voiko todellakin henki lähteä jos n. 2,5 promillen kännissä vetää 30kpl 15mg opamoxeja?
alkoholi ja rauhoittavat?
kysyjä-
126073
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Turvaa tilisi vahvistamalla puhelinnumerosi. Voit silloin palauttaa unohtuneen salasanan tekstiviestillä.
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 12
Vanhimmat
Vastaus Sinulle
Ei kannata ainakaan kokeilla. Jokainen ihminen on erilainen ja reagoi alkoholin ja lääkkeiden yhteisvaikutukseen eri tavalla. Selvää on ettei lääkkeet ja alkoholi sovi lainkaan yhteen, mutta jotkut käyttävät niitä masennuksen, ahdistuksen tai vaan riippuvuuden takia sekaisin. Sekä rauhoittavat että alkoholi vaikuttavat ihmisen keskushermostoon niin se saattaa jo pienilläkin määrillä lamata esim. hengityksen. Aina kannattaa kysyä lääkäriltä voiko sairauden hoidossa käytettävän lääkkeen kanssa ottaa yhtään alkoholia. On myös hyvä olla rehellinen käytettävän alkoholimäärän suhteen, joku voi sanoa ottavansa vähän ja todellisuudessa juo yli suurkulutuksen rajan kerralla ja se on aina riski rauhoittavien lääkkeiden kanssa. 30 opamoxia on iso annos ja noinkin ison määrän ottaminen voi olla lääkemyrkytys ja siihen vielä alkoholi päälle. Sairaalareissu on tarpeen.
ei jaksais kiinnostaa teidän suisidaalipotilaiden kuolemahaaveista..
kokeile jos uskallat,sittenpä tiedät toimiiko!!!!
Enkä ymmärrä miksi TE yhä edelleenkin jaksatte kirjoitella tänne, joss surevat ihmiset hakevat keskusteluillaan tukea toisilta ihmisisltä.
Kun on vasta menettänyt oman rakkaan,ei oikeen jaksais irrota ymmärrystä teitä kohtaan jotka haluatte täältä pois..sori vaan..
On edesvastuutonta määrätä sinunlaiselle rauhoittavia kun olet selvästi kiinnostunut VÄÄRIN KÄYTTÄMÄÄN lääkkeitäsi..oli moiselle lääkärille aihetta tutkimuksiin että menettäisi lupansa..
Sen yhteiskäytön tuloksia tuskin moni on jääny kertomaan.. että meneekö se henkiriepu vai ei..??
KOSKAAN ei alkoholi käy minkäänlaisten lääkkeitten kaa ja jos se henki ei lähekkään on moni töppäilly niin pahasti muistamattomana että on elinikäiset korvaukset jääny maksettavaksi ja KAIKKI muu elämä on sitte pilalla..SUOSITTELEN jättämään jomman kumman pois ihan ittes takia koska ne ei leikinasioita ole ja turha murehti jälkikäteen että kun tuli kokeiltua..älä leiki elämälläs!!!
olet ihan tosissasi,niin laita muovipussi päähän ja
sido se tiukasti.Voi auttaa asiaasi,lykkyä..!
SEN KUN puolustelet sekakäyttöä..MINUN mielipiteeni on että EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA.. ja laitappa itte pussis päähäsi sen verran tyhmältä tunnostat!!
Mä muuten en itte ole ongelma käyttäjä sen kummemmin kun sekakäyttäjäkään, ei ole tarvis...
Tosi ihminen 5 promillen kännissä!
tappaa itteensä
NO JUST NIIN... PERKELE SITÄHÄN pitää näyttää kaikille missä mennään.. näyttäis kaikki muuten kun kuolemalla!!! siinähän saa nenillensä.. ne jotka yrittää muuta..
tänään löysin ystäväni ruumiin asunnoltaan ja aikalailla näin oli juuri todennäkösesti käyny.
30 bentsoa viinan kans on paljon liikaa, älä aiheuta kenellekkään surua.
-paha on olla
koita jaksaa,se on kova paikka kun löytää oman ystävänsä kuolleena,saatika jos on käynyt vielä niin että se on itse aiheutettu kuolema.
varmasti vielä pitkään tämä on mielessäsi,mutta koita jaksaa!!
Itse murha ei ole ratkaisu ongelmiin,tuntuu pahalta kun jotkut niin luulevat..
Jos todella kysyt tätä palstoilla, et halua muuta kuin apua! Tunsin kerran yhden tytön, joka veti pillereitä naamaansa. Mahapumppauksen jälkeen hän sanoi että en tiennyt että niihin voi tosiaankin kuolla! Elikkä avunhaku oli kyseessä.
Hae apua koska tunnut olevan sen tarpeessa. Palstan "pussi päähän"- kommentit menevät alle riman!
"Hieman" myöhässä on ohjeesi, katsoitko aloituspäivämäärää????