miksi

se poistettiin kun kirjoitin että täällä oli viime yönä metsässä hiippailija?
Enhän minä voi syyttää ketään täältä, mutta kun oon kaiken vapaa-ajan täällä netissä ollut...
ja sitten joku yskii tuolla metsässä kaiket yöt.(vaan tuskin tulee enää)
Tämä liittyy helluntailaisuuteen sikäli että mulla oli kerran yksi sisar joka traumatisoitui kun naapuri uhkaili ja käyttäytyi samoilla tavoilla. hän pyysi usein esirukousta että korjautuisi suhde Jumalaan.
Kuulemma vuosia meni pelätessä väkivaltaa.

6

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Salapolliisiiii

      jos ei niin liekö joku mohikaani eksynyt toma haukinsa kanssa ikkunasi alle...laulaakseen...sä kasvoit neito kaunehin..?

      • mutta mitä sitten?
        On muutkin helluntailaiset joutuneet samanlaiseen tilanteeseen.
        En usko että tänne enää tuleekaan.


      • oli vain
        auroraboreallis kirjoitti:

        mutta mitä sitten?
        On muutkin helluntailaiset joutuneet samanlaiseen tilanteeseen.
        En usko että tänne enää tuleekaan.

        talonmies, jolla oli tupakkayskä!


      • niin tiedät jotakin

      • oli vain kirjoitti:

        talonmies, jolla oli tupakkayskä!

        mutta nyt kun on meikit ja kaikki niin ketään ei näy missään.
        Ei kukaan normaali istu kylmässä metsässä öisin. Harmittaa että kokous jäi väliin.
        No, ensi tiistaina on uusi mahdollisuus.


      • niin tiedät jotakin kirjoitti:

