Breezer itse?!?

Nimetön

Ananas Breezer on herkku juoma. Osaako kukaan sanoa miten voisi itse kehitellä samanlaisen juoman. Yksi pieni pullo maksaa nimittäin 2,93e...

20

14276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stadin Teppo pystyy innovoimaan moisen juoman muutamassa sekunnissa et sillei hei!

      Osta kaupasta:

      Hartwallin ananaslimua
      Valion ananasmehua
      Ananas-makusiirappia
      Vaaleaa Bacardi-rommia et sillei hei!

      Sekoita litran kannuun 0,5 dl ananaslimua, 0,3 dl anananasmehua ja kaksi desiä rommia et sillei hei! Mausta siirapilla, laita jäitä sekaan ja humallu et sillei hei!

      • tepon stalkkeri

        Haluisin Teppo nyt vihdoin vastauksen siihen mua jo pitkään vaivanneeseen kysymykseen. Eli onko väärin nauttia myös miehen kosketuksesta?? aattelin kysyä sulta kun kerran olet tuollainen "jokapaikanhöylä"


      • mari-17

        Kuulin ettei breezereitä saa ostaa kun vasta 20 vuotiaana alkosta koska alkon nettisivuillakaan ei niitä ole.
        johtuiskohan siitä että siinä on rommivodkaa.

        mutta meillä bileissä breezeri ei maksa yli 3 euroa koska tehdään se itse.
        kaveri on nimittäin ollut hotellissa töissä niin saa aika näppärästi hiilihappopatruunoita.
        veteen sit yleensä jotain vodkan väristä rommia ja ananassiirappia. sit ravistetaan tosi kylmäksi ja hiilihappopatruuna perään. tehään aina isompi määrä kerrallaan. esim 4 pulloa.


      • puppua
        mari-17 kirjoitti:

        Kuulin ettei breezereitä saa ostaa kun vasta 20 vuotiaana alkosta koska alkon nettisivuillakaan ei niitä ole.
        johtuiskohan siitä että siinä on rommivodkaa.

        mutta meillä bileissä breezeri ei maksa yli 3 euroa koska tehdään se itse.
        kaveri on nimittäin ollut hotellissa töissä niin saa aika näppärästi hiilihappopatruunoita.
        veteen sit yleensä jotain vodkan väristä rommia ja ananassiirappia. sit ravistetaan tosi kylmäksi ja hiilihappopatruuna perään. tehään aina isompi määrä kerrallaan. esim 4 pulloa.

        Breezerit on alle 21 prosenttisia juomia, kyllä niitä saa 18 vuotiaat alkosta kantaa minkä ehtivät.


      • mmmmhhh

        Eiks toi oo sit ananas breezer?Ei se harmaa perus.Olisko siinä sit grapemehua?


    • Rommigirl-82

      Missähän päin Suomen kauppoja on halvimmat Breezerit?
      Paras maku on ehkä lime.

    • Nimetön

      Bacardi
      Ananasmehu
      Sprite

      Näistä tuli erinomainen juoma! Ja juuri niin limu-juoma kuin juoja haluaa. nami.

      • Santa Maria

        Paljon maksaa kun tekee tolleen pulloon?
        Onko varmasti yhtä hyvää?


      • Nimetön
        Santa Maria kirjoitti:

        Paljon maksaa kun tekee tolleen pulloon?
        Onko varmasti yhtä hyvää?

        Ostin litrasen Bacardin joka maksoi 17euroa, sitten kaksi spriteä olisko ollut 4e ja ananastäysmehua 2e.. Aikaa hoikkaa tein, jotta maistuu samalle kuin breezer. ja oli saman makuista, ja pirun hyvää!. sekoitus-tikku vain, jotta välillä saa sekoitettua.


    • hotrod

      No enpä oikeen usko, että pystys Bacardi Breezerin tekemään kotikonstein!

    • onko hyvää?

      Kaupoissaha on briizerien sellaisia piraattiversioita. Tai että on vähän samantyyppisiä muita ja PALJON PALJON halvempia
      oma suosikkini on VK lidlistä. en tiedä onko yhtä aitoa kuin bacardi mutta yhtä hyvää! ja

      • BACARDI BREEZER LIMEÄ

        On kokeililtu Viru Valget, VK:t ja vaikka mitkä, moni on sinnepäin, VK:ssa ei tosin edes tuota makua, mutta aito ja alkuperäinen, jollei joku keksi hyvää ohjetta koti"polttoiselle".


    • bacabaca

      kun joku tossa hei kysy että missä on suomen halvimmat bacardi breezerit niin mun mielestä just lidlin VK on kaikkein halvin.
      ja sit lidlistä saa ihan tosi ihanaa "olutta". sellasta jossa on puolet jotain spriteä ja puolet olutt. ja maksaa vaan 59c. ei tietty yhtä hyvää kun breezerit.

    • asdqwe

      0.75 l breezer amsterdamissa maksaa 3,60€ joten tilaa sieltä netillä

    • oewjinfosajifsoakfja

      tietääkö kukaan miten tehdä muita breezereitä kun vain ananasta?? esimerkiksi limeä omenaaa tai vesimelonia ?

      • vcxvcxvxcvxvxc

        Minusta sodastreamin lemon fresh maistuu aika paljon lime breezeriltä. Joten kuten saman makuista kuin vihreä jaffa, jota en tiedä saako enää kaupoista. Itse olen sekoittanut siihen vain viinaa ja hyvältä maistuu. Tosin joku limelikööri varmasti antaisi oman makunsa.

        Eihän sen tarvitse täsmälleen samalta maistua kunhan on vain hyvää. Kyllä hyviä drinkkejä on paljon. Tosin kyllähän ne hapot lähtee aika nopeasti jos sitä alkaa pullottamaan ja juomaan. Itse teen drikkejä kotona, jossa on kunnolla jäitä. Jäät ovat ehdottomasti hyvän juoman salaisuus.


    • ilovezlatan

      "tietääkö kukaan miten tehdä muita breezereitä kun vain ananasta?? esimerkiksi limeä omenaaa tai vesimelonia ?"

      URPO :DD
      Mieti ny välillä iha ite, ei 16v muija voi olla oikeesti noi tyhmä.

    • Ei terveellistä

      Terve itseäänarvostava ihminen ei breezereitä juo.

      Vinkki: lisäaineet ja ADI-arvo ylittyy moninkertaisesti, ei terveellistä keholle.

      Googleta jos tuli yllätyksenä...

    • ZaB

      Turkissa myynnissä breeserin kopioita nimellä freezer. Sisältävät 7% alkoholia ja löytyy ainakin mansikkaa, appelsiinia ja jtn greipin makusta.

    • käämäkäpälä

      ananaslikööri, bacardi, sprite

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe