voiko todellakin henki lähteä jos n. 2,5 promillen kännissä vetää 30kpl 15mg opamoxeja?
alkoholi ja rauhoittavat?
12
5593
Vastaukset
- Yksi vaan
Vastaus Sinulle
Ei kannata ainakaan kokeilla. Jokainen ihminen on erilainen ja reagoi alkoholin ja lääkkeiden yhteisvaikutukseen eri tavalla. Selvää on ettei lääkkeet ja alkoholi sovi lainkaan yhteen, mutta jotkut käyttävät niitä masennuksen, ahdistuksen tai vaan riippuvuuden takia sekaisin. Sekä rauhoittavat että alkoholi vaikuttavat ihmisen keskushermostoon niin se saattaa jo pienilläkin määrillä lamata esim. hengityksen. Aina kannattaa kysyä lääkäriltä voiko sairauden hoidossa käytettävän lääkkeen kanssa ottaa yhtään alkoholia. On myös hyvä olla rehellinen käytettävän alkoholimäärän suhteen, joku voi sanoa ottavansa vähän ja todellisuudessa juo yli suurkulutuksen rajan kerralla ja se on aina riski rauhoittavien lääkkeiden kanssa. 30 opamoxia on iso annos ja noinkin ison määrän ottaminen voi olla lääkemyrkytys ja siihen vielä alkoholi päälle. Sairaalareissu on tarpeen. - niin olet viisaampi
ei jaksais kiinnostaa teidän suisidaalipotilaiden kuolemahaaveista..
kokeile jos uskallat,sittenpä tiedät toimiiko!!!!
Enkä ymmärrä miksi TE yhä edelleenkin jaksatte kirjoitella tänne, joss surevat ihmiset hakevat keskusteluillaan tukea toisilta ihmisisltä.
Kun on vasta menettänyt oman rakkaan,ei oikeen jaksais irrota ymmärrystä teitä kohtaan jotka haluatte täältä pois..sori vaan.. - on niitä sulle
On edesvastuutonta määrätä sinunlaiselle rauhoittavia kun olet selvästi kiinnostunut VÄÄRIN KÄYTTÄMÄÄN lääkkeitäsi..oli moiselle lääkärille aihetta tutkimuksiin että menettäisi lupansa..
Sen yhteiskäytön tuloksia tuskin moni on jääny kertomaan.. että meneekö se henkiriepu vai ei..??
KOSKAAN ei alkoholi käy minkäänlaisten lääkkeitten kaa ja jos se henki ei lähekkään on moni töppäilly niin pahasti muistamattomana että on elinikäiset korvaukset jääny maksettavaksi ja KAIKKI muu elämä on sitte pilalla..SUOSITTELEN jättämään jomman kumman pois ihan ittes takia koska ne ei leikinasioita ole ja turha murehti jälkikäteen että kun tuli kokeiltua..älä leiki elämälläs!!!- vinkiksi
olet ihan tosissasi,niin laita muovipussi päähän ja
sido se tiukasti.Voi auttaa asiaasi,lykkyä..! - tosissani olen
vinkiksi kirjoitti:
olet ihan tosissasi,niin laita muovipussi päähän ja
sido se tiukasti.Voi auttaa asiaasi,lykkyä..!SEN KUN puolustelet sekakäyttöä..MINUN mielipiteeni on että EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA.. ja laitappa itte pussis päähäsi sen verran tyhmältä tunnostat!!
Mä muuten en itte ole ongelma käyttäjä sen kummemmin kun sekakäyttäjäkään, ei ole tarvis...
- Kuolemanpoika!!!!#1
Tosi ihminen 5 promillen kännissä!
tappaa itteensä
- NÄIN ON
NO JUST NIIN... PERKELE SITÄHÄN pitää näyttää kaikille missä mennään.. näyttäis kaikki muuten kun kuolemalla!!! siinähän saa nenillensä.. ne jotka yrittää muuta..
- surupuku
tänään löysin ystäväni ruumiin asunnoltaan ja aikalailla näin oli juuri todennäkösesti käyny.
30 bentsoa viinan kans on paljon liikaa, älä aiheuta kenellekkään surua.
-paha on olla- *haleja*
koita jaksaa,se on kova paikka kun löytää oman ystävänsä kuolleena,saatika jos on käynyt vielä niin että se on itse aiheutettu kuolema.
varmasti vielä pitkään tämä on mielessäsi,mutta koita jaksaa!!
Itse murha ei ole ratkaisu ongelmiin,tuntuu pahalta kun jotkut niin luulevat..
- lahden takaa
Jos todella kysyt tätä palstoilla, et halua muuta kuin apua! Tunsin kerran yhden tytön, joka veti pillereitä naamaansa. Mahapumppauksen jälkeen hän sanoi että en tiennyt että niihin voi tosiaankin kuolla! Elikkä avunhaku oli kyseessä.
Hae apua koska tunnut olevan sen tarpeessa. Palstan "pussi päähän"- kommentit menevät alle riman! - -
"Hieman" myöhässä on ohjeesi, katsoitko aloituspäivämäärää????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763