Minä vietän lonkeron ja chileläisen punaviinin kera. Kuulokkeissani pauhaa Odysseus ja kohta kuupista tulee Thick as a Brick.
Miten vietät iltaa?
20
960
Vastaukset
- rempaten
yritän sovittaa lohko ja sisätilan lämmitintä autoon,ahrasta on ,käsikopelolla pääasiassa.
- näin tän ensin...nyyh...
"riehakkaasti
rempaten
yritän sovittaa lohko ja sisätilan lämmitintä ,ahrasta on ,käsikopelolla pääasiassa.!" ja luin kyllä tuhmasti kunne shuomasin että tyhmästi!
- ibiza*
tulin mökkini hämärään, tuli takassa, muutama kynttilä, tuulen humina nurkissa, harras toivomus---ei vieraita...
- DancingMatilda
edes minä saa tulla käymään? Vaikka vain hetkeksi...
- Puidenhalaaja
Viime aikoina on ollut niin vilkasta tuo seuraelämä että enpä lähtenyt työporukan kanssa tänään viihteelle. Tunti sitten soittivatkin mutta leikin nukkuvaa enkä vastannut. Kyllä sitä näköjään iän myötä laiskistuu, ja oma koti ja oma rauha ja omat ajatukset ovat parasta viihdykettä. Ainakin välillä.
- ibiza*
DancingMatilda kirjoitti:
edes minä saa tulla käymään? Vaikka vain hetkeksi...
ovella hetken sillä ystäväni voi muuten aavistaa... Sitäpaitsi tuuli lakkasi ja piti panna hiljaisella musiikkia taustalle joten alkuperäinen tunnelma on tiessään... Etkä sitäpaitsi pitäisi esim. Leonard Cohen:ista....
Muutama lasi Mendoza viiniä. V....aa kaikki ja pimeää, töihin lähtö aamulla.
Ps. siinähän ne tarkeimmät ja taidan painua pehkuihin kaikkineen v.......een.- henrii
Kilkennyä, kilistelen tyhjää tölkkiä ja otan kupin cocnakkia, siinäpä se.
- henrii
tutumaan, vanhamies kun nukkuu on kuin laittais rahaa pankiin, tai miten sen nyt ottaa?
- Pirre*
henrii kirjoitti:
tutumaan, vanhamies kun nukkuu on kuin laittais rahaa pankiin, tai miten sen nyt ottaa?
ei se noin menny..:)
"Nuor kun nukkuu, se on kun rahhoo pankkiin laittas"
Kaikkea kanssa..:) - henrii
Pirre* kirjoitti:
ei se noin menny..:)
"Nuor kun nukkuu, se on kun rahhoo pankkiin laittas"
Kaikkea kanssa..:)oikeassa, saldo näytti samaa aamulla.
- otin
Jotakin öyster-olutta saunassa.
Lidlistä ostin. Pirun kallista.
Katselin aina välillä Viasatilta
DaVincikoodia. Mutta oli vähän joutava
kuva. ja age of empires-tietokonepeliä...moderoiden paria ulkomaalaista keskustelupalstaa ja miettien pitäskö laittaa mese päälle vai ei. Norton tekee viikkosiivousta ja se tekee taas koneen hitaaksi joten parasta odottaa...
- ihan oman mieheni kanssa
puhelintoivekonserttia kuunnellen, joka loppui jo tunti sitten, mutta hyvää musiikkia tulee edelleen.
- Pirre*
vieraita, - juotiin glögiä ja syötiin paistamiani pipareita..yms..lisukkeita.
Seurusteltiin siinä samalla seuraten 2 -vuotiaan elämäniloa, polteltiin tuikkuja..elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.
Nyt on omahiljaisuus..ihan oma aikani. - töissä"""...
jakanut lääkkeitä potilaille ja kirjoitellut raportteja, lyhyt kahvitauko ja sitten taas remmi päälle.
- suoraansanoen
usko pätkääkään.
Tämän illan vietän yksikseni, mies meni saareen suunnittelemaan tulevia rakennusjuttuja ja tulee vasta huomenna. Kait mä pesen pyykkiä kolme koneellista, katson telkkaria ja roikun täällä netissä, minkäänlaisia viinejä en yksikseni välitä juoda.
- Anskuliini
iltaa pojanpoikani kanssa, hän on melkein vakituinen perjantai-illan vieras ja jää samalla yöksi, poika pelasi jotain peliä, minä kudoin vauvalle myssyä.
- Heikunkeikku
..ollut "vetämätön" päivä. Todella tylsä. En ole saanut mitään tähdellistä aikaiseksi ja se harmittaa. Istahdin pianon ääreen ja ajattelin, jos siitä saisin intoa, mutta 5 min jälkeen totesin, että "emmääää viittiii".
Illalla voisin ottaa lasillisen kotiviiniä ja ruveta naureskelemaan vaikkapa itselleni :) Siinäpä hupia yhdeksi lauantaiehtooksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011631
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581061Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140964- 85922
- 61916
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11810Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t268795Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75765Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk61732Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä342731