Jumala ja aseet

analysaattori

Huhujen mukaan suomessa olisi siviileillä 2 miljoona asetta. Jäin pohtimaan, että miksi.

Koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, tulin seuraavaan johtopäätökseen, että Jumalasta on hauskaa ampua huvikseen eläimiä ja ihmisiä. Myöskin Jumala tässä kohtaa on niin tyhmä, että näkee vaivaa tehdä hommaa aidosti, vaikka esim. räiskintäpeleillä hommaa voi vaivattomasti simuloida.

Lisäksi Jumala on niin heikko ja pelkää niin paljon, ettei omat voimat riitä itsensä puolustamiseen vaan tarvitaan kättä pidempää.

Jumala on kaiken em. lisäksi niin sokea, ettei huomaa luomansa luonnossa olevia keräilykohteita vaan on kiinnostunut keräilemään ihmisten rakentamia rumia aseita.

Aivan sekopää satuhahmo siis tämä Jumala ja sopii hyvin sekopäille.

10

261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joozef

Olen anti-jumala ja haluan ja itseasiassa ajan saatossa murhaankin kaikki, jotka sattuvat olemaan ko- surullisella tapahtumapaikalla. Mutta älkää huoliko, voitte käydä rauhassa ostamassa tai varastamassa sunnuntainaminne. Tämä on vasta suunnittelussa. Ja hyvin suunniteltuhan on puoliksi tehty!

• asiasta

kuultuna saan mainita, että entivanhaan kun jumala päätti hävittää Jerusalemin, hän lähetti enkelin tekemään tuhotyön, Sitten Sebaot tuli katumapäälle ja käski enkelin panna miekkansa tuppeen. Tästä voi päätellä jotain jumalan nopean toiminnan joukoista ja vähän toimeksiantajastakin, asiasta kertoo raamattu. Ja kirja jatkaa Herran sanoneen, että kosto elää ja on suloista.

• niitä löytyy
        asiasta kirjoitti:

kuultuna saan mainita, että entivanhaan kun jumala päätti hävittää Jerusalemin, hän lähetti enkelin tekemään tuhotyön, Sitten Sebaot tuli katumapäälle ja käski enkelin panna miekkansa tuppeen. Tästä voi päätellä jotain jumalan nopean toiminnan joukoista ja vähän toimeksiantajastakin, asiasta kertoo raamattu. Ja kirja jatkaa Herran sanoneen, että kosto elää ja on suloista.

eivätkä pysy tupessa. Sukulaisellani sellainen työ, missä joutuu väistelemään puukkoja harva se ilta.

• Jeesuxen kuvan kaltainen?

• on raamatun mukaan

epäjumalan palvontaa. Sulla on sukset ristissä.

• on raamatun mukaan kirjoitti:

epäjumalan palvontaa. Sulla on sukset ristissä.

Missä Raamatussa niin puhutaan?

• mainilan laukaukset sentään

>>Huhujen mukaan suomessa olisi siviileillä 2 miljoona asetta. Jäin pohtimaan, että miksi.>>

Jokaisella suomalaisella pitää olla perustuslaillinen oikeus ja velvollisuus omaan konetuliaseeseen.

• Moikka

Jumala loi ihmiset omaksi kuvakseen kuten sanoit. Mutta niinkun Raamatun alussa jo kerrotaan tapahtui syntiin lankeemus. ja sen jälkeen ihmiset eivät olleet enää hyviä. se ei ollut Jumalan tahdon mukainen asia, mutta Jumala on antanut meille oman tahdon ja välillä ja aika useinkin valitsemme väärin.

Ei Jumal ole ikinä ketään ampunut eikä niin halua tehtävänkään..sen nyt pitäisi olla itsestään selvä asia kaikille. ihmiset itse luovat kaikki pelit ja muut sellaset..turha sinun on Jumalaa syyttää

Jumalan ei itseään tarvi puolustaa..Hän on meidän kaikkien yläpuolella.
      Sodat ja murhat on ihmisen ja saatanan tekosia. On kyllä totta että välillä on joidenkin ihmisten kohdalla että jotain kamalaa tapahtuu että tällainen ihminen herää siihen todellisuuteen että ei koskaan voi tietää milloin tulee viimeinen päivä. Jotkut tarvitsevat kovempaa ravistelua ennen kuin tajuavat turvata Jumalaan. esim. minä olin sellainen jolle tarvi tapahtua kaikkea kamalaa ennen kuin myönsin ettei tämä voi näin jatkua.

Ja voin hyvin sanoa että en ole sekopää. eikä kovin moni muukaan uskovainen. Tutustu tällaisiin ihmisiin niin huomaat ettei he ole yhtään sinua parempia tai huonompia ihmisiä..Kaikki me seisomme samalla viivalla.

• ateistina

olen äärettömän kertaa fiksumpi kuin uskovainen, joten se siitä samalla viivalla seisomisesta.

• ateistina kirjoitti:

olen äärettömän kertaa fiksumpi kuin uskovainen, joten se siitä samalla viivalla seisomisesta.

oletpas sinä itsekäs ihminen.. Me kaikki olemme samalla viivalla etkä sinä ole yhtään sen parempi kuin kukaan muukaan. Mutta et ole myöskään sen huonompi..
        Tuollainen ajattelumaailma on ihan kieroutunutta kun luulet olevasi muita parempi.. Tuolla asenteellahan niitä murhia tässä maailmassa tulee...turha sitten valittaa kun ihmisä kuolee kun ajattelet sen olevan oikein. Olethan muita parempi..ei muilla niin väliä...vai mitä?
        Oikein ärsyttää yuollaiset ihmiset..Mutta sitä se ateismi teettää. ajatellaan vaan itseään ja se riittää..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      953
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe