Järven aalto jäätynyt,
talvipakkasessa.
Se on talvi nyt, viimeinkin.
Lumi on jo peittänyt,
11
297
Vastaukset
lunta ja innoissani olin jo ulos menossa. mutta kun katsoin ulos niin ei siellä mitään lunta ole :-((( mihin se hävis?
pikkukoissuille kävin ehdottamassa että josko jo mentäis ulos niin ne kaivautui täkin alle molemmat. se siitä mukavasta lumisesta kävelystä ;-))))))- suomessa
sataa. Parissa tunnissa on tullut jo pari senttiä ja maa on ihan valkoinen. Ja toivottavasti pysyykin kevääseen asti.
Olihan noita kurakelejä jo riittävästi. suomessa kirjoitti:
sataa. Parissa tunnissa on tullut jo pari senttiä ja maa on ihan valkoinen. Ja toivottavasti pysyykin kevääseen asti.
Olihan noita kurakelejä jo riittävästi.Täällä Suomessa kyllä sataa kaatamalla,vettä.
Tiet ja piha lilluu kuraa ja lumesta korkeintaan voi uneksia muinaisjäänteenä historiasta :/molossi kirjoitti:
Täällä Suomessa kyllä sataa kaatamalla,vettä.
Tiet ja piha lilluu kuraa ja lumesta korkeintaan voi uneksia muinaisjäänteenä historiasta :/taitaa tulla kesä.
- rämeillä
molossi kirjoitti:
Täällä Suomessa kyllä sataa kaatamalla,vettä.
Tiet ja piha lilluu kuraa ja lumesta korkeintaan voi uneksia muinaisjäänteenä historiasta :/sä oikein vaikutat? Muistan sun joskus puhuneen keskisuomesta. Muistan kai sit väärin.
- äläkä vesisateista.
umalehtinen kirjoitti:
taitaa tulla kesä.
Talvi nyt on, Turkua lukuunottamatta, koko suomessa.
Taitaa tuo Molossikin olla turkulaisia. äläkä vesisateista. kirjoitti:
Talvi nyt on, Turkua lukuunottamatta, koko suomessa.
Taitaa tuo Molossikin olla turkulaisia.asun Suomen Rivieralla. Naapurimme tuo mamma Svea on ahkera lahjojen lähettelijä. Lähettää meille ainakin nuo sateet ja lämpöasteet........
- Pukeli
äläkä vesisateista. kirjoitti:
Talvi nyt on, Turkua lukuunottamatta, koko suomessa.
Taitaa tuo Molossikin olla turkulaisia.Täällä eteläisessä itärajan tuntumassa sataa vettä, eikä talvesta tietoakaan.
Meille ei ole luvassa, kun pikku pakkasia eikä pahemmin luntakaan tänä talvena.
Muistakaa mitä sääprofeetta tiedotti.
No ei tätä ainakaan täällä meillä vielä voi talveksi sanon, ehkä kolme senttiä lunta, ja mittari nollassa....mutta parempi vähän lunta kuin ei yhtään lunta...;))))
- ovat peittyneet.
Kävin juuri tarkastamassa. -2.7 näyttää mittari.
Se on talvi nyt. ovat peittyneet. kirjoitti:
Kävin juuri tarkastamassa. -2.7 näyttää mittari.
Se on talvi nyt.kävin mäkin tarkastamassa ja nyt näyttää 1...taitaa tulla kesä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251268
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23857Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286750- 94730
- 109646
- 34638
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131558