Missä TV sarjassa oli sanonta nyrkillinen voita kattilaan, ja kossu pakkaseen?:)
En millään muista, eikös ne hernekeittoa siinä ruvenneet tekemään, niin ja ketkä siinä näytteli?
Kiitoksia jo valmiiksi vastauksista:)
Missä TV sarjassa??
5
6617
Vastaukset
- A.II
Jopen ja Laitilan Juhan huumoria. En kyllä ihan varma ole.
- olla
huuliveikot jos en väärin muista?
- Wegdwa
olla kirjoitti:
huuliveikot jos en väärin muista?
Jep. Huuliveikot eli Juha Laitila, Joonas
Myllyveräjä ja Jukka Laaksonen.
Hahmoina olivat esim.
- Rakentaja-Rane
- Enska ja Hanski
- Puutarha-Pera
- Maalari-Masa
Keittiöohjelmassa oli aina valmiiksi
syötyä hernekeittoa. Mustaperuukkinen
"kokki" sanaili kossusta ja voista.
Esitetty Nelosella 1998. - Wegdwa
Wegdwa kirjoitti:
Jep. Huuliveikot eli Juha Laitila, Joonas
Myllyveräjä ja Jukka Laaksonen.
Hahmoina olivat esim.
- Rakentaja-Rane
- Enska ja Hanski
- Puutarha-Pera
- Maalari-Masa
Keittiöohjelmassa oli aina valmiiksi
syötyä hernekeittoa. Mustaperuukkinen
"kokki" sanaili kossusta ja voista.
Esitetty Nelosella 1998.Yksi hahmo jäi.
Siis Enska ja Hanski ja Simo.
Simon loppurepliikki tavallisesti:
-tällaista mä olen aiiiina halunnu... - AnonyymiUUSI
Wegdwa kirjoitti:
Yksi hahmo jäi.
Siis Enska ja Hanski ja Simo.
Simon loppurepliikki tavallisesti:
-tällaista mä olen aiiiina halunnu...Siis Hannu Karpoa imitoitiin. Ja hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728