Miten auttaisit miestä?

M135

Kysymys kuuluu ... Miten auttaisit miestä?

Olen seurannut tätä touhua ... Ja mielestäni kysymys on aiheellinen. Erittäin aiheellinen.


Kuinka autat miestä?

- Jos tilanne on se, että perhe on juuri perustettu. Eli tässä yhteiskunnassa siis jotenkin ihmeellisesti mies ja nainen ovat löytäneet toisensa. Ja on sellainen tilanne päällä, että mies ja nainen ovat molemmat työttöminä. Nainen ehkä jo kohta odottaa esikoistaan.

Tuollainen tilanne on monella miehellä päällä ... Ja elämä ja suuret ratkaisut olisivat edessä ...




Kyllä minä itse ainakin lähden tästä näkökulmasta miehenä liikkeelle ...

A - Mies tahtoo pitää huolta perheestään. Perhe on miehelle rakas. Mies on valmis tekemään, ja tekee itse.

B - Mies ei halua elää sossuluukun tukien varassa. Mies ei halua olla taakka, vaan hommantouhussa mukana.


A ja B johtaa sitten asiaan C. Mies ei todellakaan ole tyytyväinen, jos yhteiskunta pakottaa miehen työhön, jossa mies ei koe auttavansa oikeasti yhteiskuntaa, eikä sitä kautta omaa perhettään. Renkiyhteiskunta ei ole millään kohden reilu - eikä sellaista yhteiskuntaa tule rakentaa.



Jos minä olisin työtön - niin hemmetti. Eikö mies saa tällöin vaikuttaa itse siihen, minkä työn katsoo olevan tarpeellista, eli eikö mies saa vaikuttaa itse siihen, mitä työtä alkaa tekemään?

Miksi miehen täytyisi yhteiskunnan sanelemana valita koirankynnenlakkaajan ammatti - jossa mies itse ei näe tuossa olevan järkeä hivenenkään vertaa ...

Miksi miehen täytyisi yhteiskunnan pakottamana mennä meikkitehtaalle töihin, vaikka meikkitehtaan koneiden ja laitteiden korjaajaksi - jos mies ei itse näe tuossa "työssä" järkeä hivenenkään vertaa ...

Miksi miehen täytyisi mennä yhteiskunnan pakottaman mennä kaivamaan helvetin suurta monttua Suomen Lappiin, vain siksi, jotta siitä tulisi Maailman Suurin Nähtävyys, mutta jossa kuitenkin miehen oma perhe itse ei koskaan tulisi käymään ... Jonka "nähtävyyden" arvo siis olisi oikeasti pyöreä nolla, tai ei edes sitä ...

Miksi miehen tulisi yhteiskunnan pakottamana ottaa vastaan mikä tahansa "työ"?

Miksi miehen täytyisi yhteiskunnan pakottamana ottaa vastaan työ, jossa mies tehtaassa askartelisi niitä helvetinmoisia rihkamakelloja, joita lehdet lähettelevät "tilaajalahjoina"?

Mitä järkeä siinä on? - Ne kellot hajoavat sekunneissa ... Mitä järkeä siinä on?

Miksi miehen tulisi yhteiskunnan pakottamana ottaa vastaan työ, jonka tuloksesta mies itse ei koskaan pääse nauttimaan ...

Miksi miehen täytyisi yhteiskunnan pakottamana olla renki, lankkipoika?






Kuinka siis autat miestä ...

Minä näen ratkaisun reilussa 100 % miesyrityksessä - jossa kukaan mies ei patista toista miestä töihin, mutta jossa joka mies pääsee tekemään sitä työtä, jossa näkee olevan järkeä ...

Minä pidän erittäin järkevänä yritystä, tehdasta, joka sijaitsee maatilan laidalla (tietenkin ympäröllisesti sopivan välimatkan päässä), ja josta (tehtaasta) voi myös piipahtaa välillä tekemään leipää peltotöiden muodossa ...

Hommat rullaa. On lämpöä, on asioita helpottavaa tekniikkaa. On ruokaa. On katto pään päällä.


Perhe ei ole rasitettu.




Työttömyys on kyllä sinänsä aivan tavoiteltavakin asia, kaikkien työttömyys. Lopultakin tämä sovinismi ajaa kaikkien työttömyyttä, koska minkä hemmetin takia pitäisi 100 miehen raataa pellolla, kun traktori hoitaa homman, eikö se ole täysin turhaa tekemistä, miesten rasittamista, tekemistä vain tekemisen tähden ... Tuo, mielestäni tärkeä periaate on myös täysin unohtunut. SE ON TÄYSIN UNOHTUNUT, HAUTAUTUNUT ...



Lepo.

(ei lepo, niin kuin armeija määrää, vaan lepo, muuten vaan. sitä paitsi suomen armeijan "lepo", on irvikuva oikealle levolle ...)















Kuinka siis autat miestä?

2

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja tiukasti

      Jotta oppisi tekemisen arvon. Ja ihan vain siitä syystä että mies syö, joten tekee sitten töitäkin.

      Onhan se hienoo olla tekemättä mitään. -Ja kattoo vierestä sitten kun vanha nainen tekee ne työt kun jonkun on tehtävä.

      • kuinka auttaisit

        vanhaa naista? jep, noin minäkin auttaisin. Laittaisin laiskan miehen töihin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe