Oho, synttärit meni ohi

Nittamiinax

Olen jo peräti kolmevuotias, tällä virallisella nikilläni. Kuinkas teillä, meneekö huomaamatta se eka kirjautumis päivä. :)

74

1933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synnove.Pullo

      on lahjaton myös merkkipäivinään.

      En oikeasti ole kovin kiinnostunut mistään "päivistä" oli kyse sitten äitien-, isien-, lapsien-, YK:n -, vainajien-, Runebergin- tai kissanviiksien päivistä.

      Synttärit ja nimpparit mukaan lukien.

      Mutta Onnea jälkikäteen merkkipäiväsi johdosta.

      • niitä vietetä, mutta onnitellaan kuitenkin. Kiitos sinulle kuitenkin onnittelusta. Joulu on ainut tapahtuma mitä vietetään meidän kodissa nykyään. :)


    • Tuisku_Veitikkamäki

      jälkionnittelut. Kyllä menee huomaamatta, eihän kirjautumispäivä ole mitenkään merkityksellinen?

      • ehkä ole, mutta tulipahan kuitenkin tehtyä tuostakin aloitus.


      • vai taikis se sillä nikin takana olikin. :)


      • Tuisku_Veitikkamäki
        Nittamiinax kirjoitti:

        ehkä ole, mutta tulipahan kuitenkin tehtyä tuostakin aloitus.

        vastattua tähnkin aloitukseen :))
        Mä olen syntynyt tänään, napa on laastarin alla vielä :D

        Jotkut juhlivat kaikki mahdolliset ja mahdottomat päivät, jopa toisen nimen nimipäivätkin. Meillä juhlittiin lasten synttärit silloin kun olivat pieniä, nimppareita ei ikinä edes muistanut.


      • Tuisku_Veitikkamäki
        Nittamiinax kirjoitti:

        vai taikis se sillä nikin takana olikin. :)

        tää on mun tonttunimi, pidän jouluun asti :)


      • Synnove.Pullo
        Tuisku_Veitikkamäki kirjoitti:

        tää on mun tonttunimi, pidän jouluun asti :)

        tuossa - miksikä sitä sanoisi - siis siinä ennen kun viestin aukaisee. Se rivi, jota tarkoitan on se jossa näkyy vain tietty määrä kirjaimia - no SE.

        Eli siinä näkyy vain Tuisku Vei. Ja siitä tietenkin minulle laulu tuli mieleen.

        *Tuuli tuo, tuuli vie lehdet puiston....
        Tuisku toi, tuisku vei lehdet puiston.....*


      • Tuisku_Veitikkamäki
        Synnove.Pullo kirjoitti:

        tuossa - miksikä sitä sanoisi - siis siinä ennen kun viestin aukaisee. Se rivi, jota tarkoitan on se jossa näkyy vain tietty määrä kirjaimia - no SE.

        Eli siinä näkyy vain Tuisku Vei. Ja siitä tietenkin minulle laulu tuli mieleen.

        *Tuuli tuo, tuuli vie lehdet puiston....
        Tuisku toi, tuisku vei lehdet puiston.....*

        vielä kohtalokkaat pisteet perässä :))

        Mutta tuo Veitikkamäki on niin pornahtava nimi että parempi kun se kätkeytyy kokonaisuudessaan näkymästä otsikkosivulta :D

        Sinnuu vaan laulattaa, olet kyllä mainio pakkaus. Mikä sun tonttunimi olikaan?


      • Moni_Herkkupuuska
        Tuisku_Veitikkamäki kirjoitti:

        vastattua tähnkin aloitukseen :))
        Mä olen syntynyt tänään, napa on laastarin alla vielä :D

        Jotkut juhlivat kaikki mahdolliset ja mahdottomat päivät, jopa toisen nimen nimipäivätkin. Meillä juhlittiin lasten synttärit silloin kun olivat pieniä, nimppareita ei ikinä edes muistanut.

        synnyin juuri äsken, sää olet mua pikkusen vanhempi. :) Joo, silloin ku muksut oli pieniä niitä juhlija tuli vietettyä, mutta ei enään vanha jaksa. :)


      • Tuisku_Veitikkamäki
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        synnyin juuri äsken, sää olet mua pikkusen vanhempi. :) Joo, silloin ku muksut oli pieniä niitä juhlija tuli vietettyä, mutta ei enään vanha jaksa. :)

        alkaa olla kohta tupa täynnä :)


      • Synnove.Pullo
        Tuisku_Veitikkamäki kirjoitti:

        vielä kohtalokkaat pisteet perässä :))

        Mutta tuo Veitikkamäki on niin pornahtava nimi että parempi kun se kätkeytyy kokonaisuudessaan näkymästä otsikkosivulta :D

        Sinnuu vaan laulattaa, olet kyllä mainio pakkaus. Mikä sun tonttunimi olikaan?

        Minä olen tällä nicki-nimelläni Lahja Säkkimäki. En ihan osaa orientoitua siihen.

        Uskotko, jos kerron että tuo ainainen laulusta lauluun meneminen ottaa itseäni päähän. Jostain kumman syystä olen syntynyt sellasilla aivoilla jotka rekisteröivät lähes tulkoon kaikki laulujen ja kaikenmaailman rallatusten sanat muistiini ja lykkäävät sieltä jatkuvasti jotain joka tilanteeseen.

        Viimeisen vuoden ajan olen pitänyt radiota kiinni pelkästään sen takia. En halua kuulla lauluja enkä laulujen sanoja. Onneksi dementia alkaa jo hiipiä.


      • Tuisku_Veitikkamäki
        Synnove.Pullo kirjoitti:

        Minä olen tällä nicki-nimelläni Lahja Säkkimäki. En ihan osaa orientoitua siihen.

        Uskotko, jos kerron että tuo ainainen laulusta lauluun meneminen ottaa itseäni päähän. Jostain kumman syystä olen syntynyt sellasilla aivoilla jotka rekisteröivät lähes tulkoon kaikki laulujen ja kaikenmaailman rallatusten sanat muistiini ja lykkäävät sieltä jatkuvasti jotain joka tilanteeseen.

        Viimeisen vuoden ajan olen pitänyt radiota kiinni pelkästään sen takia. En halua kuulla lauluja enkä laulujen sanoja. Onneksi dementia alkaa jo hiipiä.

        radiota kiinni töissä, sain musiikkimyrkytyksen kuunneltuani viisitoistavuotta melkein tauotonta musiikkikanavaa koko työpäivien ajan :) Nyt vasta pari viikkoa sitten uskalsin taas tuoda radion duuninpuolelle, kun kohta alkaa kuulua joululauluja.

        Syötä joku muu nimi tonttunimiautomaattiin, mä syötin sinne kans ihan tuulesta temmatun nimen, en edes enää muist mikä se oli, mutta tykkäsin tästä saamastani Tuiskusta jotenkin.


      • Moni_Herkkupuuska
        Tuisku_Veitikkamäki kirjoitti:

        alkaa olla kohta tupa täynnä :)

        hauskaa välillä hullutella, varsinkin näin joulun aikaan. :) Katsotaan rekkaavatko muutkin tonttunimensä.


      • RiisuArkihuoli
        Synnove.Pullo kirjoitti:

        tuossa - miksikä sitä sanoisi - siis siinä ennen kun viestin aukaisee. Se rivi, jota tarkoitan on se jossa näkyy vain tietty määrä kirjaimia - no SE.

        Eli siinä näkyy vain Tuisku Vei. Ja siitä tietenkin minulle laulu tuli mieleen.

        *Tuuli tuo, tuuli vie lehdet puiston....
        Tuisku toi, tuisku vei lehdet puiston.....*

        joulunikki. Se Lahjamäki vai mikä se olikaan :=))


      • Synnove Pullo
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        joulunikki. Se Lahjamäki vai mikä se olikaan :=))

        en muistakaan mikä.

        Hauskaa hauskuuttelua teille toivotan !!!!

        Ai niin Lahja Säkkimäki se oli. Taidan lahjoittaa itselleni vaahtokylvyn nyt.

        Itse tuossa noin 22.12. alan vasta innostua - tai sallin itseni innostua - näistä joulujutuista. Pitänee tarkistaa näitä luutuneita asenteitaan. Toistaiseksi olen hieman sivussa vapaaehtoisesti.


      • jane.london
        Synnove Pullo kirjoitti:

        en muistakaan mikä.

        Hauskaa hauskuuttelua teille toivotan !!!!

        Ai niin Lahja Säkkimäki se oli. Taidan lahjoittaa itselleni vaahtokylvyn nyt.

        Itse tuossa noin 22.12. alan vasta innostua - tai sallin itseni innostua - näistä joulujutuista. Pitänee tarkistaa näitä luutuneita asenteitaan. Toistaiseksi olen hieman sivussa vapaaehtoisesti.

        huomasin kaipaavani sitä ensimmäistä minää.

