yksinäisyys....yksinäisyys

isa.elise

Miten on mahdollista, että ihminen on yksin, tässä liikakansoitetussa maailmassa. yksinäisiä on joka toisessa talossa ja joka toisen oven takana kerrostaloissa. mikä on vienyt taidon ottaa yhteyttä toisiin, naapuriin ?
Minäkin olen yksinäinen, en ole tavallista rumempi, enkä lihavampi, en tyhmempi. Olen tavallinen suomalainen 52 vuotias nainen.
Kuten niin monet muutkin.
Onko syynä se, että ikäiseni miehet tavoittelevat, nuoria hoikkia, isorintaisia, naisia rinnalleen. Siis vääristyneitä haaveita.
kuka nuori haluaa yhteen 50 ukon kanssa, muusta syystä kuin saadakseen suomen kansalaisuuden.

47

2487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Akaton mies

Ei tavootella nuoria, niillä on omat unelmat elämään ei niitä saa vanhee ihiminen alakaa sotkemahan eikä narraamahan. Eikä ne nuoret likaat ny vanhoosta ukoonköriläästä hualiskaan. Ennemmin lyön "kellukkehet" hih, hakoorauralla pölökyn päällä irti ku sekaantuusin melekehen kakaroohin. Hommakkohon kansalaasuutensa sitten kuinka haluaa, järki pitää pitää pääs vessa reissuullaki notta ei sotke ittiään,hih. No yksinhän täs ollahan ku vaimoo makaa tuolla hautuumaas, en mä sitä omaasta taharostani oliis pois antanu. Minulla vain ei siihen asiahan ollu sananvaltaa, eikä liioon pyyrelty notta annakko. Kuolema on sellaanen vieras jotta se ei lupia kysele. Kyllä sä Isa kelepaasit kovastikki, kilivan veisivät, puhut vain suusimauksi,hih. terv. yksinäänen seppä ja pieni kultaanen Tiitu-kani täältä meirään kotoa.

• kiike

iskee niin ei se katso ikää eikä näköä vaan se tempaa mukaansa valmasti sepänkin, valo vaan ;)

• Akaton mies
        kiike kirjoitti:

iskee niin ei se katso ikää eikä näköä vaan se tempaa mukaansa valmasti sepänkin, valo vaan ;)

Kiike on kultaanen ja aina sellaanen positiivinen. Ihan oikiashan sinä oot, ei pirä koskaan elämäs sanoa notta tämä on se lopullinen olotila.
        Kiiken kaltaasehen ny vois tällaanen paksunahkaanen seppäki rakastua ja kiintyä ihan lopullisesti ja ikihyviksi.
        Tiitu pikkuunen on jo sinulle syrämensä menettäny.
        Onko se ny sitten seuraavaksi sepään vuoro,hih?
        terv. kultaasta Kiikeä ihannoovat seppä ja pieni oikia Kiike fani Tiitu täältä kotoa.

• kiike
        Akaton mies kirjoitti:

Kiike on kultaanen ja aina sellaanen positiivinen. Ihan oikiashan sinä oot, ei pirä koskaan elämäs sanoa notta tämä on se lopullinen olotila.
        Kiiken kaltaasehen ny vois tällaanen paksunahkaanen seppäki rakastua ja kiintyä ihan lopullisesti ja ikihyviksi.
        Tiitu pikkuunen on jo sinulle syrämensä menettäny.
        Onko se ny sitten seuraavaksi sepään vuoro,hih?
        terv. kultaasta Kiikeä ihannoovat seppä ja pieni oikia Kiike fani Tiitu täältä kotoa.

ovat sepän hyriseväihme ja laatikkoihme ... mitähän sanoisit, kun yhdestä laatikosta kuuluisi hulja hylinä ja toisessa läpsyisi viuhkuvat korvat ja tömisevät tassut, olis varmaan pakko ehtiä hanuri käteen ja ruveta näppäilemään sepänkin ;)

• mies_vm56

että viisikymppiset miehet etsivät kumppanikseen nuoria naisia mutta onko tuo enempi poikkeus kuin sääntö, mene ja tiedä. Itse ainakin, jos olisi tarvetta kumppanin hakuun, pitäytyisin itseni ikäisissä.

