ternimaitokapselit

hansu

Hei, onko teillä kokemuksia ternimaitokapseleista? olisin kiinnostunut lukemaan muiden kokemuksista. itse olen käyttänyt n. 3 viikkoa ja saanut avun mystisiin ja tutkimattomiin vatsavaivoihin, joista olen kärsinyt enemmän ja vähemmän läpi koko ikäni (30 v.). olen kuullut paljon ns. ihmeparantumisista kuten psoriasiksen, astman, erilaisten vatsavaivojen, virtsatietulehduksen, lisäaineallergian paranemisesta. markkinoilla näyttää olevan paljon erilaisia valmisteita, hyviä ja huonoja.

7

5774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NaN

mietippä voisko yks kapseli tosiaan parantaa noi kaikki. ternimaitokapselit on samanlaista humpuukia kun kaikki muutkin ihmepillerit

• todella

että kapseleissa edes on ternimaitoa

Ternimaitoahan on vaikeaa saadakin,
      kun t.maidon tuottamiseen tarvitaan vasta poikinut lehmä

Toisaalta se hippu sitä terniä ei kyllä riitä parantamaan

Lapsena saimme useinkin juoda ja syödä ternimaitoa ja siitä valmistettuja ruokia,
      silti kärsin eri allergioista, virtsatietulehduksista, vatsavaivoista, päänsärystä, ym......

Että höpön höpön koko kapselit

• hansu

kun olet lapsena syönyt ternimaitoa jossakin muodossa, se mitä luultavimmin on ollut kuumennettua eli esim. pannukakussa. silloin ternimaidosta häviää kaikki hyvät ainesosat esim. immunoglobuliini, joka lisää vastustuskykyä. vähän sama kun syöt vuoden pakkasessa olleita marjoja, niissä ei pahemmin ole enää vitamiineja tai jos käytät pakastettua ternimaitoa. jos taas olet juonut ternimaitoa tuoreena niin siinähän on tunnetusti hirvittävä rasvaprosentti, joten en suosittele. itse en uskonut aluksi ternimaidon vaikutuksiin mutta kokeilin ja tutkin asiaa, ennen kuin loin vahvoja mielipiteitä ainakaan ääneen. ternimaidosta on tehty valtavasti puolueettomia tieteellisiä tutkimuksia, löytyy mm. netistä. olen kuulluut paljon kertomuksia siitä miten se on parantanut erilaisia suolistosairauksia, astmaa, psoriasista, atooppista ihottumaa, allergioita.
        varmasti olet kuullut miten vastasyntynyt lapsikin saa vastustuskykyä äidin ternimaidosta.
        käyttämäni ternimaitokapseli tulee uudesta-seelannista, jossa lehmät ovat maailman "puhtaimpia". ne syövät luomuruokaa eikä niille anneta antibiootteja. ternimaitoa saa tarvittavan määrän ensin vasikka ja loput käytetään kapselaiden valmistukseen. totta on että aika monta lehmää tarvitaan. mutta se "hippu" mikä ternimaitoa on kapselissa, niin ei se ole ihan suoraan siitä lehmän utaresta tippa maitoa vaan kyllä siitä on otettu jotain pois ja laitettu jotain tilalle esim. lisätty maitohappobakteereja.
        eikä tämä nyt varsinaisesti ole mikään uskon asia vaan omien kokemuksien pohjalta luotu mielipide. markkinoilla on saatavana paljon erilaisia valmisteita. jos ihminen käyttää sellaista ternimaitokapselia missä immunoglobuliinia on esim. 5 % niin paranemista ei taatusti tapahdu.

• miten
        hansu kirjoitti:

kun olet lapsena syönyt ternimaitoa jossakin muodossa, se mitä luultavimmin on ollut kuumennettua eli esim. pannukakussa. silloin ternimaidosta häviää kaikki hyvät ainesosat esim. immunoglobuliini, joka lisää vastustuskykyä. vähän sama kun syöt vuoden pakkasessa olleita marjoja, niissä ei pahemmin ole enää vitamiineja tai jos käytät pakastettua ternimaitoa. jos taas olet juonut ternimaitoa tuoreena niin siinähän on tunnetusti hirvittävä rasvaprosentti, joten en suosittele. itse en uskonut aluksi ternimaidon vaikutuksiin mutta kokeilin ja tutkin asiaa, ennen kuin loin vahvoja mielipiteitä ainakaan ääneen. ternimaidosta on tehty valtavasti puolueettomia tieteellisiä tutkimuksia, löytyy mm. netistä. olen kuulluut paljon kertomuksia siitä miten se on parantanut erilaisia suolistosairauksia, astmaa, psoriasista, atooppista ihottumaa, allergioita.
        varmasti olet kuullut miten vastasyntynyt lapsikin saa vastustuskykyä äidin ternimaidosta.
        käyttämäni ternimaitokapseli tulee uudesta-seelannista, jossa lehmät ovat maailman "puhtaimpia". ne syövät luomuruokaa eikä niille anneta antibiootteja. ternimaitoa saa tarvittavan määrän ensin vasikka ja loput käytetään kapselaiden valmistukseen. totta on että aika monta lehmää tarvitaan. mutta se "hippu" mikä ternimaitoa on kapselissa, niin ei se ole ihan suoraan siitä lehmän utaresta tippa maitoa vaan kyllä siitä on otettu jotain pois ja laitettu jotain tilalle esim. lisätty maitohappobakteereja.
        eikä tämä nyt varsinaisesti ole mikään uskon asia vaan omien kokemuksien pohjalta luotu mielipide. markkinoilla on saatavana paljon erilaisia valmisteita. jos ihminen käyttää sellaista ternimaitokapselia missä immunoglobuliinia on esim. 5 % niin paranemista ei taatusti tapahdu.

Ternimaito saadaan jauhemaiseksi ??

Varmaan kuumentamalla ??

En vieläkään usko ternimaitokapseleihin

• pelle

osta kaupasta litran tölkki ternimaitoa, ei tarvi maksaa itseään kipeäksi (!) kapseleilla.

• anzu

En kyllä suosittele ternimaitokapseleita kellekkään!!! Oon 24-vuotias perusterve nainen ja söin ko.kapseleita reilu kaks kuukautta,jonka aikana kuukautiseni jäivät pois(en ollu raskaana!),lopetin kapseleitten popsimisen ja menkat alko viikon sisällä. Ja olen kuullut samanlaista palautetta aika monelta muultakin!

• Anonyymi

Juuri äsken luin ekoelämäni.fi erään Paavon arvostelut ternimaitokapseleista ja niiden mahtavista hyödyistä. Kiinnostaa nyt minuakin.👍

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79