Ovat kaksi eri asiaa.Asia selviää parhaiten,kun luet 1 korinttolaiskirjeen luvut 11-14.Noissa luvuissa selvästi erotetaan Profeetan virka ja profetoimisen armolahjan saanut henkilö toisistaan.Sanottakoon tässä vielä sekin,että Profeetta ja profetoimisen armolahja eivät esiinny samassa jakeessa koko Raamatussa sen alusta,sen loppuun.Siunausta ja hauskaa Raamatun tutkimista.Aamen.!!!!!!Terv:Profeetta Henri Puumala.HKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PROFEETTA/ PROFETOINTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
98
1300
Vastaukset
- huomaan
Sinulla ainakaan ei ole profeetan virkaa eikä profeetan tehtävä, ei kumpaakaan!
- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Onko jotenkin huono olo?Pelkäätkö käyttää nimimerkkiä?Jos et ole uskossa,miksi viivyt tällä palstalla?Mihin oikein pyrit?Tunnetko Jumalan Sanan:-"Ilkityöt ovat hullun huvi"?????????????????????????????????
- Huhhahhei
PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Onko jotenkin huono olo?Pelkäätkö käyttää nimimerkkiä?Jos et ole uskossa,miksi viivyt tällä palstalla?Mihin oikein pyrit?Tunnetko Jumalan Sanan:-"Ilkityöt ovat hullun huvi"?????????????????????????????????
Miljoona kysymysmerkkiä ei ainakaan lisää olematonta uskottavuuttasi. Jätä ne pois ja parantaaksesi uskottavuuttasi, kerro yksikin toteenkäynyt profetiasi ja todista sen toteenkäyminen ilman huuhaaliturgioita. Siihen asti et ole muuta kuin tavallinen raamatulla piesty pelle.
- huomaan
Oletko tehnyt "uudestikasteessa" sen Pyhän Hengen pilkan?
"Älkääkä tehkö minun alttarilleni portaita, ettei niitä noustessanne häpynne paljastuisi." - alushousut
huomaan kirjoitti:
Oletko tehnyt "uudestikasteessa" sen Pyhän Hengen pilkan?
"Älkääkä tehkö minun alttarilleni portaita, ettei niitä noustessanne häpynne paljastuisi."jalassa! Enkä ole uudestikastettu. Meitä uskovien lapsia jotka ovat uudestisyntyneet ja senjälkeen menneet kasteelle on myöskin olemassa, eikä ihan vähän! Muista TÄMÄ!
- Mt.7.
alushousut kirjoitti:
jalassa! Enkä ole uudestikastettu. Meitä uskovien lapsia jotka ovat uudestisyntyneet ja senjälkeen menneet kasteelle on myöskin olemassa, eikä ihan vähän! Muista TÄMÄ!
Yksikin kaste ei vielä takaa mitään, jos kastepaikka on demoninen uskonlahko, jossa on se valejeesus!
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Nimetön
tuo sanonta pitäisi tuntea, jos jonkun!!
Suuruudenhöperö metsien mies!! Mt.7. kirjoitti:
Yksikin kaste ei vielä takaa mitään, jos kastepaikka on demoninen uskonlahko, jossa on se valejeesus!
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.Matteuksen 7 luvusta lainaamasi raamatunkohta ei liene sovellu kasteasioihin. Siinä Herra käsittelee Hänen nimessään toimineita julistajia ja työntekijöitä, joita Hän ei ole koskaan tuntenut (ts. tunnustanut). Tosiasia tietenkin on se, että nämä kyseisessä kohdassa mainitut henkilöt eivät ole koskaan saaneet kastetta Jeesukselta, mutta vielä Herrankin edessä vetoavat tekemiinsä ihmeisiin. Heissä käy toteen mitä Herra itse sanoi: "Jos se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, niin kuinka suuri silloin onkaan pimeys".
Näitä "voideltuja" ja "profeettoja" on paljon ajassamme ja he eksyttävät monia. Mutta Herra on heistä meitä edeltä varoittanut.- on myös
jukka.finland kirjoitti:
Matteuksen 7 luvusta lainaamasi raamatunkohta ei liene sovellu kasteasioihin. Siinä Herra käsittelee Hänen nimessään toimineita julistajia ja työntekijöitä, joita Hän ei ole koskaan tuntenut (ts. tunnustanut). Tosiasia tietenkin on se, että nämä kyseisessä kohdassa mainitut henkilöt eivät ole koskaan saaneet kastetta Jeesukselta, mutta vielä Herrankin edessä vetoavat tekemiinsä ihmeisiin. Heissä käy toteen mitä Herra itse sanoi: "Jos se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, niin kuinka suuri silloin onkaan pimeys".
Näitä "voideltuja" ja "profeettoja" on paljon ajassamme ja he eksyttävät monia. Mutta Herra on heistä meitä edeltä varoittanut.varoittanut heistä, jotka kieltävät kaikki voimavaikutukset ja näin tekevät tyhjäksi Jumalan Sanan. Vaikka he kyllä uskovat suullaan, niin sydän on kaukana. Eli, jokaisen on nyt valvottava itseään, että ei enää kävisi Jumalan tulta sammuttamaan. Sille Jumala on nyt tekemässä loppua.
on myös kirjoitti:
varoittanut heistä, jotka kieltävät kaikki voimavaikutukset ja näin tekevät tyhjäksi Jumalan Sanan. Vaikka he kyllä uskovat suullaan, niin sydän on kaukana. Eli, jokaisen on nyt valvottava itseään, että ei enää kävisi Jumalan tulta sammuttamaan. Sille Jumala on nyt tekemässä loppua.
