Suoritin kokeilun

mies27v.

Hain netissä seksiseuraa testimielessä naisena ja vastauksia on tullut ainakin tuhat. Tosi iso osa oli varattuja vanhempia miehiä.

Kun hain seksiseuraa naisesta miehenä en saanut yhtään vastausta.

9

2430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tästä

voimme taas päätellä...
      Mitä miehet ovat hakemassa...millä ajattelevat...
      Mutta en yleistä, on siellä "kunnollisiakin" miehiä...

• se on

Vaikka kuinka olen yrittänyt profiilini tehdä tosimielellä, suurin osa miehistä tarjoaa itseään salaseuraksi "kokeilunhaluisena" ym. vastaavaa. Tympii niin, ettei niihin viitsi vastata mitenkään.

• mutta totta

Näinhän se varmaan menee.
        Itsekin laitoin ilmoituksen miehenä seksiseuran perässä ja en saanut yhtään vastausta. Tosin kahteen edelliseen sain kumpaankin yhden vastauksen, ihme kyllä :)

Mutta eipä ihme, että porukka alkaa masentumaan, kun miehet haluaa seksiä ja naiset ei halua "vaan" seksiä. Mahdoton yhtälö. Onkohan tämä laji homo sapiens sapiens nyt tuhoon tuomittu?? :(

• N33
        mutta totta kirjoitti:

Näinhän se varmaan menee.
        Itsekin laitoin ilmoituksen miehenä seksiseuran perässä ja en saanut yhtään vastausta. Tosin kahteen edelliseen sain kumpaankin yhden vastauksen, ihme kyllä :)

Mutta eipä ihme, että porukka alkaa masentumaan, kun miehet haluaa seksiä ja naiset ei halua "vaan" seksiä. Mahdoton yhtälö. Onkohan tämä laji homo sapiens sapiens nyt tuhoon tuomittu?? :(

Kyllä ne naisetkin haluavat seksiä, mutta vapaiden ja terveiden miesten kanssa. Jos mies on ilmoituksen perusteella värkki ojossa tulossa ensi treffeille, se tuntuu varsin luotaantyöntävälle.

Omalla kohdallani olisin valmis vain seksisuhteeseen, koska minulla ei ole aikaa eikä intressiä mihinkään tiiviiseen suhteeseen. Olen eronnut, muuttamassa toiselle puolelle Suomea puolen vuoden sisällä ja minulla on lapsi. Mutta hyvä seksi maistuisi, sellainen missä pelisäännöt on sovittu, eikä tarvitse pelätä loukkaavan toisen vaimoa tms. Ja ei seksiä voi harrastaa kenen tahansa kanssa, vaan naisenkin seksuaaliseen kiihottumiseen tarvitaan viehätystä mieheen. Baarista on löytynyt komeita, mutta kömpelöitä tapauksia. Jos nainen on vain panopuu, ei tarvitse toista kertaa soitella. Hyvä seksi saa naisen haluamaan miestä toisenkin kerran. Tiedän viehättäväni miehen silmää, mutta baareissa pokaaminen ei tunnu omalle touhulle.

• myös kunnolliset tapaukset

Turhahan se on laittaa jollekkin kuvalliselle ja varsinkin hyvännäköiselle naiselle minkäänlaista "viestiä", jos vastauksia yms. rajuja kevättärinnassa meiningillä lähestyviä rajuja "etujäsen tarjouksia" tulee muutenkin tuhansittain ja tuutin täydeltä. Siellä jäät armotta jalkoihin.Se on ainakin sama kun kuus oiken lotossa, jos sun kuvaakaa vaivautuu kyseinen typsykkä kattomaan, saati vielä viestiin vastaamaan edes muutamalla sanalla.

• Käytännössä tosielämässä ei ole niin mustavalkoista kuin vastausten perusteella luulisi. Vastasitko yhteenkään ilmoitukseen? Paljastitko itsesi?

• järekeä??

Mitä järkeä on hakea seksiseuraa netistä, kun baarista sitä saa tosta noin vaan, viimeistään valomerkin aikaan?

Eikös netti ole juur siksi (ainakin nämä perusdeittisivustot), että vois tavata eikä niinkään panna ihmisiä.

• -alaston totuus-

Mies vain mikäli on tosi hyvän näköinen

• UntoKanto

Olipa hauska kokeilu. Oliko kiva kiusata tuhatta miestä?

Minulle ei tulisi mieleenikään vastata naiselle joka hakee voimakkaasti vihjaillen selkeästi seksiä. En kuitenkaan pärjäisi niille 999 muulle miehelle. Tai sitten olettaisin, että joku pelleilee.

Miehen ei taas kannata puhua seksistä yhtään mitään. Jos tulee jonkinlainen suhde, niin seksi tulee mukaan kuvioon. Jos ei tule suhdetta, niin ei ole seksiäkään. Jos tulee suhde, ja ei ole seksiä, niin ei varmaan kauaa ole suhdettakaan. Seksi on siis itsestäänselvyys. Ei sitä tarvitse eikä edes kannata erikseen mainita missään yhteydessä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4296
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      67
      4137
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2334
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      25
      1461
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1282
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      75
      1059
    Aihe