Teille ei kunnian kukko laula,ette saa enää mitään
TEHYLÄISET HÄVISITTE !
23
1124
Vastaukset
- pulteri.
joka ei näe nenäänsä pidemmälle.
- Tehyläisiä
Ei munkaa mielestä sellaisille pirä mitää
maksaa,jotka pitää sairaita potilaita
"panttivankeina". Se on terroristien tapaista
kiristystä. - ei_pahaa
Tehyläisiä kirjoitti:
Ei munkaa mielestä sellaisille pirä mitää
maksaa,jotka pitää sairaita potilaita
"panttivankeina". Se on terroristien tapaista
kiristystä.Mielestäni kirjoituksesi on asiaton. Itse olisin valmis antamaan heille kunnon palkankorotuksen. Sitä alkaa arvostaa sairaanhoitoa, kun joutuu potilaaksi.
- pelottaa :
ei_pahaa kirjoitti:
Mielestäni kirjoituksesi on asiaton. Itse olisin valmis antamaan heille kunnon palkankorotuksen. Sitä alkaa arvostaa sairaanhoitoa, kun joutuu potilaaksi.
voi joutua ties minkä insuliinimurhaajan uhriksi!
- Silvuplee
ei_pahaa kirjoitti:
Mielestäni kirjoituksesi on asiaton. Itse olisin valmis antamaan heille kunnon palkankorotuksen. Sitä alkaa arvostaa sairaanhoitoa, kun joutuu potilaaksi.
Siitä sitten vain antamaan palkankorotusta, jos
niin haluat. 24 % siihen sosialistikulut - Pahiksille
ei_pahaa kirjoitti:
Joo puolusta sä vain asiallisesti terroristeja.
En ole kuule yksin mielipiteeni kanssa - mitäkin
Pahiksille kirjoitti:
Joo puolusta sä vain asiallisesti terroristeja.
En ole kuule yksin mielipiteeni kanssaTäytyy kai laittaa sut tappelemaan vastapuolen kanssa. Kävelevät sun yli mennen tullen, niin on yksi hoidettava vähemmän.
- kiristystä
mitäkin kirjoitti:
Täytyy kai laittaa sut tappelemaan vastapuolen kanssa. Kävelevät sun yli mennen tullen, niin on yksi hoidettava vähemmän.
Suksi suohon typerän kommenttisi kera.
Kiristäjät eivät tarvitse ylisuuria
palkankorotuksia. Kuvottaa, kun kukaan
ei näytä puolustavan sairaita.
- Ihmissyöjä Oranki
Köyhää n. 40-vuotiasta sairaanhoitajaa.? Ette varmaankaan. Kyllä senikäisellä on jo oma maksettu talo pari autoa rikas insinöörimies ja lapset lukiossa .Ei tällaisiin pääse pienellä palkalla Ei .
- kerroit
Sinähän sen sanoit. Täytyy olla juuri se insinöörimies saadakseen tuollaisen omaisuuden.
kerroit kirjoitti:
Sinähän sen sanoit. Täytyy olla juuri se insinöörimies saadakseen tuollaisen omaisuuden.
pakkaa olla vaan sairaanhoitajissa paljon yh-äippiä. Johtuneeko sitten hankalasta luonteesta..............?
- vaitoinen
mave kirjoitti:
pakkaa olla vaan sairaanhoitajissa paljon yh-äippiä. Johtuneeko sitten hankalasta luonteesta..............?
Lääkärien ahne esimerkki ja lääkärien tuplavirat ovat saaneet myös hoitajat vaatimaan oikeuksiaan.
- "jumalasta seuraavat...
Sairaanhoitajat ovat tainneet imeä vaikutteet lääkäreiltä, jotka luulevat olevansa jotakin "jumalasta seuraavia" ja voivansa sen vuoksi tehdä mitä huvittaa ja pyytää millaista palkkaa huvittaa. Moni lääkärihän häippäsee kesken päivän työpaikaltaan pitämään yksityistä vastaanottoa.
Koko hoitohenkilökunta pitäisi palauttaa maanpinnalle lääkäreitä myöten. Touhu on mennyt törkeäksi ja moraalittomaksi. vaitoinen kirjoitti:
Lääkärien ahne esimerkki ja lääkärien tuplavirat ovat saaneet myös hoitajat vaatimaan oikeuksiaan.
koulutukseen nähden hyvä palkka. Ei siinä mitään lisäkorotuksia tarvita.
- remonttiin.
"jumalasta seuraavat... kirjoitti:
Sairaanhoitajat ovat tainneet imeä vaikutteet lääkäreiltä, jotka luulevat olevansa jotakin "jumalasta seuraavia" ja voivansa sen vuoksi tehdä mitä huvittaa ja pyytää millaista palkkaa huvittaa. Moni lääkärihän häippäsee kesken päivän työpaikaltaan pitämään yksityistä vastaanottoa.
Koko hoitohenkilökunta pitäisi palauttaa maanpinnalle lääkäreitä myöten. Touhu on mennyt törkeäksi ja moraalittomaksi.Kun ihminen menee jonkun vaivan takia lääkäriin,vaikkapa selkäkivun,ennen kun lääkäri toteaa,että kipu johtuu selästä,ensimmäisestä käynnistä saattaa mennä kuukausia.
Nykyisin on niin hyviä koneita,joilla saadaan kuvattua esim. selkä,että asia voitaisiin hoitaa yhdellä käynnillä.
Koko ala kaipaa tehostamista,vähintään puolet voidaan tehostaa hoidoissa,mutta sitten ei tarvitse henkilökuntaakaan nykyistä määrää.
lääkäreiltä varsinkin nuorilta ja huonoilta lääkäreiltä tilipussi voisi ohentua. - läheltä olet
mave kirjoitti:
koulutukseen nähden hyvä palkka. Ei siinä mitään lisäkorotuksia tarvita.
seurannut sairaanhoitajien työtä?Olisiko sinusta tekemään sitä työtä?Minä olen tehnyt sitä ja nykyistä työtäni,jossa palkka on kaksinkertainen vaikka työ on siistiä päivätyötä.Vastuukaan nykyisessä työssäni ei ole ihmishenget,tai vammautumiset.Nykyään työpäivän jälkeen on energiaa vielä harrastuksiin ym.Hoitotyöpäivän jälkeen olin aina ihan lopussa,olin antanut itsestäni fyysisesti ja psyykkisesti ihan liikaa(ainainen kiire).Perhe kärsi.Vaihdoin alaa.Suosittelen kaikille.Elämässä on muutakin kuin työ.Hyvää viikonloppua kaikille.
läheltä olet kirjoitti:
seurannut sairaanhoitajien työtä?Olisiko sinusta tekemään sitä työtä?Minä olen tehnyt sitä ja nykyistä työtäni,jossa palkka on kaksinkertainen vaikka työ on siistiä päivätyötä.Vastuukaan nykyisessä työssäni ei ole ihmishenget,tai vammautumiset.Nykyään työpäivän jälkeen on energiaa vielä harrastuksiin ym.Hoitotyöpäivän jälkeen olin aina ihan lopussa,olin antanut itsestäni fyysisesti ja psyykkisesti ihan liikaa(ainainen kiire).Perhe kärsi.Vaihdoin alaa.Suosittelen kaikille.Elämässä on muutakin kuin työ.Hyvää viikonloppua kaikille.
etenkin jos saa 4500 euroa kuussa käteen. Sinun uusi ala kuulostaa hienolta, voisitko kertoa sen, niin minäkin vaihdan siihen:D
- saamatta .
mave kirjoitti:
etenkin jos saa 4500 euroa kuussa käteen. Sinun uusi ala kuulostaa hienolta, voisitko kertoa sen, niin minäkin vaihdan siihen:D
Kysymys oli : Kuinka läheltä olet seurannut sairaanhoitajien työtä?Olisiko sinusta tekemään sitä työtä? .
Asian vierestä kirjoitit jälleen kerran ..... - sivusta seurannut
mave kirjoitti:
Tai sitten on niin kamala hoivavietti, että pitää ottaa aina joku alkoholisti tai rikollinen renttu, että saa vielä kotonakin yrittää parantaa, kun on sellaisen siasrhentovalkoisen parantavan lahjan saanut. Tietenkin siinä menee talous persiilleen, kun luulee olevansa joku yli-ihminen.
Sitten on niitä hoitsuja, jotka osaa hommansa, tekee työnsä niinkuin kaikki muutkin meistä. Että en toki yleistä. Vähän liian usein olen vain törmännyt hoitsuun, joka luulee olevansa puolijumala. saamatta . kirjoitti:
Kysymys oli : Kuinka läheltä olet seurannut sairaanhoitajien työtä?Olisiko sinusta tekemään sitä työtä? .
Asian vierestä kirjoitit jälleen kerran .....mihin mies ei rupia, mutta toi sun uusi työpaikkas kyllä kiinnostaisi. Kerro nyt, missä on sellainen työpaikka, missä saa 4000-4500euroa, eikä tartte ressata työn vuoksi?
- palkankorotukset
vaikuttavat suoraan tavaroiden ja palveluiden kallistumisena. ihmettelen vain vasemmiston korotuspyrkimyksiä kun eikö heidän pitäny olla köyhän asialla? jos palkat nousee mutta esim eläkkeet ja työttömyyskorvaukset pysyy samana niin köyhiä tulee entistä enemmän. kukaan ei hyödy mitään mutta köyhimmät köyhtyvät lisää.
- sairas-tunut?
Kun tehyläiset palkankorotuksen saavat ja näyttää siltä että saavat, kun hallitukseltakin meni paskat housuihin. Seuraavien lakkojen torjumiseksi hallitus varmaan ajaa uuden pakkotyölain, ja sekös vasta eläkkeitä ja työttömyys korvauksia laskee. Kataisen ja Vanhasen tavoitteenahan on poistaa työttömyys korvaukset, ja pienentää eläkkeitä tuntuvasti, kun hoitajatkin vaativat palkkansakorotusta.
- Kiertokauppias Reino
sairas-tunut? kirjoitti:
Kun tehyläiset palkankorotuksen saavat ja näyttää siltä että saavat, kun hallitukseltakin meni paskat housuihin. Seuraavien lakkojen torjumiseksi hallitus varmaan ajaa uuden pakkotyölain, ja sekös vasta eläkkeitä ja työttömyys korvauksia laskee. Kataisen ja Vanhasen tavoitteenahan on poistaa työttömyys korvaukset, ja pienentää eläkkeitä tuntuvasti, kun hoitajatkin vaativat palkkansakorotusta.
palkkojaan siellä eduskunnassa.Eläkkeet ovat jo niin pieniä,ei niitä voi laskea.Kaikille työtä niin ei tarvita työttömyyskorvauksiakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3367372Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774719- 2083215
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243087- 751995
- 1531896
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2181824Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661597Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201558- 891468