Botuliiniklinikka

harkinnassa

Hei, osaako joku kertoa kokemuksia Hgin Citykäytävän Botuliiniklinikasta? Tehdäänkö ko. puljun leikkaukset Tallinnassa ja jos, niin leikkaako suomalainen vai virolainen lääkäri? Sivuilla leikkauspaikkaa ei sanota, mutta hintojen perusteella näin on melkein oltava... Neinäleikkaus harkinnassa.

5

4095

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggggggg

      Jos leikkaus tehdään Tallinnassa, leikkaava lääkäri on paikallinen lääkäri. Moni eestiläinen lääkäri leikkaa eri sairaaloissa aivan kuten suomalaisetkin lääkärit. Kannattaa kysyä leikkaavan lääkärin nimi.

    • Oonaoona

      jos nenäleikkaukseen aiot, lääkäri on luultavasti Margus Luht, joka leikkaa Tallinnassa. Hinta halvempi, laadusta en sanoisi niinkään...

    • ei kannata olla tyhmä

      Minä tyhmä menin ja tartuin tilaisuuteen leikkauttaa alaluomet halvalla. Ehtona oli, että suomalinen leikkaa ja suomessa.
      Kirurgilla oli kasvohalvaus ja vapisevat kädet? Tapasin hänet juuri ennen h-hetkeä. Ei voinut enää peruuttaa? diapami annettiin heti huulen, ja ennekuin edes kerkesi kunnolla vaikuttaa, aloitettiin hommat. Pelotti aivan kauheasti ja epäilinkin ääneen hänen työkykyään. "Kostoksi" sain puudutuspiikit vailla empatiaa? Ei edes yrittänyt olla varovainen, koska kyselin sopimattomia? Lopputulos oli heti nähtävissä, sillä leikkausarvet olivat aivan silmän alla, eikä silmäkulmissa ja aivan kauheat.
      Kirurgin mielestä ei ole mitään ongelmaa, vaan leikkausarvet on naururypyissä ja onhan se totta, että kun nauran, niin sinne häviävät, mutta en voi aina hekotella. olen 36 v ja ryppyjä on, mutta ainut ryppy, joka on lahjomaton, istun sen päällä?
      Aikaisemmin ei ole kiristeltu eikä kursottu, ja saa olla laitimmainen kerta, sillä en koskaan ajatellut, että tässä voisi käydä näin?
      Olen itkenyt asiaa heti alusta alkaen ja nyt on kulunut jo 1.5v ja ei mitään empatiaa. Lopulta on ilmeisesti tarjottu mahdollisuutta tehdä toisen plastikkakirurgin arvio jatkotoimenpiteistä, mutta kyseessä on sairaala siluetin kaveri, joka on ed. kaverin siviilissä ja kukaan ei ole puhunut mitään siitä, mitkä ovat kustannukset? Mitään päätöksiä ei ole siis tehty, mutta nyt on vihdoin tarjottu konsultaatio mahkuja tóiselle plastikkakirurgille. Todennäköisesti on turha käynti. Viimeeksi tämä tökerö kirurgi töksäytti, että olisi pitänyt laittaa lisää, eikä ottaa ja että enemmän häntä häiritsi mun yläluomet, kun alaluomet????? herranjestas. Miksi suoritti leikkauksen. Hän jopa "uhkasi "leikata pussit taksin", koska olin tyytymätön?
      Mä olin aivan hänen armoillaan?
      Lisäksi mahdollinen uusinta aiheuttaa uutta kipua ja sairauslomaa, ja työnantaja ei todellakaan katso turhia saitsuja hyvällä.
      Kirurgin käytös on ollut tökeröä ja epä-asiallista ja muu henkilökunta on kokenut "hätäni" vain kiusallisena. En ole saanut apua, enkä tukea, saati ohjausta. Pääasiallisesti mut on leimattu hulluksi, vaikka ennen ja jälkeen kuvat kertovat korutonta totuutta.
      Potilasasiamiestä ei ole tarjolla ja vastaukset ovat olleet ympäripyöreitä. Tuntuu, että jokainen syyttää toisiaan ja vastuuta tapahtuneesta ei halua kukaan kantaa? Puhutaan ympäripyöreitä ja osoitetaan sormella kirurgia. Hän on pitänyt praktiikkaa näissä tiloissa ja maksun olen suorittánut kyseiselle yritykselle, ni onko oikein, ettei kukaan halua kantaa vastuuta? Kirurgi on jäänyt jo eläkkeelle, koska on kuulema jo vaarallinen? Näin sanoi, ilmeisesti uusi työntekijä, joka luuli minun olevan uusi asiakas, joka jälkikäteen tiedusteli kirurgien palveluita täällä suomessa.
      Aivan kamala tilanne. En suosittele kenellekkään kyseistä palveluntarjoajaa. Syy on siinä, että kyseessä on bisnes ja "toivotaan" että kaikki sujuu hyvin, mutta jos ei suju, niin vastuu on käyttäjällä!!!!!!!!!!
      Kadun tätä leikkausta läpi elämäni!
      Lopputulos on kauhea ja niin oli kokemuskin!
      Maksakaa mielummin siitä, että on ammattilainen ja suomalainen ja suomessa ja on vakuutukset, sen sijaan, että vastuuta kierretään!!
      KARMEA KOKEMUS

      • njudifaf

        olen kuullut vastaavanlaisia kokemuksia eräältä muultakin tästä botuliiniklinikasta! et ole yksin! uhkaile tätä firmaa että teet asiasta tosi julkisen jutun jos hommaa ei hoideta!!


    • Nenässä se salaisuus

      Harkitse vakavasti sitä kannattaako mennä leikkaamaan nenäänsä? Mulla on myös suora ja iso nenä, mutta en kyllä uskaltaisi koskaan mennä sitä leikkauttamaan. Kun olin nuorempi...isosiskoni kerran "valaisi" mulla leikillisesti asiaa näin...."ajattele jos sun nenä olisi millin ylös tai alas,sivulle tai toiselle, niin se oli ihan kauhea! Kokeile vaikka." Tein työtä käskettyä, ja totta, nenäni olisi muuttunut ihan kauheeksi. Olen päätellyt ettei yksikään kirurgi voi tehdä näin suoraa ja taidokasta työtä..kuin Jumala on luonnut=)! Kokeile peilin edessä ja harkitse tarkkaan kannattaako mennä "korjaamaan" ja lopputulos voi olla ihan kauhea...1mm sivuun tai toiseen, ylös tai alas...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe