Ootteko bongannut facebookista

tuhkiksen näyttelijöitä?

Mä bongasin ainakin jordin ja valentinasta en ole ihan varma kun oli niin pieni kuva. heh, tekis mieli frend requestata mut en tiedä uskaltaako ;)

6

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chiquitita

      Oikeestiko löysit? Mitä siellä sitten on niistä? Kun mä en oikein tiedä mikä se facebook on... Voisitko sä kirjottaa niille jotain? Jos voit, niin kirjoita, että täällä Suomessa on paaaljoon niiden faneja! Ja yritä etsiä vielä Marianela Gonzálezkin, jooko? :) Vai miten ne sieltä löytää? Nimelläkö? Aikas jännää... :)

      • ......

        Ottakaa nyt rakkaat lapset järki käteen... Tuollaisiin paikkoihin voi kuka tahansa rekisteröityä millä tahansa nimellä. Vahvasti epäilen, että tuolla ei ole oikeita julkkiksia ihan itse rekisteröityneenä ja jos olisikin, niin tuskin he edes vaivautuisivat lukemaan heille tulleita viestejä, koska niitä tulisi varmaan tuhansia päivässä.

        Todennäköisesti tuolla on vain jotain faneja jotka yrittävät esittää jotain julkkista. Tai sitten vain taviksia joilla sattuu olemaan sama nimi kuin jollain näyttelijällä. Ei nyt kannata turhaan innostua ja jaella omaa osoitettaan ties mille huijareille, joudutte vain roskapostilistoille...


      • Chiquitita
        ...... kirjoitti:

        Ottakaa nyt rakkaat lapset järki käteen... Tuollaisiin paikkoihin voi kuka tahansa rekisteröityä millä tahansa nimellä. Vahvasti epäilen, että tuolla ei ole oikeita julkkiksia ihan itse rekisteröityneenä ja jos olisikin, niin tuskin he edes vaivautuisivat lukemaan heille tulleita viestejä, koska niitä tulisi varmaan tuhansia päivässä.

        Todennäköisesti tuolla on vain jotain faneja jotka yrittävät esittää jotain julkkista. Tai sitten vain taviksia joilla sattuu olemaan sama nimi kuin jollain näyttelijällä. Ei nyt kannata turhaan innostua ja jaella omaa osoitettaan ties mille huijareille, joudutte vain roskapostilistoille...

        Mut ei kannata vaan ajatella noin, voihan sitä vähän etsiskellä ja eihän sitä tiedä, vaikka ne oliskin ne "oikeat" näyttelijät.


      • Rhanna
        Chiquitita kirjoitti:

        Mut ei kannata vaan ajatella noin, voihan sitä vähän etsiskellä ja eihän sitä tiedä, vaikka ne oliskin ne "oikeat" näyttelijät.

        No niin, ajatellaanpa nyt oikeasti ihan järkevästi. Facebookiin voi rekisteröityä kuka tahansa ja millä nimellä tahansa. Vasta oli lehdessä juttua siitä kuinka monta Ville Valoa ja Kimi Räikköstä facebookista löytyy ja miten vaikeaa on erottaa kuka on se oikea Ville tai Kimi jne. Toki facebookissa on reksiteröityneenä monia julkkiksia ja voi olla myös MGB:n näyttelijöitäkin, mutta kuinka moni julkisuuden henkilö ottaa ystävälistalleen tuiki tuntemattoman ihmisen? Monesti nämä julkisuuden henkilöt ovat ystäviä keskenään tuolla facebookissa ja ei pidä pettyä jos ei sattuisikaan pääsemään MGB:n näyttelijän ystävälistalle.

        Liikaa ei myöskään kannata hehkuttaa sitä miten ihana Jordi tai Valentina tai Pandora on, koska he eivät ole todellisia ihmisiä, ainoastaan Hugon, Natalian ja Marianelan roolihahmoja lukuisten muiden roolihahmojen joukossa. He eivät tosielämässä ole sellaisia kuin roolihahmonsa. Pettymys voi olla suuri kun mitään vastausta tai hyväksyntää ystäväksi ei kuulukaan. Nettimaailmassa kannattaa olla varovainen ja miettiä tarkoin mitä kertoo itsestään ja muistaa se että kuka tahansa voi väittää olevansa joku muu kuin mitä todellisuudessa on.

        Tämä nyt on vain aikuisen ihmisen (lähestulkoon jo 3kymppisen) mielipide. Todettakoon myös lapsikullat että järjen käyttö on suotavaa ja sallittua :) Älkää uskoko aivan kaikkea mitä netissä vastaan tulee, en usko nimittäin minäkään, kunnes asia voidaan toisin todistaa.


      • Chiquitita
        Rhanna kirjoitti:

        No niin, ajatellaanpa nyt oikeasti ihan järkevästi. Facebookiin voi rekisteröityä kuka tahansa ja millä nimellä tahansa. Vasta oli lehdessä juttua siitä kuinka monta Ville Valoa ja Kimi Räikköstä facebookista löytyy ja miten vaikeaa on erottaa kuka on se oikea Ville tai Kimi jne. Toki facebookissa on reksiteröityneenä monia julkkiksia ja voi olla myös MGB:n näyttelijöitäkin, mutta kuinka moni julkisuuden henkilö ottaa ystävälistalleen tuiki tuntemattoman ihmisen? Monesti nämä julkisuuden henkilöt ovat ystäviä keskenään tuolla facebookissa ja ei pidä pettyä jos ei sattuisikaan pääsemään MGB:n näyttelijän ystävälistalle.

        Liikaa ei myöskään kannata hehkuttaa sitä miten ihana Jordi tai Valentina tai Pandora on, koska he eivät ole todellisia ihmisiä, ainoastaan Hugon, Natalian ja Marianelan roolihahmoja lukuisten muiden roolihahmojen joukossa. He eivät tosielämässä ole sellaisia kuin roolihahmonsa. Pettymys voi olla suuri kun mitään vastausta tai hyväksyntää ystäväksi ei kuulukaan. Nettimaailmassa kannattaa olla varovainen ja miettiä tarkoin mitä kertoo itsestään ja muistaa se että kuka tahansa voi väittää olevansa joku muu kuin mitä todellisuudessa on.

        Tämä nyt on vain aikuisen ihmisen (lähestulkoon jo 3kymppisen) mielipide. Todettakoon myös lapsikullat että järjen käyttö on suotavaa ja sallittua :) Älkää uskoko aivan kaikkea mitä netissä vastaan tulee, en usko nimittäin minäkään, kunnes asia voidaan toisin todistaa.

        No mä en ainakaan ole niin tyhmä, että kertoisin mitä sattuu netissä kenelle sattuu ja kyllä mä tiedän, että kuka tahansa voi esittää ketä tai mitä tahansa netissä. Mä vaan innostun aina kaikesta tommosesta pienestäkin, jos on minimaalisen pienikin mahdollisuus, että siellä facebookissa olisi oikeesti niitä näyttelijöitä. Ja sit siitä, että ei kannata hehkuttaa liikaa, niin mä kyllä fanitan paitsi esim. Pandoraa, myös Marianela Gonzálezia ja ihan sen takia, että se on niin hyvä näyttelijä ja muutenkin, mä oon lukenut netistä kaikkea siitä ja se vaikuttaa tosi fiksulta ja kivalta, enkä kuvittelekaan, että se olis samanlainen kun Pandora...

        P.s. Vaikka onkin hyvä ja mukavaa, että aikuiset kertoo ja varoittaa lapsia kaikesta tommosesta, mutta toi "Todettakoon myös lapsikullat että järjen käyttö on suotavaa ja sallittua" ja muut jutut on jo vähän liikaa. Tai siis, täällä tuskin ihan niin pieniä liikuskelee, että tarttis puhuu, kun lapset ei ymmärtäisi mitään, tai siis, ei tarvitse pitää meitä lapsia niin tyhminä tai ymmärtämättöminä... :)


    • candyboy22

      Juan Pablo Raba löytyy hi5 sivulta...toki niitä on useita mut aidon tunnistaa syntymäajasta ja näistä henk koht kuvista!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe