Näköjään avaamani ketju, jossa kritisoitiin voimakkaasti Leisolan yrityksen häpeämätöntä ja epärehellistä ratsastusta Jokelan murhenäytelmällä on poistatettu.
Hävetkää silti haaskalinnut!
Oliko liian rankkaa?
4
386
Vastaukset 4
Voisihan olla, että viesti olisi johtanut oikeustoimiin. Jopa minä olisin voinut todistaa sinun esittäneen perättömiä väitteitä.
Tältä kannalta ajateltuna sinun pitäisi olla kiitollisia viestisi poistajille. En tiedä, lämmittääkö mieltäsi, mutta en esittänyt tästä mainitusta viestistäsi valitusta ylläpidolle. Muutoinkin aika vähän (pari/sivu) olen tehnyt poistoehdotuksia. Jos otsikosta jo näkee, että on p...aa, niin harvemmin tulee edes klikattua.
Tuosta aihepiiristä voinee keskustella asiallisestikin. Tiedä sitten, mikä olisi paras foorumi sille?- näet
Näiden evolutionistien viestit hipovat laillisuuden rajoja. Näköjään vain laki voi pitää heidät järjestyksessä, sillä mitään moraaliahan nämä eivät tunnusta olevan olemassakaan.
Pidä silmällä ympärilläsi liikkuvia ihmisiä!
Et koskaan tiedä, milloin lähelläsi on joku näistä! - Provo Gator
näet kirjoitti:
Näiden evolutionistien viestit hipovat laillisuuden rajoja. Näköjään vain laki voi pitää heidät järjestyksessä, sillä mitään moraaliahan nämä eivät tunnusta olevan olemassakaan.
Pidä silmällä ympärilläsi liikkuvia ihmisiä!
Et koskaan tiedä, milloin lähelläsi on joku näistä!***Näköjään vain laki voi pitää heidät järjestyksessä, sillä mitään moraaliahan nämä eivät tunnusta olevan olemassakaan***
Niin, ja uskonvapauden nimissä saa sitten tehdä ja sanoa mitä vain, niinkö? Puhua täyttä paskaa ja viimekädessä räjäyttää ihmiset taivaan tuuliin samalla kun itse menee paratiisiin? (Joka ainakin jos islamisteja on uskominen muistuttaa lähinnä avobordellia!)
***Pidä silmällä ympärilläsi liikkuvia ihmisiä!
Et koskaan tiedä, milloin lähelläsi on joku näistä!***
No, onneksi paranoiaan löytyy terapiaa ja lääkitys. Hae hyvä ihminen apua ennen kuin teet jotakin kamalaa. Vaikka Leisola ei itse olisi sitä törkytekstiä kirjoittanutkaan, niin hän on joka tapauksessa yhtiön toiminnassa kiinteästi mukana - ja hallituksen jäsenenä ja maan johtavana ID-kirjoittajana varmasti tietoinen yhtiön webbisivuilla julkaistavasta evoluutioaiheisesta kirjoittelusta.
Eikä taida koko tuo yhtiökään suuren suuri olla, joten ainoa syy epäillä jotakin muuta henkilöä kirjoittajaksi on mielestäni kirjoituksen onneton kieliasu.
Olkoon sitten poistettu, mutta asiani oli oikea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95794
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa131790- 45717
- 60690
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61656