Noita kansalaisuuden tavoittelujuttujakin olen joutunut muutamia sivusta seuraamaan ja suoraan sanoen säälittää ne ukkoparat kun ovat niin sokeita.

• Annaliisa

Tartuit asiaan, jota olen paljon miettinyt ystävieni kanssa. Olen tutkiskellut näitä ikäryhmien kohdalla olevia seuranhakuilmoituksia. Pohdiskelen usein miksei tuokaan mies ole löytänyt ketään. Melkoisena yllätyksenä tulee sitten profiilissa oleva kumppanin ikävaatimus. Todella esim. yli 60-vuotiset hakevat jopa 18 vuotiasta. Tämä nyt oli äärilaitaa, mutta selvästi nuorempaa kylläkin.

Miksi kukaan nainen haluaisi vanhuksen hoitajaksi ollessaan 40-50. Jotenkin eivät miehet käsitä, että kun he ovat 70-80, niin nainen on samanikäinen kuin tämä nuorekas, viriili jne. ilmoitusta laatiessaan.

Ikäkysymys on tosi vaikea. Me olemme niin erilaisia. Kesällä meinasi minulta mennä pullakahvit väärään kurkkuun, kun emännän serkku kertoi ikänsä. Oli minua 14 vuotta nuorempi ja jo hautaan valmis, harmaantunut, raihnainen ukko. Ei sen oudompia sairauksia tai rajua alkoholsimia. Tässä minäkin isa.elisen kanssa pohdiskelen. Pitäiskö meidän panna hakuun nuorempaa? Eivät edes taida lukea vanhempien mummojen palstaa.

• Unelma

Kumma juttu, että 35 miehille kelpaa varsin hyvin viiskymppinen nainen oikeassa elämässä, mutta täällä netissä vanhemmillakin ukoilla on hakusessa aina nuorempi ja mieluiten povekas. Turha lätistä profiileissa mistään lenkkipoluista ja henkevistä keskusteluista. Rivien välistä, jos ei aina ihan suoraan, nämä toiveet ovat luettavissa.

Minä en täältä enää seuraa hae. Kun menee baariin tai muuten ihmisten ilmoille, onnistuu paremmin. MOT.

• on hyvin

yksinkertainen tähän femakoiden mieteskelyyn.
        miehen ikuinen kaipuu naiskauneeten.se säilyy
        läpi miehen elämän.eri asia on mitä kaipaa ja mitä saa,tietenkin rahalla saa kaikkea.no nämä
        suomalaiset aviovaimot jakavat yksinäyyttä miehilleen avokätisesti.toivottavasti et ole
        maimisissa miehen kanssa.

• Unelma
        on hyvin kirjoitti:

läpi miehen elämän.eri asia on mitä kaipaa ja mitä saa,tietenkin rahalla saa kaikkea.no nämä
        suomalaiset aviovaimot jakavat yksinäyyttä miehilleen avokätisesti.toivottavasti et ole

Vastaus oli hyvin yksinkertainen, kirjaimellisesti. Paljasti yhtä jos toista...
        "Miehen ikuinen kaipuu naiskauneuteen" saa monen kohdalla surkeita piirteitä. Ette huomaa epäsuhtaa itsenne ja haaveidenne välillä.
        En ole "maimisissa" miehen kanssa. Olen miehen kanssa muuten vaan.

• Unelma kirjoitti:

Vastaus oli hyvin yksinkertainen, kirjaimellisesti. Paljasti yhtä jos toista...
        "Miehen ikuinen kaipuu naiskauneuteen" saa monen kohdalla surkeita piirteitä. Ette huomaa epäsuhtaa itsenne ja haaveidenne välillä.
        En ole "maimisissa" miehen kanssa. Olen miehen kanssa muuten vaan.

Miehelle fyysinen kauneus on aina ensisijaisesti tärkeää olipa ikä mikä tahansa. Kukapa rakastaisi vanhenevaa naista jonka suvunjatkamiskapasiteettikin on jo ohi.

• Unelma
        Paloma.se.co kirjoitti:

Miehelle fyysinen kauneus on aina ensisijaisesti tärkeää olipa ikä mikä tahansa. Kukapa rakastaisi vanhenevaa naista jonka suvunjatkamiskapasiteettikin on jo ohi.

