Mikä ihmeen Pe.ku???

Terve, terve!!

En ole aikoihin täällä helluntailaisten palstalla seikkaillutkaan.

Empä voinut olla kiinnittämättä huomiota tuohon pe.kun harjoittamaan jumalanpilkkaan.

Mikä ihmeen pelle tänne palstalle on tullut hyppimään ja kyseenalaistamaan jokaista raamatun vähänkin epäselvää kohtaa?

Voisiko joku valistaa minua tässä asiassa?

30

981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen ole

ainoa, vaan heitä on täällä useita.

• kerron.

Voisiko joku valistaa minua tässä asiassa?

Tämä peku on minusta oikeasti fiksu ja ihana kirjoittaja :) Tuulahdus tervettä järkeä ja raikasta ilmaa tälle palstalle.

• tähän vastasi

näin on!

• tähän vastasi kirjoitti:

näin on!

Kukaan itseään kunnioittava uskovainen ei kehuisi tuon sairaan ateistin aivoituksia.

Olenkin jo ihmetellyt miksi se Vanha-Iso-Kiero ei ole tullut tänne puolustamaan sairaita aatteitaan.

Tässä on siis syy: Ei peku uskaltanut kirjoittaa omalla nimimerkillään, koska pelkäsi kritiikkiä ja vastauspyyntöjä!!!!

• vannoutunut ateisti

ja käyttää paljon aikaansa raamatun kirjoitusten kumoamiseen. Rukoillaan hänen puolesta, sillä jos se valo, joka hänessa on, on pimeyttä (kuten pekussa) niin kuinka suuri silloin onkaan pimeys.

Mutta palstalle saa kirjoittaa kaikki, jotka haluavat ja Pe.ku, Työmies2 ja Poikalapsi ovat pelastuksen ja ristin kiivaimpia vihollisia.

• Itsekkään en ole mikään harras uskovainen.

Minä puhun suoralla kielellä ja kerron asiat juuri siten, kuin ne ovat, sekä kiroilen paljon.

Se on kyllä taivahan tosi, että se peku ei ole kuin joku höyrähtänyt ateisti, joka kuvittelee, että saisi helluntailaiset käännytettyä pois kristinuskosta.

Painuisi muualle täältä pelleilemästä! Onhan se toki totta, että on kiva, kun on joku, jonka kanssa inttää, mutta noiden pekun jatkuvien kokkapuheiden vääräksi todistaminen käy jo ihan työstä!!!

• sinä
        AA-kerholainen kirjoitti:

Itsekkään en ole mikään harras uskovainen.

Minä puhun suoralla kielellä ja kerron asiat juuri siten, kuin ne ovat, sekä kiroilen paljon.

Se on kyllä taivahan tosi, että se peku ei ole kuin joku höyrähtänyt ateisti, joka kuvittelee, että saisi helluntailaiset käännytettyä pois kristinuskosta.

Painuisi muualle täältä pelleilemästä! Onhan se toki totta, että on kiva, kun on joku, jonka kanssa inttää, mutta noiden pekun jatkuvien kokkapuheiden vääräksi todistaminen käy jo ihan työstä!!!

noita pekun tuotoksia? Ne kyllä näyttävät mikä on tie, missä tuo mies menee. Surkuteltavaa.

• sinä kirjoitti:

noita pekun tuotoksia? Ne kyllä näyttävät mikä on tie, missä tuo mies menee. Surkuteltavaa.

Tämä ateistikusiais-peku on kyllä joka nurkassa epätoivoisesti kyttäämässä, voisiko ehkä jotenkin kyseenalaistaa tai pilkata raamatun sanaa.

• vähän pöyhäisee kusiaispesää ja saa hihhuleilta kusta silmilleen.

• Empä näistä helluntailaisista tiedä, ovatko he verrattavissa kusiaisiin...

Sinä ja tämä peku tosin muistutatte niitä ja te alatte kusta minunkin silmilleni, mistä en pidä yhtään!!!

• kuulkaa

ja näkemällä nähkää, älkääkä silti ymmärtäkö. Miksihän joidenkin kohdalla pitääkin olla noin.

• Raamatun epäselvistä

kohdista ei saisi kysellä?

Onko niissä jotain salattavaa?
      Johtuuko kielto siitä, että ette osaa vastata?

• ...mutta täällä on kaiketi joku, joka pystyy valistamaan sinua tässä asiassa.

