myös maanantai-aamuna? Miten koet maanantain?
Onko se vain päivä muiden joukossa?
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Koettakamme jaksaa vaikka pimeää riittää.:)
Hymyileekö
30
986
Vastaukset
- hyvinkin
Vapaapäivä ja tarkoitus leipoa tuoksuvaa pullaa ja marjapiirakoita!
- Jermuxi tms.
Kiitosta vaan..Josko sää vielä kahvia keittäisit...Kiitti.
- Pirre*
, nyt ainakin, polkasin tuossa kuntopyörää sata polkaisua.
Minulla ei ole maanantaisyndroomaa, ihan hyvä päivä muiden hyvien- ja joskus huononpienkin päivien joukossa.
Hyvää huomenta :) Maanantait ovat minulle kivoja päiviä nykyisin. On mukava lähteä töihin.
- Jermuxi tms.
Kovaa työtähän se vaatii ja hippusen onnea, mutta nyt menee niin hyvin, ettei tiedä mihin päin kääntyis seuraavaksi...Hieno homma kertakaikkiaan.
Viikonpäivät eivät välttämättä ole tehneet eroa päivien luonteeseen, vaan se millaisia tapahtumia päiviin sisältyy tai mitä on odotettavissa. Jokainen päivä on hyvä ja jokainen päivä voi tuoda yllätyksiä - hyviä tai huonoja.
Hyvää päivää kaikille!- hymyilemään..
mut taitaa masennus iskee takasin sitä on jatkunu jo jonkinaikaa.Olen yrittäny nähdä kauneuden ja kaiken ympärilläni ,mut sitä ei tunne sisällään mitään.
Täytynee kohta tilata kallonkutistajalle aika jos ei ala selkenemään.
Iloa teidän kaikkien päivään kumminkin.keinot pelkästään auta, valitettavasti sekin on joskus todettava!
Onneksi tiedostat tilanteesi ja tiedät, mitä pitää tehdä, jos olo ei helpota.
Parasta terapiaa ammattiavun lisäksi, on se, että saa tuntea sellaista myötäelämistä, joka ei kehoita, yllytä, vaadi. Joku, joka on lähellä ja läheinen joka kuuntelee, jos haluaa puhua, rohkaisee jos elämä pelottaa.
Usein lähin ystäväkään ei tunnista toisen oireilua ja vaikka tunnistaisikin, ei tiedä, miten voisi auttaa.
Yksi hyvä avun saantiorganisaatio on vertaistukiryhmät tai vertaistukihenkilö.
He ovat kokeneet samantapaiset vaiheet ja siksi yleensä osaavat samaistua ja antaa 'oikeanlaista' apua toiselle.
jk.Olen erään moniongelmaisen ikäiseni miehen tukihenkilö jolta on vuosien saatossa menettänyt läheiset ihmissuhteet ja hänen sosialinen verkosto on 'ohut' ja pinnalinen.
"Tehtäväni" on parhaiten hoidettu, kun olen hänelle ystävä, johon voi joka tilanteessa turvata ja luottaa.
Toivon, että saat suunnan kääntymään takaisin terveenpään suuntaan ja voit nähdä kauniin kauniina ja tunteet sisälläsi viestivät niinkuin kuuluukin; skaalan kaikkia muotoja.
Hyvää päivän jatkoa sinulle ja parempaa huomista
tv.emw34.- zena
olen ollut melkein koko elämäni peruspositiivinen ihminen ja aina nähnyt syytä iloon elämässäni ja ympärilläni.
Kun sitten se masennus, kera fyysisen sairastumisen iski, niin se oli todella häkellyttävää ja kammottavaa.
Näin todella kaikki ne ilonaiheet ymärilläni, mutta kun se tunne puuttui, niin ei mikään ollut mitään. Tuntui, että vain kuolema voi enää pelastaa siitä ahdingosta.
Minä sain pysyvän avun Rosen-terapiasta ja nopeasti myös. Olen suositellut myös monille tutuille, joilla samoja ongelmia ja kaikki ovat olleet lopputulokseen enemmän kuin tyytyväisiä.
Ihan ensiavuksi, haeppa marketista kalaöljykapseleita, niillä on tutkitusti vaikutusta mielialaan.
Nyt on niin hyvät fiilikset, ettei taas ihan vähällä lannistuta. Sairastamisesta jo n. kuusi vuotta.
- namisuku
.. ei ainakaan aamusta hymyile:(
On hammikseen meno ja 2 juurihoitoa, auts!
Iltapäivällä pääsee ulkoiluttaan niitä mainitsemiani koirasusia, ihanaa=) - Puidenhalaaja
Olen buukannut maanantaipäivät vapaiksi työn orjuudesta. Puoleltapäivin alkaa venäjän -tunti, ja sitten iltapäivällä puutyöt. Ja illalla yhdeksältä katson telkusta yleensä Täydelliset naiset, mutta tänä maanantaina vielä Harjunpää ja rakkauden nälkä. Kiva päivä tulossa:D
- Puidenhalaaja
emw34 kirjoitti:
et näe niitä muita täydellisisä?:)))
...mutta minä olen lähellä sitä, sanoi entinen mies. Täydellisissä naisissa kiehtoo juuri se, että päällepäin kaikki näyttää niin täydelliseltä, mutta sisältäpäin katsoen kaikki on toisin. Aika realistista, sanoisin.
Puidenhalaaja kirjoitti:
...mutta minä olen lähellä sitä, sanoi entinen mies. Täydellisissä naisissa kiehtoo juuri se, että päällepäin kaikki näyttää niin täydelliseltä, mutta sisältäpäin katsoen kaikki on toisin. Aika realistista, sanoisin.
"erittäin hyväkin" riittää!
Niin ja joskus tunnen olevani täydellinen,
idiootti!
pistin tänne vähän syrjemmälle, ettei kaikki näe!:)
- Hymyilee kyll.
Mut toi mamman naama on ku norsun vittu.eikä taija siitä hevosenkengälle mennä.
- Laritsa M
Myös maanantaiaamuja. Aamuisin olen aina parhaimmillani.
- mies-v57
Biologia
- Kun haukottelee äänihuulet aukee kun puhuu ne aukee.
- Ahven syö hyttysiä ja ihmisiä jalasta.
- Villisian paino on 200 km ja se syö keitettyjä perunoita.
- Talitiainen syö risuja ja talvihyönteisiä.
- Jääkarhulla on jalkojen välissä raajat.
- Tunturisopuli elää norjan neuvostoliitossa.
- Majavan pahin vihollinen on sisilisko.
- Saukko on pitkä purtilo, vyötärö 20 senttii pitkä. Sen vartalo on ruskee selässä nyttyrä. Hän asuu venäjässä ja syö nokkosen lehtiä.
- Kyy on selkärangaton nisäkäs.
- Sorsa kuuluu räpylijalkaisiin.
- Kalan lisääntyminen on kidu. Naaras mätii ja koiras perällä hautomaan.
- Visentti on vihree nyrsijä.
- Ihminen on tajuton, kun hän unohtaa kaiken mitä on oppinut koulussa.
- Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi.
- Joillakin naisilla on hyvin suuret rinnat, kun taas toiset ovat lähes yläosattomia.
- Lihakset ovat pieniä ilmapalloja, jotka on täytetty pinaatilla.
- Aivot uivat ympäriinsä pään sisällä.
- Aivot ovat piilossa otsan takana.
Kukan osat ?
- Verhiö, teriö, hetiö, emiö, kukkio ja sikiö.
Miksi lepakko käyttää kaikuluotainta ?
- Näön vuoksi.
Kerro lepakon talvesta.
- Se vaipuu rakennukseen.
Miten karhu selviää syömättä talven yli ?
- Se kerää ravintoa kurkkuun.
Suden sukulaisia ?
- Supikoira, konootti ja pingo.
Koirarotuja ?
- Kuumekoira, buuderi.
Hyönteisen muodonvaihdos ?
- Se muna, kuoriutuu, imetys, aikuinen kärpäne.
Mitä tarkoitetaan yhteyttämisellä ?
- Kasvit menee yhteen ja tekee tärkkelystä.
Hengityselimiä kohtaavia vaaroja ?
- Rään vetäminen keuhkoihin ja hengityksen pidättäminen.
- Hengitämme, että saisimme liikuntaa.
Miten ääni etenee korvassa ?
- Se menee toisesta korvasta sisään ja tulee toisesta ulos.
Hengityselimet ?
- Nielurisat, nenärauhaset ja nenäkarvat.
Ruoansulatuselimet ?
- Tuma, ohut soli, paksusuli, nenä, suu ja keuhkokurkku.
Sydämen tehtävä ?
- Jos ei olisi sydäntä tai se olisi epäkunnossa paljon ihmisiä kuolisi heti.
- Sydän pumppaa ilmaa ruumiiseen.
- Se elättää ruumista ettei henki loppuisi.
Veren osat ?
