kutina nenänpäässä

ookoos

Ei varsinaisesti ole mikään sairaus, eikä vakavaakaan varmaan, mut melkoisen kelju juttu.

Eli mulla on jo pitkän aikaa ollut merkillinen kutina nenän päässä. Se tulee jonkinlaisina sykleinä, aivan kuin joku kutittaisi jollain ja on pakko hieroa sitä. Ei ole elohiirikään.
Hullulta näyttää, kun vähän väliä hiplaan nenän päätä.

Osaisko joku edes kuvitella, mitähän tää nyt sitten olisi?

12

13088

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5333389

      Se oli jonkun b-vitamiinin puutos, en nyt muista mikä niistä. Hae apteekista semmonen purkki missä on niitä kaikkia ja syö muutama viikko kolminkertaista annosta.

      • entulepotilaaksi

        Pistiköhän nyt ihan omiasi?? Jumppaa kasvolihaksiasi. hiero jollain liukuvalla rasvalla. molemmilla kasillä yhtä aikaa pyörivillä liikkeillä ensin ulospäin, peukalo leuan alla ja sit sisäänpäin vaikka kymmenen kertaa molemmat joka aamu ja ilta. sisäänpäin liikkeet aina viimeiseksi. vääntelet kasvoja peilin edessä. samalla on hauskaakin mutta tehoo myös ryppyihin ja juonteisiin. kasvot pysyy ilmeikkäänä.


    • mummo_vaan

      Onko tuon kutiksen syy slvinnyt? Minulla on nyt samanlaista kutitusta, siksi kyselen.

    • eihellitäollenkaan

      Minulla taas outo jatkuva kutina pikkuvarpaan alla. Näyttää olevan siis muitakin outoja kutinajuttuja.

    • kob

      B-12 vitamiinin puutos aiheuttaa erilaista hienoa kutinaa iholla ja sähköistyksen tuntemusta. Johtuu hermoituksesta kun kaikki ei ole kunnossa. Liekö tässä joku syy?

    • Janetskij

      Mulla on ollut vuosia kutinaa nenänpäässä. Ihan pieni alue siinä. Mahdoton sanoa, mistä johtuu mutta vuosikausia kiusasi kunnes parina viime vuonna on alkanut rauhoittua. Kutinaa oli kaikkiaan yli 20 vuotta. Kun se iski niin kutina oli ihan törkeän voimakasta. Kestäen pari-kolmekin päivää.

      • Anonyymi

        Huh!
        Minulla sama, käsittämätön vaiva nenänpää kutisee aivan hulluna. Usein syöminen laukaisee kutinan.
        Mikään allergialääke tai suihke ei auta.


    • kologi

      En mainostaisi omaa kutinaani paljoakaan. Erään tutkimuksen mukaan ihmisillä, jotka harrastavat vilppiä ja isompaakin valehtelua aivan arkipäiväisesti esiintyy tyypillisesti nenän kutinaa. He yleensä sipaisevat tai hieraisevat nenäänsä puhuessaan toiselle ihmiselle valehdellessaan. Ilmiö on jopa amerikkalaisessa poliisikoulutuksessa huomioitu.
      Laitan kyseisen linkin kohta.

    • kohtaq

      Ei tainnut linkkiä löytyä? :D

      • vinhaperä

        Muistan lukeneeni samanlaisen tiedon jossain. Kannattaa hakea jotain googlelinkkiä nose ittching/ fbi, cia, criminal investigation jne.


    • Anonyymi

      Onko kutina helpottanut tai syy löytynyt? Onhan tuosta aloituksestasi aikaa kulunut.

      • Anonyymi

        Nyt eletään 20-lukua ja on ajanmukaiset uudet kutinat aina mielessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe