Elämä on sairasta kipua

Jumalauta sanon minä

Mikä helvetin helvetti tämä elämä oikein on.
kuinka vitu* kauan ihminen voi kantaa paskaa niskassaan?? milloin tämä loppuu? eikö tämä minun tuska ole jo ylittänyt kipukynnyksen jos en perkel*e ala kuolla pian niin teen itse itsestäni lopun.
Tämä ei ole sääliä. Tämä ei ole huomionhakua.
Tämä on viesti sille joka on tämän luonut, elämän joka on täyttä kipua ja tuskaa. Jumala olet tehnyt kamalan virheen tuodessasi ihmisen maapallolle.
Olisitpa jo silloin tajunnut minkä vitu*n paskan olet luonut kun saatanakaan ei polvistunut ihmistä. Hän tiesi kuinka ahdistavaa ihmisenä on elää.
Olisitpa silloin jo tajunnut! älyhoi jumala!
ja sitten vielä kehannut tehdä sen että jos elämä on pelkkää tuskaa ja paskaa ja kipua niin jos tappaa itsensä ei pääse sinne minne normaali kuoleman kokenut. Kuolema on minulle parasta niin miksei se sitten tapahdu!!!? tämä ei ole sitten mitään saatanan palvonta viesti mutta näyttää vihtahousulla olevan enemmän järkeä päässä kuin jumalalla joka käytti voimiaan ja ihan vittuill*ssaan loi ihmisen jotta tulisi ryöstöjä tuskaa kipua kärsimystä murhia raiskauksia tappoja
masennusta ampumisia puukotuksia. MINÄ HALUAN POIS IHMISTEN ILMOILTA JA NYT HETI. Ennen pidin ihmisenä olosta kunnes eräät kusipäät pilasivat elämäni ja menetin kaiken.

9

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

      ... tapahtunut? Olen pahoillani kokemastasi vääryydestä ja vihasta.
      Itselläni myös aika vaikeaa, mutta pakko jatkaa vaikka väkisin.
      Kaikki ei tässä elämässä ole pahaa, vaikka se siltä välillä tuntuisikin. Sun täytyy itsesi ottaa taas se pieni askel eteenpäin ja pyydä apua, jos et jaksa.
      Auttaisi ensin, jos kertoisit mitä on tapahtunut.

    • Kiinnostunut........

      Kirjoita lisää ja kerro tarkemmin, mikä saa sinut noin vihaamaan elämää. Jo pelkkä kirjoittaminen asiasta auttaa yllättävän paljon. Ja voihan olla, että joku osaa jollain tavalla auttaa sinua. Neuvoa ehkä ainakin mistä voit saada apua.

      Ole tyytyväinen siitä, että tunnet vihaa. Jos sinulle on tehty väärin saat tuntea vihaa ihan vapaasti. Silloin on toivoa saada asia nytkähtämään eteen päin.

      • katja76

        tiedän että välillä sitä voisi olla vihainen koko maailmalle ja ajoittain olenkin mutta silti kaikista vastoinkäymisistä huolimatta yritän taistella joka päivästä..elämä ei ole todellakaan luotui helpoksi...ajattelenkin välillä että helvetti on maan päällä....silti toivon että me kaikki jaksaisimme auttaa toisiamme koska kukaan ei selviydy elämästä yksin...kiinnostaisi myöskin tietää mitä ensimmäisen viestin lähettäjälle nyt kuuluu....


      • Anonyymi
        katja76 kirjoitti:

        tiedän että välillä sitä voisi olla vihainen koko maailmalle ja ajoittain olenkin mutta silti kaikista vastoinkäymisistä huolimatta yritän taistella joka päivästä..elämä ei ole todellakaan luotui helpoksi...ajattelenkin välillä että helvetti on maan päällä....silti toivon että me kaikki jaksaisimme auttaa toisiamme koska kukaan ei selviydy elämästä yksin...kiinnostaisi myöskin tietää mitä ensimmäisen viestin lähettäjälle nyt kuuluu....

        Ai välillä. elämä on helvetin helvetin helvetti!


    • alusta,nii mäki jouduin aloittamaan,elä vaa omaa elämääs,sitä pääsee kymmenes vuodes takasin herrakseen

    • Jumalan armo

      Mistä tiedät, ettei itsemurhan tehnyt pääse sinne minne "tavallisella tavalla" kuolevat pääsevät? Jumalahan on elämän ja kuoleman herra. Vain hän päättää koska eletään ja koska kuollaan
      Syntymäsi ja kuolemasi, kuoleman tapasikin, on päätetty Hänen kauttaan. Itsemurhakin on kasvun paikaksi tarkoitettu niille jotka jälkeen jäävät, joillekin itsemurha on annettu kuolintavaksi siksi, että "se on heidän tehtävänsä" ihmiskunnalle. Jumala päättää, kuka täältä lähtee milloin ja miten, ei ihminen, vaikka tekisikin niin sanotun itsemurhan, koska itsemurhan onnistuminenkin on Jumalan käsissä.
      On olemassa myös Jumalan Armo. Hän on Rakkaus, ja Hän myös armahtaa. Luota Jumalan Armoon ja Rakkauteen, jos päätät tehdä ns. itsemurhan, mutta en tällä kirjoituksellani missään nimessä kehota siihen. Haluan vain lohduttaa, että Jumala kaikessa Rakkaudessaan ja Armossaan kantaa sinuakin, tapahtui mitä sitten tahansa elämällesi. Siunausta ja jaksamista sinulle.

    • lasiliekki

      Hei! Luetaankohan tata viela kun muutama paiva on mennyt? En ole aikasemmin kirjoittanut tanne mutta sinun juttuusi on pakko vastata... kuin mun suullani kirjoitettu! Olen samaa mielta, helvetinmoista tuskaa ja kipua on elama. Musta tuntui ennen, ettei mulla koskaan ollukaan mita olisin menettanyt.
      Taivaasta ja helvetista olen sita mielta, etta tama maan paallinen helvetti on tarpeeksi ja jos taivas on olemassa niin sinne paasevat kylla kaikki. Mutta en ole kiinnostunut kuolemanjalkeisesta elamasta niin kauan kuin taalla olen, se on sitten sen ajan murhe..;)
      Joku muukin sanoi, etta 10vuodessa asiat helpottaa...heheh kuulostaa hurjalta ajalta mutta olen samaa mielta, kylla elama helpottaa. Ja sunnilleen sen aikaa mullakin on mennyt itseani kootessa, paikkaillessa ja siina, etta olen kasvanut omaksi itsekseni! Ma nain ennen ainoastaan kaiken vakivallan, pelon, vihan, pahuuden mita ihmiset aiheuttaa. Nykyaan naen myos kauneutta ja hyvyytta tassa maailmassa! Tiedan, etta sen kuuleminen ei helpota tippaakaan tuossa tilanteessa ollessa mutta niin se on ja aika auttaa...
      Olen ollut suurimman osan elamaani taysi inhorealisti ja pohtinut kuolemaa paljon, jonkinlaisena takaporttina, vapautuksena pakoon elamasta. Elamiseni on helpottunut, kun olen oppinut puhumaan peloistani toisille, saanut luotettavan tahon kenelle kertoa ja oppinut tuntemaan itseani. Lisaksi olen oppinut elamaan ajoittaisen masennuksen kanssa, esim. uimassa kayminen ja saunominen todella helpottaa. Yksinkertaista laaketta.
      Muutama kuukausi sitten kavi semmoinen tilanne, etta auto ajoi paalleni seisoessani tien sivussa vuoristossa. Hengen lahto hyvin lahella. Kun sitten tulin tajuihini ja tunsin kivun vartalossani muistin mita oli tapahtunut. Ajattelin, etta olen varmaan halvautunut. Seuraava ajatukseni yllatti minut taysin. Huomasin ajattelevani vahat siita, paa asia, etta elan!
      Tuntuu uskomattomalta... Jos tama olisi tapahtunut sanotaan vaikka 10v sitten niin olisin luultavasti ollut vihainen autolle siita, ettei sekaan onnistunut tappamaan mua.. Nyt kuitenkin olen kiitollinen, etta olen hengissa. Ja ehjana. Vaikka on masennusta, yksinaisyytta, on pelkoja ja paineita niin siita huolimatta...elamassa on paljon hyvaakin!
      Kipua riittaa edelleen, seka henkista etta fyysista mutta..olen onnellinen. Kaikki muuttuu... Toivon sinullekin voimaa antaa itsellesi aikaa ja tehda sita mita SINA haluaisit tehda. Vaikka muut tekevatkin mita tahansa niin jokainen voi vaikuttaa omaan elamaansa, ainakin jollain tavalla.

    • Anonyymi

      Kauan on vitutus kestänyt. Aloitus on pian 20 vuotta vanha 🤣

    • Anonyymi

      Elämä on kyllä..xxx mutta on sinulla auttajia,pyydä !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe