Kuka on Hanski

Kertokaa

Kertokaa mulle kuka on Hanski joka on portsari ja on kuulema nyrkkeilijä. Asuu Sjoella ja ajaa vihreää mazdaa. Näin sen ja juttelin hetken Härmän Häjyssä. En saa mielestäni ja ajattelin et jos voisin jostain tavoittaa. Olen ulkopaikkakuntalainen enkä tunne kaupunkia. Olen ihastunut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

34

5099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miehestä tiedätkin

onko kovasti sexikäs,mä kun en ole ikinä käynyt härmänhäjyssä.Tuota ensiksi tulee mieleen,että mites jos tulee erimielisyyksiä,iskeekö nyrkki.

• LoAfEr

Ekana tulis mieleen Haapasalmen Hannu? Toimii portsarina tietääkseni ainaki ko paikassa. On myös nyrkkeilijä :)

• nyrkkeilijä

Haapasalmi ainakin on aina ajanut Mazdoilla.

• mieleen....

en vaan voi millään käsittää että siihen joku vois ihastua, KÄÄK,

• Loafer
        mieleen.... kirjoitti:

en vaan voi millään käsittää että siihen joku vois ihastua, KÄÄK,

Joo, mutta sallittakoon kaikille oma makunsa :-)

• Tietoa
        Loafer kirjoitti:

Joo, mutta sallittakoon kaikille oma makunsa :-)

Mukava heppuhan se Hanski on mutta kuule valitettavasti varattu. Kihloissa ollu jo pitkään ja seukannu jo saman lyylin kans varmaan 10 vuotta. mut onhan se "pelimies".

• Nimetön
        Tietoa kirjoitti:

Mukava heppuhan se Hanski on mutta kuule valitettavasti varattu. Kihloissa ollu jo pitkään ja seukannu jo saman lyylin kans varmaan 10 vuotta. mut onhan se "pelimies".

on hyviä jätkiä.

• Bramster

Tämä Hanski om muuten pokena Koskenkirkas-ravintolassakin Koskenkorvalla. Ainakin viime yönä oli. Huippu äijä ja osaa hommansa.

• ny jokapaikkaan

kerkiää,ettet nyt vaan nähnyt olemattomia.

• Bramster

Kyl se itte sielä ihkaelävänä oli. En mä niin jurris ollu. heh

• ahkera miäs

tua meidän Hannu.Onkos siellä Koskenkorvalla tuollainen kapakka?

• wrank
        ahkera miäs kirjoitti:

tua meidän Hannu.Onkos siellä Koskenkorvalla tuollainen kapakka?

hei tyttö varo jos tutustut...saattaa osua tään ns. nyrkkeilijän vasen koukku oman rakkaanki silmäkulmaan kun sillä päällä..kun oot kotona nyrkin ja hellan välissä niin kaikki ok... yleisesti ottaen tosi fiksu mies...mutta...

• Bramster
        wrank kirjoitti:

hei tyttö varo jos tutustut...saattaa osua tään ns. nyrkkeilijän vasen koukku oman rakkaanki silmäkulmaan kun sillä päällä..kun oot kotona nyrkin ja hellan välissä niin kaikki ok... yleisesti ottaen tosi fiksu mies...mutta...

No no, jätetään nyt kateus pois eikä aleta haukkumaan vaikka oma saamattomuus tympiikin. Joo. Koskenkorvalla avattiin muutama viikko sitten vanha Koskenkuohu uusittuna ja uudella nimellä Koskenkirkas.

• asiaan pitäähän
        wrank kirjoitti:

sitä reenata.

• AJATTELIS
        Bramster kirjoitti:

No no, jätetään nyt kateus pois eikä aleta haukkumaan vaikka oma saamattomuus tympiikin. Joo. Koskenkorvalla avattiin muutama viikko sitten vanha Koskenkuohu uusittuna ja uudella nimellä Koskenkirkas.

