naurettavat lihapullat

..ne eiliset naurrettavat lihapullat.. kiinteys nolla.. hajos pannulle.. en ole ikinä hävennyt näin joten heitin häpeäni roskiin ja avasin oltta pullon jos toisenkin..

15

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keittiössä sattuu ja tapahtuu.... exsä aikanaan teki nakkikastikkeen...se meni pilalle...se pesi nakit ja teki uuden heheheheeee......=:0)))))

      • ..oli vaan puoli pakkausta jauhehelihaa.. pilalle meni.. semmosta mäöassöö niin vaan huuhdetakaan.. siellä se häpeäni vieläki on biojätepussissa..


      • tätsä
        pervokki kirjoitti:

        ..oli vaan puoli pakkausta jauhehelihaa.. pilalle meni.. semmosta mäöassöö niin vaan huuhdetakaan.. siellä se häpeäni vieläki on biojätepussissa..

        käy nakkaan se ulos biopönttöön...tai kohta se "kävelee" sua vastaan...vasen kaks kolme....,..tai ainaski hajut on armottomat....


      • pervokki kirjoitti:

        ..oli vaan puoli pakkausta jauhehelihaa.. pilalle meni.. semmosta mäöassöö niin vaan huuhdetakaan.. siellä se häpeäni vieläki on biojätepussissa..

        tätsän kans samaa mieltä...... reinot jalkaan ja viet lihapullaset biojätteeseen....=:0))))))


      • tätsä kirjoitti:

        käy nakkaan se ulos biopönttöön...tai kohta se "kävelee" sua vastaan...vasen kaks kolme....,..tai ainaski hajut on armottomat....

        .."käveleviä" makkaroita ja lentäviäkin mutta ei hätää jauhelihan suhteen..vielä.. jauheliha ei haise.. vielä..


      • BBrunetti kirjoitti:

        tätsän kans samaa mieltä...... reinot jalkaan ja viet lihapullaset biojätteeseen....=:0))))))

        ..vain samaa ku tätsällekin..niin kauan kuin ei haise niin saa olla siellä.. en jaksa housuja päälle laittaa.. eikä mennä ulos kylmää..


      • tätsä
        pervokki kirjoitti:

        .."käveleviä" makkaroita ja lentäviäkin mutta ei hätää jauhelihan suhteen..vielä.. jauheliha ei haise.. vielä..

        kiire ku alkaa lemuta "kuolleelta rotalta"....yööök.....


      • pervokki kirjoitti:

        ..vain samaa ku tätsällekin..niin kauan kuin ei haise niin saa olla siellä.. en jaksa housuja päälle laittaa.. eikä mennä ulos kylmää..

        uuuh olet sää ilman housuja..... iiik lapset silmät kii pervokkinen huuhailee vähis vaatteis...=;0)))))


      • tätsä
        BBrunetti kirjoitti:

        uuuh olet sää ilman housuja..... iiik lapset silmät kii pervokkinen huuhailee vähis vaatteis...=;0)))))

        poikii....ne ku on nii vilunarkoja.....johtuskohan se siit...et sit ne saa ettii ...pinsetillä ja sokeripalalla...?hihihiii....


      • tätsä kirjoitti:

        poikii....ne ku on nii vilunarkoja.....johtuskohan se siit...et sit ne saa ettii ...pinsetillä ja sokeripalalla...?hihihiii....

        mun mielestä nää huuhaan komistus könsyt sais useimmin huuhailla nakuna...heheheeeee......=;0))


      • tätsä
        BBrunetti kirjoitti:

        mun mielestä nää huuhaan komistus könsyt sais useimmin huuhailla nakuna...heheheeeee......=;0))

        varsinkii ku kauneus on katsojan silmäs......si sais kaikk jossai muotoo "silmänruokaa"......ja jutukki vois olla si sen mukaset......*viheltelee*****


      • tätsä kirjoitti:

        kiire ku alkaa lemuta "kuolleelta rotalta"....yööök.....

        ..no ehkä ne siinä vaiheessa jo lentää.. niinkuin pervokin muinaiset makkarat jamaikalle asti niinkuin ennen hyvään aikaan huuhaalla.. huoh..


      • BBrunetti kirjoitti:

        uuuh olet sää ilman housuja..... iiik lapset silmät kii pervokkinen huuhailee vähis vaatteis...=;0)))))

        ..on aamukalsarit jalassa vielä..


    • tätsä

      ÄLÄ SUUTU.....mä vaan yleistin....ei henk.kohtaisuuksii........anteeksi pyytää hän!

      • ..yleistämistä ..ei saa yleistää.. ei ainakaan hyväksi sellanen oo..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe