kelien viilentyessä vanhat ongelmat palaa mieleen. pari päivää sitten oli -02 stilon ovenkahvat taas jäässä. kun oven avas voimalla ei sitä saanut kunnolla kiinni ennen kuin auto lämpeni. onko kukaan keksinyt ratkaisua tähän ongelmaan?
Vastaukset 4
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
.... olen sulattanut ja kuivanut oven kahvat. Vesihän siinä jäätyy ja kun vesi kuivataan pois, niin ei ole mitä jäätyy.
Puhaltimen kanssa pitää olla varovainen, ettei polta maaleja tai sulata kahvoja - parempi pitää kättä siinä aivan kahvan lähellä, niin osaa arvioida sopivan lämpötilan.- jos nyt kuitenkin
Jos nyt kuitenkin unohtaisit sen kuumailmapuhaltimen ja käyttäisit sen sijasta hiustenkuivaajaa. Ei pala maali eikä muovi.
- - MOK -
jos nyt kuitenkin kirjoitti:
Jos nyt kuitenkin unohtaisit sen kuumailmapuhaltimen ja käyttäisit sen sijasta hiustenkuivaajaa. Ei pala maali eikä muovi.
... hiustenkuivaajakin.
Minä käytän jatkossakin lämminilmapuhallinta - riittävän kaukaa kun puhaltaa niin ei pala paikat. Saattaa mennä emännän kanssa välit viileiksi jos rupeaa fööniä kovin usein lainailemaan...
- kdsjakdsjöaj
Itselläni tuohon auttoi, kun raotin toissakesänä oviverhoiluja ja laitoin öljyä vivustoihin, ovet sulkeutuivat kovillakin pakkasilla ongelmitta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17975- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44858Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607