NÄIN MÄKIN AJATTELISIN ETTÄ PERISUOMALAINEN KATEUS JA MOLLAAMISEN HALU ISKI TAAS.SEN MITÄ MINÄ TIEDÄN JA JÄRKI SANOO NIIN EI KAI TÄMÄ TUMMA LEIDI JA KAUNOTAR OLISI KYMMENTÄ VUOTTA JAKANUT SAMAA ELÄMÄÄ TÄMÄN HENKILÖN KANSSA JOS OLIS NYRKKIÄ SAANU. EN TUNNE HYVIN MUTTA VAIKUTTAVAT VIELÄ ONNELLISILTAKIN

• Kertokaa
        asiaan pitäähän kirjoitti:

sitä reenata.

Johan innostuitte. Kiitos vain tiedoista. Täytynee muistuttaa teitä kuitenkin että pidän itseäni fiksuna ihmisenä ja olin myös varautunut, tällaisen "etsintäkuulutuksen" kun laitoin, että laidasta laitaan kyllä juttuja tulee. Teen kuitenkin kaikki arvioni kaikesta aivan itse oman kokemuksieni mukaan.

• Hannu
        Kertokaa kirjoitti:

Johan innostuitte. Kiitos vain tiedoista. Täytynee muistuttaa teitä kuitenkin että pidän itseäni fiksuna ihmisenä ja olin myös varautunut, tällaisen "etsintäkuulutuksen" kun laitoin, että laidasta laitaan kyllä juttuja tulee. Teen kuitenkin kaikki arvioni kaikesta aivan itse oman kokemuksieni mukaan.

Saa sitte luvan loppua tämä kirjoittelu. Jokaisella saa olla oma mielipiteensä kaikesta. Myös minusta. Se ei vain minua paskaakaan kiinosta. En halua olla yksityishenkilönä keskustelun aiheena tällä palstalla. Tälle alkuperäiselle kyselijälle tiedoksi, kuka sitten oletkin ja mitkä tarkoitusperäsi ovatkaan: Olemme ilmeisesti jutelleet työni lomassa joskus.Se on osa työtäni ravintoloitten ovella kaikkien muidenkin ASIAKKAIDEN kanssa.En halua loukata mutta mitään muuta asiaa meillä ei toisillemme ole. Varsinkaan työajan ulkopuolella. Oikein hyvää jatkoa elämääsi ja joulun odotusta.Itse vietän sen lapsieni ja kihlattuni kanssa. PISTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• ihastua

vastakkaista sukupuolta olevaan henkilöön, se on normaalia. Kattele vain muita niin kyllä se siitä parantuu.

• Kertokaa

Aika suoraan ilmaistu ja myös töykeästikin. Kiitos kuitenkin suorasta kommentista. Hyvää joulua teillekin ja anteeksi jos loukkasin.

• Ihmettelee..

... olet häntä miettinyt, koska hän ollut viimeksi töissä Härmän Häjyssä kesällä.

• Sydämellä

Oli miten oli, mutta kaikenkaikkiaan tämä alkuperäinen kyselijä osoitti kyllä ääliömäisyytensä. Jo hyvissä ajoin tuli viesteistä julki että mies on varattu ja kihloissa asti. Silti vaan antoi ymmärtää että tavoittelee. Jonkinmoinen kunnioitus toisten suhteille. Todella kunnioitettavaa oli tuo H:n kirjoitus ja asian ilmaiseminen suoraan mutta selvästi. Vietä H hyvä joulu rakkaittesi kanssa ja siunausta teille kaikille.

• Sydämellä kirjoitti:

Oli miten oli, mutta kaikenkaikkiaan tämä alkuperäinen kyselijä osoitti kyllä ääliömäisyytensä. Jo hyvissä ajoin tuli viesteistä julki että mies on varattu ja kihloissa asti. Silti vaan antoi ymmärtää että tavoittelee. Jonkinmoinen kunnioitus toisten suhteille. Todella kunnioitettavaa oli tuo H:n kirjoitus ja asian ilmaiseminen suoraan mutta selvästi. Vietä H hyvä joulu rakkaittesi kanssa ja siunausta teille kaikille.

