Mitkä laitteet kotisaliin

tosissaan bodaava

Eli mitkä laitteet kannattaisi kotisaliin hankkia jos tosissaan alkaa bodata ja kaikki tärkeimmät liikkeet pitäisi pystyä tekemään. Tarkoitus että 2-4 tyyppiä voisi treenata.

Tähän olen kerännyt tämänhetkiset laitteet, mutta pitäisikö laittaa jotain lisää tai vaihtaa joku?

1. Kyykkyhäkki (ehdoton), johon leuanvetotanko kiinni
2. Säädettävä vinopenkki johon saa hauislaudan (penkkiä voi käyttää kyykkyhäkin kanssa)
3. Jalan koukistus-ojennuspenkki
4. Ylä- ja alatalja ja tietenkin erilaisia taljarautoja
5. Jalkaprässi
6. Vatsa-selänojennuspenkki

Kyykky-pohjenousukoroke
Treenimattoja pari

Pari-kolme levytankoa, mutkatanko ja 4 käsipainokierretankoa ja paljon eri painoisia levypainoja.

2

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arthur49

Laitteissa kannattaa toimivuuden lisäksi satsata vahvuuteen eli kykyyn kestää riittävää kuormitusta.
      Esimerkiksi ei kannata hankkia säädettävää vinopenkkiä, jonka maksimikuormitus on vain 130 kiloa (nostaja painot).

Mainitsemillasi välineillä pystyy treenaamaan hyvin monipuolisesti, mutta ainakin yhden puutteen havaitsin: POHJEPENKKI (istuen). Pohkeita voi kyllä noilla muillakin treenata (tanko/jalkaprässi/käsipainot/pohjenousukoroke).

Jonkinmoinen AEROBINEN-/ANAEROBINEN laite (kuntopyörä/spinningpyörä/stepperi/crosstrainer) olisi myös hyvä olla - jos ei muuhun niin ainakin verryttelyyn ennen punttitreeniä.

Terveisin Arthur49 - http://www.kuntoguru.com

• menny rahaa

ittellä on penkki, kyykkyteline, vatsapenkki, käsipainoja.. puolet reenistä teen koton puolet salil.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe