Kuuliaiset vaimot!

BadMyntton

Satuitteko katsomaan eilen illalla dokumenttia kuuliaisista vaimoista? Minä katsoin, onneksi. Olen luullut että minulla on ollut homma hanskassa oman puolisoni kanssa, mutta minähän olenkin vielä aivan amatööri noissa alistushommissa. On olemassa oppikirja jossa vaimoa opetetaan alistumaan miehensä tahtoon. Tästä sain oivan joululahjaidean.

Ohjelman paras kohta oli kun autoillessa neuvoja antava vaimo sitoi vapaaehtoisesti silmänsä, ettei vaan tulisi neuvoja ladeltua miehelle. Meillä se on hoidettu niin, ettei vaimolla ole mitään asiaa etupenkille.

Huusin innoissani vaimolleni, että tule katsomaan, nyt on hyvä ohjelma. Kuuliaisen vaimon tapaan hän tulikin. Annoin välittömästi positiivista palautetta. Kerroin hänelle, että nämä yhteiset vuodet ovat olleet opettavaisia ja että hän on ollut hyvä oppilas. Nyt olisi kuitenkin aika syventää opetusta ja ruveta hiomaan raakatimantista oikeaa jalokivea ja se aloitetaan hiljaisuusharjoituksilla. Vaimoni katsoi minua hieman epäillen ja kysyi: siis pitääkö minun olla puhumatta? Minä vastasin että kyllä, jos ei puhutella! Huomasin että vaimo alkoi hieman punastua ja katsoin parhaaksi selittää hänelle kuinka mies on perheen pää ja kuningas ja vastaa teoistaan vain Jumalalle kun taas vaimo vastaa kaikesta miehelleen ja että nainen on luotu miehen apulaiseksi. Vaimoni vain totesi ettei elä raamatun oppien mukaan, pakana. Ehdotin hänelle ohjelmassa ollutta hienoa tapaa, että teen hänelle päiväjärjestyksen, jossa on kaikki tehtävät mitä odotan hänen tekevän minun poissaollessani. Hän käski minun ottaa sen listan ja sen kirjan mukaani ja suksia kadulle ehdottelemaan tyhmiä ideoitani jollekin sellaiselle, joka osaa niitä arvostaa ja kertoi myös ettei aio puhua minulle enää. Yritin epätoivoisesti selittää että kaikesta huolimatta nämä kuuliaiset vaimot olivat todella onnellisia parisuhteessaan ja onhan se selvää kun ei enää tarvitse rasittaa päätään minkäänlaisilla päätöksillä kun mies valitsee vaatteet, kampaukset, ruuat ja toimii vaan listan mukaan... ei auttanu. Yritä tässä sitten olla kuningas, ei tuu mittään.

14

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun olisi pitäny tarkemmin valita jo syntymäpaikkasi, jotta tätä näkemystäsi olisit päässyt toteuttamaan. Meillä täällä Suomessa on perinteinnä niskavuorelaisuus emännän esikuvana, jonka hyvänä jatkeena seuraa justiinan tyyppinen aviovaimon mallitus.
      Siinä vaiheessa, kun suomalaiset naiset tulivat äänioikeutetuiksi, niin niiden sananhallintaa ei sen koomin ole kyetty riistämään.
      Parhaiten tuo parisuhe raama pyssyykin kondiksessa, kun miähet tekköö, niiku naiset sannoo.
      Älä sinä hyvä mies yritä meitin naisten päähän tuuukia tällätä.
      Kohta nuo kanssasisaretkin alkavat oivaltaa, että mies on sitä varten, jotta se saapi siittää ja korijata rikkimenneet vempaimet, mutta paikkansa sen on heti ensimmäisestä sanasta ymmärrettävä.

• BadMyntton

mutta naisen itsenäisyyn myötä myös avioerotilastot ovat pompsahtaneet pilviin. Kaikki on kääntynyt päälaelleen, koska nainen ei enää toteuta sitä tehtävää johon hänet on luotu eli palvele miestään. Mitään turhia riitoja ja yhteenottoja ei syntyisi, jos vaimot vaan olisivat kaikesta miehensä kanssa samaa mieltä tai jos ovat eri mieltä, niin pitävät sen oman tietonaan ja jakavat sitten kerran kuussa olevana vapaailtana sen ystäviensä kanssa. Mies ei voi olla mies jos hän toimii naisen sanan ja tahdon mukaan. Miehet ovat syntyneet johtamaan.

• Sellaiseksi tahtova
        BadMyntton kirjoitti:

mutta naisen itsenäisyyn myötä myös avioerotilastot ovat pompsahtaneet pilviin. Kaikki on kääntynyt päälaelleen, koska nainen ei enää toteuta sitä tehtävää johon hänet on luotu eli palvele miestään. Mitään turhia riitoja ja yhteenottoja ei syntyisi, jos vaimot vaan olisivat kaikesta miehensä kanssa samaa mieltä tai jos ovat eri mieltä, niin pitävät sen oman tietonaan ja jakavat sitten kerran kuussa olevana vapaailtana sen ystäviensä kanssa. Mies ei voi olla mies jos hän toimii naisen sanan ja tahdon mukaan. Miehet ovat syntyneet johtamaan.

Tuo mitä kirjoitat on aivan totta. Erot ovat lisääntyneet naisten mentyä töihin itsenäistymään.

Olen samaa mieltä myös kanssasi siinä, että miehen tulee saada olla perheen pää, ja naisen tulee noudattaa miehensä tahtoa.

Itse yritän tämän muistaa, mutta olen niin hirveä jääräpää, että aina välillä käyttäydyn tosi typerästi. Mitenkähän itseään saisi muutettua kuuliasemmaksi? Pelkään vähän, että mies vielä kyllästyy katselemaan uhmailujani.

• Teemuna

Tulee ajan kanssa kuuliaisia vaimoja. Se edellyttää kyllä tiettyä sykolokiaa miehen taholta. Naisen ei pidä missään vaiheessa saada käsitystä siitä, että häntä ohjataan, vaikka ohjataankin.

• BadMyntton

mieltä, mutta minusta naisen tulee tietää että häntä ohjataan, jos hän ei osaa toimia häneltä vaaditulla tavalla. Lisäksi tulee kovaan ääneen ja napakasti tehdä selväksi, että kuka ohjaa.

• Teemuna
        BadMyntton kirjoitti:

mieltä, mutta minusta naisen tulee tietää että häntä ohjataan, jos hän ei osaa toimia häneltä vaaditulla tavalla. Lisäksi tulee kovaan ääneen ja napakasti tehdä selväksi, että kuka ohjaa.

Noinkin toimia, mutta mun mielestä siinä ohjaustilanteessa automaattinen vastahanka naisella nostaa heti terhakkaasti päätään, mikäli tavoitehakuisuus ilmaistaan selvästi ja miehen kannalta toivottavaan tulokseen pääseminen täten pitkittyy ja mutkistuu.

• BadMyntton
        Teemuna kirjoitti:

Noinkin toimia, mutta mun mielestä siinä ohjaustilanteessa automaattinen vastahanka naisella nostaa heti terhakkaasti päätään, mikäli tavoitehakuisuus ilmaistaan selvästi ja miehen kannalta toivottavaan tulokseen pääseminen täten pitkittyy ja mutkistuu.

mitään oikotietä onneen. Oikeiden motiivien piilottelu on väärin oppilasta kohtaan. Vaikka varsinaisen päämäärän saavuttaminen saattaakin kestää hieman kauemmin on lopputuolos kuitenkin palkitsee molemmat. Kysymys on sitä kuinka vastahanka alistetaan avaamalla keskeisimmät ongelmakohdat, muutetaan ne vaimolle ymmärrettävään muotoon ja perustellaan hänet hiljaiseksi. Tätä jatketaan niin kauan että vaimo "aivopeseytyy" ja alkaa ottaa miehensä puheet, olivat ne sitten miten älyttömiä tahansa todesta ja ainoana oikeana totuutena.

• Teemuna
        BadMyntton kirjoitti:

mitään oikotietä onneen. Oikeiden motiivien piilottelu on väärin oppilasta kohtaan. Vaikka varsinaisen päämäärän saavuttaminen saattaakin kestää hieman kauemmin on lopputuolos kuitenkin palkitsee molemmat. Kysymys on sitä kuinka vastahanka alistetaan avaamalla keskeisimmät ongelmakohdat, muutetaan ne vaimolle ymmärrettävään muotoon ja perustellaan hänet hiljaiseksi. Tätä jatketaan niin kauan että vaimo "aivopeseytyy" ja alkaa ottaa miehensä puheet, olivat ne sitten miten älyttömiä tahansa todesta ja ainoana oikeana totuutena.

Tarkastella eri oppisuuntien tehokkuutta käytännössä. Esimerkiksi vaimot viikoksi vaihtoon menetelmällä. Perusteellinen analyysi viikon ajalta ja raportointi palveluhenkisyydestä sen jälkeen.

• JudgeCooper

lisättävää. Kuin että älä syö sitä keltaista lunta.

• BadMyntton

lumihattarat ovat minun talveni kohokohta.

• JudgeCooper
        BadMyntton kirjoitti:

lumihattarat ovat minun talveni kohokohta.

kaiken lukemisen arvoisen tältä palstalta tänään.
        Opinko mitään? Ehkä en, mutta mietittävää jäi.

• struktuurit

enemmän vaimon puolelta. =)

• Viola

Opetteluhan alkoi hienosti, vaimo ei puhu sinulle. Niinhän sinä halusitkin:

Vaimoni katsoi minua hieman epäillen ja kysyi: siis pitääkö minun olla puhumatta? Minä vastasin että kyllä, jos ei puhutella!

;-))

• tossunalla

Onkohan tuota kirjaa käännetty suomeksi?

Ohjelma oli hyvä ja herätti minut ajattelemaan omaa suhdetta. Ollaan vaimon kanssa molemmat vahvoja persoonia mutta minä ehkä hieman periksiantavaisempi. Kun meille syntyi lapsi viime vuonna tlanne on riistäytynyt käsistä. Monet pikkuasiat ovat alkaneet ärsyttämään ja aiheuttaa jatkuvaa riitelyä. Vaimo pitäisi saada ruotuun mutta kun ongelma on hänen "miesmäinen" perusluonto (poislukien seksintarve), jota ei ilman hänen haluaan muuteta. Kirja voisi auttaa tai sitten etsiä toisen kuuliaisemman vaimon. Ei mitään ohjelman kaltaista mutta vähän kunnioittavamman.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe