Lumi on jo peittänyt,

kukat laaksosessa.

Järven aalto jäätynyt,
talvipakkasessa.

Se on talvi nyt, viimeinkin.

11

297

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lunta ja innoissani olin jo ulos menossa. mutta kun katsoin ulos niin ei siellä mitään lunta ole :-((( mihin se hävis?
      pikkukoissuille kävin ehdottamassa että josko jo mentäis ulos niin ne kaivautui täkin alle molemmat. se siitä mukavasta lumisesta kävelystä ;-))))))

      • suomessa

        sataa. Parissa tunnissa on tullut jo pari senttiä ja maa on ihan valkoinen. Ja toivottavasti pysyykin kevääseen asti.
        Olihan noita kurakelejä jo riittävästi.


      • suomessa kirjoitti:

        sataa. Parissa tunnissa on tullut jo pari senttiä ja maa on ihan valkoinen. Ja toivottavasti pysyykin kevääseen asti.
        Olihan noita kurakelejä jo riittävästi.

        Täällä Suomessa kyllä sataa kaatamalla,vettä.
        Tiet ja piha lilluu kuraa ja lumesta korkeintaan voi uneksia muinaisjäänteenä historiasta :/


      • molossi kirjoitti:

        Täällä Suomessa kyllä sataa kaatamalla,vettä.
        Tiet ja piha lilluu kuraa ja lumesta korkeintaan voi uneksia muinaisjäänteenä historiasta :/

        taitaa tulla kesä.


      • rämeillä
        molossi kirjoitti:

        Täällä Suomessa kyllä sataa kaatamalla,vettä.
        Tiet ja piha lilluu kuraa ja lumesta korkeintaan voi uneksia muinaisjäänteenä historiasta :/

        sä oikein vaikutat? Muistan sun joskus puhuneen keskisuomesta. Muistan kai sit väärin.


      • äläkä vesisateista.
        umalehtinen kirjoitti:

        taitaa tulla kesä.

        Talvi nyt on, Turkua lukuunottamatta, koko suomessa.
        Taitaa tuo Molossikin olla turkulaisia.


      • äläkä vesisateista. kirjoitti:

        Talvi nyt on, Turkua lukuunottamatta, koko suomessa.
        Taitaa tuo Molossikin olla turkulaisia.

        asun Suomen Rivieralla. Naapurimme tuo mamma Svea on ahkera lahjojen lähettelijä. Lähettää meille ainakin nuo sateet ja lämpöasteet........


      • Pukeli
        äläkä vesisateista. kirjoitti:

        Talvi nyt on, Turkua lukuunottamatta, koko suomessa.
        Taitaa tuo Molossikin olla turkulaisia.

        Täällä eteläisessä itärajan tuntumassa sataa vettä, eikä talvesta tietoakaan.
        Meille ei ole luvassa, kun pikku pakkasia eikä pahemmin luntakaan tänä talvena.
        Muistakaa mitä sääprofeetta tiedotti.


    • No ei tätä ainakaan täällä meillä vielä voi talveksi sanon, ehkä kolme senttiä lunta, ja mittari nollassa....mutta parempi vähän lunta kuin ei yhtään lunta...;))))

      • ovat peittyneet.

        Kävin juuri tarkastamassa. -2.7 näyttää mittari.

        Se on talvi nyt.


      • ovat peittyneet. kirjoitti:

        Kävin juuri tarkastamassa. -2.7 näyttää mittari.

        Se on talvi nyt.

        kävin mäkin tarkastamassa ja nyt näyttää 1...taitaa tulla kesä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe