Rukouskokouksessa sain sanan Herralta, että jos pysyn Jeesuksessa, tekee hän minusta evankelistan.
Kauankohan tämä koulutus mahtaa kestää? Onko täällä muita evankelistoja tai tunnetteko ketään? Olen tietysti arvannut asian elämäni perusteella, mutta nyt sain varmuuden. Tie on tuskien ja kärsimysten, mutta myös voittojen! Kiitos kaikille, jotka jaksavat asiallisesti antaa tukea!
Evankelistaksi?
4
1195
Vastaukset
- Pähkylä
Hei, kiva kuulla, että Herra kutsuu yhä ihmisiä luokseen saamaan armon, ja sitten myös sitä armoa ja iloa levittämään :)
Hänen käsissään on aina parhaimmassa hoidossa, vaikka välillä olisi ahtaallakin.
Luin muuten just lehdestä, että Perheniemen opistossa järjestetään evankelistakurssi 18.1.-10.5.2009. Kouluttajina tulee olemaan mm. Kalevi Lehtinen, Eliina Heinonen, jotka ovat tunnettuja evankelistoja. http://www.perheniemi.com/
Siunausta elämääsi ja tulevaan tehtävääsi Jumalan valtakunnan työssä :)- alkup.
En usko tällä hetkellä siihen, että minun tulisi mennä ihmisten järjestämälle kurssille. Olen varma, että Herra kouluttaa minut itse tehtävään. On kouluttanut jo 31-vuotta :)
- alkaa
omasta lähipiiristä, perheestä, työkavereista. Paavalikin evankelioi teltantekijän toimensa ohessa eikä halunnut rasittaa taloudellisesti muita
- Samuel1987
Muista veli tai sisar koetella evankelista asia jos se sai sinussa aikaan intoa ja halua ja se uppos sinun henkeesi niin uskon että se on sitten Herrasta. Olen itse niin sanottu evankelista ja voisin jutella kanssasi mesen välityksellä [email protected] jos sinulla on mese niin lisää ihmeesäs minut.
Koulutus kestää sen verran miten Jumala näkee hyväks. Jumala voi käyttää evankelistana vaikka heti. Ei sun tarvi odottaa missään kolossa että milloin Jumala alkaa käyttämään.
Mene kokeilemaan paikallista t-tupa toimintaa tai mene www.netmission.fi/joosua sivuille ja hommaa sielt Timo Valtosen kännykkä numero ja soita sille ja kysele aktioista. Uutena vuotena on evankelioimis aktio ja lisätietoa saa www.aktiot.net .
Voitais mailaillakkin jos ei ole meseä [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3201214Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831019- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 71764
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709