Paras naturaali-ammattilainen

roinaamatta

Laittakaapa tänne kuka on mielestänne paras naturaali bodausammattilainen maailmalla tai Suomessa.

21

3422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuso uusituuli

      vai onko?

    • katsoppas

      laita Googlen hakusanaksi "natural bodybuilder" tai "natural pro bodybuilder" ja sieltä tulee tietoa naturaalikehonrakennuksesta. parhaimmisto on aivan ammattilaistasolla. Tietenkin jokainen voi väittää ettei ne kuitenkaan puhtaita ole, mutta osa on varmasti. Kaikki ihmiset ei käytä vippaskonsteja varsinkin kun ne vaarantavat terveyden.

      • aivan varmasti

        Suomessa tuskin kukaan. Voi meinaan kokoerosta päätellä jotain. Ottaa päähän kun takuuvarmasti käyttävät ihmiset nettifoorumeilla vakuuttelee ettei käytä niin sitten kun jotkut uskoo niin sitten ruvetaan ajattelemaan että kyllähän määkin tollaiseen kuntoon pääsen vaikka en käyttäisi ja menee se käsitys mitä voi saavuttaa naturaalina aivan vinksalleen. Yksi esimerkki foorumilla oli tyyppi jonka käsi oli 50 cm rasvaprosentilla 15. Ei varmaan ole mahdollista naturaalille. Mutta silti kivenkovaan ja vakuuttavasti väittää olevansa naturaali.


      • Deca-saurus

        Voivoi missä haavemaailmassa elät!Jos joku hirveät lihat omaava kehonrakentaja vakuuttaa sulle ettei koskaan ole käyttänyt mitään niin sinä sen uskot?!Kuinka monen huippu-urheilijan olet kuullut myöntävän steroidien käytön ennen käryä?Kehonrakennuksen parhaimmisto ei koskaan tule olemaan naturaaleja.Ei koskaan!Guukkeliin voi laittaa mitä hakusanoja tahansa,mutta varmuutta ei kenenkään puhtaudesta voi saada.Ei varmasti.Ikävää mutta niin se vain on!


      • IsoPumppi
        aivan varmasti kirjoitti:

        Suomessa tuskin kukaan. Voi meinaan kokoerosta päätellä jotain. Ottaa päähän kun takuuvarmasti käyttävät ihmiset nettifoorumeilla vakuuttelee ettei käytä niin sitten kun jotkut uskoo niin sitten ruvetaan ajattelemaan että kyllähän määkin tollaiseen kuntoon pääsen vaikka en käyttäisi ja menee se käsitys mitä voi saavuttaa naturaalina aivan vinksalleen. Yksi esimerkki foorumilla oli tyyppi jonka käsi oli 50 cm rasvaprosentilla 15. Ei varmaan ole mahdollista naturaalille. Mutta silti kivenkovaan ja vakuuttavasti väittää olevansa naturaali.

        Mun hauis on 52 cm ja rasvaprosentti tällä hetkellä 12. Alempikin se on ollut vaikka en mitään kisadiettejä ole läpikäynyt. En ole ikinä roinannut vaan syönyt bodarin ruokavaliolla ja treenannut pääosin 3-jakoisella 12-15 toiston sarjoja 3 per liike. Kaksi-kolme liikettä lihasryhmälle. Ulkoisesti fyysisesti olen täysi bodari, vaikka kisoissa ei ole mitään intoa käydä kun on vaikea olla joukkojen edessä huomion keskipisteenä. Hormonihiireksihän minua haukutaan jatkuvasti alan harrastajien ja tavisten taholta, mutta olen aina valmis testeihin, enkä ole koskaan terveyteen vaikuttavia roinia ottanut. Bodausammattilaiseksi minua luullaan yleisesti ja tituuleerataan toreilla, rannoilla ja uimahallinen saunoissa, ja kiva niin. Olen vain bodauselämäntavan ottanut kokopäiväinen kuntobodaaja.


      • Selitä mitä selität
        IsoPumppi kirjoitti:

        Mun hauis on 52 cm ja rasvaprosentti tällä hetkellä 12. Alempikin se on ollut vaikka en mitään kisadiettejä ole läpikäynyt. En ole ikinä roinannut vaan syönyt bodarin ruokavaliolla ja treenannut pääosin 3-jakoisella 12-15 toiston sarjoja 3 per liike. Kaksi-kolme liikettä lihasryhmälle. Ulkoisesti fyysisesti olen täysi bodari, vaikka kisoissa ei ole mitään intoa käydä kun on vaikea olla joukkojen edessä huomion keskipisteenä. Hormonihiireksihän minua haukutaan jatkuvasti alan harrastajien ja tavisten taholta, mutta olen aina valmis testeihin, enkä ole koskaan terveyteen vaikuttavia roinia ottanut. Bodausammattilaiseksi minua luullaan yleisesti ja tituuleerataan toreilla, rannoilla ja uimahallinen saunoissa, ja kiva niin. Olen vain bodauselämäntavan ottanut kokopäiväinen kuntobodaaja.