Millaisia miehiä oletkaan tavannut? Kyllä rumakin voi jatkaa sukua! Esimerkkejä on pilvin pimein.

No, en ole kamalan ruma. Toisaalta en ole ottanut suvunjatkamista ja maan täyttämistäkään aivan tosissani. Eivätkä ole miehenikään, eivät samanikäiset eivätkä nuoremmat.

Ehkä kannattaisi vaihtaa ympäristöä. Meillä päin ei tuollaisia suvunjatkajamiehiä ja juntteja liiku.

• Olen katsellut
        on hyvin kirjoitti:

Juha Itkosen kuvaa aivan lumoutuneena!

• Unelma kirjoitti:

Millaisia miehiä oletkaan tavannut? Kyllä rumakin voi jatkaa sukua! Esimerkkejä on pilvin pimein.

No, en ole kamalan ruma. Toisaalta en ole ottanut suvunjatkamista ja maan täyttämistäkään aivan tosissani. Eivätkä ole miehenikään, eivät samanikäiset eivätkä nuoremmat.

Ehkä kannattaisi vaihtaa ympäristöä. Meillä päin ei tuollaisia suvunjatkajamiehiä ja juntteja liiku.

käydään toki muuallakin kuin vain täällä ja Suomessa. Olen lukenut olisi ollut oikeampi ilmaisu. Mies eroaa viisikymppisestä vaimostaan koska tämä ei enää viehätä häntä, vedä häntä puoleensa ja etsii nuoren vaimon esim kehitysmaista jossa tytöt ottavat vanhan miehen varallisuutensa takia ja vanha mies saa taas olla nuori siittäjä ja tuntea että elämällä on taas tarkoitusta kun on nuori vaimo ja pieni lapsi vierellä.

Tämä ei kylläkään ole minun tarinani ennen kuin kukaan tekee mitään johtopäätöksiä (olen leski).
        Ainoastaan tarina joka toistuu liian useasti kuunnellessa ystävättäriä, lukiessa keskustelupalstoja internetissä, seuratessa elämää ympärillä.

Tuntuu hurvittävän epäreilulta meitä naisua kohtaan jotka olemme jo aikuisiässä ja emme ehkä enää halua/pysty perustamaan uutta perhettä ihan alusta, koska koemme että se vaihe on jo ohi elämässämme ja olemme jo täyttäneet velvollisuutemme yhteiskuntaa kohtaan.

• Unelma
        Paloma.se.co kirjoitti:

käydään toki muuallakin kuin vain täällä ja Suomessa. Olen lukenut olisi ollut oikeampi ilmaisu. Mies eroaa viisikymppisestä vaimostaan koska tämä ei enää viehätä häntä, vedä häntä puoleensa ja etsii nuoren vaimon esim kehitysmaista jossa tytöt ottavat vanhan miehen varallisuutensa takia ja vanha mies saa taas olla nuori siittäjä ja tuntea että elämällä on taas tarkoitusta kun on nuori vaimo ja pieni lapsi vierellä.

Tämä ei kylläkään ole minun tarinani ennen kuin kukaan tekee mitään johtopäätöksiä (olen leski).
        Ainoastaan tarina joka toistuu liian useasti kuunnellessa ystävättäriä, lukiessa keskustelupalstoja internetissä, seuratessa elämää ympärillä.

Tuntuu hurvittävän epäreilulta meitä naisua kohtaan jotka olemme jo aikuisiässä ja emme ehkä enää halua/pysty perustamaan uutta perhettä ihan alusta, koska koemme että se vaihe on jo ohi elämässämme ja olemme jo täyttäneet velvollisuutemme yhteiskuntaa kohtaan.

Onpas surkeita miehiä osunut ystävättäriesi tielle.
        Jos lisääntyminen on jokin pyhä velvollisuus tätä yhteiskuntaa ja ylikansoitettua maapalloa kohtaan, niin moni fiksu kieltäytyy kunniasta.
        Onneksi kohdalleni on sattunut sekä nuorempana että vanhempana toisenlaisia miehiä kuin tämä outo, siementään levittävä "enemmistö".

• mies.vm.50

turhan vaatimaton, sinähän olit se isotissinen aito blondi jolla on herkkä hipiä ja kaikki blondin merkit. Vinkkaa vähän silmää niin köriläitten ujous murtuu ja jonoa on portilta asti ja voi mahoton sentään.

• 52v

jos olisit 22v en ihmettelisi kysymystäsi.mitä
      teit viimeiset 30v. laitoitko miehesi ulkoruokintaan,kukaan ei kelvannut.???

• eilenillalla viimeiksi stressinhoitoryhmäni naisten kanssa. Olemme seitsemän kappaletta naisia, nuorin 46, vanhin 63, vain kaksi on naimisissa tai avoliitossa, me muut viisi yksineläjiä.
      Päältäkatsottuna kenessäkään meistä ei ole mitään suurempaa vikaa; rouvilla on sekä maallista että henkistä pääomaa (paitsi minä jolla on vain sitä henkistä; vierivä kivi ei sammaloidu); huumorintajua, sivistystä ... mutta miesystävää ei löydy hakemallakaan. Vaatimuksetkaan eivät ole niin taivaita hipovat; emme me etsi mitään itseämme nuorempaa, viimeisen päälle treenattua adonista vaan aivan tavallista, normaalia miestä tavallisine tapoineen ja tavallisine harrastuksineen. Pikkuinen kaljamahakaan ei rouvia hätkähdytä, tukan puuttuminenon ok, hampaat olisi kiva jos olisi. Mitä on vialla?

Treffipalstalla on paljon miehiä jotka ottavat yhteyttä ja ilmoittavat heti kättelyssä että ovat seksistä kiinnostuneita ja lähettäpä pari alastonkuvaa itsestäsi. Ovatko he aivan tosissaan? Onko siellä sitten ikäisiämme naisia jotka lähettelevät nakukuvia itsestään tuntemattomille miehille ihannoin vaan? Onko moraalikäsitykseni sitten niin todella vanhanaikainen kun katson entä intimiteetti on mahdollista vasta tutustumisen ja tykästymisen jälkeen?

Ihmettelee
      Paloma

• toi oma akka on riesana ja muutenhan meillä Paloman kanssa synkkäisi hyvin. Erimielisyyttä saattaisi tulla finanssi puolesta, kun mä oon nuuka ja en oikein pidä perseaukisesta politiikasta.

No, tää on Mettiksen huumorii ja veikkaan, että kyl Palomasta moni tykkää vivahteineen ja mausteineen.

• yhteen

Nyt vaan keksitään paikka ja aika missä tavataan vähän rusettiluistelu periaatteella.Katsotaan mitä tapahtuu tuleeko monta paria tai ei yhtään...Onhan näitä 50v diskoja itse olen kerran käynnyt missä 10miestä 20 naista...mut missäs ne 50miehet piileksii kotonako.Eikä se ikäkään niin kova vaatimus ole kunhan ei nuorii poikii vastaan kävele.

• Mettäläinen kirjoitti:

toi oma akka on riesana ja muutenhan meillä Paloman kanssa synkkäisi hyvin. Erimielisyyttä saattaisi tulla finanssi puolesta, kun mä oon nuuka ja en oikein pidä perseaukisesta politiikasta.

No, tää on Mettiksen huumorii ja veikkaan, että kyl Palomasta moni tykkää vivahteineen ja mausteineen.

noin ihanasta kommentista....tietääkö vaimosi millainen kullanmuru oikeesti olet? (Paloman huumoria...mutta sen voi ottaa ihan miten tykkää).

Vielä enemmän kuin oma yksinäisyyteni minua ihmetytti näiden muiden rouvien yksinäisyys; heillä on joka ikisellä edelletyksiä muodostaa onnellinen parisuhde ikäisensä miehen kanssa ja...he ovat edelleenkin yksin. Yksi ainakin on tullut siihen johtopäätökseen että ei hän ehkä haluaisikaan enää samaan talouteen jonkun miehen kanssa vaan että kummallakin olisi oma huusholli ja asunto.

• Paloma.se.co kirjoitti:

noin ihanasta kommentista....tietääkö vaimosi millainen kullanmuru oikeesti olet? (Paloman huumoria...mutta sen voi ottaa ihan miten tykkää).

Vielä enemmän kuin oma yksinäisyyteni minua ihmetytti näiden muiden rouvien yksinäisyys; heillä on joka ikisellä edelletyksiä muodostaa onnellinen parisuhde ikäisensä miehen kanssa ja...he ovat edelleenkin yksin. Yksi ainakin on tullut siihen johtopäätökseen että ei hän ehkä haluaisikaan enää samaan talouteen jonkun miehen kanssa vaan että kummallakin olisi oma huusholli ja asunto.

aivan tsekasin Paloman (pusuttelu) kommentista:)

Kyllä vaimo tietää, mutta taitaa "kullanmuruttelu" olla kaukaa haettu:))

• itse..

.."tarvitsin" niin hän olis vain piika.(naisen suusta sanottu)

Joten en halua alistaa naista siihen hommaan.
      Että suomalainen nainen saa yönsä nukutuksi minun puolesta.

Ja eikös tämä asia ole juuri toisinpäin, et suomalainen nainen on vanhetessaan valinnut nuoremman "miehen",...ja sit tuo rakas lemmikki löytänyt uuteen kotiin nuoremman naisen kanssa, jota saa hakata!

Hyvää isänpäivää, myös isoisillekin.

Ja sellaisillekin kuin itse että tää suomalainen nainen on osannut järjestää asiat niin että ei edes saa tavata lapsenlapsia, edes isänpäivän tahi muulloin!

• mies-v57

Varmaan yksinäisyyteen liittyy se arvokas ja
      kaunis viesti,mikä sinulla on annettavana ihmisenä ja naisena,ei tavoita toista ihmistä.Yksinäisyys ei ole ulkonäkö kysymys ja en usko että 50 miehet
      laajasti hakevat nuorempia naisia.Varmasti
      sinä olet aivan ihastuttava sellaisena kuin olet.Keskustelu yhteys toiseen ihmiseen ja positiivinen avoimuus on yksinkertaisin tapa päästä
      eroon yksinäisyydestä.Ei saisi miettiä syitä
      miksen voi tuolle ihmiselle puhua,etsiä hänestä
      vikoja,olla ennakkoasenteinen.Vaan koettaa
      unohtaa asenteet ja aloittaa keskustelu.Ihmisiin
      tutustuminen pitää muuttaa plus merkkiseksi.Ei
      pohtia negatiivisia asioita,kuten meidän miesten suhteen,että me kaikki haikailemme nuorempia naisia.Tai että sinun ulkonäkö ei mielytä.
      Älä rakenna mieleesi tuollaisia esteitä.
      Niistä muodostuu sinulle helposti tapa ja todellisuus,este ihmisiin tututumiseen.Koeta
      poistaa nuo asenteet itsestäsi.Aivan pääosa
      meistä miehistä ihailee juuri kaltaisiasi
      naisia.Sinun pitää vain se itsekkin tiedostaa.
      Eli,kyllä yksinäisyytesi syyt minusta elävät
      juuri noissa omissa ajatuksissasi.Kun todella
      tutustut meihin miehiin,huomaat kyllä saavasi
      runsaasti ihailua ja hyväksyntää aivam
      juuri tuollaisena kuin olet.Sinun vain pitää
      meidät ja itsesi hyväksyä juuri millaisia olemme
      ja olet.Koeta unohtaa ja kadottaa ennakkoasenteesi ja ajattele,että olet aivan ihastuttava ja aikuinen suomalainen nainen.Yksin sinun ei
      tarvitse olla.Siitä olen aivan varma!
      Kannustusta sinulle ja voimia,positiivisuutta.Älä ole itsellesi liian ankara.Älä aseta meitä miehiä samaan karsinaan.Olemme erilaisia.Ja suurin osa
      sinun kaltaisiin ihastuneita.Minäkin!
      Mukavaa ja iloista Isänpäivää sinulle!

• selvännäkijä'

varaappas minullekkin aika!

• uatu .

Mitähän tuo "tavallinen" nyt tarkoittaa?

Ei ulkonäkö pelkästään ratkaise. Siinä vaikuttavat ennen kaikkea luonne, mutta myös monet muut asiat, esim. se, mitä uuta elämässäsi on tapahtunut, minkä alan ihminen olet ja mitä teet jne.

Js vaikkapa elät sossun varassa ja asut vuokralla, mahdollisuudet tuolla alalla ovat tosi vähäiset.

Toivotaan että sopiva kohtalo osuu vastaan. Mistä sen koskaan tietää?

• Olet oikeassa, ulkonäkö ei ratkaise kontaktien luomisessa vaan kokonaisuus ja asenne, siis persoonallisuus.

Itse en missään kontakteissani arvio kenenkään tuloja, minä pidän ystävällisestä olemuksesta ja iloisesta ja myönteisesti suhtautuvasta ihmisestä.

• En halua loukata ketään, mutta jos saan antaa vain yhden neuvon.

Yksinäisyyden ongelma on kommunikaatio häiriö. Siis kannattaisi oppia keskittymään kanssakäymisissä toiseen ihmiseen aidosti. Katsotaan silmiin ja kuunnellaan mitä toinen ihminen sanoo, ja ollaan aidosti kiinnostuneita hänestä. Samalla myös ikäänkuin unohdetaan hetkeksi oma itsensä. Esitetään hänelle esim. kysymys ja samalla siirrytään tunnetasolla ikäänkuin hänen luokse.

No, vaikea selittää, mutta minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia löytää henkisesti sen toisen luokse. Minä pystyn luomaan kontaktin toiseen ihmiseen vaikka kaupan kassajonossa. Eikä se ole ulkonäöstä kiinni, esim. minä olen ulkoiselta olemukseltani erikoinen ja melkein voisi luonnehtia, poikkeava.

• nyt itsestänä

Miksi minulla on ollut vaikea kohdata kypsää miestä.On historiana ,olen 5lapsen äiti josta kotona sauu vielä murrosikänen.On lapsenlapsia.kun rehellisesti kerron itsestäni minkällainen olen naisena..Niin tässä vaiheessa tulee miehelle pelästyminen..Mieehen täytyy olla tosi kypsä että hyväksyy koko paketin.Oma isä lapsilla on en hae niille mitään vaan itselleni kumppania.Sitten nuorenmat miehet kun kysyn haluaisitko vielä lapsia niin ei osata vastata..Ne unohdan.Mutta siltikin uskon ja toivon et jossain on joku minuakin varten.Joka hyväksyy kaikki nämä eletyn elämän ja minut aitona omana ihmisenä....niin jeees annan palaaaa

• nyt itsestänä kirjoitti:

Miksi minulla on ollut vaikea kohdata kypsää miestä.On historiana ,olen 5lapsen äiti josta kotona sauu vielä murrosikänen.On lapsenlapsia.kun rehellisesti kerron itsestäni minkällainen olen naisena..Niin tässä vaiheessa tulee miehelle pelästyminen..Mieehen täytyy olla tosi kypsä että hyväksyy koko paketin.Oma isä lapsilla on en hae niille mitään vaan itselleni kumppania.Sitten nuorenmat miehet kun kysyn haluaisitko vielä lapsia niin ei osata vastata..Ne unohdan.Mutta siltikin uskon ja toivon et jossain on joku minuakin varten.Joka hyväksyy kaikki nämä eletyn elämän ja minut aitona omana ihmisenä....niin jeees annan palaaaa

Olet helposti täytettävin vaatimuksin liikkeellä, joten sen puoleen ei taida olla esteitä.

Esteenä vain ne sattuman sanelemat jutut, joihin emme hirveästi pysty vaikuttamaan.:)

• nyt itsestänä kirjoitti:

Toivon sulle rohkeutta heittäytyä vaan uuteen suhteeseen, olen aivan varma, että löydät vielä kivan miehen. Iloista mieltä vaan sinulle ja seikkailunhalua mukaan sille projektille...

• Pirre*

ettei kukaan arvaa hakea kotoa :)

Ihmisjoukkoista ne ihmiset löytyypi..

• pitäis laittaa vaattet päälle ja mennä ulos?