Jumalan voimavaikutuksia ja Jumalan Pyhän Hengen tulta tässä pimenevässä maailmanajassa. Jumala armahtakoon minua ja Suomen Siionia, että Herra Jeesus tulisi kruunatuksi jokaisen uskovan sydämen tosi Vapahtajaksi ja Kuninkaaksi, kunnes yhdymme sydämestämme lauluun
"Mestari, Mestari, on minut voittanut,
saan jalkais juurehen, lail´ Maria.
Oon tässä valmiina, öljyä lampussa,
odotan tuloaan, pian saapuu Hän".
Mutta Suomen Siion, missä on Jumalan tuli tänään nähtävänä?
- Ramatun mukaan,
(en nyt jaksa kaivaa Raamatunpaikkaa) suurinpiirtein näin: Kaikki minua seuraavat (opetuslapset) saavat samat voimat, mitkä minulla ovat. He herättävät kuolleista, parantavat sairaita, tekevät ihmetekoja. yms. Profetiat kuuluivat joukkoon, koska Jeesus itsekin ennusti mm. kuolemansa.
Toisin sanoen sinunkin PROFEETTA!!!!!! JNE. pitäisi pystyä profetioimaan. Olethan kai Jeesuksen opetuslapsi? Vai?
Että profetiat pöytään tai lakkaa mölyämästä.Tämä profeetta (?) on omaa itseään täynnä ja sitä paitsi jonkun Aili Heinosen (?) manttelinperijä. Kuvio muistuttaa Elisan Elialta perimää tehtävää, erona kuitenkin se, ettei tämä huuto- ja kysymysmerkein painotteinen "profeetta" ole osoittanut olevansa profeetta.
Kaikenlaisiin sitä matkan varrella törmääkin. Tuollaisten tähden Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanoiden keskuudessa.
Jumalan profeetan ei ole tarvis korostaa virkaansa, sillä se tulee kiistatta ilmi hänen elämässään ja teoissaan. Tämä yli-innokas "profeetta" on ilmeisesti nuorehko itseään esille tuova mies.
Profeetan vastuu on suuri. "Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä" (5 Ms 18:20-22).- Puhut viisauden sanoja
jukka.finland kirjoitti:
Tämä profeetta (?) on omaa itseään täynnä ja sitä paitsi jonkun Aili Heinosen (?) manttelinperijä. Kuvio muistuttaa Elisan Elialta perimää tehtävää, erona kuitenkin se, ettei tämä huuto- ja kysymysmerkein painotteinen "profeetta" ole osoittanut olevansa profeetta.
Kaikenlaisiin sitä matkan varrella törmääkin. Tuollaisten tähden Jumalan nimi tulee pilkatuksi pakanoiden keskuudessa.
Jumalan profeetan ei ole tarvis korostaa virkaansa, sillä se tulee kiistatta ilmi hänen elämässään ja teoissaan. Tämä yli-innokas "profeetta" on ilmeisesti nuorehko itseään esille tuova mies.
Profeetan vastuu on suuri. "Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä" (5 Ms 18:20-22).Näin se homma menee!
- en olisi
Puhut viisauden sanoja kirjoitti:
Näin se homma menee!
noin varma.
en olisi kirjoitti:
noin varma.
Tämä huutomerkkiprofeetta ei ole Jumalan profeetta. Hän voi harhauttaa palstan lukijoita jonkin aikaa, mutta ei Jumalan lapsia kaiken aikaa.
Joudun tekemään tilin kerran Jumalalle sanoistani, jotka nyt kirjoitan: hänet on [profettana] vaa´assa punnittu ja köykäiseksi havaittu. Tämä profeettana esiintyvä mies on lihallinen uskovainen, mutta toivon, että kuitenkin todella uskovainen.- hän kyllä
jukka.finland kirjoitti:
Tämä huutomerkkiprofeetta ei ole Jumalan profeetta. Hän voi harhauttaa palstan lukijoita jonkin aikaa, mutta ei Jumalan lapsia kaiken aikaa.
Joudun tekemään tilin kerran Jumalalle sanoistani, jotka nyt kirjoitan: hänet on [profettana] vaa´assa punnittu ja köykäiseksi havaittu. Tämä profeettana esiintyvä mies on lihallinen uskovainen, mutta toivon, että kuitenkin todella uskovainen.on, mutta hänellä on myös sellaista tietoa, jota ei ole muilla, kuin muutamilla täällä, eli harkitse sanojasi ja seuraa tilannetta.
- hänen
jukka.finland kirjoitti:
Joudun tekemään tilin kerran Jumalalle sanoistani, jotka nyt kirjoitan: hänet on [profettana] vaa´assa punnittu ja köykäiseksi havaittu. Tämä profeettana esiintyvä mies on lihallinen uskovainen, mutta toivon, että kuitenkin todella uskovainen.julistavan luopumista, niin sitten voit sanoa hänestä tuon, jonka jo tuolla aikaisemmin sanoit.
JOS HÄN JULISTAA LUOPUMISTA HERRASTA, on hän eksyttäjä. Onko hän mielestäsi julistanut luopumista Jumalasta?
5. Moos. 13:5
Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi. hän kyllä kirjoitti:
on, mutta hänellä on myös sellaista tietoa, jota ei ole muilla, kuin muutamilla täällä, eli harkitse sanojasi ja seuraa tilannetta.
t. Jukka
hänen kirjoitti:
julistavan luopumista, niin sitten voit sanoa hänestä tuon, jonka jo tuolla aikaisemmin sanoit.
JOS HÄN JULISTAA LUOPUMISTA HERRASTA, on hän eksyttäjä. Onko hän mielestäsi julistanut luopumista Jumalasta?
5. Moos. 13:5
Mutta se profeetta tai unennäkijä surmattakoon, sillä hän on julistanut luopumusta Herrasta, teidän Jumalastanne, joka vei teidät pois Egyptin maasta ja vapahti sinut orjuuden pesästä, ja on tahtonut vietellä sinut siltä tieltä, jota Herra, sinun Jumalasi, käski sinun vaeltaa. Poista paha keskuudestasi.Hän sanoo olevansa PROFEETTA !!!!!!!!!!!!!!! Luen alkutekstejä. Yksikään profeetta ei ole esiintynyt samalla tavalla. Ei yli sen, mitä kirjoitettu on.
Jesaja tai Jeremia ei sanoneet (eikä kukaan muukaan) olevansa Herran profeettoja kymmenin huutomerkein. Pysytään asiassa.- on lihallinen
jukka.finland kirjoitti:
Hän sanoo olevansa PROFEETTA !!!!!!!!!!!!!!! Luen alkutekstejä. Yksikään profeetta ei ole esiintynyt samalla tavalla. Ei yli sen, mitä kirjoitettu on.
Jesaja tai Jeremia ei sanoneet (eikä kukaan muukaan) olevansa Herran profeettoja kymmenin huutomerkein. Pysytään asiassa.ja lapsellinen, mutta siltikin saattaa olla Jumala kasvatuksen alainen. Olen seurannut vierestä erään ihmisen uskon kasvua ja niitä hengellisiä lahjoja, joita hän sai, joita voi sanoa profetan lahjoiksi. Tämä ihminen joutui valtavasti kamppailemaan lihallisuutensa kanssa ennen, kuin hän sai tuoda lahjojaan esille, eli hän joutui kovaan koulutukseen.
En sano, onko tämä mies profeetta, vai eikö ole, mutta sen sanon, että meidän on opittava sanomasta varmoja mielipiteitä ennen, kuin saamme siihen luvan, muuten voimme olla vastakkain Jumalan kanssa. - Jeesuksen seuraaja
jukka.finland kirjoitti:
Hän sanoo olevansa PROFEETTA !!!!!!!!!!!!!!! Luen alkutekstejä. Yksikään profeetta ei ole esiintynyt samalla tavalla. Ei yli sen, mitä kirjoitettu on.
Jesaja tai Jeremia ei sanoneet (eikä kukaan muukaan) olevansa Herran profeettoja kymmenin huutomerkein. Pysytään asiassa.riitä ettei Hän Jeesuksen nimeä kiellä.
Hän on persoonallinen. - Jeesuksen seuraaja
on lihallinen kirjoitti:
ja lapsellinen, mutta siltikin saattaa olla Jumala kasvatuksen alainen. Olen seurannut vierestä erään ihmisen uskon kasvua ja niitä hengellisiä lahjoja, joita hän sai, joita voi sanoa profetan lahjoiksi. Tämä ihminen joutui valtavasti kamppailemaan lihallisuutensa kanssa ennen, kuin hän sai tuoda lahjojaan esille, eli hän joutui kovaan koulutukseen.
En sano, onko tämä mies profeetta, vai eikö ole, mutta sen sanon, että meidän on opittava sanomasta varmoja mielipiteitä ennen, kuin saamme siihen luvan, muuten voimme olla vastakkain Jumalan kanssa.Älkää tulta sammuttako, näin on monen kohdalla käynyt.
Kuka uskaltaa lahjoja ottaa vastaan, jos iso ruutta samuttaa sen.
Kiitos sinulle joka puolustat Häntä, ette Hänen lahja sammu, Herra itse kirkastakoon Hänen profetan lahjan.
Jos Hän on Jumalasta, Jumala on Hänen puolellaan eikä Häntä vastaan.
Minä en ainakaan uskalla tuomita. jukka.finland kirjoitti:
Jesaja tai Jeremia ei sanoneet (eikä kukaan muukaan) olevansa Herran profeettoja kymmenin huutomerkein. Pysytään asiassa.kanssasi. Ja tosiasia on, että uudenliitonaikana ei Jumala enää herättele yksittäisiöä profeettoja, niikuin Vanhantestamenstin aikoina. Silloin PH valitsi Jumalan profeetat ja muut, tuomarit, ja sotapäälliköt, kuninkaat, yksittäisiä henkilöitä.
Uudentestamentin aikana PH toimii seurakunnassa ja seurakunnan kautta, jokainen nykyaikainen profeetta on saanut tehtävänsä seurakunta tasolla, on ainakin joskus ja jossain ollut seurakunnan sisällä, jossa on saanut tehtävät, mikä se sitten mahtaakaan itsekullakin olla.
Pyhän Hengen toiminta on sidoksissa Kristuksen työhön, ja Kristus on seurakunnan Pää. Siispä PH ei lähde seurakunnasta omille teilleen, ei milloinkaan.!- PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
jukka.finland kirjoitti:
Tämä profeetta (?) on omaa itseään täynnä ja sitä paitsi jonkun Aili Heinosen (?) manttelinperijä. Kuvio muistuttaa Elisan Elialta perimää tehtävää, erona kuitenkin se, ettei tämä huuto- ja kysymysmerkein painotteinen "profeetta" ole osoittanut olevansa profeetta.
