paskanpuhujat

voimanostaja2

Mitäs jos nämä 15-20v paskanjauhajat menisitte sinne kotiin syömään puuroa. Ihan turha tulla tänne puhumaan paskaa, teitähän tämä koko saatanan internetti on muutenkin ihan liikaa täynnä, ihan täynnä paskapuhetta!

suksikaa te vittuun teinit jotka tulette tänne lesoamaan " hirmu testotuotannosta "... tuolla lesotuksella teitä vielä jotkut apinat uskoo.

Saatana kun minä olen jo pitkään treenaillut ja tiedän enemmän kuin yksikään perkeleen 20v munakoipi ja minua vituttaa kun täällä ei ole mitään moderointia ja siksi kaikki paskapäät pääsee tänne apinoimaan..

naruranteilla saa kuulkaas pitkään odotella. mitään VITUN KEHITYSTÄ EI TULE ennenkuin vähintään muutama vuosi menee ja se on aina aloittelijoilla iästä riippumatta vähän aikaa hyvää kehitystä mutta se ei jatku loputtomiin, sitten tarvitaan jo uutta puhtia harjoitteluun.

kyllä minä sen tiedän että te 15-20v olette suurimmaksi osaksi normaalivartaloisia toisinsanoen kynäniskoja, ja isoksi kun ei tulla jos ei osata syödä, levätä ja treenata kovaa... totuus on että kun tuohon lisätään steroidit niin sitten alkaa se ulkonäkö vuoden sisällä muuttua riippuen paljonko niitä ottaa jne jne.

murkkuiässä on turha odotella mitään kehitystä, murkkuiässä alkaa vasta nuori kehittymään mieheksi, en ole todennut mitään ihmeellistä kehitystä siinä iässä, ja onhan se nähty kun ympärille katsoo että teinit on pikkupoikia. Vuosia siihen valitettavasti joudutte treenaamaan ellette käytä ohessa paljon aineita tullaksenne isoksi ja vahvaksi.

Painukaa nyt siis vittuun tai puhukaa järkeä... internetin pilaa just nämä saatanan foorumit.. kaikki on sekaisin, puhutaan täyttä paskaa ja jutut sit näkyy täällä. voi vittu sentään!

12

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leo-ko

      Olet oikeassa.Moderointi puuttuu.Kaltaistesi päänaukojien,vittuilijoiden,itsestään liikaa luulevien kirjoittajien poistamiseksi olisi tarpeellista saada tännekin valvontaa.Kirjoituksesi on juuri kuten sanoit,paskanjauhantaa,teinimäistä uhoa nimimerkin suojassa!Keskiverto 10-vuotias lapsikin osaa kirjoittaa järkevämpää tekstiä kuin sinä!Kirjoittamasi teksti on juuri kuvaus ITSESTÄSI!!!

    • Zercher-kyykky

      noh, onneksi jo suurinosa noista on pakkotoisto.comissa.
      Eli loput vaan sinne perässä.

      • olla

        roinat loppu..


    • Heavy_man

      Kyllä asia on valittevasti näin että murkkuiässä kehitys on parhaillaan koska kasvuhormooni toiminta kehossa on suurimillaan. Kyllä tulee no 15 vuotiaistakin kovia nostajia jos osaavat treenata,levätä ja syödä hyvin ja on treenauksesta jotakin havaintoo. Yleensä tossa iässä kehittyy vaikka kävisi pikkupainoilla leikkimässä.

      • fiksumpi kuin sinä

        Ja nythän sä puhut ihan täyttä paskaa!

        " tossä iässä kehittyy vaikka treenais pikkupainoilla "

        hehheh! Ja jätkäkö on vielä oikeassa? Katopa hei peiliin! Mitä vittua sä luulet näitten teinixien olevan? supermiehiä ? Eli heidän ei tarvi kun nostella 2kg painoja ja kasvavat lihaskimpuiksi?

        mitäs vittua sä nyt poika oikein höpäjät?? Etkö tiedä vitun pälli että kehitystä ei tapahdu jos ei treenaa kovaa, se pysähtyy kuin seinään! lisäksi moni laiha teinipoika on jo todennut että ei tule kehitystä muutamassa vuodessakaan jos ne treenaavat päin persettä!

        ja sinun mukaasi pikkupainoja nostelemalla kyllä kehittyvät, hah! Vaikka sä söisit kourallisen steroideja joka päivä ja nostelisit pikkupainoja, niin sä et muutu muuten kuin nestepöhöksi koko ukko. Vittu mitä paskaa.. taidat nyt kyllä vähän liioitella että mietis oikeesti mitä puhut.

        kuinkakohan monta teinipoikaa olen nähnyt vuosien saatossa.. olenhan itsekin ollut. Aloittelija kehittyy hyvin vähän aikaa, mutta ei sitäkään jos ei syö, treenaa kovaa ja lepää.. pikkupainoilla et vitun apina kehity yhtään, et ainakaan kauan!

        se on brutaali totuus. murrosiässä ei ole mitään ihmeellistä, kai sinäkin pälli sen käsität? luuletko että teinit ovat suuria hormonikimppuja kun heillä on murrosikä? et sä mitään ihme kehitystä siinä iässä saa yhtään sen enempää mitä muutkaa 10-30 vuotta vanhemmat ihmiset jumalauta. se on ihan sama juttu, kaikki on kiinni toimiiko testotasot ja nehän toimii yleensä kaikilla miehillä ihan samaa tasoa mitä teineillä.. teineillä MYÖS vaihtelee ne tasot, se on sama juttu ihan kaikilla.

        asia on suhteellinen, mulle on turha tulla selittämään näistä 15v supermiehistä kun ei kukaan siinä iässä edes tiedä mikä käsipaino on ja mitä sillä tehdään ja kyllä joutuu kuule jokainen ihminen tässä maailmassa tekemään samat paskat oikein että saa lihaksia, ei ole teinit yhtään paremmassa asemassa sen asian kanssa.


        että menepä hevimies rämpyttämään kitaraa ja ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne enempää vastaamaan.


      • tietämätön!
        fiksumpi kuin sinä kirjoitti:

        Ja nythän sä puhut ihan täyttä paskaa!

        " tossä iässä kehittyy vaikka treenais pikkupainoilla "

        hehheh! Ja jätkäkö on vielä oikeassa? Katopa hei peiliin! Mitä vittua sä luulet näitten teinixien olevan? supermiehiä ? Eli heidän ei tarvi kun nostella 2kg painoja ja kasvavat lihaskimpuiksi?

        mitäs vittua sä nyt poika oikein höpäjät?? Etkö tiedä vitun pälli että kehitystä ei tapahdu jos ei treenaa kovaa, se pysähtyy kuin seinään! lisäksi moni laiha teinipoika on jo todennut että ei tule kehitystä muutamassa vuodessakaan jos ne treenaavat päin persettä!

        ja sinun mukaasi pikkupainoja nostelemalla kyllä kehittyvät, hah! Vaikka sä söisit kourallisen steroideja joka päivä ja nostelisit pikkupainoja, niin sä et muutu muuten kuin nestepöhöksi koko ukko. Vittu mitä paskaa.. taidat nyt kyllä vähän liioitella että mietis oikeesti mitä puhut.

        kuinkakohan monta teinipoikaa olen nähnyt vuosien saatossa.. olenhan itsekin ollut. Aloittelija kehittyy hyvin vähän aikaa, mutta ei sitäkään jos ei syö, treenaa kovaa ja lepää.. pikkupainoilla et vitun apina kehity yhtään, et ainakaan kauan!

        se on brutaali totuus. murrosiässä ei ole mitään ihmeellistä, kai sinäkin pälli sen käsität? luuletko että teinit ovat suuria hormonikimppuja kun heillä on murrosikä? et sä mitään ihme kehitystä siinä iässä saa yhtään sen enempää mitä muutkaa 10-30 vuotta vanhemmat ihmiset jumalauta. se on ihan sama juttu, kaikki on kiinni toimiiko testotasot ja nehän toimii yleensä kaikilla miehillä ihan samaa tasoa mitä teineillä.. teineillä MYÖS vaihtelee ne tasot, se on sama juttu ihan kaikilla.

        asia on suhteellinen, mulle on turha tulla selittämään näistä 15v supermiehistä kun ei kukaan siinä iässä edes tiedä mikä käsipaino on ja mitä sillä tehdään ja kyllä joutuu kuule jokainen ihminen tässä maailmassa tekemään samat paskat oikein että saa lihaksia, ei ole teinit yhtään paremmassa asemassa sen asian kanssa.


        että menepä hevimies rämpyttämään kitaraa ja ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne enempää vastaamaan.

        mutta tuuttavapiirissäni on kaveri joka 15-v sarjassa 82,5 tempaisi 120kg ja työnsi 150kg, mömmöissä.
        Selkä ei sallinut jatkokehitystä.