siinä vaan joku halusi kostaa, ties minkä asian ja nämä ihmiset innostuivat "vasikoimaan" henkilöstä, joka ei ole julkisuudessa. Lapua-palstalla on ihmisiä, jotka epäilee poikkeavan mielipiteen esittäjän olevan sekopää ja ilmeisen hoidon tarpeessa ja Seinäjoki- palstalla haetaan ihmisiä nimeltä tai kuvaillaan joku palveluammattissa oleva niin, että kaikki tietävät kuka on kyseessä ja sitten alkaa toisen mollaaminen ja mustamaalaaminen.

suosittelenkin ihmisiä tekemään tutkintapyynnön poliisille, kun eivät kerran täällä ihmiset opi muuten tietämään rajojansa. Kannattaa muuten tehdä, koska niistä saa ihan hyvät joulurahat:D

• viihdettä
        mave kirjoitti:

siinä vaan joku halusi kostaa, ties minkä asian ja nämä ihmiset innostuivat "vasikoimaan" henkilöstä, joka ei ole julkisuudessa. Lapua-palstalla on ihmisiä, jotka epäilee poikkeavan mielipiteen esittäjän olevan sekopää ja ilmeisen hoidon tarpeessa ja Seinäjoki- palstalla haetaan ihmisiä nimeltä tai kuvaillaan joku palveluammattissa oleva niin, että kaikki tietävät kuka on kyseessä ja sitten alkaa toisen mollaaminen ja mustamaalaaminen.

suosittelenkin ihmisiä tekemään tutkintapyynnön poliisille, kun eivät kerran täällä ihmiset opi muuten tietämään rajojansa. Kannattaa muuten tehdä, koska niistä saa ihan hyvät joulurahat:D

Taitaisi olla Suomessa ensimmäinen kerta, kun syytetyn ja syyttäjän pallilla istuu sama henkilö.
        Sekopäitä täällä kyllä riittää.

• viihdettä kirjoitti:

Taitaisi olla Suomessa ensimmäinen kerta, kun syytetyn ja syyttäjän pallilla istuu sama henkilö.
        Sekopäitä täällä kyllä riittää.

että Seinäjoen syyttäjä on sekaantunut asiaan?

• paljon mave
        mave kirjoitti:

on tällätavalla tienannut?Minun mielestä kyseinen henkilö,jossa ketjussa jutellaan on julkisuuden henkilö!Ainakin usein hänestä on mm.tälläkin palstalla kirjoiteltu.Oliko tässä ketjussa mollaamista??Minä sain käsityksen,että tässä etsittiin jotain komeaa vaikutuksen tehnyttä miestä,ilmeni myös lopussa,että mies ei ole vapaa.Mave kuohuu taas yli!!

• Väinö Veitikka
        mave kirjoitti:

että Seinäjoen syyttäjä on sekaantunut asiaan?

skitsofrenia eräs psykoosin tasoinen mielen poikkeavuus, pirstomielisyys ¶ Aiemmin on käytetty sanaa "jakomielisyys", ja kansanomaisen käsityksen mukaan skitsofrenia on mielen jakautumista, jopa kahden (t. useamman) persoonan olemassaoloa ihmismielessä (monipersoonaisuutta). Kuitenkin skitsofrenia on pikemminkin sitä, että mielessä ei ole edes yhtä jäsentynyttä, eheää persoonaa. Yhteen skitsofrenian muotoon kuuluu vainoharhaisuus eli paranoia.

• Väinö Veitikka kirjoitti:

skitsofrenia eräs psykoosin tasoinen mielen poikkeavuus, pirstomielisyys ¶ Aiemmin on käytetty sanaa "jakomielisyys", ja kansanomaisen käsityksen mukaan skitsofrenia on mielen jakautumista, jopa kahden (t. useamman) persoonan olemassaoloa ihmismielessä (monipersoonaisuutta). Kuitenkin skitsofrenia on pikemminkin sitä, että mielessä ei ole edes yhtä jäsentynyttä, eheää persoonaa. Yhteen skitsofrenian muotoon kuuluu vainoharhaisuus eli paranoia.

vai sätteiletkö vielä mielisairaalasta käsin? Hyvää jatkoa ja paranemisia:D

• Väinö Veistelijä

• Väinö Veistelijä kirjoitti:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Psykoosi

tuossa sanottiin, että omaisten tuki on tärkeä, tukevatko sinun omaiset sinua vai haetko sinä tukea chatista? kyllä minä voin sinua kuunnella, jos se sinua jotenkin auttaa:)

• Väinö Väittäjä
        mave kirjoitti:

tuossa sanottiin, että omaisten tuki on tärkeä, tukevatko sinun omaiset sinua vai haetko sinä tukea chatista? kyllä minä voin sinua kuunnella, jos se sinua jotenkin auttaa:)

fi.wiktionary.org/wiki/mave

Pahintahan se on kun itse ei hokaa sairauttaan ... jatkaa vaan samaa paskan suoltamista päivästä toiseen .... ikävää vai mitä?

• Väinö Väittäjä kirjoitti:

fi.wiktionary.org/wiki/mave

Pahintahan se on kun itse ei hokaa sairauttaan ... jatkaa vaan samaa paskan suoltamista päivästä toiseen .... ikävää vai mitä?

vai miten ymmärsit hakeutua hoitoon?Mikäli et itse ymmärtänyt olevasi sairas, niin mikä sai sinut ottamaan tärkeän askeleen kohti hoitoa?onko sinun lääkitys vaikuttanut siihen paskan suoltamiseen? Ja oletko sinä syönyt sen saman paskan aina uudestaan vai mistä tiedät sen olleen sama paska, mitä päästit päivästä toiseen?edelleen toivotan voimia raskaan sairautesi kanssa
        *peukalo pystyssä*

• Väinö Vislaaja
        mave kirjoitti:

vai miten ymmärsit hakeutua hoitoon?Mikäli et itse ymmärtänyt olevasi sairas, niin mikä sai sinut ottamaan tärkeän askeleen kohti hoitoa?onko sinun lääkitys vaikuttanut siihen paskan suoltamiseen? Ja oletko sinä syönyt sen saman paskan aina uudestaan vai mistä tiedät sen olleen sama paska, mitä päästit päivästä toiseen?edelleen toivotan voimia raskaan sairautesi kanssa
        *peukalo pystyssä*

Ootko sä ihan ok? Etti kaveri ittelles ettei täällä tarvi härkkiä ihmisiä päivästä toiseen .... vai ... ? saa tietysti härkkiä jos haluaa ,mutta se on kovin ikävä tapa ja saattaa tulla eteen joskus! Toi chatti sopisi sinulle paremmin ettei tarvis näitä keskustelu alueita pilata.

• Väinö Vislaaja kirjoitti:

Ootko sä ihan ok? Etti kaveri ittelles ettei täällä tarvi härkkiä ihmisiä päivästä toiseen .... vai ... ? saa tietysti härkkiä jos haluaa ,mutta se on kovin ikävä tapa ja saattaa tulla eteen joskus! Toi chatti sopisi sinulle paremmin ettei tarvis näitä keskustelu alueita pilata.

Jätkä käytti keijon nimimerkkiä Lapua-palstalla ja avauduit, kuinka olit pannu jonkun Lapualaisen akkaa ja sitten vielä suutut mulle, kun pikkuisen vastasin sinulle:D

• Väinö Veistäjä
        mave kirjoitti:

Jätkä käytti keijon nimimerkkiä Lapua-palstalla ja avauduit, kuinka olit pannu jonkun Lapualaisen akkaa ja sitten vielä suutut mulle, kun pikkuisen vastasin sinulle:D

Pakko myöntää että nyt haukut väärää puuta! Jos nyt kummiskin ihan reippaasti vaan ettisit sen kaverin ittelles ... jooko?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3990
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      196
      3275
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3006
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      76
      2657
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      379
      2398
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2072
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      36
      1576
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1408
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1392
    Aihe