valehteliko jordi pandoralle että oli mayelan kanssa sängyssä

Dreww

vai oliko se totta?

10

712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........................

Tietysti se oli sen kanssa sängyssä.

• HÄ???

eikä ollu! mä en kattonu kyseistä jaksoo!

• Chiquitita

En mäkään, koska sellasta jaksoa ei ollutkaan! Ei kukaan nyt haluaisikaan kattoa sellasta ällöä, nelikymppistä harmaahapsista paljastelijaa nuoren miehen kanssa sängyssä, kun sitä poitsukkelia ei ees kiinnosta pätkääkään semmonen harmaahapsinen mallimamma! Mayela vaan pakotti Jordin siihen, maksuna sen managerina olemisesta!

• Jordi<3<3<3<3
        Chiquitita kirjoitti:

En mäkään, koska sellasta jaksoa ei ollutkaan! Ei kukaan nyt haluaisikaan kattoa sellasta ällöä, nelikymppistä harmaahapsista paljastelijaa nuoren miehen kanssa sängyssä, kun sitä poitsukkelia ei ees kiinnosta pätkääkään semmonen harmaahapsinen mallimamma! Mayela vaan pakotti Jordin siihen, maksuna sen managerina olemisesta!

Niin??? vasuja!

• Mayela ja Jordi.

Tuo Jordin tunnustus tuli mullekkin yllärinä, koska missään aikasemmin ei ole edes vihjattu mitään sellaista.

• hassupete

miks se kerto sen pandoralle?? oliks ne muka sängyssä? Ei?

• rautalangastavääntäjä
        hassupete kirjoitti:

miks se kerto sen pandoralle?? oliks ne muka sängyssä? Ei?

Siis näin se on:

Pandora vaati Jordia kertomaan totuuden siitä onko Jordi ollut sängyssä Maylan kanssa vai ei.

Jordi ei enää halunnut kieltää/valehdella, vaan kertoi totuuden, joka on se, että Jordi on ollut Mayelan kanssa sängyssä, vaikkei se Jordille mitään merkinnytkään. Näin hän selvästi itse sanoi. Eikä hän tietysti olisi sanonut niin jos se ei olisi totta.

Jordi on siis ollut Mayelan kanssa sängyssä, vaikkei sellaista kohtausta ole näytetty. Ei kaikkia tapahtuneita asioita näytetä (esim. sitä kuinka Valentina tai Chiqui käyvät vessassa peellä, vaikka hekin varmasti tekevät niin).

• Chiquitita
        rautalangastavääntäjä kirjoitti:

Siis näin se on:

Pandora vaati Jordia kertomaan totuuden siitä onko Jordi ollut sängyssä Maylan kanssa vai ei.

Jordi ei enää halunnut kieltää/valehdella, vaan kertoi totuuden, joka on se, että Jordi on ollut Mayelan kanssa sängyssä, vaikkei se Jordille mitään merkinnytkään. Näin hän selvästi itse sanoi. Eikä hän tietysti olisi sanonut niin jos se ei olisi totta.

Jordi on siis ollut Mayelan kanssa sängyssä, vaikkei sellaista kohtausta ole näytetty. Ei kaikkia tapahtuneita asioita näytetä (esim. sitä kuinka Valentina tai Chiqui käyvät vessassa peellä, vaikka hekin varmasti tekevät niin).

Sitähän mä just meinasinkin, että kuka sitä olis halunnut katsoakaan??? Sen takia sitä ei näytettykään! Ja tuskin ne näyttelijät olis halunnut näytelläkään semmosta! Hugo Vasquézille varmaan riittää näytellä "niitä kohtauksia" Marianelan kanssa, kun se tavallaan on sen tyttöystävä, siis ei tietenkään Marianela, mut siis Pando on Jordin tyttöystävä tai siis oli, mut siis jos nyt tajusitte, tuskinpa vaan. ;) Siis tuskin ne haluaa näytellä sellasta monen eri tyypin kanssa...

• Bella Chiqui #
        Chiquitita kirjoitti:

Sitähän mä just meinasinkin, että kuka sitä olis halunnut katsoakaan??? Sen takia sitä ei näytettykään! Ja tuskin ne näyttelijät olis halunnut näytelläkään semmosta! Hugo Vasquézille varmaan riittää näytellä "niitä kohtauksia" Marianelan kanssa, kun se tavallaan on sen tyttöystävä, siis ei tietenkään Marianela, mut siis Pando on Jordin tyttöystävä tai siis oli, mut siis jos nyt tajusitte, tuskinpa vaan. ;) Siis tuskin ne haluaa näytellä sellasta monen eri tyypin kanssa...

Mä kyllä vähän räjähdin nauruun tossa "Valentina ja Chiqui peellä..."!!!!

• dREWHH
        Bella Chiqui # kirjoitti:

Mä kyllä vähän räjähdin nauruun tossa "Valentina ja Chiqui peellä..."!!!!

mÄ VAAN LUULIN ETTEI JORDI OO OLLUT SEN AKAN KANSSA SÄNGYSSÄ. mUTTA OK. :-d

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3808
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3143
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      284
      3026
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2000
    5. 243
      1741
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1540
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1322
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1311
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      39
      1122
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1091
    Aihe