..ne eiliset naurrettavat lihapullat.. kiinteys nolla.. hajos pannulle.. en ole ikinä hävennyt näin joten heitin häpeäni roskiin ja avasin oltta pullon jos toisenkin..
naurettavat lihapullat
15
608
Vastaukset
keittiössä sattuu ja tapahtuu.... exsä aikanaan teki nakkikastikkeen...se meni pilalle...se pesi nakit ja teki uuden heheheheeee......=:0)))))
..oli vaan puoli pakkausta jauhehelihaa.. pilalle meni.. semmosta mäöassöö niin vaan huuhdetakaan.. siellä se häpeäni vieläki on biojätepussissa..
- tätsä
pervokki kirjoitti:
..oli vaan puoli pakkausta jauhehelihaa.. pilalle meni.. semmosta mäöassöö niin vaan huuhdetakaan.. siellä se häpeäni vieläki on biojätepussissa..
käy nakkaan se ulos biopönttöön...tai kohta se "kävelee" sua vastaan...vasen kaks kolme....,..tai ainaski hajut on armottomat....
pervokki kirjoitti:
..oli vaan puoli pakkausta jauhehelihaa.. pilalle meni.. semmosta mäöassöö niin vaan huuhdetakaan.. siellä se häpeäni vieläki on biojätepussissa..
tätsän kans samaa mieltä...... reinot jalkaan ja viet lihapullaset biojätteeseen....=:0))))))
tätsä kirjoitti:
käy nakkaan se ulos biopönttöön...tai kohta se "kävelee" sua vastaan...vasen kaks kolme....,..tai ainaski hajut on armottomat....
.."käveleviä" makkaroita ja lentäviäkin mutta ei hätää jauhelihan suhteen..vielä.. jauheliha ei haise.. vielä..
BBrunetti kirjoitti:
tätsän kans samaa mieltä...... reinot jalkaan ja viet lihapullaset biojätteeseen....=:0))))))
..vain samaa ku tätsällekin..niin kauan kuin ei haise niin saa olla siellä.. en jaksa housuja päälle laittaa.. eikä mennä ulos kylmää..
- tätsä
pervokki kirjoitti:
.."käveleviä" makkaroita ja lentäviäkin mutta ei hätää jauhelihan suhteen..vielä.. jauheliha ei haise.. vielä..
kiire ku alkaa lemuta "kuolleelta rotalta"....yööök.....
pervokki kirjoitti:
..vain samaa ku tätsällekin..niin kauan kuin ei haise niin saa olla siellä.. en jaksa housuja päälle laittaa.. eikä mennä ulos kylmää..
uuuh olet sää ilman housuja..... iiik lapset silmät kii pervokkinen huuhailee vähis vaatteis...=;0)))))
- tätsä
BBrunetti kirjoitti:
uuuh olet sää ilman housuja..... iiik lapset silmät kii pervokkinen huuhailee vähis vaatteis...=;0)))))
poikii....ne ku on nii vilunarkoja.....johtuskohan se siit...et sit ne saa ettii ...pinsetillä ja sokeripalalla...?hihihiii....
tätsä kirjoitti:
poikii....ne ku on nii vilunarkoja.....johtuskohan se siit...et sit ne saa ettii ...pinsetillä ja sokeripalalla...?hihihiii....
mun mielestä nää huuhaan komistus könsyt sais useimmin huuhailla nakuna...heheheeeee......=;0))
- tätsä
BBrunetti kirjoitti:
mun mielestä nää huuhaan komistus könsyt sais useimmin huuhailla nakuna...heheheeeee......=;0))
varsinkii ku kauneus on katsojan silmäs......si sais kaikk jossai muotoo "silmänruokaa"......ja jutukki vois olla si sen mukaset......*viheltelee*****
tätsä kirjoitti:
kiire ku alkaa lemuta "kuolleelta rotalta"....yööök.....
..no ehkä ne siinä vaiheessa jo lentää.. niinkuin pervokin muinaiset makkarat jamaikalle asti niinkuin ennen hyvään aikaan huuhaalla.. huoh..
BBrunetti kirjoitti:
uuuh olet sää ilman housuja..... iiik lapset silmät kii pervokkinen huuhailee vähis vaatteis...=;0)))))
..on aamukalsarit jalassa vielä..
- tätsä
ÄLÄ SUUTU.....mä vaan yleistin....ei henk.kohtaisuuksii........anteeksi pyytää hän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612