        Toinen kaveri joka oli taloni muuraustalkoissa ja teki 16-v kaksiottelussa ilman mömmöjä tulokset 100kg 120kg. tempaus, työntö.
        Sarja 75kg. Riitti silloin Suomen mestaruuteen.

        Edellisen veli teki alle 20:n MM:ssa yhteistuloksen 295kg. Oli MM kakkonen.
        Sarjan voittaja, neukku, teki vuosia myöhemmin ME:set superraskaassa.

        Murrosikä tulee eri junnuille eri ikäisenä.
        Oma juniorini joutui aloittamaan parranajon 14-vuotisena.

        Pyhällä hengellä ei tuloksia tehdä.
        Aikainen murrosikä yhdistyneenä sopivaan perimään ja varhaisliikuntaan antaa mahdollisuuden kovempiin harjoitteisiin nuorempana.
        Ilman ääntä, ähinää ja hikeä eivät raudat liiku!

        Ps. 100:n tempaus 75-kiloisella edellyttää kyllä jonkinlaista tuntumaa tankoon.

        Nämä edustivat aikanaan tasavallan parhaimmistoa joten eivät ole yleistämisen perusteita.
        Iän puute ei kuitenkaan ole kehityksen ehdoton este!


      • isompi miekkonen
        tietämätön! kirjoitti:

        mutta tuuttavapiirissäni on kaveri joka 15-v sarjassa 82,5 tempaisi 120kg ja työnsi 150kg, mömmöissä.
        Selkä ei sallinut jatkokehitystä.

        Toinen kaveri joka oli taloni muuraustalkoissa ja teki 16-v kaksiottelussa ilman mömmöjä tulokset 100kg 120kg. tempaus, työntö.
        Sarja 75kg. Riitti silloin Suomen mestaruuteen.

        Edellisen veli teki alle 20:n MM:ssa yhteistuloksen 295kg. Oli MM kakkonen.
        Sarjan voittaja, neukku, teki vuosia myöhemmin ME:set superraskaassa.

        Murrosikä tulee eri junnuille eri ikäisenä.
        Oma juniorini joutui aloittamaan parranajon 14-vuotisena.

        Pyhällä hengellä ei tuloksia tehdä.
        Aikainen murrosikä yhdistyneenä sopivaan perimään ja varhaisliikuntaan antaa mahdollisuuden kovempiin harjoitteisiin nuorempana.
        Ilman ääntä, ähinää ja hikeä eivät raudat liiku!

        Ps. 100:n tempaus 75-kiloisella edellyttää kyllä jonkinlaista tuntumaa tankoon.

        Nämä edustivat aikanaan tasavallan parhaimmistoa joten eivät ole yleistämisen perusteita.
        Iän puute ei kuitenkaan ole kehityksen ehdoton este!

        Miten niin kovempiin harjoitteisiin? Jaksanhan minäkin yhtä hyvin harjoitella, oikeastaan paljon enemmän ja intensiivisemmin mitä 15v olin vuosia sitten. Ei murros-ikä tee kenestäkään sen paremmin jaksavaa, silloinhan ollaan vielä aika heikoilla jäillä, hyvin monella on ranteet kuin risut ja hyvin laihoja poikia, nopea aineenvaihdunta jonka vuoksi painon lisääminen on vaivalloisempaa. Eiköhän se jo ole selvä asia että tyypillinen amisviiksi ei todellakaan lihaksillaan pullistele ja kehitys kun poikkeaa kaikilla.
        Mitäpä tässä siis pikkupoikasia vielä kehumaan, puhutaan sitten kun nämä " jee jee meni 60kg penkistä " tyyppiset teinit ovat treenanneet 10 vuotta, sitten pitäisi tuloksiakin jo olla nähtävissä kun niin se voimailun idea vaan karkeasti sanottuna on.