Profeetan vastuu on suuri. "Mutta profeetta, joka julkeaa puhua minun nimessäni jotakin, jota minä en ole käskenyt hänen puhua, tahi puhuu muiden jumalien nimessä, sellainen profeetta kuolkoon.' Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa: kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä" (5 Ms 18:20-22).Jumalan Sana sanoo:-"Nuoruuttasi älköön kukaan katsoko ylen".Herran Sana sanoo myös:-"Mihin teitä on vielä lyötävä,kun yhä vain pilkkaatte"?????????????????????????
jukka.finland kirjoitti:
Joudun tekemään tilin kerran Jumalalle sanoistani, jotka nyt kirjoitan: hänet on [profettana] vaa´assa punnittu ja köykäiseksi havaittu. Tämä profeettana esiintyvä mies on lihallinen uskovainen, mutta toivon, että kuitenkin todella uskovainen.Että hän rankaisee sinua noista sanoista ja se rankaisu tuli nyt.Eimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
on lihallinen kirjoitti:
ja lapsellinen, mutta siltikin saattaa olla Jumala kasvatuksen alainen. Olen seurannut vierestä erään ihmisen uskon kasvua ja niitä hengellisiä lahjoja, joita hän sai, joita voi sanoa profetan lahjoiksi. Tämä ihminen joutui valtavasti kamppailemaan lihallisuutensa kanssa ennen, kuin hän sai tuoda lahjojaan esille, eli hän joutui kovaan koulutukseen.
En sano, onko tämä mies profeetta, vai eikö ole, mutta sen sanon, että meidän on opittava sanomasta varmoja mielipiteitä ennen, kuin saamme siihen luvan, muuten voimme olla vastakkain Jumalan kanssa.Mikä sinä olet minua tuomitsemaan?????????????????????????
- toteutua;
Että hän rankaisee sinua noista sanoista ja se rankaisu tuli nyt.Eimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eihän muutkaan profetiasi ole toteutuneet!
- olet itseäsi
Mikä sinä olet minua tuomitsemaan?????????????????????????
esiin nostamaan??
Mohikaani_27 kirjoitti:
kanssasi. Ja tosiasia on, että uudenliitonaikana ei Jumala enää herättele yksittäisiöä profeettoja, niikuin Vanhantestamenstin aikoina. Silloin PH valitsi Jumalan profeetat ja muut, tuomarit, ja sotapäälliköt, kuninkaat, yksittäisiä henkilöitä.
Uudentestamentin aikana PH toimii seurakunnassa ja seurakunnan kautta, jokainen nykyaikainen profeetta on saanut tehtävänsä seurakunta tasolla, on ainakin joskus ja jossain ollut seurakunnan sisällä, jossa on saanut tehtävät, mikä se sitten mahtaakaan itsekullakin olla.
Pyhän Hengen toiminta on sidoksissa Kristuksen työhön, ja Kristus on seurakunnan Pää. Siispä PH ei lähde seurakunnasta omille teilleen, ei milloinkaan.!Ihmisten käsin rakentamissa temppeleissä.Ei asunut vanhan liiton aikoihin,eikä asu myöskään uuden liiton aikoihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
toteutua; kirjoitti:
eihän muutkaan profetiasi ole toteutuneet!
Tulee loppu äkisti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
olet itseäsi kirjoitti:
esiin nostamaan??
Että Profeetta Herran johdatuksessa ei voisi suositella itseään,vaan se pitäisi tapahtua jonkun toisen ihmisen kautta.Joo,olisipa siinä sitten "suosittelijalla" kehuskeltavaa.Jumalan Sana sanoo:-"Älä tuppaudu ylempiesi paikoille"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Jumalaa
epäillä, vaa Sinua!
- sinua tuomitse,
Mikä sinä olet minua tuomitsemaan?????????????????????????
päinvastoin taidan olla siinä mielessä aika harvinaisuus, että puolustan sinua, tai ainakin käsken seurailmaan, mikä on se henki, joka sinussa puhuu. Lapselliseksi ja lihalliseksi sanoin sinua siksi, koska kirjoituksesi sitä ilmentävät. Profeetan pitäisi olla täällä opettamassa ja kehoittamassa, mutta mitä sinä teetkään, mainostat vain itseäsi ja taidatpa jopa uhkailla toisia Jumalan kostolla. Tuo on joko hyvin lapsellista ja lihallista, tai lähtee vieraasta henkivallasta.
Minua jäi kuitenkin puhuttelemaan se asia, josta eräänä päivänä kerroit. Nimittäin se enkeli Miikkael asian, sillä siitä asiasta ei vielä pitäisi olla tietoa, kuin vain heillä, joille Jumala on sitä antanut. - Sinulta puuttuu
Että Profeetta Herran johdatuksessa ei voisi suositella itseään,vaan se pitäisi tapahtua jonkun toisen ihmisen kautta.Joo,olisipa siinä sitten "suosittelijalla" kehuskeltavaa.Jumalan Sana sanoo:-"Älä tuppaudu ylempiesi paikoille"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
edelleen se NÄYTTÖ joka vahvistaisi sanasi!!
Ei ainuttakaan toteutunutta profetiaa!! - sinulla
Jumalan Sana sanoo:-"Nuoruuttasi älköön kukaan katsoko ylen".Herran Sana sanoo myös:-"Mihin teitä on vielä lyötävä,kun yhä vain pilkkaatte"?????????????????????????
huumorintajua, vai oletko totinen torvensoittaja?
sinulla kirjoitti:
huumorintajua, vai oletko totinen torvensoittaja?
Ja oikeistolainen porvari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sinulta puuttuu kirjoitti:
edelleen se NÄYTTÖ joka vahvistaisi sanasi!!
Ei ainuttakaan toteutunutta profetiaa!!Usko jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sinua tuomitse, kirjoitti:
päinvastoin taidan olla siinä mielessä aika harvinaisuus, että puolustan sinua, tai ainakin käsken seurailmaan, mikä on se henki, joka sinussa puhuu. Lapselliseksi ja lihalliseksi sanoin sinua siksi, koska kirjoituksesi sitä ilmentävät. Profeetan pitäisi olla täällä opettamassa ja kehoittamassa, mutta mitä sinä teetkään, mainostat vain itseäsi ja taidatpa jopa uhkailla toisia Jumalan kostolla. Tuo on joko hyvin lapsellista ja lihallista, tai lähtee vieraasta henkivallasta.
Minua jäi kuitenkin puhuttelemaan se asia, josta eräänä päivänä kerroit. Nimittäin se enkeli Miikkael asian, sillä siitä asiasta ei vielä pitäisi olla tietoa, kuin vain heillä, joille Jumala on sitä antanut.Joka tapauksessa Sana kehoittaa varoittamaan.Minä en oloe lapsellinen,enkä minä ryhdy suunsoittoasi kuuntelemaan.Sano lapsillesi,etteivät sekaannu sukuni asioihin,kun se sinulla näyttää kerran tämmöiseksi menevän,että pitää halveksia toista ihmistä ja vielä sen jälkeen vakuuttaa syyttömyyttään.seisoisit edes sanojesi takana,TUMPELO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jumalaa kirjoitti:
epäillä, vaa Sinua!
Ei paljoa purista,täytyy myöntää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sitten,
Joka tapauksessa Sana kehoittaa varoittamaan.Minä en oloe lapsellinen,enkä minä ryhdy suunsoittoasi kuuntelemaan.Sano lapsillesi,etteivät sekaannu sukuni asioihin,kun se sinulla näyttää kerran tämmöiseksi menevän,että pitää halveksia toista ihmistä ja vielä sen jälkeen vakuuttaa syyttömyyttään.seisoisit edes sanojesi takana,TUMPELO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
että et ole lapsellinen. Kerro hieman itsestäsi.
Milloin tulit uskoon ja mitä tarkoittaa, että olet perinyt profeetan lahjasi. - oikeistolainen kitaristi- p...
joka pelastaa maailman? Hip, hei hurraa!!!
- Sinun toimenkuvaasi
Usko jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
profeettana kuuluu?? Mitäpä se Jumala Sinun on käskenyt tekemään??
- minun lapseni nyt
Joka tapauksessa Sana kehoittaa varoittamaan.Minä en oloe lapsellinen,enkä minä ryhdy suunsoittoasi kuuntelemaan.Sano lapsillesi,etteivät sekaannu sukuni asioihin,kun se sinulla näyttää kerran tämmöiseksi menevän,että pitää halveksia toista ihmistä ja vielä sen jälkeen vakuuttaa syyttömyyttään.seisoisit edes sanojesi takana,TUMPELO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tähän kuuluu?? Enkä minä ota varoituksia sinun kaltaiselta pummilta - en koskaan!!
Paranoidia on kiusallinen vaiva!! - minun juttuni
purista, mutta muuten taitaa olla aika tiukka rengas nuppisi ympärillä!
- 97%
palstalaisista epäilee Sinua profeettana!!
sitten, kirjoitti:
että et ole lapsellinen. Kerro hieman itsestäsi.
Milloin tulit uskoon ja mitä tarkoittaa, että olet perinyt profeetan lahjasi.Päättyi jo.Jumalan Sana sanoo:-"Älkää heittäkö helmiä sikojen eteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
minun lapseni nyt kirjoitti:
tähän kuuluu?? Enkä minä ota varoituksia sinun kaltaiselta pummilta - en koskaan!!
Paranoidia on kiusallinen vaiva!!paranoidiaasi,skitsofreenikko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- näy olevan
Päättyi jo.Jumalan Sana sanoo:-"Älkää heittäkö helmiä sikojen eteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
taikaa, eli et kykene osoittamaan kuka olet ja mistä tulet ja ketä palvelet, eli jää omiin oloihisi, jospa sinä siitä vielä tokenet.
minun juttuni kirjoitti:
purista, mutta muuten taitaa olla aika tiukka rengas nuppisi ympärillä!
Mitä enemmän minua haukut,sitä enemmän Herra kostaa sen sinun suvullesi????????????????????????????????????????
97% kirjoitti:
palstalaisista epäilee Sinua profeettana!!
Eikö niin?Sehän sinä olet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oikeistolainen kitaristi- p... kirjoitti:
joka pelastaa maailman? Hip, hei hurraa!!!
???
näy olevan kirjoitti:
taikaa, eli et kykene osoittamaan kuka olet ja mistä tulet ja ketä palvelet, eli jää omiin oloihisi, jospa sinä siitä vielä tokenet.
Herraa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- tuo Herra
Mitä enemmän minua haukut,sitä enemmän Herra kostaa sen sinun suvullesi????????????????????????????????????????
minulle kauhiasti suuttua, jos yritän vakuuttaa, että valeprofeetta toimii Hänen nimissään!!?
- lopetan
Päättyi jo.Jumalan Sana sanoo:-"Älkää heittäkö helmiä sikojen eteen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen helmien heittelyn! Jep!
- ketään, enkä tuomitse
ketään, en sinua, enkä muita, sillä se ei ole tehtäväni, vaan tehtäväni on julistaa ilosanomaa, näin on Jeesus minulle opettanut. Ihminen, joka ei tuota Jumalalle kunniaa, ei palvele myöskään Jumalaa, vaan ihmistä, eli lihallisuutta ja sinunkin tulisi ikään, kuin ulkopuolisena tarkata ainakin täällä kirjoittamaasi ja katsoa, minkä vaikutelman ne antavat muille, eli käykö niistä selvästi selville rauha ja rakkaus, vai päinvastainen hengen tuote.
Elätkö sinä aivan kadulla. Ehkäpä se on selitys siihen, että et jaksa selkeästikään nyt hyvin ja olet kärttyinen ja hyvin kireä ja epäilet meidän, jotka rakastamme sinua, vainoavan sinua.
Jeesus antaa lahjojaan ja minä myös saan niitä omata ja siksi olisin halunnut keskustella kanssasi, mutta koska pelkäät vainooja, niin on se nyt mahdotonta. Ehkäpä myöhemmin keskustelemmekin.
Minulla on kielilläpuhumisen ja selittäjän lahjat ja tiedän paljon tästä enkeliseurakunnasta, josta sinäkin hieman vilautit ja joka sai minut tarkaksi kanssasi. Keskustellaan, jos se on Jumalan tahto, myöhemmin. - tykkään Herrasta
yli kaiken, valheprofeettaa en siedä!
- tuhma setä
paranoidiaasi,skitsofreenikko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sinä olet!! Hyi, hyi, Henri!!! :D
- muutaman rivin,
jos on jättipotti!! :D
- jippii vaan
???
minullekkin!! Mites kitarasoinnut kulkee siellä metsässä??
ketään, enkä tuomitse kirjoitti:
ketään, en sinua, enkä muita, sillä se ei ole tehtäväni, vaan tehtäväni on julistaa ilosanomaa, näin on Jeesus minulle opettanut. Ihminen, joka ei tuota Jumalalle kunniaa, ei palvele myöskään Jumalaa, vaan ihmistä, eli lihallisuutta ja sinunkin tulisi ikään, kuin ulkopuolisena tarkata ainakin täällä kirjoittamaasi ja katsoa, minkä vaikutelman ne antavat muille, eli käykö niistä selvästi selville rauha ja rakkaus, vai päinvastainen hengen tuote.
Elätkö sinä aivan kadulla. Ehkäpä se on selitys siihen, että et jaksa selkeästikään nyt hyvin ja olet kärttyinen ja hyvin kireä ja epäilet meidän, jotka rakastamme sinua, vainoavan sinua.
Jeesus antaa lahjojaan ja minä myös saan niitä omata ja siksi olisin halunnut keskustella kanssasi, mutta koska pelkäät vainooja, niin on se nyt mahdotonta. Ehkäpä myöhemmin keskustelemmekin.
Minulla on kielilläpuhumisen ja selittäjän lahjat ja tiedän paljon tästä enkeliseurakunnasta, josta sinäkin hieman vilautit ja joka sai minut tarkaksi kanssasi. Keskustellaan, jos se on Jumalan tahto, myöhemmin.Kysymyksessä on jokin muu kuin Rakkaus.Olen kyllä laittanut sen tällä palstalla merkille,että joillakin ihmisillä on niin narsistinen maailmankuva,että he saavat haukkua ketä tahansa,varsinkin Jumalan Voideltua,vaan jos Jumalan Voideltu sanoo oikein suoraan takaisin,niin se on epäreilua se.Silloin jos soittaa suuta,ottaa myöskin haukut siitä takaisin vastaan.Sitä saa,mitä tilaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuhma setä kirjoitti:
sinä olet!! Hyi, hyi, Henri!!! :D
narkomaani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
lopetan kirjoitti:
sen helmien heittelyn! Jep!
Sinulta ei ainakaan puutu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tuo Herra kirjoitti:
minulle kauhiasti suuttua, jos yritän vakuuttaa, että valeprofeetta toimii Hänen nimissään!!?
Aamen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jippii vaan kirjoitti:
minullekkin!! Mites kitarasoinnut kulkee siellä metsässä??
Niin näet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
muutaman rivin, kirjoitti:
jos on jättipotti!! :D
Että olet peliriippuvainen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tykkään Herrasta kirjoitti:
yli kaiken, valheprofeettaa en siedä!
Niistä valheprofeetoista sitten eroon!!!!!!!!!!!!!!!!
- mielestäsi
Kysymyksessä on jokin muu kuin Rakkaus.Olen kyllä laittanut sen tällä palstalla merkille,että joillakin ihmisillä on niin narsistinen maailmankuva,että he saavat haukkua ketä tahansa,varsinkin Jumalan Voideltua,vaan jos Jumalan Voideltu sanoo oikein suoraan takaisin,niin se on epäreilua se.Silloin jos soittaa suuta,ottaa myöskin haukut siitä takaisin vastaan.Sitä saa,mitä tilaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
käsitellään oikeudenmukaisesti henkilöä, joka syyttää heitä, jotka sanovat saaneensa profetoimisen Jumalalta, vääriksi profeetoiksi. Näistä kahdesta profetian lahjan omaavasta, toisesta profeetasta ja profeetta 3 tunnistaa helposti ja selvästi Jumalan Hengen.
Eli, on syytä katsoa aina ensin omia tekojaan ja tarkata itseään ja ottaa poissa halko silmästä, jotta näkee selvästi muidenkin teot, eikä huido pimeään.
Minulla ei ole tarvetta haukkua, ei syyttää, mutta arvostelut on tehtävä ja mielummin sanon sinua lapselliseksi, kuin vääräksi profeetaksi, sillä tiedän, mitä on joutua kaikkien hampaisiin Jumalalta saatavien lahjojen takia. Eli, meillä on oikeus arvostella toisiamme, mutta sen on tapahduttava viisaudessa ja luottamuksessa siihen, että Jeesus näyttää totuuden ja se tulee niin selkeästi näkyviin, että epäilyksille ei jää sijaa. - PROFEETTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Kysymyksessä on jokin muu kuin Rakkaus.Olen kyllä laittanut sen tällä palstalla merkille,että joillakin ihmisillä on niin narsistinen maailmankuva,että he saavat haukkua ketä tahansa,varsinkin Jumalan Voideltua,vaan jos Jumalan Voideltu sanoo oikein suoraan takaisin,niin se on epäreilua se.Silloin jos soittaa suuta,ottaa myöskin haukut siitä takaisin vastaan.Sitä saa,mitä tilaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
palstan hierarkia loppui,joten jatkan tähän.Profetoimisen armolahjan saanut henkilö ei ole Profeetta.Jos tuota et usko ja siitä syystä haukut minua lapselliseksi,on se sinun henkilökohtainen häpeäsi.Enhän minä ole tässä lapsellinen,vaan sinä.Kun minä nuhtelen niitä ihmisiä jotka väittävät olevansa Profeettoja,vaikka eivät ole pelkällä profetoimisen armolahjalla ja sinä puutut siihen,niin sanoohan sen järkikin,että sinä olet ylimielinen ja myöskin lapsellinen.Miten uskallat sekaantua,kun Profeetta työnsä puolesta nuhtelee niitä,jotka väittävät olevansa Profeettoja,vaikka eivät ole??????????????????????????????????????????
ketään, enkä tuomitse kirjoitti:
Minulla on kielilläpuhumisen ja selittäjän lahjat ja tiedän paljon tästä enkeliseurakunnasta, josta sinäkin hieman vilautit ja joka sai minut tarkaksi kanssasi. Keskustellaan, jos se on Jumalan tahto, myöhemmin.Ylimielistä miestä edes päästetään puhujan pönttöön.sinähän kirjoitatkin aivan kuin nainen.Vai että oikein lapsellinen,sitten kiistit sen ja sitten taas...Herra sanoo Sanassaan:-"Mieltään muuttelevia Minä vihaan"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- päättääkin,
mutta ET SINÄ!!! :D
- nyt Herran
profeetan kielenkäytöä?? Hyi Henri!!
- pari riviä,
kun on jättipotti! Taas sulta tuli väärä profetia!! Voi Henkka!!
- teenkin;
Yritä päästä Sinusta eroon tällä palstalla, koska et ole profeetta!! :D
- oikein konsetti
tulossa? Missä? Minä tulen kuuntelemaan!! Kiva, kiva!
- ole, Henkka!!
Sinä sanoit lopettavasi, minä sanon lopettavani
- mikä ero?? - takiasi
Ylimielistä miestä edes päästetään puhujan pönttöön.sinähän kirjoitatkin aivan kuin nainen.Vai että oikein lapsellinen,sitten kiistit sen ja sitten taas...Herra sanoo Sanassaan:-"Mieltään muuttelevia Minä vihaan"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kirjoitin niin, kuin kirjotin, sillä sinä et kykene ottamaan vastaan, kuin lämmintä maitoa ja siksi pieninkin nuhde saa sinut tolaltasi.
Profeetan tehtävään koulutus on kova, kovempi, kuin koskaan voit kuvitellakaan ja täällä on tällä hetkellä muutama profeeta, jotka sen koulutuksen ovat käyneet läpi. Siinä ihminen kuljetetaan tulen läpi ja sielu ja henki erotetaan toisistaa ja vasta sitten ihminen on valmis välittämään Jumalan Sanomaa. Sinä et ole sitä koulutusta saanut, mutta voit viellä mahdollisesti saadakkin ja se muuttaa sinut täysin.
Älä luule, että noilla pelottelemisillasi saat aivan ketään pelkäämään. Älä turhaa vaivaa näe sen eteen, vaan tee parannus ja etsi Jumalan kasvoja ja muista, että seitsemän naisen hengen kanssa ei elä yksikään Jumalan oma, vaan me elämme Pyhän Hengen yhteydessä ja voitto voimassa.
Älä yritä tuoda tänne vanhan liiton aikaisia asioita, sillä niitä me emme ota vastaan, sillä meillä on elettävänä parempi liitto.
Keneltä lie olet opetukset saanut. Voit olla täysin varma, että tuossa hapatuksessa mitä mukanasi kannat on paljon pelkästään ihmisen lihan tuotetta, eli mielikuvitusta, sillä opetuksen ottajalla ja antajalla on ollut liha ja henki toisistaan erottamatta.
En yhäkkään tuomitse sinua, enkä tule koskaan sitä tekemään, sillä Jeesus on sen kieltänyt, mutta ihme kyllä, sinä, joka kerrot profeetta olevasi, et sen vertaa ole taipunut Jumalan Sanan alamaisuuteen, että etkö ajatuksistasi ja suustasi tuomioita latele.
