Rukoiltuani n. kaksi viikkoa ja huudettuani Jeesukselta, lopulta automatkalla sain täyttyä voimallisesti hengellä(ihana upea kokemus!). Kasetilta kuului hengellinen laulu "via dolorosa".."pelkkää rakkauttansa hän, valitsee ja käy tään tien.."
Hallelujaa!!
Pyhän Hengen kaste G;
10
237
Vastaukset
kanssasi kokemastasi täyteydestä, olet saanut voitelun joka pysyy, ja opettaa sinut kaikkeen totuuteen, etkä ole enää kenenkään opetuksen tarpeessa, siis sitä, mikä usko on oikeaa. Kyllä vanhoja ja Hengellä täytettyjä saanamiehiä ja naisia kannttaa kunnella ja ottaa opikseen sen, mikä hyvää on! Siunausta!
Saithan puhua kielillä myös? Toivottavasti jäi lahjana, jota voit käyttää oman hengellisen elämäsi raknntamiseksi!- vastasyntynyt
Saan rukoilla kielillä ja laulaakin välillä :)
vastasyntynyt kirjoitti:
Saan rukoilla kielillä ja laulaakin välillä :)
Hän kastaa Pyhällä Hengellä kaikki, ketä meidän Herramme kutsuu, lähellä ja kaukana olevat. Kiitos Jeesukselle saamastasi Hengen voimasta!
- tapahtui,,,.
tämä:
Matt. 3:11
Minä kastan teidät vedellä parannukseen, mutta se, joka minun jäljessäni tulee, on minua väkevämpi, jonka kenkiäkään minä en ole kelvollinen kantamaan; hän kastaa teidät Pyhällä Hengellä ja tulella.
Eli tässä osoitetaan meille se kaste, joka tuo pelastuksen ja uudesti syntymisen ja vaikka vesikasteesta olisi kulunut vaikka kuinka kauan aikaa, niin tämä kaste pitää voimassa myös vesikasteen, sillä USKO Jeesukseen on kasteen antaja ja sen kasteen, jonka ihminen on saanut, tai ottanut Jeesuksen nimeen, voimassa pitäjä.- vastasyntynyt
otin pari päivää sen jälkeen. Taisi olla Herralle niin selviö kasteelle meno, ettei tarvinnu odotella, heh.. :)))
- toivon,,,.
vastasyntynyt kirjoitti:
otin pari päivää sen jälkeen. Taisi olla Herralle niin selviö kasteelle meno, ettei tarvinnu odotella, heh.. :)))
kasvua Jumalan Hengessä, sillä jokainen uudesti syntynyt on Kasvattajan alainen, joka antaa meille totuuden, eli olemme saman Kasvattajan alaisia, olimmepa saaneet vesikasteen aikaisemmin tai myöhemmin.
Toivottavasti sinä kasvat nopeasti niin isoksi, että et ikinä jää kiini opinkiistoihin, vaan ilmennät kaikessa totuutta ja rauhaa, eli Jumalaa, joka sinutkin kutsui.
Sana on kalleinta, sillä se on se ravinto, joka antaa meille terveyden, sillä oikea ravinto on välttämätön meidän terveenä pysyä. Jumalan Sana ei koskaan jätä meitä tyhjäksi, eli nälkäiseksi ja siksi me syömme sitä innolla ja jaamme sitä samalla innolla ja koska Jumalan Henki asuu meissä, niin Itse Jumala avaa Sanansa.
Terveisin lapsena vesikasteen saanut ja myöhemmin Jeesuksen Itsensä kastama, eli UUDESTI SYNTYNYT.
jos mainitsemasi kahden viikon huutamisen jälkeen pää pimahtaa.
Samaa menetelmää käyttää kristityt kuulustelumenetelmänä Guantanamossa.- merim.raimo
Herra sinulle on osoittanut työ kohteen,kokoilemaan palavia,kuumia hiiliä Pe.ku`n pään päälle.(siunaamaan)
- joku muu..
>> lopulta automatkalla sain täyttyä voimallisesti hengellä(ihana upea kokemus!). >>
... ajoi autoa 'ihanan upean kokemuksesi' aikana.
Liikenne vaati tarkkaavaisuutta ja harkintaa, hurmokselliset kokemukset eivä sovi ajoneuvon kuljettajalle yhtään sen paremmin kuin alkoholi tai vomakkaat lääkeaineetkaan.- vastasyntynyt
Jumalaa niin tyhmänä ja hitaana huolehtimaan meistä, ettei hän voisi kastaa missä vain? Kyllä ajoin ihan itse autoa ja mieheni todisti vieressä. Eiköhän Herra nähnyt tilanteen turvalliseksi aivan varmasti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502