        http://www.laverdaduniversal.org/uskonnot.html

        Mutta ensiksi tahdon kertoa sinulle, ilman mitään kapulakieltä-omalla tyylilläni-mitä minä olen mieltä tekeleestäsi: tuo mitä olet kirjoittanut kristinuskosta ja katolilaisuudesta pohjautuu minun tietojeni mukaan historiaan eli siihen mitä oli ennen, ei siihen mitä on nyt.
        kukaan ei palvo aurinkoa ellei sitä palvota Jumalan symbolina.
        Olen myös keskustellut eräiden JehovanTodistajien kanssa ja olen aivan varma, että he kyllä tunnustavat Jeesksen...en tiedä mitä tarkoitat Herralla,,mutta he tunnustavat Jeesuksen. Heillä on kaava, jonka mukaan on rukoiltava. on rukoiltava Isää, jolla on nimi Jehova.
        Miksi he eivät käytä nimeä Herra Sebaot..tai pyhitetty, sitä en tiedä, mutta he rukoilevat Isää"Jeesuksen Kristuksen kautta."( amen=niin tapahtukoon)
        Samoin yksi jehovantodistajarouva on kertonut minulle, että hänellä on rauha sydämessään, joten parannuksentekoon siellä uskotaan myös.
        Jeesus on syntiemme sovittaja kaikkialla maailmassa, joten kadotustuomio tulee vain niiden osaksi, jotka eivät myönnä omaavansa käärmeenluontoa, joka sanoo:"ette te suinkaan kuole" ja näin aiheuttaa pelkoa(Aatami ja Eeva piiloutuivat Jumalalta syötyään kielletystä hedelmästä). Lucifer, joka on Jumalan luoma, ylpistyi ja tahtoi tuomarin ja jumalan paikan(tästä lisää myöhemmin)...Tästä päästään Muhamediin, joka on myös luotu(aha on elänyt 576-632)ja joka ei voi auttaa ihmistä.
        Olen lukenut kirjan"revitty huntu", jonka on kirjottanut musliminainen.
        Hän kirjoitti eläneensä Pakistanissa ja palvoi siis Allahia...Hän löysi Jeesuksen, mutta ei Koraanin profeettana, vaan elävän Jumalan poikana.
        Niinkuin hänkin ja sinä, niin minäkin näen,että tappavathan ne. Heillä ei ole uskonnossaan saatanaa..Aivan niin kuin kirjoitit:"Allah ei ole saatana"ja"sama juttu kuin kristinuskossa".
        Oikeassa olet:)
        Ja Allahilla ei ole poikaakaan, tottahan sekin kai on...
        Paljon uutta tietoa löytyi myös tuosta hindulaisuudesta! En tiennyt, että hindulaisuus muistuttaa noinkin paljon kristinuskoa, MUTTA me kristityt emme saisi uskoa sielunvaellukseen tai ufoihin...vai mitä Jari?
        Ainoa, että voimme päätellä ufo-olentojen olevan demoneja. Mutta Kiitos Jeeskselle Hän on vapauttanut meidät ja me emme palvele saatanaa vaan uudistumme Hänen armossaan!
        Budhalaisuutta on minustakin vaikea ymmärtää. Tärkeintä on siinäkin tietää, että hänkin on ollut vain ihminen, joskin suuri vaikuttaja eläessään. Meidän Raamattumme mukaan suurin käsky on rakastaa ensiksi Jumalaa ja vasta sitten lähimmäistämme eli ihmistä, joka on ylpeä niinkuin saatana, varsinkin jos saa pelokkaat ihmiset"suojaansa".
        Budhalaisuudesta vielä että on siinä ehkä jotakin kaunistakin ja ihailtavaa: Suomessakin harrastetaan tuota kukkien asettelua. Siinä on varmasti monen mielestä jotakin kaunista.
        Sitten tuo juutalaisosa. Minua kiinnostaisi tietää mikä on tuo laskentatapa, jonka mukaan juutalaisia on vain n.15miljoonaa? Ja sitten se miten niin(3.linkkisi tässä osassa)jakeen loppuosa viittaa Messiaaseen? Minusta sinä sekoitat ihmisiä. Tuo kohta on profetia. On tiedetty että kaikki tullaan kirjoittamaan ylös!
        Jeesus tuli ihmiskuntaa varten.
        Jumala rakastaa ihmistä ja varsinkin Jaakobia(Israelia).
        Noista jatko Sanankohdista(1.Moos.28:13-15)voisin päätellä sinun kuitenkin kannattavan inkarnaatio-oppia...se olisi loogisinta. Kannatatko?
        Mutta palatakseni varsinaiseen aiheeseemme...tekstistä ei selviä miksi Jumala valitsi juuri Israelin. Minusta sitä olisi hedelmällisempää pohtia kuin sitä mitä tulee lopun aikoina tapahtumaan, tässä sinun Raamattuopiston päättötyönäytteessäsi(?)Pohditaanko sitä nyt? Minä uskon, että Jumala valitsi Israelin myös siitäkin syystä, että Hän tahtoi valita yhden pienen kansan, jotta me muut kansakunnat ja yksittäiset ihmiset saisimme aiheen miettiä jälleen omaa ylpeyttämme: perisyntiämme.
        Se oli Raamatun mukaan maailmankaikkeuden 1.synti. Ensin siihen lankesi saatana, joka sai mukaansa ihmisen.
        Minussa on juutalaisverta ja juutalaissukunimi(Israelin sukulaisillani vain 1.tavu on sama eikä geeniperimäni ole puhdas muiltakaan osin). Samoin Jeesus on juutalainen.
        Silti uskon, että asema ei anna kenellekkään oikeutta pilkkaamiseen. Jokaisella on oikeus uskontoonsa.
        Tahdon siunata sinua.
        Näin tekstistäsi lujan uskon vapahtajaasi ja Jumalaan.
        Vahvistit myös minun uskoani.
        Rukoillaan vaan Israelin puolesta:"Rakas Isä. Anna poikasi ristintyön tähden meille meidän synnit anteeksi ja auta meitä olemaan puhtaampia Sinun edessäsi.
        Siunaathan ja suojelethan Israelia.
        Anna totuuden ja rakkauden lisääntyä keskuudessamme.
        Anna meille Pyhä Henki puolustajaksi ja lohduta kansaasi.
        Aamen."
        Riittikö tämä sinulle, Jari?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe