Mikään muu taikuudenjauhanta ei ole noin 600 vuoden aikanan saanut aikaan sellaista tuhoa ja kärsimystä, kuin raamattu. Kirkko laitoksena on päällimmäisenä ihmiskunnan tuhon voimana puuhannut. Tuo vihan ja epäinhimillisyyden korkea veisu julistaa puolet alkulehdistään juutalaisuuden jumalmystiikkaa ja loppupään pelkkää vihaa muuta ihmiskuntaa kohtaan. Kaikki kirkon alullepanemat sodat ja kauheudet on selitetty kristillisyydellä ja juutalaisuudella. Mitä siitä sanotte harhaiset?
Vähän sitä
4
408
Vastaukset
- Ling
Jokaisessa on hyvät ja huonot puolet (asioissa kuin ihmisissä).
Tässä asiassa huono puoli on se, että "raamattu on saanut valtavasti tuhoa ja kärsimystä aikaiseksi".
Hyvä puoli on se, että noiden asioiden takia, toisin kuin monet monet ihmiset, en ite ole retkahtanut siihen... kirjaan. - demilich
Ihmiset niitä ihmisiä tappaa/tapattaa, ei joku kirja. Luuletteko etteikö samanlaista tuhoa ja kärsimystä olisi tapahtunut ilman raamattua?
Kyllä ihmiset keinot keksii toistensa vihaamiseen ja listimiseen. Hölmöt kapeakatseiset.. - katso itään
Katso tuonne itärajan taakse vähän sitä, mitä se sinun ateismisi on saanut aikaan.
Ja kaikki alle vuosisadassa.- Kössönöm
ärtyisä.
No nythän siellä idässä on kaikki hyvin, kun herra isoherra Putin on vallassa. Kirkot toimivat ja kaikilla on niiiiin hyvä olla.
Ei ole kodittomia, ei huumeongelmaa, ei katulapsia, ei prostituutiota, ei korruptiota.
Voit siis huokaista helpotuksesta kun ortodoksinen kirkko on jälleen voimissaan ja Putin käy messuissa kyselemässä jumalalta neuvoa miten hän parhaiten voisi varmistaa kaikkien venäläisten hyvinvoinnin jatkossakin.
Ylistetty olkoon herra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329