- Vettä ja kyyneliä. - mutkun ei
hymyile,masennus vallannut mielen.Kun osais edes kirjoittaa ja laittaa tunteensa paperille.Olen niin sanomattoman yksinäinen, sitä voi sanoa et olen osani valinnut mut kuitenkin myönnettävä se olikin väärä valinta.Ei tästä elämästä tämmöistä pitänyt kehittyä,ei lainkaan ,toisin sen piti mennä.Eikö missään ole ole mulle ystävää,kainaloa johon käpertyä pahan olon tunteen vallitessa hyvän olon tunteen saattaessa.Runoja luen hakiessani voimia tähän päivään,sinnekkään ei voi mitään laittaa.Sillä siellä vain sisäpiiri pyörii ja valikoidusti vastataan,se on muutamien paikka,no se heille suodaan.Ihmisen ikävä voi olla niin sanoin kuvaamatonta,kyyneleet valuvat näppäimistölle.Eikö tule ketään joka huomais minut,yksinäisen naisen todella yksin olijan.
- mies-v57
Kyllä meille kaikille on ystäviä ja ihmisiä jotka välittää.Mieli vaan kun on maassa,niin tuntuu siltä,
ettei ole ketään.Kirjoittamalla,puhumalla ja avautumalla parhaiten pääsee ohi vaikean hetken.
Kun on joku joka kuuntelee ja ymmärtää.Tällä
sivulla on monta ihastuttavaa naista,jotka varmasti ymmärtävät sinua ja osaavat naisena antaa tukea.
Toista ihmistä voi olla niin ikävä,että
sydän tuntuu särkyvän,mutta aina siitä pääsee yli.Tärkeää olisi sinun löytää ihminen johon luottaisit ja voisit sisintä purkaa.Älä
käperry yksinäisyyteen,vaan koeta etsityä ihmisten joukkoon.On paljon rakkaimpansa menettäneitä
kuten tämän jutun aloittaja.Hänellekkin voit kirjoittaa.Pääasia että edes ohuesta toivon
langasta saat kiinni ja saat voimia.
Jaksamista päivääsi ja voimia sinulle. - Pirre*
hyvä, teepä profiliisi ja pistä siihen mailiosoitteesi, - varmaan löytyy maalimasta joku toinen yhtä yksinäinen ja joka ottaa sitten yhteyttä sinuun.
Kirjoittaminenkin jo auttaa, ja hyvällä tuurilla löydät sen rakkaan kylkiäisenkin :)
Eihän sinne sinun näppäimistösi ääreen kukaan muuten arvaa tulla, halauksia sinulle. - huomasit
mies-v57 kirjoitti:
Kyllä meille kaikille on ystäviä ja ihmisiä jotka välittää.Mieli vaan kun on maassa,niin tuntuu siltä,
ettei ole ketään.Kirjoittamalla,puhumalla ja avautumalla parhaiten pääsee ohi vaikean hetken.
Kun on joku joka kuuntelee ja ymmärtää.Tällä
sivulla on monta ihastuttavaa naista,jotka varmasti ymmärtävät sinua ja osaavat naisena antaa tukea.
Toista ihmistä voi olla niin ikävä,että
sydän tuntuu särkyvän,mutta aina siitä pääsee yli.Tärkeää olisi sinun löytää ihminen johon luottaisit ja voisit sisintä purkaa.Älä
käperry yksinäisyyteen,vaan koeta etsityä ihmisten joukkoon.On paljon rakkaimpansa menettäneitä
kuten tämän jutun aloittaja.Hänellekkin voit kirjoittaa.Pääasia että edes ohuesta toivon
langasta saat kiinni ja saat voimia.
Jaksamista päivääsi ja voimia sinulle.Voi että,tuskin sanoja löydän miten kiittäisin.On joitain jotka noteeraa minunkin sepuskukseni.Tiedätköhän lainkaan kuinka tuokin auttoi vaik kyyneleistä en pääsekkään.
- Lämmin kiitos
Pirre* kirjoitti:
hyvä, teepä profiliisi ja pistä siihen mailiosoitteesi, - varmaan löytyy maalimasta joku toinen yhtä yksinäinen ja joka ottaa sitten yhteyttä sinuun.
Kirjoittaminenkin jo auttaa, ja hyvällä tuurilla löydät sen rakkaan kylkiäisenkin :)
Eihän sinne sinun näppäimistösi ääreen kukaan muuten arvaa tulla, halauksia sinulle.Tuntuisikohan nyt jo hiukkasen paremmalle.Onhan meitä yksinäisiä paljonkin,sen kyllä tiedostan.On minulla rekattu nikkikin,mut en vaan rohkene sillä esittäytyä en edes runojen perään sitä laita.Mut jospa tämä taas tästä,menenkin saunaan siellä ainakin hermot lepää,luultavasti.Nyt aamulla oli vain tunne et pitää kirjoittaa ,toivottavasti en ollut kelleen haitaksi.Päivänjatkoa sinulle....
- mies-v57
huomasit kirjoitti:
Voi että,tuskin sanoja löydän miten kiittäisin.On joitain jotka noteeraa minunkin sepuskukseni.Tiedätköhän lainkaan kuinka tuokin auttoi vaik kyyneleistä en pääsekkään.
Minä olen nöyrästi kyynelissä puolestasi ja
olen äärettömän iloinen,jos voin edes pikkuisen
olla tukenasi ja voimana.Varmasti täällä sivulla on muitakin,jotka aivan varmasti ovat lämpimin sydämin sinun lähelläsi.Et ole siis yksin.Anna itkun ja surun tulla vain ulos.Vielä se hymykin tulee ja elämä alkaa uudestaan.Tärkeää että tiedät
meitä olevan monta jotka ollaan kyynelissä puolestasi ja tuetaan sinua miten voidaan.
Et ole enää yksin.
Voimia ja tukea sinulle minulta ja varmasti monelta muulta tältä sivulta! - Pirre*
Lämmin kiitos kirjoitti:
Tuntuisikohan nyt jo hiukkasen paremmalle.Onhan meitä yksinäisiä paljonkin,sen kyllä tiedostan.On minulla rekattu nikkikin,mut en vaan rohkene sillä esittäytyä en edes runojen perään sitä laita.Mut jospa tämä taas tästä,menenkin saunaan siellä ainakin hermot lepää,luultavasti.Nyt aamulla oli vain tunne et pitää kirjoittaa ,toivottavasti en ollut kelleen haitaksi.Päivänjatkoa sinulle....
löylyjä :)
P.s. eikä pidä ajatellakaan että oisit haitaksi.
Rohkeasti vain joukkoon tummaan..:) - sanomaan
Pirre* kirjoitti:
löylyjä :)
P.s. eikä pidä ajatellakaan että oisit haitaksi.
Rohkeasti vain joukkoon tummaan..:)et kummasti se sauna tekee tehtäväänsä,rentouttaa ja selkeyttää ajatuksia.Lauteilla istuessani mietin teidän kahden sanoja minulle,huomaten etten ole lainkaan niin yksin,kuin luulin olevani.Jospa se olkapääkin jostain vielä löytyy.
Siinä aamupäivän tunteiden myllerryksessä ja masennukseen vaipumassa tuntuivat sananne todella kannustavilta....joten kiitos niistä vielä kerran....saunan jälkeen otin unet ja tuntui paljon paremmalta.Kyllä minä vielä joskus rohkenen tulla ulos pimeydestä ,toisella nimimerkillä. - jartsev
Nyt vasta luin ketjua ja huomasin sun kirjoituksesi. Voi kuinka yksinäiseksi tunnet itsesi, mutta et ehkä ole tosiasiassa. Kuitenkin se tunne tulee niin helposti, minullekin, on aivan kuin itsekseen ihmisvilinässä. Haluan kuitenkin rohkaista sinua täällä. Kirjoita vain rohkeasti, kyllä täällä on ystäviä ja yhtä yksinäisiä jotka haluavat juuri sinun kanssasi keskustella. Kuulla sun juttujasi ja mielipiteitäsi. Tsemppiä sinulle!
- Yhtä hynyä!
Päivä toisten joukossa.
TV:n aamusarja.
Kuntosalille klo 10:n jälkeen.
Palatessa päivän ostokset. Tällä kertaa 1,5l rasvatonta maitoa.
Tuttava pariskunnan kyläily.
Herkkulounaan valmistus.
Jne.
Poikkeuksena viikon kuluttua alkavaan Kiinan kiertomatkan kohteisiin ennakkoon tutustuminen.
Työttömälle kaikki aamut ovat hymyileviä! - RosaLiiin
...en ole uskaltanut jäädä odottamaan, että elämä minulle hymyilisi...se on osaanut näyttää nurjat puolensa...mutta minäpä hymyilen elämälle joka päivä, tänäänkin.
Hyvä ja onnellinen viikonloppu hymyilyttää vieläkin.
Pienistä iloista on maanantain hymyt kerättävä.
Tänään suurin hymy oli koulussa lasten valtava innostus, joka vei mukanaan. Pienen pieni keksimäni idea sytytti heidät hetkessä ja minutkin...ja jälleen sain hymyillä elämälle. - tuo pikkuhiljaa
alkaa hymyilemään.:))
Maanantait menee niin kuin muutkin päivät, töitä
tehden.:)
Pimeys ja sen myötä apeus tässä rassaa kaikista eniten.:)) - jartsev
Kyllä elämä minulle hymyilee, kaikki on kunnossa ja aivan kivasti menee...maanantainakin! Yritän vaatia elämältä sen verran sopivan vähän, että voin yleensä olla onnellinen ja olenkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731