• Pirre*
        Paloma.se.co kirjoitti:

pitäis laittaa vaattet päälle ja mennä ulos?

niin :))

• Riitta-Liisa

Itse olen eronnut,54v nainen haluaisin löytää myös aikuisen miehen rinnalleni,joka hyväksyisi myös murrosikäisen lapseni,joka asuu kanssani vielä.Isää en nuorelleni hae,hänellä on hyvä isä,etsin miestä joka ymmärtää että olemme kiinteä paketti vielä muutaman vuoden.Olen huomannut että miehet kokee että en ole vapaa,totta tietysti siinä mielessä että en voi lähteä yhtäkkiä lomaileen tai matkustelemaan mieleni mukaan vaan on otettava huomioon missä nuoreni on sen ajan.Hyväksyisin varmaan miehen lapset/nuoret,hehän ovat osa miestä.Tästä asiasta olen keskustellut ystävieni kanssa,ja samanlaisia kokemuksia myös heillä.Olen myös jo mummo ja hirmu onnellinen siitä,mutta aikuiselle miehelle olisi paikka myös.En hae itseäni nuorempaa,(vaikka ikä on vain numeroita)uskon että kuva maailmasta ja kokemukset ovat lähempänä omiani aikuisella miehellä.Mietin missä näitä miehiä kohtaisi?

• Karaokebaarista.

• Ihan missä tahansa. Vaikka kaupan kassajonossa.
        Kyllähän sitä voi selitellä ja esittää kaikenlaisia "vaatimuksia". Eiköhän ne unohdu siinä vaiheessa, kun se rakkaus osuu kohdalle, jos on osuakseen.

• äitinä

Tästä samasta aiheesta olen keskustellut paljon ystävien kanssa.Miehet pelästyy varmaan kun ovat omat lapsensa kasvattaneet isoiksi.Että jos se nainen kumminkin hakee jotain muuta.Jos naisena olet vahva sanot omat mielipiteensä.Viimeks kuulin kivan kommentin.pelaaks sun vehkeet enää.Nämä tyypit jätän omaan arvoonsa.Mutta siltikin uskallan lähteä katsomaan onko polku yhteinen ,kun rakkaus astuu mukaan.....jeees taas annan palaa.

• 50+ miehet

elävät jonkilaista "hurmoskauttaan" ja haaveilevat 25 bikinikelpoisista neitokaisista jotka sopisivat paremmin tyttärikseen.
      Vähän minua ainakin hävettäisi esitellä lasteni ikäisen seuralaisen sukulaisille.
      Miettikäähän sitä "micheliiniukot"?

• HTZA

en esittelekään, nautin vain ihan salaa.

• minä vain
        HTZA kirjoitti:

en esittelekään, nautin vain ihan salaa.

Olet uskomaton,huumori kukkii

• 51 + 57

Alkuvuodesta tulee kolme vuotta täyteen, kun löysimme toisemme Suomi24:n treffeistä - kaksi tavallisen näköistä, pers'aukista, eronnutta Ihmistä isolla i:llä. Rakastamme toisiamme.

• Unelma

Poikkeus vahvistaa säännön. Tai toivottavasti ei sittenkään. Jospa vielä jaksaisin tätäkin kautta yrittää...

Kuinka pitkään kirjoittelitte ja tutustuitte muuten ensin? Itseäni inhottaa, jos heti ensimmäisillä treffeillä aletaan kättä lipevästi hymyillen hamuta. Ja pappamalleja en oikein pidä viehättävinä. Naisen sylistä ja lämmöstä ei myöskään kannata löperrellä, se ällöttää.

Tavallisen näköinen, ei siis ruma, aivotoimintaa omaava ihminen mullakin olisi toiveissa.
        Kai se on noihin pubikomistuksiin tyydyttävä. Näkee ainakin mitä saa. Persaukisia ovat usein, mutta enpä tässä elättäjää haekaan.

Mutta kiva kuulla onnistumisistakin!

• 51 + 57
        Unelma kirjoitti:

Poikkeus vahvistaa säännön. Tai toivottavasti ei sittenkään. Jospa vielä jaksaisin tätäkin kautta yrittää...

Kuinka pitkään kirjoittelitte ja tutustuitte muuten ensin? Itseäni inhottaa, jos heti ensimmäisillä treffeillä aletaan kättä lipevästi hymyillen hamuta. Ja pappamalleja en oikein pidä viehättävinä. Naisen sylistä ja lämmöstä ei myöskään kannata löperrellä, se ällöttää.

Tavallisen näköinen, ei siis ruma, aivotoimintaa omaava ihminen mullakin olisi toiveissa.
        Kai se on noihin pubikomistuksiin tyydyttävä. Näkee ainakin mitä saa. Persaukisia ovat usein, mutta enpä tässä elättäjää haekaan.

Mutta kiva kuulla onnistumisistakin!

Me kirjoittelimme vain muutaman viikon ajan, sitten vaihdoimme puhelinnumeroita ja keskustelua puhelimitse kesti pari kuukautta... Sitten tapasimme - ja tapasimme taas ja puolen vuoden kuluttua muutimme yhteen. Olemme ihan oikeasti onnellisia kaikkine vikoinemme, vaivoinemme ja puutteinemme.

• Unelma
        51 + 57 kirjoitti:

Me kirjoittelimme vain muutaman viikon ajan, sitten vaihdoimme puhelinnumeroita ja keskustelua puhelimitse kesti pari kuukautta... Sitten tapasimme - ja tapasimme taas ja puolen vuoden kuluttua muutimme yhteen. Olemme ihan oikeasti onnellisia kaikkine vikoinemme, vaivoinemme ja puutteinemme.

Kuulostaa sielujen sympatialta, 51 57!

Olen täällä netissä ja muidenkin tällaisten hakupaikkojen kautta törmännyt vain miehiin, jotka eivät tosiaan viikkoja jaksa kirjoitella, hyvä jos puoli vuorokautta ja sinäkin aikana yleensä vain muutama ontuvan rivin (varsinkin viikonloppuisin). Sitten kun nähdään alkavat nuo lääpintämenot. Ei ole kokemusta kuin kolmesta nokakkain tapaamisesta, mutta riitti. Olivat muuten nuorempia, tavallisen näköisiä (no yksi vähän oudompi), vaan ei sytyttänyt. Viimeistä kyllä epäilen, että oli vähän rukannut ikäänsä alaspäin, mutta se ei olisi haitannut, muuten vain tuli tympeä olo.

Te 51 57 kuitenkin tutustuitte ajan kanssa ja varmaan melko pian jäitte toisiinne koukkuun, silleen luonnostaan, luulisin. Nämä meikäläisen jutut ovat olleet vähän väkinäisiä.

Olen ihan kateellinen!

• 51 + 57
        Unelma kirjoitti:

Kuulostaa sielujen sympatialta, 51 57!

Olen täällä netissä ja muidenkin tällaisten hakupaikkojen kautta törmännyt vain miehiin, jotka eivät tosiaan viikkoja jaksa kirjoitella, hyvä jos puoli vuorokautta ja sinäkin aikana yleensä vain muutama ontuvan rivin (varsinkin viikonloppuisin). Sitten kun nähdään alkavat nuo lääpintämenot. Ei ole kokemusta kuin kolmesta nokakkain tapaamisesta, mutta riitti. Olivat muuten nuorempia, tavallisen näköisiä (no yksi vähän oudompi), vaan ei sytyttänyt. Viimeistä kyllä epäilen, että oli vähän rukannut ikäänsä alaspäin, mutta se ei olisi haitannut, muuten vain tuli tympeä olo.

Te 51 57 kuitenkin tutustuitte ajan kanssa ja varmaan melko pian jäitte toisiinne koukkuun, silleen luonnostaan, luulisin. Nämä meikäläisen jutut ovat olleet vähän väkinäisiä.

Olen ihan kateellinen!

älä anna periksi!
        Lycka till :) :)

• Totuudentorvi( kai muutenkin).

No syy on se kun vanhat akat nyt on vanhoja akkoja. Ei ne saa lapsia ja niitten ulkonäkökin on ihan karsea.

Iteppähän kysyit.

• Unelma

sinä, Torvi, olet jäänyt paitsi? Ja kenelle vastasit? Ketjun aloittajalleko?

Tai ei tarvitse vastata. Ensimmäiseen kysymykseeni vastauksen voi nimittäin lukea rivien välistä, ja se lista onkin pitkä.

Töttöröö ja kivaa iltaa peilin edessä (että näet jotain mieluista)!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1422
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      913
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      872
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      811
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      667
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      9
      646
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      330
      639
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      57
      629
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      594
    Aihe