Raamattuhan ei ole alkuperäinen (ainoita asioita joissa nämä ateistikusiaiset ovat oikeassa), sillä roomalaiset ovat todellakin poistaneet siitä tähdellisiä kohtia, jotka saattaisivat järkyttää uskoa Jeesukseen ja Jumalaan.

Se minkä takia he lähinnä niitä poistivat oli se, että se olisi saattanut järkyttää paavin maallista valtaa.

Kielto ei johdu siitä, että emme osaisi vastata, vaan siitä että kukaan muu kuin vatikaanin väki ei tunne raamatun täydellistä sisältöä.

Ja mitä tulee siihen, että protestoin tätä kyseenalaistamista vastaan on se, että ihmisten ei tätä raamattua tule kyseenalaistaa, koska se on Herran puhdasta sanaa.

Onhan olemassa sananlaskukin:"Tutkimattomat ovat Herran tiet"

• älykkäältä

...mutta täällä on kaiketi joku, joka pystyy valistamaan sinua tässä asiassa.

Raamattuhan ei ole alkuperäinen (ainoita asioita joissa nämä ateistikusiaiset ovat oikeassa), sillä roomalaiset ovat todellakin poistaneet siitä tähdellisiä kohtia, jotka saattaisivat järkyttää uskoa Jeesukseen ja Jumalaan.

Se minkä takia he lähinnä niitä poistivat oli se, että se olisi saattanut järkyttää paavin maallista valtaa.

Kielto ei johdu siitä, että emme osaisi vastata, vaan siitä että kukaan muu kuin vatikaanin väki ei tunne raamatun täydellistä sisältöä.

Ja mitä tulee siihen, että protestoin tätä kyseenalaistamista vastaan on se, että ihmisten ei tätä raamattua tule kyseenalaistaa, koska se on Herran puhdasta sanaa.

Onhan olemassa sananlaskukin:"Tutkimattomat ovat Herran tiet"

ihmiseltä ja siksi et voi käsittää noiden puuhia, jotka toimivat lapsellisuudessa ja tyhmyydessä ja siksi ovat joutuneet tuollaiseen asemaan. Eivät kykene uskomaan. Oletko päässyt alkoholista irti. Päättelin nimimerkistäsi, että olet ollut siinä kiinni.

• älykkäältä kirjoitti:

ihmiseltä ja siksi et voi käsittää noiden puuhia, jotka toimivat lapsellisuudessa ja tyhmyydessä ja siksi ovat joutuneet tuollaiseen asemaan. Eivät kykene uskomaan. Oletko päässyt alkoholista irti. Päättelin nimimerkistäsi, että olet ollut siinä kiinni.

Olet oikeassa. Osittain. Kyllä minulla on aina joku tikki takataskussa ja paljon yleistietoa, jolla lyödään muiden suosiollisella avulla ateisteille luu kurkkuun.

Alkoholissa en ole koskaan kiinni ollutkaan. Sen satuin vaan keksimään nimimerkiksi. Yhtä hyvin se voisi olla vaikka "PaaviPaavaliToinen".

Olkoon Herra sinun päivässäsi mukana, uskonveli!

• _____!

Taitaa vain olla syvälle joutunut ja nyt ei enää tietä ylöspäin löydy ja on jatkettava vain aloittamaansa. Näin minä ajattelen hänestä. En tiedä onko se totta, mutta mitä voi muuta ajatella ihmisestä, joka ei osaa muuta tehdä, kuin pyrkiä tuhoamaan. Rukousta se tarvii.

Onhan tuosta hyötyäkin kun on paljon saatu hyvää opetusta tuon tuomien luulottelujen takia, kun on luullu, että väärin on kirjaan kijotettu.

• Tosi on edelleen. Rukoilkaahan kaikki tuon eksyneen ateistipässin puolesta, kuten Herra kirjoittaa:

"Mutta minä sanon teille: rakastakaa vihamiehiänne ja rukoilkaa vainoojienne puolesta, jotta olisitte taivaallisen Isänne lapsia. Hän antaa aurinkonsa nousta niin hyville kuin pahoille ja lähettää sateen niin hurskaille kuin jumalattomille.(Matt.5:44-45)"

Se hyöty tästä pässistä tosiaan on, minkä mainitsitkin jo: "Ollaan saatu paljon hyvää opetusta tuon tuomien luulottelujen takia"

Kiitos kommentistasi, puhuit asiaa, ______!

• tämä skitso

aa-kerholainen oikein on? vanhoista kirjoituksista ja uusista päätellen aika heikoilla hangilla.huh, ja apua , sanon minä.

• tyypille

vaikuttaa. Nostan hattua hänelle, sillä tuollaisia täällä tarvitaan.

• ...olen täällä lyömässä jumalanpilkkaajille luun kurkkuun, kun kellään muulla ei siihen ole kanttia.

Tuollainen skitso-puhe on pelkkää pekun panettelua, jolla hän yrittää kääntää huomion pois itsestään.

Mitä tulee vanhoihin kirjoituksiini, ne ovat olleet eri palstoilla ja eri asioista, eivätkä kuulu tähän keskusteluun pätkääkään.

Minä liikun paksulla, varmalla hangella niin sanoakseni. Peku vaan yrittää puhaltaa minulta lumet pois jalkojen alta, kun itse huomaakin räpiköivänsä kuralätäkössä!

• hallelujaaaaaaa

...olen täällä lyömässä jumalanpilkkaajille luun kurkkuun, kun kellään muulla ei siihen ole kanttia.

Tuollainen skitso-puhe on pelkkää pekun panettelua, jolla hän yrittää kääntää huomion pois itsestään.

Mitä tulee vanhoihin kirjoituksiini, ne ovat olleet eri palstoilla ja eri asioista, eivätkä kuulu tähän keskusteluun pätkääkään.

Minä liikun paksulla, varmalla hangella niin sanoakseni. Peku vaan yrittää puhaltaa minulta lumet pois jalkojen alta, kun itse huomaakin räpiköivänsä kuralätäkössä!

ja näyttää kaikille närhen munat.

• hallelujaaaaaaa kirjoitti:

ja näyttää kaikille närhen munat.

...OOT SIINÄ IÄSSÄ!!!!

• Karvalakkikommunisti

...olen täällä lyömässä jumalanpilkkaajille luun kurkkuun, kun kellään muulla ei siihen ole kanttia.

Hmmymh! Aika pienehköjä kumminkin nuo luut - hmmymh.

• KAN-veli

Tapellaanko, niin selviää kummasta kerhosta tulee kovempia jätkiä?

Lyön vetoa, että heikoinkin KAN-veli hakkaa kovimmastakin AA-kerholaisesta paskat pihalle, hä?

• Minä en täällä tappele mistään juoppokerhojen herruudesta, vaan kristinuskon puolesta.

Luulisi sinunkin KAN:in jäsenenä olevan minun asiani puolella, eikä sitä vastaan.

Vai lienetkö peku jälleen?

• mikä se on

Minä en täällä tappele mistään juoppokerhojen herruudesta, vaan kristinuskon puolesta.

Luulisi sinunkin KAN:in jäsenenä olevan minun asiani puolella, eikä sitä vastaan.

sellainen KAN(veli)?

• Jeesuksen oma

Minä en täällä tappele mistään juoppokerhojen herruudesta, vaan kristinuskon puolesta.

Mitin sitä mitä mieltä olet elävästä uskosta?
        Oletko puolella vai vastaan?
        Oletko lahkoontunut, vai oletko Jeesuksen ruumiin jäsen?
        Oletko sydämen uskossa?

• hansutuulia
        mikä se on kirjoitti:

sellainen KAN(veli)?

Kristillinen Alkoholisti ja narkomaani koti.

Tuossa linkki jos kiinnostaa mitä se sisältää.

http://www.kan.fi/

• Jeesuksen oma kirjoitti:

Mitin sitä mitä mieltä olet elävästä uskosta?
        Oletko puolella vai vastaan?
        Oletko lahkoontunut, vai oletko Jeesuksen ruumiin jäsen?
        Oletko sydämen uskossa?

Elävä usko on hyvä asia. Ei tarvitse sitoutua mihinkään toimintaan, eikä sääntöihin.(Raamattua lukuunottamatta) Monet ovat sitä mieltä, että elävä usko on juuri ainoa oikea kristinuskon haara. Minä suhtaudun ihan yhtä hyvin myös näihin "lahkolaisiin".

Oman uskoni voisin lajitella juuri elävään uskoon.

En, kuten jo äsken sanoin kuulu mihinkään lahkoon, mutta suurelta osin hyväksyn lahkojen periaatteet.

Itse olen tosiaan "oman tien kulkija" tai Jeesuksen ruumiinjäsen, kuten sinä sanot.

Sydämen usko tarkoittaa käsittääkseni samaa kuin elävä usko.

• Kiitos_
        hansutuulia kirjoitti:

Kristillinen Alkoholisti ja narkomaani koti.

Tuossa linkki jos kiinnostaa mitä se sisältää.

http://www.kan.fi/

vaan!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe