kutina nenänpäässä

ookoos

Ei varsinaisesti ole mikään sairaus, eikä vakavaakaan varmaan, mut melkoisen kelju juttu.

Eli mulla on jo pitkän aikaa ollut merkillinen kutina nenän päässä. Se tulee jonkinlaisina sykleinä, aivan kuin joku kutittaisi jollain ja on pakko hieroa sitä. Ei ole elohiirikään.
Hullulta näyttää, kun vähän väliä hiplaan nenän päätä.

Osaisko joku edes kuvitella, mitähän tää nyt sitten olisi?

12

15113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5333389

Se oli jonkun b-vitamiinin puutos, en nyt muista mikä niistä. Hae apteekista semmonen purkki missä on niitä kaikkia ja syö muutama viikko kolminkertaista annosta.

• entulepotilaaksi

Pistiköhän nyt ihan omiasi?? Jumppaa kasvolihaksiasi. hiero jollain liukuvalla rasvalla. molemmilla kasillä yhtä aikaa pyörivillä liikkeillä ensin ulospäin, peukalo leuan alla ja sit sisäänpäin vaikka kymmenen kertaa molemmat joka aamu ja ilta. sisäänpäin liikkeet aina viimeiseksi. vääntelet kasvoja peilin edessä. samalla on hauskaakin mutta tehoo myös ryppyihin ja juonteisiin. kasvot pysyy ilmeikkäänä.

• mummo_vaan

Onko tuon kutiksen syy slvinnyt? Minulla on nyt samanlaista kutitusta, siksi kyselen.

• eihellitäollenkaan

Minulla taas outo jatkuva kutina pikkuvarpaan alla. Näyttää olevan siis muitakin outoja kutinajuttuja.

• kob

B-12 vitamiinin puutos aiheuttaa erilaista hienoa kutinaa iholla ja sähköistyksen tuntemusta. Johtuu hermoituksesta kun kaikki ei ole kunnossa. Liekö tässä joku syy?

• Janetskij

Mulla on ollut vuosia kutinaa nenänpäässä. Ihan pieni alue siinä. Mahdoton sanoa, mistä johtuu mutta vuosikausia kiusasi kunnes parina viime vuonna on alkanut rauhoittua. Kutinaa oli kaikkiaan yli 20 vuotta. Kun se iski niin kutina oli ihan törkeän voimakasta. Kestäen pari-kolmekin päivää.

• Anonyymi

Huh!
        Minulla sama, käsittämätön vaiva nenänpää kutisee aivan hulluna. Usein syöminen laukaisee kutinan.
        Mikään allergialääke tai suihke ei auta.

• kologi

En mainostaisi omaa kutinaani paljoakaan. Erään tutkimuksen mukaan ihmisillä, jotka harrastavat vilppiä ja isompaakin valehtelua aivan arkipäiväisesti esiintyy tyypillisesti nenän kutinaa. He yleensä sipaisevat tai hieraisevat nenäänsä puhuessaan toiselle ihmiselle valehdellessaan. Ilmiö on jopa amerikkalaisessa poliisikoulutuksessa huomioitu.
      Laitan kyseisen linkin kohta.

• kohtaq

Ei tainnut linkkiä löytyä? :D

• vinhaperä

Muistan lukeneeni samanlaisen tiedon jossain. Kannattaa hakea jotain googlelinkkiä nose ittching/ fbi, cia, criminal investigation jne.

• Anonyymi

Onko kutina helpottanut tai syy löytynyt? Onhan tuosta aloituksestasi aikaa kulunut.

• Anonyymi

Nyt eletään 20-lukua ja on ajanmukaiset uudet kutinat aina mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      145
      2720
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      362
      1995
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1614
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe