kulmasoutu smithissä

kaskaskaskas

Mikä on mielestänne paras näistä, kulmasoutu smithissä vai normi tangolla? Entäs käsipainoilla tehtynä? Oisko hyviä selkäliike tipsejä? Monta eri liikettä olette tehneet selkätreenissä, ja kuinka pitkää sarjaa? Onko mielestänne järkevin tehdä liikkeet super puhtaasti kevyemmillä painoilla vai pienellä nykäyksellä esim. kulmasoutu ja ylätalja... Jos niinku meinas saada kokua siipii.. TSori kirj.virheist...

6

1854

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota....

Miksi ihmeessä se kulmasoutu tehtäisiin Smithissä??

No joka tapauksessa nuo selkäliikkeet kannattaa tehdä puhtaasti, jos halutaan nimenomaan kehittää selkälihaksia. (ja säästää selkärankaa...)

• kaskaskaskasakskakksk

Siks oon tehny smithissä ku liikerata aina vakio...tukeva tehdä... pystyy käyttää suurempia rautoja... Kokeiles vaikka huvikses...

• mutta...
        kaskaskaskasakskakksk kirjoitti:

Siks oon tehny smithissä ku liikerata aina vakio...tukeva tehdä... pystyy käyttää suurempia rautoja... Kokeiles vaikka huvikses...

"liikerata aina vakio."

Mutta onko se ihanteellinen kulmasoutuun, onkin aivan eri asia

"pystyy käyttää suurempia rautoja"

mitä iloa siitä on? Sehän tarkoittaa vain, että liike ei kilomäärään nähden ole yhtä rasittava, kuin vapailla raudoilla, eli ei kehitä yhtään paremmin, kuin pienemmillä painoilla tehty vapaa kulmasoutu.

• mun välityksille
        mutta... kirjoitti:

"liikerata aina vakio."

Mutta onko se ihanteellinen kulmasoutuun, onkin aivan eri asia

"pystyy käyttää suurempia rautoja"

mitä iloa siitä on? Sehän tarkoittaa vain, että liike ei kilomäärään nähden ole yhtä rasittava, kuin vapailla raudoilla, eli ei kehitä yhtään paremmin, kuin pienemmillä painoilla tehty vapaa kulmasoutu.

Mun välityksille liikerata sopii mainiosti vähä sama asia, kun vinopenkki smithissä liikerata aina sama ei tarvii kun keskittyä punnertamiseen..kokeilemalla tiedät sopiiko liike sulle ja esim pudotus sarjat onnistuu helpommin kuin tavallisessa kulmasoudussa.. En toki vähättele tavallista kulmasoutua, koska itsekkin teen sitä...

• Harmaakarhu.
        mun välityksille kirjoitti:

Mun välityksille liikerata sopii mainiosti vähä sama asia, kun vinopenkki smithissä liikerata aina sama ei tarvii kun keskittyä punnertamiseen..kokeilemalla tiedät sopiiko liike sulle ja esim pudotus sarjat onnistuu helpommin kuin tavallisessa kulmasoudussa.. En toki vähättele tavallista kulmasoutua, koska itsekkin teen sitä...

Smitti on ihan passeli peli.Kroppa vaan oikeassa asennossa = perse sopivan alhaalla,niin jo lähtee!JA tanko sopivan alhaalta liikkeelle,niin aina soi.

• Harmaakarhu.

-Ylätaljaveto 3 sarjaa.10-12 toistoa.
      -Alataljaveto 3 sarjaa.10-12 toistoa.
      -Kulmasoutu käsipainolla 3 sarjaa.10-12 toistoa.
      -Keskitetty kulmasoutu pitkällä tangolla 3 sarjaa.10-12 toistoa.
      -Kokeile kuitenkin,mikä ote on paras tangolla vedettäessä.Tulee nimittäin tenniskyynärpää hyvin nopeaan tahtiin,jos kyynärtaive joutuu kovaan rasitukseen.Suosittelen myötäotetta,ennemmin,kuin apinaotetta,elikkä vastaotetta.Jos vedät kovin kovilla painoilla,niin pidä sarjojen välissä 3 minuutin paussi.Lihas ehtii palautua kunnolla.
      Smithillä voi vetää myös kulmasoutua,mutta kyseinen laite on niin"ehdoton",ettei anna anteeksi yhtään.
      Ja pikku vinkki tässä.Samalla,kun rääkkäät selkää,niin ota käsivarsisarjat samalla.Eli hauis käsipainolla samat sarjat(3),kun selkätreenissä.Samoin voit vetää kulmatangolla samat sarjat(3) ja jopa vasaravääntöäkin kannattaa(3 sarjaa) kokeilla.Eli vasaravääntö on se,jossa et kierrä käsivartta liikkeessä.Näiden sarjojen jälkeen on lähes äijä,kun äijä aika raato.
      En tiedä,ymmärränkö tästä hommasta mitään,mutta vuoden päivät on tullut väännettyä ammattilaisen ohjauksessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5346
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2027
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163