Me, Jeesuksen oma kansa kuulemme vain Hyvän Paimenen ääntä. - että et
Usko jo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ole profeettta! Profeetalla pitää olla profeetallinen sanoma Herralta! Sitähän sinulla ei ole, sinä olet valheprofeetta!
- Raamatusta
Tyypillistä jakeitten irroittamista asiayhteyksistään tällekin harhaprofeetalle,kun pitää yrittää pöngittää oppiaan irrallisilla Raamatunjakeilla. Ei tuo sana tarkoita, että jos kyselee ja neuvoo toista, että siihen ei voi vastata tai ottaa opetusta vstaan! Tuo jae tarkoittaa, ettei pidä heittää Jumalan arvovaltaa pilkkaajien reposteltavaksi.
- niin paatunut, että
korotat itsesi Herraksi. Kohta tiput sieltä huuhaapolultasi ja lujaa sittenkin! Herra ei salli tuollaista itsensä jumalaksi korottamista!
- ole haukkunut
Jumalan Voideltua Jeesusta Kristusta, joka on ainut Jumalan Voideltu. Sinä itse itsesi kortottanut pelle profeetta, et ole edes Jumalan palvelija saati profeetta. Jos olet ollut joskus uskossa, niin uskosi on täydsin kylmennyt koska olet kasvanut pöyhkeäksi ja ylpeäksi. Sellasita ei Herra koskaan voi käyttää!!!
- pelleprofeetan
Ylimielistä miestä edes päästetään puhujan pönttöön.sinähän kirjoitatkin aivan kuin nainen.Vai että oikein lapsellinen,sitten kiistit sen ja sitten taas...Herra sanoo Sanassaan:-"Mieltään muuttelevia Minä vihaan"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
täytyy pöngittää egoaan ja oppiaan irrallisilla Raamatun jakeilla, ottaen ne pois asia yhteyksitään, Muuten tuo hatara "tulitikkutalo" särkyy ja kyllä se vielä romahtaakin ja voimalla sittenkin!
- sinä harhainen
valheprofeetta nöyrryt parannukseen ja käännyt pois pimeyden tieltä. Sitten!!!!
- vähemmän
Sen näkee jokaisesta kirjoituksestasi, että olet paatunut, pöyhkeäksi paisunut ylimielisyyden kasautuma!
- muka profeetalta
Kyllä olet naulannut viimeiset naulat uskottvuuteesi. Sinulle nauraa naurismaan aidatkin! Harhaprofeetta!
- seurakubnta olekaan
Ihmisten käsin rakentamissa temppeleissä.Ei asunut vanhan liiton aikoihin,eikä asu myöskään uuden liiton aikoihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mikään rakennus maan päällä, vaan uskovien joukko kaikista sukukunnista, kansoista ja kielistä, niistä, jotka ovat ottaneet pelatuksen vastaan Jeesuksessa Kristuksessa. Heissä asuu Jumaluuden kolmas Persoona Pyhä Henki!
- harhaprofeetalla!
Että hän rankaisee sinua noista sanoista ja se rankaisu tuli nyt.Eimen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Uudessa liitossa ei enää profeetta tuomitse ketään. Tuomiovalta on yksin ja ainostaan Jumalalla!
- mukaan jumalaton
pelastuu kun ottaa vastaan pelastuksen Jeesuksessa Kristuksessa! Jumalalle ei ole mieleen jumalattoman kuolema!!!
- jonnin joutavia!
Ei kukaan sinua hauku, vaan osoittaa sen, että sinä olet harhainen vääräprofeetta! Jumala ei kosta vaan rakstaa. Opi sinäkin se taito Herralta!
- jikainen tekijä
tutkia Raamatun Sanan nojalla, onko Jumalasta vai eikö? Ja kun sinua on tutkittu Raamatun ohjeen mukaan, niin on huomattu selvästi, että olet harhainen valheprofeetta!
- Mikä??????????????
Mikä??????????????
- etttä olet
päivät pitkät roikkumassa netissä. Netti huumeen käyttäjä siis!
- Raamatunjakeita
Jumalan Sana sanoo:-"Nuoruuttasi älköön kukaan katsoko ylen".Herran Sana sanoo myös:-"Mihin teitä on vielä lyötävä,kun yhä vain pilkkaatte"?????????????????????????
asiayhteyksistään, pöngittääksesi omaa harhaoppiasi!
- olla profeetta
kun sinä olet kerran puoluelainen. Profeetta on puolueitten ulkopuolella! Eikä porvarit asu kadulla! Huru-ukot siellä asuvat!
- niin kuin joku
julkkis? Vai? Miten sitä muuten näkee?
jukka.finland kirjoitti:
Jesaja tai Jeremia ei sanoneet (eikä kukaan muukaan) olevansa Herran profeettoja kymmenin huutomerkein. Pysytään asiassa.%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
- Raamatullista tulkintaa!
Olet itseäsi täynnä oleva huuhaa jauhaja! Tulee vaan eittämättä mieleeni sarjakuvasankari Ahmed Ahne. Hänhän tahtoo joka käänteessä kalifiksi kalifin paikalle. Tosi ilkeämielinen veikko. Kuvastaa hyvin tätää itseään profeetaksi titleeraavaa tyyppiä!
- Jeesuksen seuraaja
Onko Hän vasta kasvatuksen alainen, huutomeki.
Hänellä voi olla vielä kaikille annettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194