kelien viilentyessä vanhat ongelmat palaa mieleen. pari päivää sitten oli -02 stilon ovenkahvat taas jäässä. kun oven avas voimalla ei sitä saanut kunnolla kiinni ennen kuin auto lämpeni. onko kukaan keksinyt ratkaisua tähän ongelmaan?
stilon ovet jäässä
4
978
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
.... olen sulattanut ja kuivanut oven kahvat. Vesihän siinä jäätyy ja kun vesi kuivataan pois, niin ei ole mitä jäätyy.
Puhaltimen kanssa pitää olla varovainen, ettei polta maaleja tai sulata kahvoja - parempi pitää kättä siinä aivan kahvan lähellä, niin osaa arvioida sopivan lämpötilan.- jos nyt kuitenkin
Jos nyt kuitenkin unohtaisit sen kuumailmapuhaltimen ja käyttäisit sen sijasta hiustenkuivaajaa. Ei pala maali eikä muovi.
- - MOK -
jos nyt kuitenkin kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin unohtaisit sen kuumailmapuhaltimen ja käyttäisit sen sijasta hiustenkuivaajaa. Ei pala maali eikä muovi.
... hiustenkuivaajakin.
Minä käytän jatkossakin lämminilmapuhallinta - riittävän kaukaa kun puhaltaa niin ei pala paikat. Saattaa mennä emännän kanssa välit viileiksi jos rupeaa fööniä kovin usein lainailemaan...
- kdsjakdsjöaj
Itselläni tuohon auttoi, kun raotin toissakesänä oviverhoiluja ja laitoin öljyä vivustoihin, ovet sulkeutuivat kovillakin pakkasilla ongelmitta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794