        Olen myös jouluineni vasta aivan joulun alla.
        Luutuneeksi asenteeksi en sitä koe,vaan joulun tunnelma lässähtää,jos sitä väkisellä venyttäää..


      • jane.london kirjoitti:

        huomasin kaipaavani sitä ensimmäistä minää.

        Olen myös jouluineni vasta aivan joulun alla.
        Luutuneeksi asenteeksi en sitä koe,vaan joulun tunnelma lässähtää,jos sitä väkisellä venyttäää..

        käytän tätä norminikkiäni sekä tonttunikkiä tilanteen ja fiilisten mukaan :)


      • AitoJouluilo
        TaikisN kirjoitti:

        käytän tätä norminikkiäni sekä tonttunikkiä tilanteen ja fiilisten mukaan :)

        emmää mitään murjota,totesin vain:)


      • Synnove.Pullo
        jane.london kirjoitti:

        huomasin kaipaavani sitä ensimmäistä minää.

        Olen myös jouluineni vasta aivan joulun alla.
        Luutuneeksi asenteeksi en sitä koe,vaan joulun tunnelma lässähtää,jos sitä väkisellä venyttäää..

        joka mielessäni oli ennen Joulun huipentuma usein olen tuntenut oloni väljähtyneeksi.

        Vaikkakin perunalaatikko tuoksuu uunissa ja Lumiukko-animaatio tulee (AINA) päällekkäin joulurauhanjulistuksen kanssa ja molemmat haluan katsoa.

        Mutta Tilulii. Näinhän se on.

        Ja kutem samottua: Riemuitse Jerusalem.


      • Suitsu Kanelinenä
        jane.london kirjoitti:

        huomasin kaipaavani sitä ensimmäistä minää.

        Olen myös jouluineni vasta aivan joulun alla.
        Luutuneeksi asenteeksi en sitä koe,vaan joulun tunnelma lässähtää,jos sitä väkisellä venyttäää..

        koko vuosi yhtä joulua, nuusk.
        Joo joo! On se kanelia. On sitä valkostakin kanelia


      • Synnove Pullo
        Suitsu Kanelinenä kirjoitti:

        koko vuosi yhtä joulua, nuusk.
        Joo joo! On se kanelia. On sitä valkostakin kanelia

        vaipuu divaanilleen kanelisi tuoksuun.

        Vai ei kai se sittenkin ole kamelin "tuoksu".
        Juu, se se taisi ollakin. Yäääääk.


      • jane.london
        Synnove.Pullo kirjoitti:

        joka mielessäni oli ennen Joulun huipentuma usein olen tuntenut oloni väljähtyneeksi.

        Vaikkakin perunalaatikko tuoksuu uunissa ja Lumiukko-animaatio tulee (AINA) päällekkäin joulurauhanjulistuksen kanssa ja molemmat haluan katsoa.

        Mutta Tilulii. Näinhän se on.

        Ja kutem samottua: Riemuitse Jerusalem.

        näivetystauti vaanii taustalla.Pakot ovat huonoja kannustimia iloihin ja tunnelmiin,mut kyllä mä kuitenkin jättäisin sen lumiukon jo rauhaan.


      • jane.london

      • Suitsu Kanelinenä

    • mayanna

      ekakaan vuosipäivä lähellä.

      Önnee nyssi vaan Nittamiinaxille :)

      Juhlittekste synttäreitä joka nikin kohdalla?

      • Moni_Herkkupuuska

        jokaisen, mutta ainakin sen vanhemman. :)


      • mayanna
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        jokaisen, mutta ainakin sen vanhemman. :)

        Kuule, toi on tosi hyvä nikki sulle!!

        Pitäiskö munkin?


      • Moni_Herkkupuuska
        mayanna kirjoitti:

        Kuule, toi on tosi hyvä nikki sulle!!

        Pitäiskö munkin?

        nyt tonttuillaan jouluun asti ja minäkin avasin kalleriani juuri äsken. :))


      • TiukuTinatuoppi
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        nyt tonttuillaan jouluun asti ja minäkin avasin kalleriani juuri äsken. :))

        kurkkaamassa.

        *hiljaa hiipii tonttu varpahillaan, vaaaaarrpaaaahiiiiiilllaaaaan, vaaarovaasti...*


      • Moni_Herkkupuuska
        TiukuTinatuoppi kirjoitti:

        kurkkaamassa.

        *hiljaa hiipii tonttu varpahillaan, vaaaaarrpaaaahiiiiiilllaaaaan, vaaarovaasti...*

        mulle olis vain tuo tuoppi sopinut loppuun, ku niin oluesta pidän. ;)


      • TiukuTinatuoppi
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        mulle olis vain tuo tuoppi sopinut loppuun, ku niin oluesta pidän. ;)

        voinu ottaa ton Herkkupuskan :D


    • RiisuArkihuoli

      Paljonkohan mun vanhin nikki olis.
      Tuntuu, että ainakin 10 vuotta :=))

      • Moni_Herkkupuuska

        sinähän sit kävisit jo pukista, ku noin vanha olet. Meistä useammat on syntyneet vasta tänään. :)


      • RiisuArkihuoli
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        sinähän sit kävisit jo pukista, ku noin vanha olet. Meistä useammat on syntyneet vasta tänään. :)

        jo eilen tämäm uuden nikkini kans :=))

        Taisin panna vähän liikaa ikää sille vanhalle nikilleni. Olikohan suomi24 keskustelupalstat edes olemassa 10 vuotta sitten.


      • Moni_Herkkupuuska
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        jo eilen tämäm uuden nikkini kans :=))

        Taisin panna vähän liikaa ikää sille vanhalle nikilleni. Olikohan suomi24 keskustelupalstat edes olemassa 10 vuotta sitten.

        kävin kurkkaamassa ja toistaiseksi olet vanhin ja se päiväkin on kuule meidän tonttujen maailmassa paljon. :) Syntyiköhän tää S24 joskus 7-8 vuotta sit. En tosin ole varma. :))


      • RiisuArkihuoli
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        kävin kurkkaamassa ja toistaiseksi olet vanhin ja se päiväkin on kuule meidän tonttujen maailmassa paljon. :) Syntyiköhän tää S24 joskus 7-8 vuotta sit. En tosin ole varma. :))

        En kyllä iältäni. En ainakaan tunnusta :=((

        Ehkä olen palstoilla pyörinyt nelisen vuotta. Sitähän oli silloin vielä nuori tyttönen *huokaa*


      • Moni_Herkkupuuska
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        En kyllä iältäni. En ainakaan tunnusta :=((

        Ehkä olen palstoilla pyörinyt nelisen vuotta. Sitähän oli silloin vielä nuori tyttönen *huokaa*

        olet rekkautunut jo eilen. Tosin tuli tänne muukin joka oli tehnyt saman, tuo, tuo....Aito jouluilo. :)


      • Masse setä
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        En kyllä iältäni. En ainakaan tunnusta :=((

        Ehkä olen palstoilla pyörinyt nelisen vuotta. Sitähän oli silloin vielä nuori tyttönen *huokaa*

        Kuka olet? Siis virtuaalikuka.


      • RiisuArkihuoli
        Masse setä kirjoitti:

        Kuka olet? Siis virtuaalikuka.

        Aika helppo varmaan arvata :=))


      • Masse setä
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        Aika helppo varmaan arvata :=))

        Ihmettelen vaan, kun tällä palstalla on vain tuntemattomia henkilöitä nykyään.
        Onko kyseessä re-inkarnaatiosta?
        Toki meikäläinenkin pystyy aika siististi sulautumaan uusine juttuineen uuteen ympäristöön, mutta se on aika raskasta ja se saattaa epäonnistua.


      • RiisuArkihuoli
        Masse setä kirjoitti:

        Ihmettelen vaan, kun tällä palstalla on vain tuntemattomia henkilöitä nykyään.
        Onko kyseessä re-inkarnaatiosta?
        Toki meikäläinenkin pystyy aika siististi sulautumaan uusine juttuineen uuteen ympäristöön, mutta se on aika raskasta ja se saattaa epäonnistua.

        niin ihmeellinen..
        Palstoilla on helppo syntyä uudelleen :=))

        Mutta ei kait siinä mitään pahaa. Kiva tutustua uusiin kasvoihin.
        Ja onko se niin vaarallista vaikka väliin epäonnistuu :=))

        Oletkos sinä ollut aina Masse-setä?
        Muuten... jätit vastaamatta kuka minä olen :=))


      • Masse setä
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        niin ihmeellinen..
        Palstoilla on helppo syntyä uudelleen :=))

        Mutta ei kait siinä mitään pahaa. Kiva tutustua uusiin kasvoihin.
        Ja onko se niin vaarallista vaikka väliin epäonnistuu :=))

        Oletkos sinä ollut aina Masse-setä?
        Muuten... jätit vastaamatta kuka minä olen :=))

        aina. Skeptikkona tuli aloitettua. Ole aina ihaillut kaivonkatsojia, maadoittajia, iris-analyytkkoja ja muita tohtori tolsia. He pystyvät kirkkain silmin tekemään kohtuullista tulosta vaikuttamalla ja vaikkuja poistamalla.
        Tosin olen ollut aika skeptinen siihen tietoon, joita heillä on ollut myynnissä.
        Nykyään, vanhana persläpenä olen huomannutkin, että jos haluaa tehdä bisnestä, niin kannattaa kartoittaa tarve esimerkiksi kuivasta ilmasta. Sen jälkeen, kun on todettu, että se ei olekaan ansaittu etuisuus, aletaan pikkuhiljaa kohottamaan sen hintaa (väliaikaisen kokeilun jälkeen tietenkin).
        Tulee myöskin mieleen 60-luvun mopot, joita voitaisiin pikkuhiljaa alkaa verottamaan takautuvasti.


    • AitoJouluilo

      ihan Joulun tappiin saakka:)

      • RiisuArkihuoli

        Riisu Arkihuoli niin tunnet kohta Aitoa Jouluiloa :=))


      • AitoJouluilo
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        Riisu Arkihuoli niin tunnet kohta Aitoa Jouluiloa :=))

        tulee olla aina peräkkäin:)


      • Moni_Herkkupuuska

        pitää tehdä. Kuulosti ihan jotenkin tutulta tuo kirjoitus, mutta ei aivan selvää saa. :) Kjäh puuttuu perästä ;)


      • AitoJouluilo
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        pitää tehdä. Kuulosti ihan jotenkin tutulta tuo kirjoitus, mutta ei aivan selvää saa. :) Kjäh puuttuu perästä ;)

        tuota kjäh sanaa,meni pieleen tuo arvaus:)


      • RiisuArkihuoli
        AitoJouluilo kirjoitti:

        tulee olla aina peräkkäin:)

        Niin niiden täytyy olla.
        Tai päällekkäin.
        Jos oot naistonttu, se ei tarkoita mitään sellasta.
        Mä olen hetero :=))


      • Moni_Herkkupuuska
        AitoJouluilo kirjoitti:

        tuota kjäh sanaa,meni pieleen tuo arvaus:)

        vähän arvelinkin, mutta ei kait sillä mitään merkitystä olekaan. Pääasia on että kaikilla on kivaa. :))


      • AitoJouluilo
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        Niin niiden täytyy olla.
        Tai päällekkäin.
        Jos oot naistonttu, se ei tarkoita mitään sellasta.
        Mä olen hetero :=))

        ennenmuinoin vänhoja ukkoja ainakin piirroshahmoista päätellen;D


      • AitoJouluilo
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        vähän arvelinkin, mutta ei kait sillä mitään merkitystä olekaan. Pääasia on että kaikilla on kivaa. :))

        sitä saattaa kuvitella vaikka mitä;D


      • Moni_Herkkupuuska
        AitoJouluilo kirjoitti:

        ennenmuinoin vänhoja ukkoja ainakin piirroshahmoista päätellen;D

        kärttysiä jos niille ei jätetty ruokaa taikka lahjuksia pitkin vuotta, mutta tavat ovat muuttuneet. :)))


      • Moni_Herkkupuuska
        AitoJouluilo kirjoitti:

        sitä saattaa kuvitella vaikka mitä;D

        taitaa olla sokerihuppeli, ku tuli avattua pussukka liian aikaisin. :)


      • AitoJouluilo
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        kärttysiä jos niille ei jätetty ruokaa taikka lahjuksia pitkin vuotta, mutta tavat ovat muuttuneet. :)))

        olleet verokarhuja tonttumyssyissä??


      • AitoJouluilo
        Moni_Herkkupuuska kirjoitti:

        taitaa olla sokerihuppeli, ku tuli avattua pussukka liian aikaisin. :)

        kannata säästellä turhan panttina:)


      • RiisuArkihuoli
        AitoJouluilo kirjoitti:

        ennenmuinoin vänhoja ukkoja ainakin piirroshahmoista päätellen;D

        Niinhän miehetkin oli ennen rautaa, ja nyt ovat puuta :=))


      • Moni_Herkkupuuska
        AitoJouluilo kirjoitti:

        olleet verokarhuja tonttumyssyissä??

        vetämään suruharson silmilleen, mokomatkin tontut. Tein valituksen ja se ihan varppina oikaistaan. Ne mätkyt oli niitten vika,,,nih..


      • AitoJouluilo
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        Niinhän miehetkin oli ennen rautaa, ja nyt ovat puuta :=))

        rauta ei maadu,mutta puu kylläkin.
        Kuka sitä nyt ikiaikaiseksi haluaa,vaikka nyt hiukan tonttuna tässä ollaankin;)


      • Moni_Herkkupuuska
        AitoJouluilo kirjoitti:

        rauta ei maadu,mutta puu kylläkin.
        Kuka sitä nyt ikiaikaiseksi haluaa,vaikka nyt hiukan tonttuna tässä ollaankin;)

        Mutta kunnon honkapuu ei edes maadu. :))


    • RiisuArkihuoli

      kuin mua alkoi yht'äkkiä naurattamaan :=))

      Oletteko ajatelleet, kuin lapsenmielisiä me kohta keski-iän ylittäneet naiset voidaan olla :=))

      Nämä tonttunimetkin hih... :=))

      • Tuisku_Veitikkamäki

        mehän vain eläydymme tulevaan jouluun, nuoret tonttutyttöset.. *nauraa*


      • RiisuArkihuoli
        Tuisku_Veitikkamäki kirjoitti:

        mehän vain eläydymme tulevaan jouluun, nuoret tonttutyttöset.. *nauraa*

        taito näköjään osataan :=))

        Toivotaan että lapsen mieli säilyy elämämme loppuun saakka.
        Täällä on hyvä porukka. Huumorimieltä löytyy jokaiselta. Joku ehdottaa jotain hullua, niin kaikki lähtee joukolla mukaan :=))

        Väliin kun livessäkin vähän hulluttelee, saattaa lapset sanoa, et mietippä minkä ikäinen olet :=))


      • Tuisku_Veitikkamäki
        RiisuArkihuoli kirjoitti:

        taito näköjään osataan :=))

        Toivotaan että lapsen mieli säilyy elämämme loppuun saakka.
        Täällä on hyvä porukka. Huumorimieltä löytyy jokaiselta. Joku ehdottaa jotain hullua, niin kaikki lähtee joukolla mukaan :=))

        Väliin kun livessäkin vähän hulluttelee, saattaa lapset sanoa, et mietippä minkä ikäinen olet :=))

        vähän yllytyshullua porukkaa :))

        Yhdyn täysin sanoihisi, hyvä porukka täällä on kaikenkaikkiaan, silloinkun ei satu kellekään känkkäränkkäaika :))))


      • RiisuArkihuoli
        Tuisku_Veitikkamäki kirjoitti:

        vähän yllytyshullua porukkaa :))

        Yhdyn täysin sanoihisi, hyvä porukka täällä on kaikenkaikkiaan, silloinkun ei satu kellekään känkkäränkkäaika :))))

        mitäs tuosta jos joskus sellanenkin päivä on, kunhan se känkkäränkkä ei kovin montaa päivää jatku. Joillakin se kyllä saattaa kestää viisikin päivää, varsinkin jos kyseessä on nainen.
        Mutta mehän ainakin yritetään ymmärtää :=))


    • kukas nyt on ottanut herneen nenuun ja poistanut viestinsä, vai tuliko kirjoitettua tuhmuuksia. :)

    • Mun ensimmäisen ja vieläkin elossa olevan nimimerkin syntymäpäivä on 28.11.2001.
      On siinä kieltämättä juhlan paikka. Ellen ihan palturia puhuisi, niin väitän alkuperäisen nikkini olevan yksi vanhimmista mitä täältä löytyy:)

      *ylpeänä*


      Niin, ja onnittelut sinne :)

      • onnittelut sinnekin merkkipäivän lähestyessä. :) Olet sitten jo isoisän iässä, noin niin kun leikillään laskettuna. :)


    • MyNicki

      nickiäni aina ennen vuotta täyteläistä, ni en huomaakkaan kun vanhenen :))

      • tahdot sitten olla ikinuori. :)))


    • Mehän ollaan melkeen yhtä vanhoja.....:)

      • niin melkein ollaan vain 9 päivän ero. :)


      • Nittamiinax kirjoitti:

        niin melkein ollaan vain 9 päivän ero. :)

        mä ollu kuitenki vanhempi?? ;))


      • mii-su kirjoitti:

        mä ollu kuitenki vanhempi?? ;))

        olet toki vanhempi joten sullekkin muuten onnea. ;) Siis.. kans näin jälkikäteen. :)


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe