haureus

miks mä jouduin lukemaan tältä palstalta sellasia kysymyksiä viime viikolla kun että "onko huoraaminen velvollisuus?"
Mua inhottaa tää koko palsta!
Anteeksi nyt vaaaaaan.

11

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haittaa?

      Sulla taitaa olla ongelmia sen asian kanssa.
      Ei sellaset kysymykset ketään normaalia haittaa,
      Sama kun jotkut vihaa homoja.

      • merim.raimo

        Se ei ole mitään normaalia uskovaisessa,jos vihaa homoja.Epänormaalia uskovaisessa on jossei vihaa sitä homouden syntiä jota homo itsessänsä vaalii.


      • kyllä se on ihan normaalia kysyä onko huoraaminen velvollisuus, jos näkee että ympärillä olevat ihmiset tekevät niin velvollisuuden tunnosta tai että ei loukkaisi ketään. sitä sanotaan vieraskoreudeksi.
        Mutta on se surullista,että sillä tavalla joutuu näkemään kaikki.
        Mä ihailen kaikkia niitä ihmisiä jotka ei oo koskaan pettäneet tai jättäneet ketään saati pakottaneet muita ymmärtämään itseään.
        Mun miehen mummo on sellanen.


      • auroraboreallis kirjoitti:

        kyllä se on ihan normaalia kysyä onko huoraaminen velvollisuus, jos näkee että ympärillä olevat ihmiset tekevät niin velvollisuuden tunnosta tai että ei loukkaisi ketään. sitä sanotaan vieraskoreudeksi.
        Mutta on se surullista,että sillä tavalla joutuu näkemään kaikki.
        Mä ihailen kaikkia niitä ihmisiä jotka ei oo koskaan pettäneet tai jättäneet ketään saati pakottaneet muita ymmärtämään itseään.
        Mun miehen mummo on sellanen.

        Miestä, Jeesusta Kristusta, Hän ei ole pettänyt koskaan ketään, on aina iäti uskollinen, ja Hänen kauttaan ja Hänessä coin rakastaa niitäkin, jotka ovat pettäneet, minäkin olen pettänyt, Jumala ja ihmisiä , ja minuun on varmaan moni pettynyt , useinkin. Se on inhimillistä, että me petämme ja meihin petytään.

        On vain yksi joka ei petä eikä Häneen koskaan tarvitse pettyä.

        Karrikoin tätä tekstiä ihan tahallani, että ymmärtäisit, ei kannata panna toivoa iankaikkisuus mielessä, ja mitä uskollisuuteen tulee, muuta kuin Jeesukseen.
        Kyllä tulee uskoa ihmiseen, muutoin täällä maapallolla ei voi elää, mutta pettymyksiä saa kokea, siltikin vaan, uskon ja uskomme toisimmekin.
        Mutta Jeesus olkoon se uskomme kohde, jossa on iankaikkisuus toivomme, nyt aina ja iankaikkisesti!


    • PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

      semmoinen se sielunvihollinen on!!!!!!!!!!!!!!!!

      • prohveetta..

        Ei kuuntele edes taskuradiota.
        Tiedätkö että on olemassa lahkoja jotka eivät ota mitään uutisia tai vaikutteita ulkopuolelta oman porukkansa.
        Munkit yms.
        Venäjällä on joku lahko sulkeutunut luolaan odottamaan maailmanloppua.

        Aika on paha. Jeesus tulee pian.
        Maran ata.
        Tule Herra Jeesus


      • prohveetta.. kirjoitti:

        Ei kuuntele edes taskuradiota.
        Tiedätkö että on olemassa lahkoja jotka eivät ota mitään uutisia tai vaikutteita ulkopuolelta oman porukkansa.
        Munkit yms.
        Venäjällä on joku lahko sulkeutunut luolaan odottamaan maailmanloppua.

        Aika on paha. Jeesus tulee pian.
        Maran ata.
        Tule Herra Jeesus

        kiitos paljon.


    • merim.raimo

      niin heti sanotaan,älä tuomitse.Jeesus sanoi kuitenkin ihan suoraan"te kyykäärmeiden sikiöt"

    • 2. Kun. 9:22
         
      Kun Jooram näki Jeehun, kysyi hän: "Onko kaikki hyvin, Jeehu?" Tämä vastasi: "Kuinka kaikki voisi olla hyvin, kun sinun äitisi Iisebelin haureus ja hänen monet velhoutensa yhä vielä jatkuvat?"

      • "tee toiselle se mitä toivot itsellesi tehtävän" Pettäminen on ruman-näköstä. Kukaan kuka pettää ei ole kaunis vaan ärsyttävä.
        Miksi sitten pitää lukea tuollaista kuin"onko huoraaminen velvollisuus?"
        Ihan niinkuin kaikki naiset huoraisivat. Ei se ole mahdollista.


    • pelleileminen

      sinähän elät avosuhteessa ja yrität hurmata kaikki vastaantulevat miehet sillä, että olet niin mussukka. Kaikkien palstan miehien kimpussa vehtaat myös, luuletko etten ole alusta saakka tajunnut, mitä peliä pelaat? :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      147
      2962
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2092
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      91
      2061
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      1997
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1230
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      27
      1198
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      102
      999
    Aihe