Suunnitteilla Skoda Octavia II combi 2.0 tdihin tehoboksin hankinta. Edellisessä 1,9tdi,ssä KCR boksi joka toimi OK. Hinta 750 euroa.Teholastu comilta boksi 2.0 tdi,hin 299 euroa.
Voiko kukaan antaa omakohtaista tietoa teholastu comin bokseista.Kuitenkin hinta yli puolet halvempi.
Kun on tälläinen postiluukkuvirma,niin onko kaikki pelittänyt jos jotain reklamaatiota tai muuta jälkeenpäin kysyttävää.
Mistä hyvä tehoboksi
10
6248
Vastaukset
- ja ei
missään nimessä noita boxeja !
minulla oli ´kokeena 1.9tdissä ja koneesta tuli kuin kirveellä veistetty kulmikkaine toimintoineen.
nyt docpowerin lastu (850€) ja toimii todella hyvin, huomattavasti parempi ajaa kuin vakio ohjelmalla.
tehoboxeja ei kuulemma uusiin vageihin pysty tekemään niin että ne toimisivat oikein. - kun optimoidaan kuhunkin au...
- äL_Jii
http://www.mehrleistung.com/chiptuning/skoda/index.php
Minulla on tuolta hankittu boksi Golfiin. Samanlainen 2.0 TDI. Hyvin toimii. Tuo ei sitten käy DPF versioihin. - Jarppa67
Minulla olisi myytävänä digitaalinen Psi.n powerboxi autoosi.
Takuuta jäljellä toukokuu -08.
Varmasti toimiva peli.
Myynnin syy edessä oleva auton vaihto> bensa autoon.- Jarppa67
Niin hinta unohtui laittaa eli voisin myydä sen 270e postikulut tai nouto Joensuusta. Uusi maksaa 695e.
- MAKEOLAVI
Jarppa67 kirjoitti:
Niin hinta unohtui laittaa eli voisin myydä sen 270e postikulut tai nouto Joensuusta. Uusi maksaa 695e.
Minkälaisia teho ja vääntölukuja antaa.Pääseekö tuonne 170hv / 390nm vai onko niin,että siirtää vain vääntöaluetta.
- Jarppa67
MAKEOLAVI kirjoitti:
Minkälaisia teho ja vääntölukuja antaa.Pääseekö tuonne 170hv / 390nm vai onko niin,että siirtää vain vääntöaluetta.
http://www.psi-motorsport.com/turbodiesel/index.php
Tuolla olisi lisätietoa siitä boxista.
Nyt kun itse tarkemmin katselin niin näyttäis siltä että ei taida sopia sinun autoosi. - Jarppa67
Jarppa67 kirjoitti:
http://www.psi-motorsport.com/turbodiesel/index.php
Tuolla olisi lisätietoa siitä boxista.
Nyt kun itse tarkemmin katselin niin näyttäis siltä että ei taida sopia sinun autoosi.Joo unohdin taas vaihteeksi olennaisen asian, boxin malli> se on ipvwgen.
- jaska78578
Jarppa67 kirjoitti:
Joo unohdin taas vaihteeksi olennaisen asian, boxin malli> se on ipvwgen.
Jos PSI boxi vielä tallessa niin otatko yhteyttä
tksu146 AT luukku.com - jarppa67
jaska78578 kirjoitti:
Jos PSI boxi vielä tallessa niin otatko yhteyttä
tksu146 AT luukku.comBoxi on myyty jo eteenpäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745