Kun kattoo omii hauiksii peilist treenin jälkeen nii saa kummast lisämotivaatioo!!!
Lisämotivaatio
6
332
Vastaukset
- sellissä körmyyjä+++++++++
...............
- m.pieni
varmaan antaa mutta hei poika sä oot vasta 14v
taijat nähä hauiksesi isompana peilistä.
ja ei kannata luulla itestä liikoja,esim siellä
koulussa tahtoo se noutaja aina tulla jos luulee
itestä liikoja,
eiku treeni iloja ja opettele ne liikket kunnolla niin hyvä tulee,en tiiä ootko vielä
liian nuori punttien nosteluun mutta kuhan opettelee perusasiat ja kusi ei nouse päähän niin
hyvä tulee... - anoni
kummasti siittäki saa motivaatio lisää ku nostat pitkästä aikaa ennätyksen
- Eska-93
Vuodet ovat vierineet ja painot kasvaneet. Viis kertaa viikossa treeniä melkein kuus vuotta ja KYLLÄ ON KANNATTANUT!
Saa narukädet kyytiä jos samalle kujalle sattuu!! - 70kg hapaa
Näkisit mun hauikset, niin masentuisit. Tällasia et voi saada...
- ES-fani4ever
Aina kun juon ES:ää, tulen pärinään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432078- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556