Olen nyt juonut tavallista marketista ostettua suuvettä muutaman päivän, enkä ole huomannut mitään parannusta hengitykseni raikkauden suhteen. Otan aamuin illoin korkillisen ja purskuttelen sitä minuutin verran ennen nielaisua.
Voiko olla ettei vatsa ole vielä aivan täysin tottunut suuveteen, kun olen tuntenut hieman vatsakipuja näinä päivinä, voiko johtua tästä?
Muilla vastaavanlaisia ongelmia? Kuinka kauan suuvettä täytyy käyttää että alkaa hengitys raikastua?
Kiitos
suuvedestä
10
5271
Vastaukset
- Se..
Plakki. Luuletko,että purskuttelu jollakin suuvedellä poistaa bakteeripeitteen?
Plakki=miljoonia bakteereita=bakteereiden mätänemisprosessi oheistuotteet HAISEVAT eli se aiheuttaa suuhun pahaa hajua ja makua.
Mikään lääke ei bakteeripeitteeseen tehoa, koska se ei poista plakkia eli ainoa hoito on hyvä suuhygenia.
Kokeileppa hammasharjaa: harjaukset aamulla ja illalla(huolellisesti)ja muista myös ne hammasvälit, koska mikään ham.harja ei sinne hammasväliin mahdu(ham.väleihin kaikki mömmö pakkaantuu)ja putsaa myös kieltä. - keijoioeo
Suuvettä ei niellä
- pipiiiii
suuvettä ei todellakaan niellä!! Melkein sama olis jos söisit hammastahnaa tuubista suoraan!Varmasti menee maha sekasin..Ne on vissiin myrkyllisiäkin jossain määrin jos niitä nielee..Hammastahnakin syljetään pois. Ksylitoli on laksatiivinen aine, ja fluori ei ole terveellistä syötynä.Tämä mun käsitys asiasta. Hampaiden välit kannattaa putsata kunnolla, ja jos sulla on nielurisat tallella, niin kurkkaappa ettei niissä ole "proppuja" eli vaaleita kokkareita..ne ne vasta haiseekin!!!
- tosissas..
Eihän suuvettä niellä...
Siirry apteekin suuvesiin. - Anonyymi
Mitä jo 11v nielaisee suu vettä
- Anonyymi
Juonut suuvettä!!! Ei suuvettä juoda eikä niellä. Siitä saa vatsan kipeäksi.
Harjaa hampaat aamuin ja illoin perusteellisesti, myös hammasvälit. Suuvettä ei tarvita, ellei hammaslääkäri sitä tilapäisesti määrää.
Mene hammaslääkäriin, sinulla on ientulehdus, jos suu haisee. - Anonyymi
Ajattelin vaan, onko aloittaja tutkinut, onko perse raikastunut?
- Anonyymi
Hahs
- Anonyymi
Tilaa aika hamamsläkrin.Susasi voi olla hampaissa paljon plakkia,joka haisee ja lopulta johtaa hampaan irtoamiseen.Plakki on ien taskun sisällä et näe sitä ja tupakoitsijoilla nimen omaan.Suuvesi ei auta siihen eikä suositeltavakan käytää suu vettä.
- Anonyymi
En usko sinua. luulen, että sinä se olet, joka trollaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019