virtsaputkentulehdus

pimpelipomi

voiko virtsaputkentulehduksen oireita olla menkkojen poisjääminen? jo 3kk ilman menkkoja.. raskaustestin olen tehny ja oli negatiivinen mutta pitäis varmaan tehä uusiks....

7

1914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jop....

virtsaputkentulehduksella ei ole vaikutusta kuukautisiin. jos sinulla olisi ollut virtsaputkentulehdus jo kolme kuukautta olisit sen jo huomannut, hoitamattomana virtsaputkentulehduksessa virtsaan tulee verta. muutenkin tulehduksen oireet ovat selkeät ja kivuliaat.

• ykstyttö

Mulla piti alkaa menkat 22.11 mutta eipä ole näkynyt... Söin juuri virtsaputkentulehdukseen viimeisen lääkkeet päivää ennemmin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa eli 21. päivä. Menkat ovat siis myöhässä pian viikon niin voiko niillä olla vaikutusta menkkojen alkuun? Tulehdusta en ajatellut ensin, se ehti olla minulla ensin ehkä viikon jonka jälkeen hommasin vasta lääkkeet..

• 7-6

Antibiootit eivät vaikuta kuukautisiin, mutta sairastaminen voi kyllä siirtää kuukautisten alkamista.

Virtsatietulehdus voi olla myös oireeton. Toisin kuin joku mainitsi vti ei aina etene ja siirry esim. munuaisiin tai aiheuta veri virtsaisuutta vaan se voi myös jatkua tulehduksena virtsateissä ja pysyä oireettomana Onko sinulla jotain vti oireita kun epäilet että kuukautiset eivät siksi ole tulleet?

• ykstyttö

Mulla on ainaki niin että mulla tulehdus kesti yhteensä yli 2 viikkoa. Sillä yli viikon se oli hoitamaton, mulla oli oireita mutta en uskaltanut puhua asiasta mitään koska ajattelin että kai se on ihan normaalia tai jotain ohi menevää. Sitten kun ne vain pahentuivat kävin lääkärissä. Ja sain viikon kuurin. Sitten se hävisi, mutta nyt minulle tulee sellainen tunne että on pakko koulussa joka välitunti mentävä vessaan koska odotan että ne alkavat, yleisesti käyn myös normaalisti vessassa mutta se on normaalia, ei kirvelyä tai mitään. Maha on ollut kipeä joinakin päivinä tällä viikolla ja olen aina ajatellut että nyt ne alkaa muttei.

Eilenkin lenkillä pelästyin sillä tuntui kuin ne olisivat alkaneet mutta tulikin vain valkovuotoa. Ajattelin eilen myös että ehkä ovulaationi on myöhästynyt tulehduksen takia tai jotain.. Kerran minulta taisi tulehduksen aikana tulla ihanihanihan vähän verta muistaakseni. Siis kerran tuli tosi vähän eikä sen jälkeen tullut.

• ykstyttö
        ykstyttö kirjoitti:

Mulla on ainaki niin että mulla tulehdus kesti yhteensä yli 2 viikkoa. Sillä yli viikon se oli hoitamaton, mulla oli oireita mutta en uskaltanut puhua asiasta mitään koska ajattelin että kai se on ihan normaalia tai jotain ohi menevää. Sitten kun ne vain pahentuivat kävin lääkärissä. Ja sain viikon kuurin. Sitten se hävisi, mutta nyt minulle tulee sellainen tunne että on pakko koulussa joka välitunti mentävä vessaan koska odotan että ne alkavat, yleisesti käyn myös normaalisti vessassa mutta se on normaalia, ei kirvelyä tai mitään. Maha on ollut kipeä joinakin päivinä tällä viikolla ja olen aina ajatellut että nyt ne alkaa muttei.

Eilenkin lenkillä pelästyin sillä tuntui kuin ne olisivat alkaneet mutta tulikin vain valkovuotoa. Ajattelin eilen myös että ehkä ovulaationi on myöhästynyt tulehduksen takia tai jotain.. Kerran minulta taisi tulehduksen aikana tulla ihanihanihan vähän verta muistaakseni. Siis kerran tuli tosi vähän eikä sen jälkeen tullut.

Olen hyvin stressaantunut minun ja poikaystäväni väleistä sillä en tiedä kuinka meillä menee ja stressaan sekä koeviikkoa että menkkojani myös. Koeviikossa vain englantia ja joo ei tarvitsisi mutta pelkään jo nyt etten pääse englannista läpi seuraavana vuonna.

Jos johtuu kamalasta stressaamisesta tai jostain muusta niin millä pystyisin rentoutua ja olla stressaamatta..?

• Ykstyttö

Haluaisiko joku auttaa, en epäile mitään sp koska olen ollut yhden miehen kanssa yhdynnässä ja minäkin olen ollut ensimmäinen hänelle..

• orofdo

mene lääkäriin, sieltä saa lääkkeet joilla saadaan menkat alkamaan, jos mitään muuta sairautta ei joudu, raskaustestin luultavasti eka tekevät mutta jos on negatiivinen ni saa kyllä lääkkeet että menkat alkaa taas tuleen.. vaikee täältä koneen kautta tän enempää auttaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5795
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3211
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57