Naisen paikka on hellan ja nyrkin välissä, ja muutaman kerran viikossa sängyssä perse pystyssä!
naisen paikka
3
925
Vastaukset
- She
Muutaman kerran viikossa tositoimiin...huono tuuri! Sekin vain siksi että pahoinpitelet naisen tiedottomaksi ja alistat henkisesti. Sitten luulet olevasi mies? Teitähän tässä maassa ja maailmassa riittää. Turha tulla syyttelemään, kun naisista tulee feministejä.
Luulee olevansa mies...neiti- Ashmal
Ei se nainen ihan konekaan ole. Välillä tekis mieli rännittää useamminkin mutta kun siltä loppu voimat kun sen tarvii tehä ruokaa ja väistellä nyrkkejäni. Yleensä unelmapanon jälkeen mieleni tekee voileipiä ja käsken sitä tekemään mulle viisi voileipää.
- siltä näyttää
Ashmal kirjoitti:
Ei se nainen ihan konekaan ole. Välillä tekis mieli rännittää useamminkin mutta kun siltä loppu voimat kun sen tarvii tehä ruokaa ja väistellä nyrkkejäni. Yleensä unelmapanon jälkeen mieleni tekee voileipiä ja käsken sitä tekemään mulle viisi voileipää.
Pitää muistaa käydä rasismi-palstalla hihkaisemassa,että muslimit on rantautuneet tällekin palstalle polkemaan naisten ihmisoikeuksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad901456- 541013
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että379854- 153824
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 57631
- 76622