        Katsokaa tämän linkin poikaa ja miettikää oikeasti ( nim. hevimies ) mitä tämmöinen sälli salilla jaksaa tehdä? hyvin on usealla tuon ikäisellä sällillä vielä paljon opittavaa, enkä ole todellakaan huomannut tuossa iässä sen ihmeemmin jaksavan temmeltää.. ainoa asia lienee fysiikan lakiin perustuva juttu, kun nuorena sitä on hoikka ja myöhemmin kun painoa tulee lisää, niin ei baletit oikein kiinnosta enää.. silloin jyllää vain raaka voima.
        http://www.luckyoliver.com/photos/derived/cW2lxqckSr25K_adbivJjM/LO-playground_teen_14-724621.jpg


        Toki on lahjakkaita jätkiä ( rainela ) jotka jo lapsena pärjäävät kisoissa.. mutta heitä ei ole montaa.. tavallisia tallaajia kun on salit täynnä näitä koulupoikia ja tunsin yhden kaverin aikoinaan jolla meni 3 vuotta ennenkuin sai 80 kg penkissä. Jaa.. että kehittyipä huomattavan nopeasti tämäkin, heh heh.


      • Heavy_man
        isompi miekkonen kirjoitti:

        Miten niin kovempiin harjoitteisiin? Jaksanhan minäkin yhtä hyvin harjoitella, oikeastaan paljon enemmän ja intensiivisemmin mitä 15v olin vuosia sitten. Ei murros-ikä tee kenestäkään sen paremmin jaksavaa, silloinhan ollaan vielä aika heikoilla jäillä, hyvin monella on ranteet kuin risut ja hyvin laihoja poikia, nopea aineenvaihdunta jonka vuoksi painon lisääminen on vaivalloisempaa. Eiköhän se jo ole selvä asia että tyypillinen amisviiksi ei todellakaan lihaksillaan pullistele ja kehitys kun poikkeaa kaikilla.
        Mitäpä tässä siis pikkupoikasia vielä kehumaan, puhutaan sitten kun nämä " jee jee meni 60kg penkistä " tyyppiset teinit ovat treenanneet 10 vuotta, sitten pitäisi tuloksiakin jo olla nähtävissä kun niin se voimailun idea vaan karkeasti sanottuna on.

        Katsokaa tämän linkin poikaa ja miettikää oikeasti ( nim. hevimies ) mitä tämmöinen sälli salilla jaksaa tehdä? hyvin on usealla tuon ikäisellä sällillä vielä paljon opittavaa, enkä ole todellakaan huomannut tuossa iässä sen ihmeemmin jaksavan temmeltää.. ainoa asia lienee fysiikan lakiin perustuva juttu, kun nuorena sitä on hoikka ja myöhemmin kun painoa tulee lisää, niin ei baletit oikein kiinnosta enää.. silloin jyllää vain raaka voima.
        http://www.luckyoliver.com/photos/derived/cW2lxqckSr25K_adbivJjM/LO-playground_teen_14-724621.jpg


        Toki on lahjakkaita jätkiä ( rainela ) jotka jo lapsena pärjäävät kisoissa.. mutta heitä ei ole montaa.. tavallisia tallaajia kun on salit täynnä näitä koulupoikia ja tunsin yhden kaverin aikoinaan jolla meni 3 vuotta ennenkuin sai 80 kg penkissä. Jaa.. että kehittyipä huomattavan nopeasti tämäkin, heh heh.

        Kyllä ite tota olen kehittynyt ilman mömmöjä tai mitään vitun lisäravinteita.

        16,5 vuotiaana tein eka kerran maksimi testaukset (7kk treenillä joista oli kyykkyä ja mavea vain 2kk) 110-80-165kg ja tässä nyt ku olen treenailu ihan samalailla kun ennenkin tulokset noussu 217,5-130-250.

        Tässä juuri tässä iässä huomaa sen että kehitys tasantarkkaan on nopeampaa koska aivolisäke tuottaa kasvuhormoonia nuoremalla iällä paljon enemän mitä 20-vuotiaasta eteenpäin. Ja fakta asia myös on se että jos ei ole oikein lahjoja mihinkää nii ei kehity myöskään samalla tavalla kuten jotkut (esim tässä tapauksessa Rainela, Keränen).Ite Keränen mulle sanonut että ei juuri ollenkaa treenaa maastaveto ja silti jätkältä löytyy SE 270kg sarjaan 67,5kg.


      • katos vaan
        Heavy_man kirjoitti:

        Kyllä ite tota olen kehittynyt ilman mömmöjä tai mitään vitun lisäravinteita.

        16,5 vuotiaana tein eka kerran maksimi testaukset (7kk treenillä joista oli kyykkyä ja mavea vain 2kk) 110-80-165kg ja tässä nyt ku olen treenailu ihan samalailla kun ennenkin tulokset noussu 217,5-130-250.

        Tässä juuri tässä iässä huomaa sen että kehitys tasantarkkaan on nopeampaa koska aivolisäke tuottaa kasvuhormoonia nuoremalla iällä paljon enemän mitä 20-vuotiaasta eteenpäin. Ja fakta asia myös on se että jos ei ole oikein lahjoja mihinkää nii ei kehity myöskään samalla tavalla kuten jotkut (esim tässä tapauksessa Rainela, Keränen).Ite Keränen mulle sanonut että ei juuri ollenkaa treenaa maastaveto ja silti jätkältä löytyy SE 270kg sarjaan 67,5kg.

        haista sinä kilikaula v*ttu. laitoin sulle yv:tä ja voin laittaa kohta muutakin jos toi sun naurettava lesoilu ei lopu.

        tolla pärställä ja kropalla et paljon v*ttuile meikäläisille.
        kunhan mussutat vaan samaa vanhaa litaniaa että parikymppinen pärjää jne jne niinpä niin ja p*skat. faktoista sinä et tiedä mitään.

        kuka vatipää luulee että nuori ikä tuo noin paljon edistystä kun se oikeasti on
        vasta aluillaan ja kokeneemmat pärjää.

        sinua voisin vetää helposti vaikka turpaan jos näkisin ni sittenpä se sun irstailusi nähdään ja pääset näyttämään. tilaatko ajan kouvolaan?


    • Jouni -66

      Noh noh, Taidat kaveri tuntea tarvetta päteä. Minun mielestä tämä tälläinen on turhaa. Menisit ennemmin sinne salille, kun ei sinulla asialliseen keskusteluun riittäviä vaatimuksia tunnu olevan antamasi alotteen perusteella. Elämässä on monia muita alueita, joilla tulee myös painonnosto poissulkien olla hyvä. Oletko varma etteivät nämä 15-20v kaverit ole näillä alueilla sinua parempia, jos ei jopa merkittäviä. Oma poikani, joka on yksitoista osaa keskustella sinua sivistyneemmin. Heheh. Häntä en ole treenaamiseen opettanut, sillä onhan hänen kasvu vielä pahasti kesken. Painonnosto ei ole vain fyysinen laji, niinkuin olet sen mielestäni käsittänyt. Nuoret pojat ovat täysin oikeutettuja kertomaan omista tuloksistaan, sillä onhan se jo suuri innoittaja alkavalle harrastukselle. Muistan miten nuorena pidin kovaakin ääntä 50kg rikki mennessä, joka on nyt ajateltuna huvittavaa. Mutta se kuuluu nuoruuteen. Tuon ilkeän asenteesi, haukkumisen ja antipatiasi sijaan voisit kannustaa heitä. Et voi tietää mitä heistä tulee. Monet menevät kaltaistesi ohi, jos eivät painonnostossa niin muilla tahoilla. Kyllä sinun tulisi aikuisena ja harrastelijana tietää, ettei urheilussa ole kyse mistään muusta kuin oman kunnon ylläpitämisestä. Sen sinulle tulevat kertomaan joka ikinen ammattilainen, jos ei amatöörikin. Vain kilpamielessä treenaavat harvemmin jaksavat yhtä kauan ja heidän motiivi on mitäänsanomattoman typerä. Jos kuuntelisit palstan ihmisiä oppisit varmasti kunnioittamaan nuorta oma-alotteisuutta. Siitähän sinäkin olet aikoinasi lähtenyt. Sinulla on vielä paljon opittavaa, jonka voin nähdä jo käytöksestäsi. Et ole heitä parempi, kuin ehkä tulosten nojalla. Monet sinua paljonkin nuoremmat ovat sinua kokeneempia. Muista, painonnosto on yhtä henkinen kuin fyysinenkin laji. Heheh. Jo asenteesi on niin väärä, että oikein naurattaa.

      "suksikaa te vittuun teinit jotka tulette tänne lesoamaan " hirmu testotuotannosta "... tuolla lesotuksella teitä vielä jotkut apinat uskoo."

      Keskustelu on painonnostoa vaativampi laji, joka näyttää sinulla olevan aika alkuvaiheilla. Odotas vaan kun on ikää 50v ja tuolla lailla huutelet. Silloin toivot, että olisit keskittynyt sivistäviin harrastuksiin enemmän kuin ajatuksettomaan painonnostoon. Painonnostossa on kyse myös toisten huomioimisesta. Mielestäni et ole laisiknaan pätevä antamaan tuollaista kritiikkiä aloitteville, etkä mielestäni edes ole painonnostaja. Tuo on kuin opettaja, joka haukkuu oppilaita tyhmiksi idiooteiksi. Voiko sellaista ihmistä sanoa opettajaksi? ei juurikaan. Olet pedakogina surkea, joka kertoo jo paljon.

      - Jouni-66

      • Janne Jokinen.

        mitä v*ttua tämä painonnostoon liittyy. P*skat minä välitä siitä mitä kilikaulat tekee kun minä nostelen, siinähän yrittävät pysyä perässä ja täällä saat molottaa koko päivän jos huvittaa minua ei kiinnosta.

        ei kannattaisi huudella pienten poikien se kun tuppaa kuitenkin olemaan asia niin että isot ja aikuiset on vahvempia, eikä kannata yleistää.

        jouni66 taitaa olla edellisen kenokaulan isi.


      • no hei hei!!!
        Janne Jokinen. kirjoitti:

        mitä v*ttua tämä painonnostoon liittyy. P*skat minä välitä siitä mitä kilikaulat tekee kun minä nostelen, siinähän yrittävät pysyä perässä ja täällä saat molottaa koko päivän jos huvittaa minua ei kiinnosta.

        ei kannattaisi huudella pienten poikien se kun tuppaa kuitenkin olemaan asia niin että isot ja aikuiset on vahvempia, eikä kannata yleistää.

        jouni66 taitaa olla edellisen kenokaulan isi.

        "Tässä juuri tässä iässä huomaa sen että kehitys tasantarkkaan on nopeampaa koska aivolisäke tuottaa kasvuhormoonia nuoremalla iällä paljon enemän mitä 20-vuotiaasta eteenpäin."


        miten sinä muka sen huomaat kun et ole ikinä ollut 70 vuotias?

        kovat on puheet kenokaulalla mutta kiva kun on mielikuvitusta ja pojulla intoa riittää.

        sinä et taida hormooneista tietää kissanp*skan vertaa, hah.
        te nuoremmat olette vain peräheikkejä joita aikuiset opettaa joten turha aukoa sitä päätä kun et sinä ole mikään kaiken kokenut. olet vain 22v nappula joka lainailee netistä sanoja päteäkseen ja käyt meidän muiden hermoille jotka kertoo asiat kuten ne yleensä on.

        kun noin kova jätkä olet että noin paljon sitäjatätä nuorempana niin kuvastakin voi jo päätellä että samanlainen kynäveijari mitä muutkin kokoisesi.

        ihme ja kumma ettei mulla saati tutuillani nämä sinun nettilapinlisät sun ikääs vedoten kuitenkaan auttaneet mitään.

        poika puhuu ihankuin olis napit huulessa ja ampullit peffassa. tosi asia on kyllä sitä samaa hidasta puurtamista kuten muillakin.

        sinähän ihmejätkä olet kun ikäsi tekee sinusta teräsmiehen, heh.
        niitähän olis suomi täynnä jos noi juttusi pitäis paikkansa.

        hinaa yksikses vaan mut pidä huoli ettet mun treenejä häiritse tai saat lättyyn.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe