Hei, onko teillä kokemuksia ternimaitokapseleista? olisin kiinnostunut lukemaan muiden kokemuksista. itse olen käyttänyt n. 3 viikkoa ja saanut avun mystisiin ja tutkimattomiin vatsavaivoihin, joista olen kärsinyt enemmän ja vähemmän läpi koko ikäni (30 v.). olen kuullut paljon ns. ihmeparantumisista kuten psoriasiksen, astman, erilaisten vatsavaivojen, virtsatietulehduksen, lisäaineallergian paranemisesta. markkinoilla näyttää olevan paljon erilaisia valmisteita, hyviä ja huonoja.
ternimaitokapselit
7
5701
Vastaukset
- NaN
mietippä voisko yks kapseli tosiaan parantaa noi kaikki. ternimaitokapselit on samanlaista humpuukia kun kaikki muutkin ihmepillerit
- todella
että kapseleissa edes on ternimaitoa
Ternimaitoahan on vaikeaa saadakin,
kun t.maidon tuottamiseen tarvitaan vasta poikinut lehmä
Toisaalta se hippu sitä terniä ei kyllä riitä parantamaan
Lapsena saimme useinkin juoda ja syödä ternimaitoa ja siitä valmistettuja ruokia,
silti kärsin eri allergioista, virtsatietulehduksista, vatsavaivoista, päänsärystä, ym......
Että höpön höpön koko kapselit- hansu
kun olet lapsena syönyt ternimaitoa jossakin muodossa, se mitä luultavimmin on ollut kuumennettua eli esim. pannukakussa. silloin ternimaidosta häviää kaikki hyvät ainesosat esim. immunoglobuliini, joka lisää vastustuskykyä. vähän sama kun syöt vuoden pakkasessa olleita marjoja, niissä ei pahemmin ole enää vitamiineja tai jos käytät pakastettua ternimaitoa. jos taas olet juonut ternimaitoa tuoreena niin siinähän on tunnetusti hirvittävä rasvaprosentti, joten en suosittele. itse en uskonut aluksi ternimaidon vaikutuksiin mutta kokeilin ja tutkin asiaa, ennen kuin loin vahvoja mielipiteitä ainakaan ääneen. ternimaidosta on tehty valtavasti puolueettomia tieteellisiä tutkimuksia, löytyy mm. netistä. olen kuulluut paljon kertomuksia siitä miten se on parantanut erilaisia suolistosairauksia, astmaa, psoriasista, atooppista ihottumaa, allergioita.
varmasti olet kuullut miten vastasyntynyt lapsikin saa vastustuskykyä äidin ternimaidosta.
käyttämäni ternimaitokapseli tulee uudesta-seelannista, jossa lehmät ovat maailman "puhtaimpia". ne syövät luomuruokaa eikä niille anneta antibiootteja. ternimaitoa saa tarvittavan määrän ensin vasikka ja loput käytetään kapselaiden valmistukseen. totta on että aika monta lehmää tarvitaan. mutta se "hippu" mikä ternimaitoa on kapselissa, niin ei se ole ihan suoraan siitä lehmän utaresta tippa maitoa vaan kyllä siitä on otettu jotain pois ja laitettu jotain tilalle esim. lisätty maitohappobakteereja.
eikä tämä nyt varsinaisesti ole mikään uskon asia vaan omien kokemuksien pohjalta luotu mielipide. markkinoilla on saatavana paljon erilaisia valmisteita. jos ihminen käyttää sellaista ternimaitokapselia missä immunoglobuliinia on esim. 5 % niin paranemista ei taatusti tapahdu. - miten
hansu kirjoitti:
kun olet lapsena syönyt ternimaitoa jossakin muodossa, se mitä luultavimmin on ollut kuumennettua eli esim. pannukakussa. silloin ternimaidosta häviää kaikki hyvät ainesosat esim. immunoglobuliini, joka lisää vastustuskykyä. vähän sama kun syöt vuoden pakkasessa olleita marjoja, niissä ei pahemmin ole enää vitamiineja tai jos käytät pakastettua ternimaitoa. jos taas olet juonut ternimaitoa tuoreena niin siinähän on tunnetusti hirvittävä rasvaprosentti, joten en suosittele. itse en uskonut aluksi ternimaidon vaikutuksiin mutta kokeilin ja tutkin asiaa, ennen kuin loin vahvoja mielipiteitä ainakaan ääneen. ternimaidosta on tehty valtavasti puolueettomia tieteellisiä tutkimuksia, löytyy mm. netistä. olen kuulluut paljon kertomuksia siitä miten se on parantanut erilaisia suolistosairauksia, astmaa, psoriasista, atooppista ihottumaa, allergioita.
varmasti olet kuullut miten vastasyntynyt lapsikin saa vastustuskykyä äidin ternimaidosta.
käyttämäni ternimaitokapseli tulee uudesta-seelannista, jossa lehmät ovat maailman "puhtaimpia". ne syövät luomuruokaa eikä niille anneta antibiootteja. ternimaitoa saa tarvittavan määrän ensin vasikka ja loput käytetään kapselaiden valmistukseen. totta on että aika monta lehmää tarvitaan. mutta se "hippu" mikä ternimaitoa on kapselissa, niin ei se ole ihan suoraan siitä lehmän utaresta tippa maitoa vaan kyllä siitä on otettu jotain pois ja laitettu jotain tilalle esim. lisätty maitohappobakteereja.
eikä tämä nyt varsinaisesti ole mikään uskon asia vaan omien kokemuksien pohjalta luotu mielipide. markkinoilla on saatavana paljon erilaisia valmisteita. jos ihminen käyttää sellaista ternimaitokapselia missä immunoglobuliinia on esim. 5 % niin paranemista ei taatusti tapahdu.Ternimaito saadaan jauhemaiseksi ??
Varmaan kuumentamalla ??
En vieläkään usko ternimaitokapseleihin
- pelle
osta kaupasta litran tölkki ternimaitoa, ei tarvi maksaa itseään kipeäksi (!) kapseleilla.
- anzu
En kyllä suosittele ternimaitokapseleita kellekkään!!! Oon 24-vuotias perusterve nainen ja söin ko.kapseleita reilu kaks kuukautta,jonka aikana kuukautiseni jäivät pois(en ollu raskaana!),lopetin kapseleitten popsimisen ja menkat alko viikon sisällä. Ja olen kuullut samanlaista palautetta aika monelta muultakin!
- Anonyymi
Juuri äsken luin ekoelämäni.fi erään Paavon arvostelut ternimaitokapseleista ja niiden mahtavista hyödyistä. Kiinnostaa nyt minuakin.👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752