Näin pikkujoulun kynnyksellä.Milloin joisit ja kenen kanssa....
pullo
7
327
Vastaukset
- pakkas-akka
Ottaisin vaikka heti ja vaikka kenen kanssa! Olo on jotenkin yksinäinen ja haalea.Mites ite?
- vuoden miehen
Joulupukin kanssa, lahjojen jaon jälkeen, kuulaana Jouluyönä olisi kovin mukavaa.
- pakkas-akka
Kyllä miekii Joulupukin kanssa kilistäisin ja nythän hänellä olisi jopa aikaakin ,toivoisin ainakin.Mistähän miehen löytäisin?
- kukkavoi
pakkas-akka kirjoitti:
Kyllä miekii Joulupukin kanssa kilistäisin ja nythän hänellä olisi jopa aikaakin ,toivoisin ainakin.Mistähän miehen löytäisin?
Ottaisin saunan jälkeen ja ajattelisin sitä pientä miestä jonka tänään nukutin..silmät kirkkaana katteli ja sano ei nukuta..hetken päästä nukkui.Miettisin kukahan minut nukuttais silittäis uneen...Ehkä joskus ...tulee aika uus...
- RosaLiiin
...liittyy usein juhlaan ja iloon ja hetkeen kun joku asia saadaan päätökseen.
Tänään minulla on juuri sellainen päivä.
Naapurin isäntä on korjannut koko päivän vanhaa traktoriani, hän keksi mikä sitä oikein vaivaa ja korjasi sen. Konemies sieluaan myöten, kertoili koko ajan kaikenmaailman hyviä juttuja, minä vain seisoin tumput suorana vieressä ja elin mukana. Siis monta syytä iloon.
Hänen kanssaan kilistelisin, valitsisin talon parhaimman lasin hänelle, tyytyväisenä ja onnellisena katselisin kun hän mustalla,rasvaisella ja kuhmuraisella työnkädellään kippaisi kanssani.
No, tuostapa sainkin hyvän idean,
tarjoankin hänelle mukillisen kuumaa glögiä... Kaikkien TEHY:läisten kanssa, silloin kun noustaan palkkakuopasta.
- HTZA
Magnum ja tietokone on rautainen yhdistelmä.
Sitten kun, se toinen, nousee päähän lähden karaokeen ja laulan siellä jonkun neitosen kanssa neitosen hurmokseen "Kotiviinillä".
Ja kotona on sitten lisää Magnumia.
!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52821- 53786
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253677Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10660Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58634- 53604