Täältä siis voi ladata mi gorda bella jaksoja ihan ilmatteeksi! :-D migordabella.tk---> capitulos y videos että näin. Halusin vaan varmistaa että kaikki tietää tän ossan Hehe! :-D
Jos joku haluaa ladata jaksoja niin osoite
7
558
Vastaukset
- -ORESTES-
Voitko sanoa tarkan osotteen?
- Derresrs
kirjotinkin sen jo edelliseen viestiin mut näköjää epäselvästi sillai :-D Mutta toi se on!
- Apua kaipaava
Derresrs kirjoitti:
kirjotinkin sen jo edelliseen viestiin mut näköjää epäselvästi sillai :-D Mutta toi se on!
Mä menin nyt tonne sivulle ja pääsin siihen asti ku tuli hirveä litania niitä capituloja..jossa on aina peräs se megaupload osote..mä valittin sellasen mut miten mä sit pääsen eteenpäin?
Se aukasee sen megaupload sivun..mut miten mä oikein saan sen sit ladattua..pitääkö mun jotenki kirjautua tai jotain?
voisitko auttaa..please... - Muhahhaa
Apua kaipaava kirjoitti:
Mä menin nyt tonne sivulle ja pääsin siihen asti ku tuli hirveä litania niitä capituloja..jossa on aina peräs se megaupload osote..mä valittin sellasen mut miten mä sit pääsen eteenpäin?
Se aukasee sen megaupload sivun..mut miten mä oikein saan sen sit ladattua..pitääkö mun jotenki kirjautua tai jotain?
voisitko auttaa..please...tai kaksi. ainakin mulla?????
- -orestes-
Jos tonne rekisteröityyn niin onko se ilmasta ja aiheutuuko siitä itelle mitään haittaa?
Kiitos jo etukäteen!- losserrano
Eli, tässä vähän ohjeita.
Ei ole pakko rekisteröityä, mutta siitä saa jotain etuja. Ei ole mitään haittaa, ja se on ilmaista.
Sitten painat vaan sen kyseisen jakson kohdalla sitä megaupload-linkkiä, ja se ohjautuu sille lataus-sivulle. Siellä on sitten sivun yläosassa sellainen laatikko,johon pitää kirjoittaa se kolmikirjaiminen koodi, joka siellä on valmiina ilmoitettu. Sen jälkeen vaan painat sitä download-kohtaa, ja se alkaa vähän ajan päästä latautumaan.
Sitten siinä on vielä sellainen mahdollisuus, että jos haluaa paljon ladata, niin voi ostaa maksullisen premium-tilin, jossa on rajaton latausoikeus. Tuolla ilmaisella tilillä ei nimittäin voi kovin paljon kerralla ladata. - -orestes-
losserrano kirjoitti:
Eli, tässä vähän ohjeita.
Ei ole pakko rekisteröityä, mutta siitä saa jotain etuja. Ei ole mitään haittaa, ja se on ilmaista.
Sitten painat vaan sen kyseisen jakson kohdalla sitä megaupload-linkkiä, ja se ohjautuu sille lataus-sivulle. Siellä on sitten sivun yläosassa sellainen laatikko,johon pitää kirjoittaa se kolmikirjaiminen koodi, joka siellä on valmiina ilmoitettu. Sen jälkeen vaan painat sitä download-kohtaa, ja se alkaa vähän ajan päästä latautumaan.
Sitten siinä on vielä sellainen mahdollisuus, että jos haluaa paljon ladata, niin voi ostaa maksullisen premium-tilin, jossa on rajaton latausoikeus. Tuolla ilmaisella tilillä ei nimittäin voi kovin paljon kerralla ladata.okke..kiitoksia paljon avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976