        Onhan Ronnie Colemankin naturaali.


      • haaveissa vain
        IsoPumppi kirjoitti:

        Mun hauis on 52 cm ja rasvaprosentti tällä hetkellä 12. Alempikin se on ollut vaikka en mitään kisadiettejä ole läpikäynyt. En ole ikinä roinannut vaan syönyt bodarin ruokavaliolla ja treenannut pääosin 3-jakoisella 12-15 toiston sarjoja 3 per liike. Kaksi-kolme liikettä lihasryhmälle. Ulkoisesti fyysisesti olen täysi bodari, vaikka kisoissa ei ole mitään intoa käydä kun on vaikea olla joukkojen edessä huomion keskipisteenä. Hormonihiireksihän minua haukutaan jatkuvasti alan harrastajien ja tavisten taholta, mutta olen aina valmis testeihin, enkä ole koskaan terveyteen vaikuttavia roinia ottanut. Bodausammattilaiseksi minua luullaan yleisesti ja tituuleerataan toreilla, rannoilla ja uimahallinen saunoissa, ja kiva niin. Olen vain bodauselämäntavan ottanut kokopäiväinen kuntobodaaja.

        näinhän moni luulee olevansa "kilpakehonrakentaja" vaatteet päällä ja niin edelleen.
        olen sata varma siitä kun vedät rasvat pois ja menisit lavalle omaan sarjaasi,olisit siellä kuin jäätynyt pulkan naru talvi pakkasessa.
        se on vain varma.

        voit olla hyvässä kondiksessa,mutta kilpailevan kehonrakentajaa kroppaa sinulla ei ole.
        se on valitettava tosi asia.

        aika moni on puhtaana pitkän linjan vääntäjänä helvetin hyvässä kunnossa,mutta siihen se jääkin,kilpalavalle ei ole mitään asiaa,muuksi kuin naruksi.

        jos olet toista mieltä,niin laita tänne valokuva ja rajaa vaikka pää pois,jos et halua että sut tunnistetaan.olen täysin varma,että kilpailijan tasoa et ole,jonnekin classikkiin ehkä muiden narujen jatkoksi,mutta ei muualle.vahvakin voit olla ja pärjätä,mutta et omaa kilpalavalle vaadittavia lihaksia.

        se on kuitenkin helvetin hienoa,että monet jaksaa elämäntapana vääntää näin menemään.se on hienoa.


      • iso pumppi päässä
        IsoPumppi kirjoitti:

        Mun hauis on 52 cm ja rasvaprosentti tällä hetkellä 12. Alempikin se on ollut vaikka en mitään kisadiettejä ole läpikäynyt. En ole ikinä roinannut vaan syönyt bodarin ruokavaliolla ja treenannut pääosin 3-jakoisella 12-15 toiston sarjoja 3 per liike. Kaksi-kolme liikettä lihasryhmälle. Ulkoisesti fyysisesti olen täysi bodari, vaikka kisoissa ei ole mitään intoa käydä kun on vaikea olla joukkojen edessä huomion keskipisteenä. Hormonihiireksihän minua haukutaan jatkuvasti alan harrastajien ja tavisten taholta, mutta olen aina valmis testeihin, enkä ole koskaan terveyteen vaikuttavia roinia ottanut. Bodausammattilaiseksi minua luullaan yleisesti ja tituuleerataan toreilla, rannoilla ja uimahallinen saunoissa, ja kiva niin. Olen vain bodauselämäntavan ottanut kokopäiväinen kuntobodaaja.

        laita kuva tänne niin nauretaan lippusiimalle kimpassa.kaltaisiasi podeja on kyllä kuin sieniä sateella.thats all.


      • aivan varmasti kirjoitti:

        Suomessa tuskin kukaan. Voi meinaan kokoerosta päätellä jotain. Ottaa päähän kun takuuvarmasti käyttävät ihmiset nettifoorumeilla vakuuttelee ettei käytä niin sitten kun jotkut uskoo niin sitten ruvetaan ajattelemaan että kyllähän määkin tollaiseen kuntoon pääsen vaikka en käyttäisi ja menee se käsitys mitä voi saavuttaa naturaalina aivan vinksalleen. Yksi esimerkki foorumilla oli tyyppi jonka käsi oli 50 cm rasvaprosentilla 15. Ei varmaan ole mahdollista naturaalille. Mutta silti kivenkovaan ja vakuuttavasti väittää olevansa naturaali.

        "tyyppi jonka käsi oli 50 cm rasvaprosentilla 15. Ei varmaan ole mahdollista naturaalille."

        Onpas kuule hyvinkin mahdollista! ;)

        "Suomessa tuskin kukaan"

        Ai Suomessa tuskin kukaan roinaa?! BUAHAHHAHAAHA!!! XD avaa lapsonen ne silmät...


      • no tässäpä minä
        TheOne kirjoitti:

        "tyyppi jonka käsi oli 50 cm rasvaprosentilla 15. Ei varmaan ole mahdollista naturaalille."

        Onpas kuule hyvinkin mahdollista! ;)

        "Suomessa tuskin kukaan"

        Ai Suomessa tuskin kukaan roinaa?! BUAHAHHAHAAHA!!! XD avaa lapsonen ne silmät...

        En ole koskaan roinannut ja hauis on yli 50 cm.

        Kuva otettu tämän vuoden kesällä.
        http://www.munkuvat.org/kuvat/49764.jpeg

        En ole kisoissa käynyt vaikka moni on pyytänyt. Jos kunnon dietin aloittaisin niin en usko että häpeäisin lavalla yhtään. Tosin kisailu ei edes kiinnosta.


      • Punttimuna
        no tässäpä minä kirjoitti:

        En ole koskaan roinannut ja hauis on yli 50 cm.

        Kuva otettu tämän vuoden kesällä.
        http://www.munkuvat.org/kuvat/49764.jpeg

        En ole kisoissa käynyt vaikka moni on pyytänyt. Jos kunnon dietin aloittaisin niin en usko että häpeäisin lavalla yhtään. Tosin kisailu ei edes kiinnosta.

        noin kuvissa urheasti pullistelet, jos et kisoihin halua? Sairasta menoa..


      • no tässäpä edelleen
        Punttimuna kirjoitti:

        noin kuvissa urheasti pullistelet, jos et kisoihin halua? Sairasta menoa..

        Kyllä säkin varmaan valokuvissa esiinnyt, vaikka et isojen massojen silmien eteen yksin esiintymään ja keikistelemään halua. Onhan se kiva tietää että kroppa on timmissä kunnossa ja ihmiset suurimmalta osin ihailee vartaloa ja kyllähän sitä itsekin on erittäin tyytyväinen peilin edessä tai kuvia katsoessa. Bodaus on mulle kuitenkin elämäntapa ja terveyden lähde, ei mikään kilpailuvietin toteutustapa.


      • pikku pumppi silmissä
        iso pumppi päässä kirjoitti:

        laita kuva tänne niin nauretaan lippusiimalle kimpassa.kaltaisiasi podeja on kyllä kuin sieniä sateella.thats all.

        No miltä näyttää? Laitapa nyt oma kuvasi niin nauretaan yhdessä =)


      • no tässäpä edelleen kirjoitti:

        Kyllä säkin varmaan valokuvissa esiinnyt, vaikka et isojen massojen silmien eteen yksin esiintymään ja keikistelemään halua. Onhan se kiva tietää että kroppa on timmissä kunnossa ja ihmiset suurimmalta osin ihailee vartaloa ja kyllähän sitä itsekin on erittäin tyytyväinen peilin edessä tai kuvia katsoessa. Bodaus on mulle kuitenkin elämäntapa ja terveyden lähde, ei mikään kilpailuvietin toteutustapa.

        Se oli pitkältikkin tossa tiivistettynä...
        Sitä voi olla huippukunnossa vaikkei lavalle koskaan nousisikaan!


      • TosiMees
        no tässäpä minä kirjoitti:

        En ole koskaan roinannut ja hauis on yli 50 cm.

        Kuva otettu tämän vuoden kesällä.
        http://www.munkuvat.org/kuvat/49764.jpeg

        En ole kisoissa käynyt vaikka moni on pyytänyt. Jos kunnon dietin aloittaisin niin en usko että häpeäisin lavalla yhtään. Tosin kisailu ei edes kiinnosta.

        Ja kaikkien pitäisi uskoa, että toi on sun kuva? Ja millähän sä sen todistasin. Laittamalla toisen kuvan, jossa vaikka päivän lehti kädessä tai jotain.


      • destroyer.´´
        no tässäpä minä kirjoitti:

        En ole koskaan roinannut ja hauis on yli 50 cm.

        Kuva otettu tämän vuoden kesällä.
        http://www.munkuvat.org/kuvat/49764.jpeg

        En ole kisoissa käynyt vaikka moni on pyytänyt. Jos kunnon dietin aloittaisin niin en usko että häpeäisin lavalla yhtään. Tosin kisailu ei edes kiinnosta.

        .....................


      • Anonyymi

        vaikka eivät roinaa käyttäis niin kyllä ne silti jossain määrin vaarantaa terveyttään


      • Anonyymi
        Selitä mitä selität kirjoitti:

        Onhan Ronnie Colemankin naturaali.

        Tiedoksi vaan ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaikka eivät roinaa käyttäis niin kyllä ne silti jossain määrin vaarantaa terveyttään

        Kehonrakentajan elämäntapa on joka tapauksessa tosi epäterveellinen. Ideahan on tietenkin uskotella porukalle homman olevan tosi terveellistä ja siten saada ne ostamaan lisäravinteet ja nettivalmennukset.


    • NATURAL100

      KATSOPPAS TÄÄLTÄ Arnold Schwarzenegger Mr. Olympia 1975.

    • Anonyymi

      Hulk on paras nyt aina ja iänkaikkisesti!!!1

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe