Wideroos pakottaa maksamaan

TV-luvat

Ulla-Maj Wideroosin blogista, käännös:

"25.11.2007 22:43:50 TV-luvasta!
Olen kuullut useita kommentteja viikonloppuna siihen tyyliin, että monet ruotsinkieliset aikovat lopettaa TV-luvan maksamisen! (Koska YLE aikoo lakkauttaa radio X3M:n) Mutta sitä argumenttia emme kai kuitenkaan anna "niille muille". Silloinhan he saavat vettä myllyynsä: että me (ruotsinkieliset) emme maksa TV-lupaamme ja käymme YLE:lle liian kalliiksi. Sen sijaan täytyy meidän nyt maksaa lupamme ja katsoa FST 5:tä ja kuunnella radio Vegaa ja X3M:ä enemmän kuin koskaan ennen! Koska ne laskevat säännöllisin ajoin katsojat ja kuuntelijat. Niin että hyvät ihmiset:laitteet päälle ja osoittakaa, että me ruotsinkieliset haluamme pitää kanavamme!"




Siis miten säälittävää! RKP-johdon pitää kehoittaa ruotsinkielisiä katsomaan ruotsinkielisiä kanavaia. Onko kuultu säälittävämpää.

Folktingetin sivulla oli myös kehoitus katsoa ruotsinkielisiä kanavia. HBL ei suostunut painamaan sitä lehteen, koska se oli niin säälittävää.

10

363

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen suomenkielinen ja ainoa radiokanava, jota kuuntelen on Radio X3M. Parempaa kanavaa ei ole! Sitä ei missään nimessä saa lopettaa!

      • uskovan?

        Kyllä on tökerö yritys.


      • menemään

        Väärä paikka ilmoittaa moinen. Tuo on kai sinun mielipiteesi. Kirjoita YLE:n päättäjille. Mielipiteen saat kaikin mokomin pitää. Olet ilmeisesti yksi niistä harvoista, jotka ovat kyseisen kanavan ystävä...


      • tässä asiassa

        Ahvenanmaalaisethan on vapautettu TV-luvan maksusta kokonaan. Oolannissa näkyy Ruotsin TV ja kuuluuvat Ruotsin radiokanavat. Joten mielestäni ahvenanmaalaiset vapaamatkustajat ovat tässä asiassa jäävejä lausumaan asiasta yhtään mitään.

        Joten jos nyt vain keskityt siellä Ahvenanmaalla kuuntelemaan ja katselemaan niitä Ruotsin kanavia, jotka sinne on varta vasten hankittu tyydyttämään ahvenanmaalaisten vaativaa makua.


      • kieroilee aina

        Jos tosiaan olet suomenkielinen, mutta epäilen, niin olet aikamoinen petturi isänmaallesi.


      • Hallintoalamainen

        kuuntelet MEIDÄN MAKSAMAAMME ohjelmaa ahvenanmaalaisena vapaamatkustajana etkä antaisi meidän rahoittajien itse päättää, kuinka käytämme rahamme.


      • mutta totta
        Hallintoalamainen kirjoitti:

        kuuntelet MEIDÄN MAKSAMAAMME ohjelmaa ahvenanmaalaisena vapaamatkustajana etkä antaisi meidän rahoittajien itse päättää, kuinka käytämme rahamme.

        Ei näy Affenanmaata näissä alueellisissa tilastoissa, joissa lueteltu TV-maksua maksaneet. TV-maksuillahan sitä Yleä pyöritetään...

        http://www.tv-maksu.fi/navi3.html


      • JESS,.
        kieroilee aina kirjoitti:

        Jos tosiaan olet suomenkielinen, mutta epäilen, niin olet aikamoinen petturi isänmaallesi.

        Tiedätkö mistä puhut runkkari ?!


    • pakkoruotsin takuupuolue

      Eikö Folktinget voisi saman tien maksaa tukiaisia YLelle ? Tai rikkaat rahastot ?
      Pois suomalaisen köyhän kukkarolta !

      • Volktingistä

        "Eikö Folktinget voisi saman tien maksaa tukiaisia YLelle ?"

        Folkting saa koko rahoituksensa SUORAAN SUOMEN valtion bujetista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe