauheproden tarve on kyseenalainen. Moni ei tiedä, että hera yksinäänkin nostaa insuliinin eritystä selvästi, mikä taas lisää rasvan kertymistä. Palautusjuoma on ok, mutta kannattaa kokeilla treeniä ilmankin. Jos ei muuta, niin se vapauttaa - treeni ratkaisee lihaskehityksen, ei hypersuperupeekupeeprodee. Se ymmärrys olisi tarpeen riisitautisille junnuille.

        Mukavaa kun joku tietää ja kertoo;)
        Voitko kertoa millä mekanismillä heraproteiini nosta insuliinin eritystä ja reaktio aiheuttaa insuliinitasojen nousun nimenomaan suhteessa heraproteiiniin?

        Vastausta mielenkiinolla odottaen ph :)

        ps:
        Lihaskehitys
        1. reeni
        2. lepo
        3. ravinto
        4. geneettiset tekijät
        5. asenne?!?!


      • sitä protskua
        Pirtelöhuuli kirjoitti:

        Mukavaa kun joku tietää ja kertoo;)
        Voitko kertoa millä mekanismillä heraproteiini nosta insuliinin eritystä ja reaktio aiheuttaa insuliinitasojen nousun nimenomaan suhteessa heraproteiiniin?

        Vastausta mielenkiinolla odottaen ph :)

        ps:
        Lihaskehitys
        1. reeni
        2. lepo
        3. ravinto
        4. geneettiset tekijät
        5. asenne?!?!

        syödä nimenomaan että paino nousisi eli lihasmassa kasvaisi ,eikä kai se tulostaso mihinkään romahda vaikka söisi vain pullaa ,jos edelleen treenaa?
        mistä tämä hera-insuliini juttu on keksitty?
        tuskin heralla kukaan itseänsä pystyy lihottamaan,kyllä se täyttää sen verran että ei ruokaa kyllä pysty syömään paljoa,
        ja ainakin minun kokemukseni mukaan se paino ei kerry vyötärölle,kunhan reenaa 3x viikko,saa syödä mitä vain ja heraakin niin paljon kun maha kestää..


      • RautaErkki
        Pirtelöhuuli kirjoitti:

        Mukavaa kun joku tietää ja kertoo;)
        Voitko kertoa millä mekanismillä heraproteiini nosta insuliinin eritystä ja reaktio aiheuttaa insuliinitasojen nousun nimenomaan suhteessa heraproteiiniin?

        Vastausta mielenkiinolla odottaen ph :)

        ps:
        Lihaskehitys
        1. reeni
        2. lepo
        3. ravinto
        4. geneettiset tekijät
        5. asenne?!?!

        Kyllä minunkin silmiini on sattunut tuollaista tietoa. Yhteys on selvä eli mitä nopeammin proteiini imeytyy, sitä enemmän se nostaa insuliinitasoa. Toisin sanoen esipilkottu hera on tässä suhteessa tehokkain. Palautuksessa se on hyvä asia, mutta aterioiden välissä en lähtisi noita kiskomaan. Siinä voisi terveyskin kärsiä.

        Kun en ole tiedemies, niin en tiedä tuota mekanismia selittää. Senkin olen jostain kuullut, että mitä nopeammin proteiini imeytyy, sitä herkemmin se käytetään vain energiaksi eli ei suinkaan lihasrakenteeksi. Tässä välittömästi treenin jälkeen voi olla eri tilanne.


      • Pirtelöhuuli
        sitä protskua kirjoitti:

        syödä nimenomaan että paino nousisi eli lihasmassa kasvaisi ,eikä kai se tulostaso mihinkään romahda vaikka söisi vain pullaa ,jos edelleen treenaa?
        mistä tämä hera-insuliini juttu on keksitty?
        tuskin heralla kukaan itseänsä pystyy lihottamaan,kyllä se täyttää sen verran että ei ruokaa kyllä pysty syömään paljoa,
        ja ainakin minun kokemukseni mukaan se paino ei kerry vyötärölle,kunhan reenaa 3x viikko,saa syödä mitä vain ja heraakin niin paljon kun maha kestää..

        Ei proden syönnin pitäis painoa hirveästi nostaa koska proden muuttuminen rasvaksi on työläs prosessi keholle. Keho käyttää helpommin itse rasvaa ja hiilaria painonnousuun lähinnä rasvan muodossa. Lihasmassan kasvu maksimi on n.3-4 kiloa vuodessa ilman hormoneja. Vaston yleistä tietämystä lihas ei koostu pääosiltaan proteiinista vaan vedestä/nesteestä, kuten ihminenkin.
        Syömällä vain pullaa, korostan siis vain pullaa romahtaa seisokin lisäksi kyllä kaikki muukin tulokset mukaanlukien.
        Tää hera/insuliini juttu on mulle ainakin ihan uusi......
        Perushera sisältää myös rasvaa liki 10%, hyvä muistaa....
        Liika hera on turhaa, kuten liika reenikin.

        ph :)


      • Pirtelöhuuli
        RautaErkki kirjoitti:

        Kyllä minunkin silmiini on sattunut tuollaista tietoa. Yhteys on selvä eli mitä nopeammin proteiini imeytyy, sitä enemmän se nostaa insuliinitasoa. Toisin sanoen esipilkottu hera on tässä suhteessa tehokkain. Palautuksessa se on hyvä asia, mutta aterioiden välissä en lähtisi noita kiskomaan. Siinä voisi terveyskin kärsiä.

        Kun en ole tiedemies, niin en tiedä tuota mekanismia selittää. Senkin olen jostain kuullut, että mitä nopeammin proteiini imeytyy, sitä herkemmin se käytetään vain energiaksi eli ei suinkaan lihasrakenteeksi. Tässä välittömästi treenin jälkeen voi olla eri tilanne.

        No joo, mä oon kyllä yhden tutkimuksen nähnyt tästä yhteydestä, missä mainostettiin yhtä uutta tuotetta. Mutta en sisäistä kyllä mekanismia, missä hera nostaa insuliini tasoa..Eihän diabeetikotkaan prodea piikitä?
        Ei kai proden syönti sentään terveyttä vie?

        Yleisesti ottaen prodehan imeytyy hemmetin hitaasti. Kehon ei ole helppo käyttää prodea energiaksi. Lihasrakentamiseen keho tarvitsee prodea todella vähän....Mutta siitä ei uskaltane täällä puhua, ettei ihmiset suutu..

        ph ;)


      • Anonyymi
        Pirtelöhuuli kirjoitti:

        No joo, mä oon kyllä yhden tutkimuksen nähnyt tästä yhteydestä, missä mainostettiin yhtä uutta tuotetta. Mutta en sisäistä kyllä mekanismia, missä hera nostaa insuliini tasoa..Eihän diabeetikotkaan prodea piikitä?
        Ei kai proden syönti sentään terveyttä vie?

        Yleisesti ottaen prodehan imeytyy hemmetin hitaasti. Kehon ei ole helppo käyttää prodea energiaksi. Lihasrakentamiseen keho tarvitsee prodea todella vähän....Mutta siitä ei uskaltane täällä puhua, ettei ihmiset suutu..

        ph ;)

        Oiskohan kaseiniilla ja laktoosilla jotai tekemistä insulinin nousun kanssa?


    • Anonyymi

      Juurikin näin olen kokenut saman aivan turhaa rahan tuhlausta hyötysuhteeseen nähden.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe